Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Orange_helper
Last Updated: May 15 2024 10:52, Started by
morogan
, Jun 23 2014 16:10
·
332
#3475
Posted 06 November 2015 - 12:36
alexandrubold, on 06 noiembrie 2015 - 12:21, said:
Orange helper am primit un sms " pentru a afla raspunsul sesizarii dumneavoastra va rugam sa ne contactati la 408 ) ok sun dar e cu totul alt meniu nu are legatura cu sesizarea mea ( 25118545 ) Salut alexandrubold, Te vom contacta prin mesaj privat pentru mai multe informatii. Cu prietenie, Orange Helper |
#3476
Posted 06 November 2015 - 14:11
Am un iPhone 5s si un abonament Orange Me14 si imi apare 3Gu-ul. De ce nu imi apare 4G ?
|
#3477
Posted 06 November 2015 - 14:12
Orange_Helper,
Cum pot verifica pe un prepay orange parametrii casutei vocale daca este activa si ce tip de mesaj se aude cand telefonul este ocupat sau inchis sau nu se afla in aria de acoperire orange. Edited by VladutzU2013, 06 November 2015 - 14:24. |
#3480
Posted 06 November 2015 - 15:02
Care stie cum intru in legatura directa cu un operator la 411 ? prescurtarile.
|
#3481
Posted 06 November 2015 - 15:05
#3482
Posted 06 November 2015 - 16:05
#3483
Posted 06 November 2015 - 16:08
Orange_Helper.
Te rog ma ajuti cu situatia din pm? Pe langa asta am o nelamurire. Daca activez bonusul nelimitat 7 zile minute nationale am o optiune de 5 euro activa acum pe prepay. Dupa acel nelimitat de 7 zile minute nationale o sa mai am minute nationale in alte retele cele ramase din optiunea de 5 euro? Adica daca am 250 minute nationale incluse acum dupa activarea si expirarea nelimitat 7 zile bonus raman cu 250 minute nu? |
#3484
Posted 06 November 2015 - 16:35
VladutzU2013, on 06 noiembrie 2015 - 14:12, said:
Orange_Helper, Cum pot verifica pe un prepay orange parametrii casutei vocale daca este activa si ce tip de mesaj se aude cand telefonul este ocupat sau inchis sau nu se afla in aria de acoperire orange. Salut, Prin intermediul Selfcare-ului, *100#, poti verifica starea serviciului Mesagerie Vocala. Alegi ramura "Servicii si setari automate"/"Servicii si PUK"/"Mesagerie Vocala". Daca telefonul cu Mesageria Vocala activa se afla intr-una dintre situatiile mentionate de tine si primeste un apel, atunci se va auzi mesajul: "Ati accesat casuta vocala a abonatului 07XXXXXXXX. Dupa semnalul sonor inregistrati mesajul. Pentru a incheia, inchideti telefonul". O zi buna, Orange Helper VladutzU2013, on 06 noiembrie 2015 - 16:08, said:
Orange_Helper. Te rog ma ajuti cu situatia din pm? Pe langa asta am o nelamurire. Daca activez bonusul nelimitat 7 zile minute nationale am o optiune de 5 euro activa acum pe prepay. Dupa acel nelimitat de 7 zile minute nationale o sa mai am minute nationale in alte retele cele ramase din optiunea de 5 euro? Adica daca am 250 minute nationale incluse acum dupa activarea si expirarea nelimitat 7 zile bonus raman cu 250 minute nu? Salut, Minutele nationale oferite in cadrul bonusului se consuma inaintea beneficiilor incluse in alte bonusuri sau in optiuni. Afli aceasta informatie de aici, la intrebarea "Ce trebuie să știi despre bonusul cu minute naționale nelimitate?". De asemenea, te rog sa consulti si mesajul nostru privat. O zi buna, Orange Helper Edited by Orange_helper, 06 November 2015 - 16:22. |
|
#3485
Posted 06 November 2015 - 17:26
Orange_Helper .
am mai transmis 2 intrebari in pm. te rog raspunde. |
#3486
Posted 06 November 2015 - 18:22
wilson2203, on 06 noiembrie 2015 - 11:25, said:
Eu iti spun sincer,ma deranjeaza.Dece sa pun o melodie,pe care eu nu o ascult si poate ca la80% dintre apelanti nu le place genul si colac peste pupaza raspund si mai greu, sa vada lumea ce destept si bogat sunt eu ca mi-am pus ton de asteptare.Este parerea mea. Raspund cand pot ei, nu raspund mai greu doar ca sa auzi tu mai mult tonul... ai tu pitici pe creier, daca crezi ca cineva face asta. Vodafone are mult mai multe tonuri, mai variate, si mai ales hit-uri noi. La orange nu se poate |
#3487
Posted 06 November 2015 - 18:23
Orange_helper de ce refuzi sa-mi raspunzi la intrebarea insistenta in pm.
Este necesar sa o public si aici? Am incercat sa iau legatura cu cei de la suport clienti online dar de 2 ore nu ma redirectioneaza la niciun operator. Rusine orange! |
#3488
Posted 06 November 2015 - 18:27
Talkabout, on 06 noiembrie 2015 - 18:22, said:
Atunci nu-i mai suna pe cei care au ton de asteptare, daca te deranjeaza. Raspund cand pot ei, nu raspund mai greu doar ca sa auzi tu mai mult tonul... ai tu pitici pe creier, daca crezi ca cineva face asta. Vodafone are mult mai multe tonuri, mai variate, si mai ales hit-uri noi. La orange nu se poate |
#3489
Posted 06 November 2015 - 18:47
Talkabout, on 06 noiembrie 2015 - 18:22, said:
Atunci nu-i mai suna pe cei care au ton de asteptare, daca te deranjeaza. Raspund cand pot ei, nu raspund mai greu doar ca sa auzi tu mai mult tonul... ai tu pitici pe creier, daca crezi ca cineva face asta. Vodafone are mult mai multe tonuri, mai variate, si mai ales hit-uri noi. La orange nu se poate |
|
#3490
Posted 06 November 2015 - 18:54
Se pare ca orange_helper ori nu stie sa-mi raspunda la intrebare ori nu vrea.
Daca ma poate ajuta cineva aici pe public. Daca activez bonusul de 7 zile nelimitat dupa expirarea acestuia dupa cele 7 zile mi se readuc inapoi activ minutele incluse in optiunea de 5 e asta inseamna cele 250 minute neconsumate. |
#3491
Posted 06 November 2015 - 19:14
Normal, logic, alea raman active pe perioada de valabilitate a optiunii, doar ca ordinea de consum se schimba, in sensul ca mai intai se vor consuma minutele din bonus.
|
#3492
Posted 06 November 2015 - 19:36
S-a rezolva multumesc lui orange helper si bethlen.
Oricum vad ca orange are ceva dificultati privind platforma online a contului de client se actualizeaza foarte greu resursele si cererile. |
Anunturi
▶ 3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users