Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
[Este] permisa in Romania inmatricularea masinilor cu volan pe dreapta?
Last Updated: Sep 09 2014 16:34, Started by
yetiro
, Jun 01 2014 18:28
·
0
#37
Posted 01 June 2014 - 23:02
In UK, masinile LHD sunt inca si mai ieftine.
De ce nu luati LHD ? |
#38
Posted 01 June 2014 - 23:04
Barboso, on 01 iunie 2014 - 22:50, said:
Spre deosebire de altii, conduc ce-mi permit. Fara sa fac aiurea compromisuri, ca sa ma dau mai rotund. Ced ca-ti place sa vorbesti aiurea.Tatal meu a profitat de ocazia ca eu sunt stabilit in Irlanda si a vrut masina asta pentru simplul fapt ca e la 30% din pretul din Ro si e intr-o stare excelenta.Isi permitea la o adica sa o ia din tara,dar trebuia sa fie batut tare in cap sa faca treaba asta.Nu se da rotund,nu merge la gagici si alte povesti,Insa nici nu se ia dupa tot felul de papagali ce le e frica si de umbra lor si nu stiu nici cu bicicleta sa merga ok.Are peste 60 de ani.prima masina cu volanul pe dreapta i-am luato in 2004,de atunci a mai avut cateva,a facut zeci de mii de km in tara si strainatate si nici un accident,Concluziile le tragi tu.... |
#39
Posted 01 June 2014 - 23:04
ady_77, on 01 iunie 2014 - 22:40, said: Pai si de ce ar fi prost sa dea o gramada de bani cand poate sa o ia la sfert de pret din UK? Doar pentru ca unora nu le place? Gioarse? Vorbesti sa te afli in treaba,i-am luat lui tata Audi Q7 la 12K euro din Irlanda.Ce masina luam de banii aia in Ro? Daca si aia e gioarsa,sunt curios ce masina conduci.... da cam are meleonu' de km sau mile la bord, nu? |
#40
Posted 01 June 2014 - 23:06
#41
Posted 01 June 2014 - 23:23
#42
Posted 01 June 2014 - 23:25
#43
Posted 01 June 2014 - 23:31
Un Trabant. L-am pus pe GPL, c-a fost o super ocazie, si-as fi fost nebun sa las masina sa functioneze-n parametrii ei.
Sunt la al doilea, ca primu' avea probleme cu rugina. Pacat, abia iesise din rodaj, avea doar un milion de km... Si inainte am avut un Lastun. Edited by Barboso, 01 June 2014 - 23:34. |
#44
Posted 02 June 2014 - 00:13
Barboso, on 01 iunie 2014 - 23:31, said:
Un Trabant. L-am pus pe GPL, c-a fost o super ocazie, si-as fi fost nebun sa las masina sa functioneze-n parametrii ei. Sunt la al doilea, ca primu' avea probleme cu rugina. Pacat, abia iesise din rodaj, avea doar un milion de km... Si inainte am avut un Lastun. |
#45
Posted 02 June 2014 - 00:43
Multumesc ! La fel !
Si totusi, care-i problema cu Trabantu' ? E inca in rodaj, are 800.000 km, l-am inscris ca masina de epoca, fara taxa si impozit... si-n timp o sa-i mai creasca valoarea, pt colectionari.. Mi-as fi putut lua si-un ML cu volan pe dreapta, de banii aia, da' am facut o afacere mai buna asa, zic eu. |
#46
Posted 02 June 2014 - 07:13
ady_77, on 01 iunie 2014 - 20:21, said: Este ca habar nu ai de legislatie dar iti place sa te bagi aiurea in seama? Este ca nu ai auzit de conventia de la Viena la care Romania este parte? Ce treaba are Conventia respectiva cu ce am scris eu in mesaj? Eu am spus ca si acum, chiar daca legea este lacunara, daca s-ar vrea, s-ar putea interzice inmatricularea acestor masini. Regulile de circulatie dintr-o tara, exprimate intr-un act normativ - cazul nostru OUG nr 195/2002 si Regulamentul de aplicare a acesteia - pun in evidenta un fapt : se circula pe partea dreapta. In aceste conditii, producatorii (Ford, Dacia) si importatorii de masini s-au conformat si produc/importa masini cu volan pe stanga. De ce crezi ca procedeaza asa? Din acesta perspectiva am vorbit si de faptul ca detinatorii unor asemenea masini, daca doresc sa la inmatriculeze, nu au decat sa-si schimbe bordul, adica sa le adapteze reguluilor de circulatie din tara unde vor sa le inmatriculeze. Nu pot spune ca sunt discriminati sau sa invoce alte lucruri privind Tratatul UE, gen libera circulatie a marfurilor, serviciilor, capitalurilor, etc. Pe viitor abtine-te sa te pronunti la adresa altora si fii atent la nuante. Numai bine. |
|
#47
Posted 02 June 2014 - 10:23
Wahaby, on 02 iunie 2014 - 07:13, said: Ce treaba are Conventia respectiva cu ce am scris eu in mesaj? Eu am spus ca si acum, chiar daca legea este lacunara, daca s-ar vrea, s-ar putea interzice inmatricularea acestor masini. Regulile de circulatie dintr-o tara, exprimate intr-un act normativ - cazul nostru OUG nr 195/2002 si Regulamentul de aplicare a acesteia - pun in evidenta un fapt : se circula pe partea dreapta. In aceste conditii, producatorii (Ford, Dacia) si importatorii de masini s-au conformat si produc/importa masini cu volan pe stanga. De ce crezi ca procedeaza asa? Din acesta perspectiva am vorbit si de faptul ca detinatorii unor asemenea masini, daca doresc sa la inmatriculeze, nu au decat sa-si schimbe bordul, adica sa le adapteze reguluilor de circulatie din tara unde vor sa le inmatriculeze. Nu pot spune ca sunt discriminati sau sa invoce alte lucruri privind Tratatul UE, gen libera circulatie a marfurilor, serviciilor, capitalurilor, etc. Pe viitor abtine-te sa te pronunti la adresa altora si fii atent la nuante. Numai bine. |
#48
Posted 02 June 2014 - 11:13
maximg, on 01 iunie 2014 - 20:16, said:
Continuati discutia fara sa intelegeti ca exista dispozitivul care te ajuta sa conduci in siguranta , pe dreapta , chiar daca ai volan pe dreapta . Va place discutia , ca experienta .... Concluzia : nu se poate interzice nimic , nici macar oglinda respectiva nu este obligatorie , dar cine este constient isi monteaza asa ceva . Cu ea conduci ca si cum ai avea volanul pe stinga , fara probleme . Este evident o norma juridica deliranta, sa lasi astfel de masini sa circule. Viata omului ar trebui sa fie pe primul loc. |
#49
Posted 02 June 2014 - 11:23
Ati dat-o in discutii prea elevate cu Viena, UE, OUG-uri, etc.
Coborati in realitate! Masinile cu volan pe dreapata NU dispun de vizibilitate suficienta pentru circulatia in siguranta pe drumurile din Romania. Conducatorii lor sunt nevoiti sa efectueze manevre "anormale" care ii pot pune in pericol pe ei si/sau pe ceilalti soferi. Daca acel "laparoscop" este solutia problemei, atunci ar trebui impus ca dotare obligatorie de catre RAR. |
#50
Posted 02 June 2014 - 11:49
yetiro, on 02 iunie 2014 - 11:23, said:
Ati dat-o in discutii prea elevate cu Viena, UE, OUG-uri, etc. Coborati in realitate! Masinile cu volan pe dreapata NU dispun de vizibilitate suficienta pentru circulatia in siguranta pe drumurile din Romania. Conducatorii lor sunt nevoiti sa efectueze manevre "anormale" care ii pot pune in pericol pe ei si/sau pe ceilalti soferi. Daca acel "laparoscop" este solutia problemei, atunci ar trebui impus ca dotare obligatorie de catre RAR. Gresesti! Poate unii soferi cretini nu au suficienta vizibilitate si fac manevre periculoase! In schimb daca esti normal si conduci prudent nu e nici o problema cu masina. Am vazut si poate ai vazut si tu la stiri mii de accidente stupide,fara sa fie implicate masini cu volan pe dreapta.Nici aia nu aveau vizibilitate? |
#51
Posted 02 June 2014 - 12:00
N-ai cum sa ai aceeasi vizibilitate de pe locul din dreapta ca si de pe cel din stanga. Nici macar cu periscopul pomenit mai sus.
Este o chestie foarte simpla, de logica. Daca nici atata nu pricepi si continui sa afirmi contrariul... N-are nici o relevanta faptul ca si masinile cu volanul pus corect fac accidente. |
|
#52
Posted 02 June 2014 - 12:05
Barboso, on 02 iunie 2014 - 12:00, said:
N-ai cum sa ai aceeasi vizibilitate de pe locul din dreapta ca si de pe cel din stanga. Nici macar cu periscopul pomenit mai sus. Este o chestie foarte simpla, de logica. Daca nici atata nu pricepi si continui sa afirmi contrariul... N-are nici o relevanta faptul ca si masinile cu volanul pus corect fac accidente. Tie iti cam place sa te contrazici aiurea! Ai condus tu masini cu volan pe dreapta in Romania? Pun pariu ca nu.Dar tu stii ca nu ai vizibilitate.Eu am condus si conduc fara nici o problema,nu am avut niciodata probleme sau accidente.Fac odata sau de doua ori pe luna Irlanda -Romania cu masina cu volan pe dreapta,traversez Europa fara probleme,in tara ma duc cu masina(sau microbusul) oriunde am de lasat marfa,chiar pana in capatul alalalt de Romanie,fara nici o problema si tu imi spui ca nu am vizibilitate.... |
#53
Posted 02 June 2014 - 12:16
Nu, n-am condus masini cu volan pe dreapta, dar n-am nevoie. Cum ziceam, este suficient sa gandesti logic pt a-ti da seama de diferenta de vizibilitate. Nici nu-i nevoie sa ai permis, ci doar creier.
Iar experienta, atat cea de sofer cat si cea ocazionala de pasager, confirma asta. |
#54
Posted 02 June 2014 - 12:18
Barboso, on 02 iunie 2014 - 12:16, said:
Nu, n-am condus masini cu volan pe dreapta, dar n-am nevoie. Cum ziceam, este suficient sa gandesti logic pt a-ti da seama de diferenta de vizibilitate. Nici nu-i nevoie sa ai permis, ci doar creier. Iar experienta, atat cea de sofer cat si cea ocazionala de pasager, confirma asta. Nu ai condus dar stii! Logica de fier..... |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users