Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Orange_helper
Last Updated: Apr 15 2024 20:33, Started by
morogan
, Jun 23 2014 16:10
·
331
#6769
Posted 26 March 2017 - 09:43
La abonamentul Orange Me 8, cele 100 minute internationale UE sunt si pe mobil UE sau doar fix UE? Pe pagina Orange e precizat doar international UE, atat.
|
#6770
Posted 26 March 2017 - 13:05
dan2014sv, on 26 martie 2017 - 09:43, said:
La abonamentul Orange Me 8, cele 100 minute internationale UE sunt si pe mobil UE sau doar fix UE? Pe pagina Orange e precizat doar international UE, atat. Salut, Minutele internationale incluse in abonament se pot utiliza catre retele fixe si mobile din urmatoarele tari ale Uniunii Europene: Austria, Belgia, Bulgaria, Cehia, Cipru, Croatia (fix), Danemarca, Finlanda, Franta, Germania, Grecia, Irlanda, Italia, Luxemburg, Malta, Olanda, Polonia, Portugalia, Regatul Unit, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Ungaria, dar si in SUA si Canada, cu exceptia prefixelor afisate aici . O zi buna, Orange Helper |
#6772
Posted 26 March 2017 - 21:35
Buna,am o cartela prepay si am primit urmatorul mesaj:
intrebarea e daca e real si nu fals iar daca e real,daca fac cont,pot vedea detalii despre consum si detaliile convorbirilor pe o cartela prepay??? Attached Files |
#6773
Posted 26 March 2017 - 21:38
oran.ge ???
Edited by shymano, 26 March 2017 - 21:39. |
#6774
Posted 26 March 2017 - 23:23
E ok am bagat eu link-ul ala si duce spre pagina orange. Totusi nu stiu de ce nu au scris direct sso.orange.ro, era mai curat si mai scurt...
Poate numara cati utilizatori au ajuns aici prin link-ul din sms ca sa vada cat e de eficient .. Edited by catalin30, 26 March 2017 - 23:24. |
#6775
Posted 27 March 2017 - 07:23
ok @catalin30,atunci ramane intrebarea:pot vedea detalii despre consum si detaliile convorbirilor pe o cartela prepay???
|
#6776
Posted 27 March 2017 - 07:31
@alexzsy2 , da, poti .
O sa te rog sa scuzi felul în care am ascuns numerele, dar în metrou e mai greu. De pe pc poti sa le descarci în pdf sau ceva Excel. Attached FilesEdited by georgeee96, 27 March 2017 - 07:33. |
#6777
Posted 28 March 2017 - 07:51
#6778
Posted 29 March 2017 - 22:06
Salut Orange_helper,
Am întâmpinat următoarea problemă: pe data de 7 martie am vorbit cu tine, ți-am dat și PM cu nr de telefon, nr, serie CI, tot ce ai cerut, unde am zis că doresc ca după ce expiră abonamentul acesta să devină prepay. Pe 8 mi-ai zis că e o cerere înregistrată și că în 3 zile mă sună cineva. M-a sunat pe 13 martie, m-a întrebat de ce renunț, întrebări standard. La final a rămas că abonamentul devine prepay și că mă portez pe cartelă la Vodafone , m-a întrebat dacă doresc să pună Orange 5 euro pe cartelă, am zis că nu și a rămas că nu mai trebuie să fac nimic. Azi intru de curiozitate în Orange Store din AFI Cotroceni să-i întreb cum apare abonamentul meu în sistem, și că tot a revenit Andreea Marin la TV, surpriză, nu e nimic înregistrat. Fiind după ora 21 nu mai era nimeni la 411 așa că sunt la 401 unde îmi zice că apare că am vorbit în data respectivă, dar în niciun caz nu e înregistrată cerere de mutare pe prepay și că introduce o cere să fiu din nou sunat, și cum am intrat deja în ultima lună o să mai plătesc probabil încă o lună. Mă întorc în magazinul Orange, îi întreb dacă pot să înregistrez acolo cererea, dar normal că ar fi un sistem prea simplu ăsta, așa că îmi zice că se introduce tot o cere de a fi sunat. Mă poți lămuri cum ați ajuns la acest sistem foarte bine pus la punct și cum poate cineva să scape de un abonament? |
|
#6779
Posted 30 March 2017 - 09:54
RV1923, on 29 martie 2017 - 22:06, said:
Salut Orange_helper, Am întâmpinat următoarea problemă: pe data de 7 martie am vorbit cu tine, ți-am dat și PM cu nr de telefon, nr, serie CI, tot ce ai cerut, unde am zis că doresc ca după ce expiră abonamentul acesta să devină prepay. Pe 8 mi-ai zis că e o cerere înregistrată și că în 3 zile mă sună cineva. M-a sunat pe 13 martie, m-a întrebat de ce renunț, întrebări standard. La final a rămas că abonamentul devine prepay și că mă portez pe cartelă la Vodafone , m-a întrebat dacă doresc să pună Orange 5 euro pe cartelă, am zis că nu și a rămas că nu mai trebuie să fac nimic. Azi intru de curiozitate în Orange Store din AFI Cotroceni să-i întreb cum apare abonamentul meu în sistem, și că tot a revenit Andreea Marin la TV, surpriză, nu e nimic înregistrat. Fiind după ora 21 nu mai era nimeni la 411 așa că sunt la 401 unde îmi zice că apare că am vorbit în data respectivă, dar în niciun caz nu e înregistrată cerere de mutare pe prepay și că introduce o cere să fiu din nou sunat, și cum am intrat deja în ultima lună o să mai plătesc probabil încă o lună. Mă întorc în magazinul Orange, îi întreb dacă pot să înregistrez acolo cererea, dar normal că ar fi un sistem prea simplu ăsta, așa că îmi zice că se introduce tot o cere de a fi sunat. Mă poți lămuri cum ați ajuns la acest sistem foarte bine pus la punct și cum poate cineva să scape de un abonament? Ne pare rau pentru situatia descrisa. Te asiguram ca am trimis solicitarea ta colegilor nostri din departamentul Rezilieri, pentru urgentarea contactarii tale. O zi buna, Orange Helper |
#6781
Posted 30 March 2017 - 10:33
#6782
Posted 30 March 2017 - 12:14
Am un Xiaomi redmi note 4 si nu ma pot conecta la Orange 4G.Alte telefoane merg ok cu acceasi cartela.
Telefonul nu are banda 20(800 mhz) si eu locuiesc in mediul rural, asta sa fie motivul pentru care nu gasesc Orange 4g? |
#6783
Posted 30 March 2017 - 12:19
vio73, on 12 martie 2017 - 19:08, said:
Atunci, nu-ți mai rămâne decât să testezi cu alt telefon să vezi dacă nu cumva e din aparat. Exclus să nu prindă pe nicăieri 4g+. Drept dovadă sunt alți colegi care pun teste. Deci, telefonul e cel care nu arata 4G+. Cu toate ca este activata optiunea ... In acest caz, ce-i de facut ?? Pe site-ul Orange, P9 se vinde, totusi, ca telefon 4G+ ... Edited by shymano, 30 March 2017 - 12:21. |
|
#6784
Posted 30 March 2017 - 13:09
Prince_ of _Persia, on 30 martie 2017 - 12:14, said:
Am un Xiaomi redmi note 4 si nu ma pot conecta la Orange 4G.Alte telefoane merg ok cu acceasi cartela. Telefonul nu are banda 20(800 mhz) si eu locuiesc in mediul rural, asta sa fie motivul pentru care nu gasesc Orange 4g? Salut, Pentru a putea utiliza tehnologia 4G este necesar sa ai un SIM 4G, un telefon compatibil, o optiune sau abonament ce iti ofera acces la acest serviciu, cat si sa te afli in aria de acoperire. Poti verifica aria de acoperire din zona ta de aici https://www.orange.ro/acoperire/ O zi buna, Orange Helper |
#6785
Posted 30 March 2017 - 14:31
shymano, on 30 martie 2017 - 12:19, said:
Apropo de 4G+: acum am schimbat cartelele (eu si un coleg), pe Samsungul colegului se prinde 4G+ cu ambele cartele (cartela mea si cartela lui), pe P9-le meu - pauza. Deci, telefonul e cel care nu arata 4G+. Cu toate ca este activata optiunea ... In acest caz, ce-i de facut ?? Pe site-ul Orange, P9 se vinde, totusi, ca telefon 4G+ ... Sa-mi iau gandul de la 4G+ ?? Macar stergeti de pe site faptul ca P9 suporta 4G+, daca stiti ca nu e asa. Nu mai vindeti iluzii ... sau dati-mi o solutie, in caz ca suporta si nu-mi merge doar mie. Edited by shymano, 30 March 2017 - 14:32. |
#6786
Posted 30 March 2017 - 16:49
Pana la urma am vorbit cu un reprezentant pe chat, nu ramane decat sa ma hotarasc daca trimit sau nu telefonul in service.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users