Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Orange_helper
Last Updated: May 12 2024 15:05, Started by
morogan
, Jun 23 2014 16:10
·
333
#6427
Posted 08 January 2017 - 14:19
@Orange_helper - De cate semnaturi e nevoie pentru a se amplasa o antena 4G in zona respectiva!?
P.S: Netul pe fix de la Telekom in zona respectiva e de 3-4 Mbps! Iar pe telefonie e un dezastru absolut! Lumea iese la poarta in toata zona respectiva pentru a avea sansa sa vorbeasca cat de cat la telefon! Edited by favoritul, 08 January 2017 - 14:25. |
#6428
Posted 08 January 2017 - 15:14
Antenele se montează dupa mai multe studii, daca localiatatea respectiva este laga un drum important, sau perspectivele de crestere a populatiei. Pentru 4g este nevoie de 3 antene nu doar de una
|
#6429
Posted 08 January 2017 - 15:22
favoritul, on 08 ianuarie 2017 - 14:19, said:
@Orange_helper - De cate semnaturi e nevoie pentru a se amplasa o antena 4G in zona respectiva!? P.S: Netul pe fix de la Telekom in zona respectiva e de 3-4 Mbps! Iar pe telefonie e un dezastru absolut! Lumea iese la poarta in toata zona respectiva pentru a avea sansa sa vorbeasca cat de cat la telefon! Pentru montarea unei antene, este necesar sa se efectueze mai multe verificari de catre colegii nostri de la Departamentul Tehnic. Daca vrei, putem trimite mesajele tale catre colegii nostri, insa te rugam sa ne oferi numarul tau de telefon intr-un mesaj privat. O zi buna, Orange helper |
#6430
Posted 08 January 2017 - 15:47
@Orange_helper - V-am trimis datele de contact! Va multumim pentru amabilitate!
|
#6431
Posted 10 January 2017 - 08:07
georgeee96, on 06 ianuarie 2017 - 23:01, said:
@meanman, nu plăti, e ok. E clar ca acesta e nivelul tău de înțelegere. Apropos, vad ca deja ai probleme cu Digi, te plângi pe topic ca nu îți merg numerele cum trebuie. Mult succes!))) Pe portabilitate.ro astăzi a fost eroare, degeaba au trimis ei notificare către ei, orice număr ai verifica apare ca invalid. Deci nu are legătură. Încerca cu un alt număr sa vezi ca am dreptate. Deci e problema din centrala Gigi. Ups. Problema a fost rezolvata; degeaba dai tu vina pe Digi, portabilitate.ro nu este administrat de Digi. Nivelul meu de intelegere este rezonabil, doar scade in momentul in care o corporatie gen Orange isi baga mana in buzunarul meu si ma face si fraier pe la spate.. georgeee96, on 07 ianuarie 2017 - 13:48, said:
@danutz1 suparat? neah! dar daca ai fi citit mesajele anterioare ai fi inteles. Din punctul meu de vedere nu este ok sa acuzi, dar sa "uiti" sa spui anumite lucruri. Omul se plangea intial ca cererea a fost anulata de oro, dar el voia sa faca portare de pe pf pe pj ( sau ceva de genul) dupa era suparat ca preavizul de rezil este de 30 de zile lucratoare ( desi are asta in contract) , dupa era suparat ca nu stiu ce s-a intamplat si nu poate face cesiunea. Toate astea conducand catre: vai ce imi face mie orange. E un forum si imi pot da cu parerea, nu? Acum se plange pe pagina de la gigi ca nu ii merge nu stiu ce... Cred ca asta spune totul despre el...din punct de vedere al unui client. Eu unul sunt fericit ca firmele precum vdf si oro scapa de astfel de oameni care nu pot sa intelega reguli de bun simt pe care companiile le au in legatura cu clientii. Dupa cum ziceam si mai devreme sunt foarte fericit dintr-un punct de vedere, daca va incerca sa sune la gigi, macar se va plictisi o ora - doua pana cand intra in legatura cu cineva si i se spune clar...nu se poate. Ah, si scuze pentru putin off-topic. Hai sa nu mai etichetam fara sa citim tot. Nu am omis absolut nimic. Am specificat toate detaliile aici. Da, nu mi s-a spus nicaieri ca nu pot sa portez un numar care este la Orange pe PJ la RDS pe PF chiar daca PF este acelasi cu administratorul companiei. Am cautat eu si am gasit aceasta informatie pe portabilitate.ro. In ziua in care am facut cererea de portare la RCS-RDS mi s-a spus la RCS-RDS ca s-ar putea sa nu mearga ca au mai avut refuzuri de la Orange; in aceasi zi m-am deplasat la Orange cu 2 solicitari: ori sa-mi faca cesiune de pe PJ pe PF ori sa-mi faca terecerea pe prepay. M-au intrebat de ce vreau, le-am zis ca portare, si au bagat faza cu preavizul de 30 zile (desi aici pe forum sunt clienti care au primit cesiunea in ziua solicitarii..deci cine face discriminare intre clienti? ). Cand mi-au inregistrat cererea de trecere pe prepay am cerut cererea printata dar mi s-a refuzat, au spus ca imi dau doar un numar de inregistrare (oare in acel moment nu puteau sa-mi spuna ca trecerea pe prepay presupune incarcarii cu inca 10 euro ptr. cele 2 numere? ba puteau, dar asa face Orange cand vrei sa pleci, ti-o da pe la spate). Da, la portare am avut o problema, nu mergeau numerele cum trebuie, insa am anuntat la RCS-RDS in magazin dar si aici am discutat cu digi helper si s-a rezolvat situatia intr-un timp rezonabil. Nu stiu a cui a fost vina si nici nu prea conteaza, nu am simtit ca-si bat joc de mine asa cum am simtit ca a facut Orange cand am vrut sa plec. Oricum, in ziua respectiva websiteul portabilitate.ro nu era functional..si pe aia de la stat chiar n-are rost sa dam vina ca stim la ce nivel lucreaza. |
#6432
Posted 10 January 2017 - 09:58
favoritul, on 08 ianuarie 2017 - 15:47, said:
@Orange_helper - V-am trimis datele de contact! Va multumim pentru amabilitate! 4 G in alta viata poate Edited by Motanu1985, 10 January 2017 - 09:59. |
#6433
Posted 10 January 2017 - 15:45
@meanman eu nu am zis ca digi administreaza portabilitate.ro, ci am zis ca site-ul in cauza nu functiona in ziua respectiva, pur si simplu era picat si orice numar introduceai aparea ca fiind invalid.
Obligatia era a operatorului la care te portai sa iti zica ca nu se poate porta de pe entitati diferite, lucru comunicat si aici pe forum de catre colegi. Repet niciun operator nu poate bloca o cerere de portare, in momentul in care cererea este inregistrata in programul ANCOM, informatiile se verifica automat, ceea ce trimite acceptorul catre donor, iar daca una dintre ele este gresita automat este respinsa cererea ( spre exemplu portarea ta de pe pj pe pf) . ANCOM spune: De regula, trecerea de la abonament la cartela preplatita, la acelasi furnizor de telefonie, este un aspect care tine de politica comerciala a furnizorului, nefiind reglementat de legislatia din domeniul comunicatiilor electronice. Prin umare, este la latitudinea furnizorului tau de telefonie daca si în ce conditii accepta o astfel de solicitare din partea ta. Pentru informatii suplimentare, contacteaza-ti furnizorul de telefonie! Nefiind o încalcare a legislatiei din domeniul comunicatiilor electronice, ANCOM nu poate interveni în cazul în care un furnizor refuza sa dea curs cererii tale de a trece de la abonament la cartela preplatita. In fine, nu isi are rostul discutia, mult succes in viitor! |
#6434
Posted 10 January 2017 - 15:51
georgeee96, on 10 ianuarie 2017 - 15:45, said:
ANCOM nu poate interveni în cazul în care un furnizor refuza sa dea curs cererii tale de a trece de la abonament la cartela preplatita. |
#6435
Posted 10 January 2017 - 17:02
georgeee96, on 10 ianuarie 2017 - 15:45, said:
@meanman eu nu am zis ca digi administreaza portabilitate.ro, ci am zis ca site-ul in cauza nu functiona in ziua respectiva, pur si simplu era picat si orice numar introduceai aparea ca fiind invalid. Obligatia era a operatorului la care te portai sa iti zica ca nu se poate porta de pe entitati diferite, lucru comunicat si aici pe forum de catre colegi. Repet niciun operator nu poate bloca o cerere de portare, in momentul in care cererea este inregistrata in programul ANCOM, informatiile se verifica automat, ceea ce trimite acceptorul catre donor, iar daca una dintre ele este gresita automat este respinsa cererea ( spre exemplu portarea ta de pe pj pe pf) . ANCOM spune: De regula, trecerea de la abonament la cartela preplatita, la acelasi furnizor de telefonie, este un aspect care tine de politica comerciala a furnizorului, nefiind reglementat de legislatia din domeniul comunicatiilor electronice. Prin umare, este la latitudinea furnizorului tau de telefonie daca si în ce conditii accepta o astfel de solicitare din partea ta. Pentru informatii suplimentare, contacteaza-ti furnizorul de telefonie! Nefiind o încalcare a legislatiei din domeniul comunicatiilor electronice, ANCOM nu poate interveni în cazul în care un furnizor refuza sa dea curs cererii tale de a trece de la abonament la cartela preplatita. In fine, nu isi are rostul discutia, mult succes in viitor! O fi obligatia operatorului la care m-am portat, fata de la ghiseu mi-a inregistrat cererea si a spus ca a mai avut situatii in care s-a refuzat, dar incearca..acum daca a fost sincera sau diplomata, doar ea stie, insa a fost rezonabil raspunsul si am plecat la Orange sa rezolv aceasta situatie inca din prima zi in care am demarat portarea. Companiile in lumea asta exista sa faca profit. Unele mai au o conduita/etica, altele mai putin. Orange nu mai are nicio conduita in business, se crede in vestul salbatic. Am stat o luna si ceva sa portez 2 numere desi expirase perioada minima contractuala, functionarul de la ghiseu mi-a spus ca cererea de preaviz de o luna puteam s-o scriu de cand m-am abonat..va dati seama ca asta este o jignire..ce politica comerciala poate sa fie asta sa-i spui la un client ca putea sa faca cererea de reziliere la semnarea contractului pe o piata telecom atat de efervescenta... Si ca sa ia pielea de pe tine, Orange iti incaseaza inca o luna de abonament cu acest preaviz, dar pentru ca nu le ajunge la nesatui, iti mai incarca si prepay cu 10 euro (5 euro/numar) fara sa te anunte din momentul in care faci formalitatiile.. Da, sa ne intelegem, nu tin cu Digi, fiecare in ziua de astazi cauta costuri mai mici, sa fie tratat mai bine si servicii mai bune, astea sunt discutabile, alege fiecare cum doreste, dar nu mai sariti aici cu propaganda de rahat ca portocala e mai buna sau ailalti is mai prosti..ca fiecare ia deciziile cum doreste..insa sa tratezi asa cum face Orange un client care ti-a cotizat peste 10 ani..zic eu ca se numeste o flegma intre ochi. Edited by meanman, 10 January 2017 - 17:04. |
#6436
Posted 12 January 2017 - 14:58
După ce au „căsăpit” un Me5 la retenție, mi-au dat bonus încă o lună de abonament. Au nevoie de al 13-lea salariu?
[ https://i.imgur.com/50szUcP.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Sau anul are 13 luni în viziunea Orange? |
|
#6437
Posted 12 January 2017 - 15:27
Gif2D, on 12 ianuarie 2017 - 14:58, said:
După ce au „căsăpit” un Me5 la retenție, mi-au dat bonus încă o lună de abonament. Au nevoie de al 13-lea salariu? [ https://i.imgur.com/50szUcP.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Sau anul are 13 luni în viziunea Orange? Salut, In momentul in care prelungesti abonamentul, perioada contractuala ramasa se cumuleaza cu noua perioada. Daca vrei sa verificam o situatie punctuala ne poti oferi numarul de telefon prin mesaj privat. O zi buna, Orange Helper |
#6438
Posted 12 January 2017 - 15:47
Abonamentul era ieșit din perioada contractuală.
Data de facturare fiind 15 ale lunii, noul abonamentul a intrat în vigoare pe 15.12.2016, și cred că normal ar fi fost ca perioada minimă contractuală să aibă ca termen 14.12.2017. Voi trimite numărul de telefon, însă situația a mai fost semnalată și de aceea nu am insistat… Edited by Gif2D, 12 January 2017 - 15:50. |
#6439
Posted 12 January 2017 - 16:25
La toată abonamentele fac „șmecheria” asta... Probabil se gîndesc că lumea uită, că în felu' ăsta mai intră un bănuț un buzunarul Orange, dar nu-și dau seama cît sînt de penibili și de mici în gîndire...
P.S. Un apel la 411 și o ceartă mică ar trebui să rezolve situația... teoretic... |
#6440
Posted 12 January 2017 - 17:05
"șmenul" asta îl fac de mult timp, acesta fiind unul din motivele pentru care am trecut pe cartelă acum 6 ani
|
#6441
Posted 13 January 2017 - 13:52
|
#6442
Posted 13 January 2017 - 14:24
Orange_helper- imi poti raspunde la pm-ul trimis astazi ?
Multumesc. |
#6443
Posted 13 January 2017 - 14:33
Pentru orange helper:
Se poate face portarea a 4 nr de tel. de pe cartela telekom pe cartela orange? Edited by ph13xlv, 13 January 2017 - 14:45. |
#6444
Posted 13 January 2017 - 14:41
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 1 anonymous users