reactivare cartela/recuperare numar
Last Updated: Apr 09 2018 22:45, Started by
gaussboneta
, May 24 2014 11:11
·
0
#19
Posted 26 May 2014 - 15:39
Chiar sint curios care o sa fie solutia finala. Practic acum clientul sta cu banii in mina "vreau sa incarc si acum si periodic pe viitor, ca am invatat lectia". O sa ia Orange banii sau o sa-i dea clientului un sut undeva sa se duca la concurenta unde poate sa puna doar 50 centi pe cartela tot anul (si are si tarife incomparabil mai bune si fara vreo optiune suplimentara, incepind de la primul minut sau MB)?
|
#20
Posted 26 May 2014 - 20:07
Asa cum zici, Orange mi-a tras un sut si mi-a recomandat calduros sa cumpar alta cartela prepay. Ce nu inteleg ei e ca, in afara de numarul ala, pe care il aveam de atata vreme, nimic nu ma tine legat de Orange.
Desigur, greseala e a mea, ca am uitat sa alimentez (repet, prima data in mai mult de 15 ani). Au recunoscut (intr-un email, au raspuns dupa 3 zile) ca, o anumita perioada, numarul ramane nealocat, deci ar mai fi disponibil. Insa nu vor sa il reactiveze. O fi Orange companie mare, iar eu un biet client. Nu cred, insa, ca politica asta e foarte buna. Puteau verifica vechimea cardului, faptul ca a fost alimentat constant, ca avea credit restant, ca a trecut foarte putin timp de la expirarea perioadei de gratie, etc. Or mai fi si alte companii pe piata, mai putin rigide. Orange_helper, on 26 mai 2014 - 12:26, said:
Salut, Conform conditiilor de utilziare a cartelelor PrePay, daca pana la sfarsitul perioadei de gratie nu ai reincarcat contul PrePay, vei pierde definitiv creditul si numarul tau de telefon Orange, iar cartela SIM devine inutilizabila ( https://www.orange.r...periods-ro.html ). Daca vrei sa verificam cu exactitate situatia cartelei tale, te asteptam cu un mesaj privat in care sa ne spui care este numarul acesteia. O zi buna, Orange Helper Cautam o solutie, nu o trimitere "la carte". |
#22
Posted 26 May 2014 - 21:36
Nu, l-am dat doar in e-mail-ul pe care l-am trimis la suport Orange.
Mi-au spus ca e dezactivat, ca nu e inca realocat si ca solutia e sa imi cumpar alta cartela prepay. |
#23
Posted 26 May 2014 - 22:21
#24
Posted 27 May 2014 - 17:45
asa am patit si eu, au zis ca e rezervata , dar e o minciuna .am tot incercat sa sun si e inchis. mincinosi, sper sa dati faliment
|
#25
Posted 27 May 2014 - 18:11
#26
Posted 19 April 2017 - 00:56
Am patit si eu asta... nici macar un SMS de instiintare in ultima zi nu pot trimite: Incarca astazi daca nu maine iti furam creditul si numarul...
Culmea e ca mai am o cartela tot de la ei (tinuta prin sertar), care are 0 euro si desi perioada de gratie a expirat de multa vreme, o tot extinde (am verificat chiar astazi)... tind sa cred ca sistemul e conceput sa inchida imediat cartelele cu credit pentru a fura creditul. Cartela la care nu am primit gratie inca are semnal, nu am incercat sa apelez pe ea. Cand apelezi 444 (RC) spune ca ai pierdut numarul si sa suni la RC de pe alt numar M-am dus sa imi cumpar alta cartela, de la Vodafone sa sun la RC Orange sa le spun de dulce intr-o zi cand am chef si timp...astept sa vad intai cat timp isi mai face autentificare in retea, de curiozitate. La Vodafone se acorda perioada de gratie bonus atata timp cat cartela se afla in telefon, nu in sertar indiferent de valoare creditului pe cont. Chiar sunt curios daca a mai trecut cineva prin asa ceva si a recuperat numarul si/sau creditul. Edited by rumlegok, 19 April 2017 - 00:58. |
#27
Posted 19 April 2017 - 09:17
Da , asa e , nu te anunta de fiecare data , cel mult te anunta ocazional cu 30 de zile inainte ca intri in perioada de gratie si sa eviti asta.La Vodafone te anunta cu 4 zile inainte sa intri in gratie.
Edited by andupustiu, 19 April 2017 - 09:20. |
#28
Posted 14 May 2017 - 09:19
Patit asa si cu Cosmote si cu Vodafone. Deci toti au fix aceeasi politica, degeaba fugiti de la unii la altii. Nu e ca si cum unii te trateaza ca pe un sclav si altii ca pe un rege. Toti fac la fel.
Eu am tacut, am inghitit in sec (pe Cosmote am pierdut vreo 40-50 de euro credit) iar pe Vodafone vreo 15 euro. La Vodafone cel mai tare m-a secat ca pe cartela aia primeam sms-uri de la ebanking sa pot sa intru in cont. A trebuit sa calatoresc special in Romania ca sa imi cumpar alta cartela si sa ma duc la banca personal ca sa pot sa schimb numarul in sistem. Dar da, sunt niste magari ca nu te avertizeaza cand iti expira cartela. Adica eu le am inregistrate de la A-Z cu email, nume, etc. Daca imi trimiteau un email imediat as vi vazut si luat masuri. Asa cu cartelele scoase din telefon, or fi trimis ei SMS-uri, dar eu de unde sa stiu? |
|
#29
Posted 14 May 2017 - 10:03
@Groot, poti pune alerte de recurenta a incarcarii in Google Agenda sau in Outlook, depinde ce folosesti.
Groot, on 14 mai 2017 - 09:19, said: A trebuit sa calatoresc special in Romania ca sa imi cumpar alta cartela si sa ma duc la banca personal ca sa pot sa schimb numarul in sistem. |
#30
Posted 14 May 2017 - 10:44
#31
Posted 08 April 2018 - 10:57
Salutare
Sa va spun ce am patit: Am o cartela de vreo 18 ani daca nu mai mult (dialog 3D) si nu o foloseam.Sunt abonat la alt operator. In fiecare an incarcam caltela doar pentru a nu pierde numarul. Dar anul aceasta am uitat sa incarc iar cand mi-am adus aminte cartea si nr erau deja dezactivate. Am trimis un mesaj la serviciul clienti unde am explicat problema si surpriza in aproximativ 2.5h, azi Duminica si Sarbatoarea de Pasti am fost sunat de o doamna de la serviciul clienti si mi-a comunicat ca au reactivat cartela si numarul si m-au rugat sa incarc in 60 de zile. Am incarcat cartela in aprox 5 minute Multumesc mult Orange si a serviciului clienti! Chiar daca nu sunt clientul, serviciul oferit a fost cu mult peste asteptari. |
#32
Posted 09 April 2018 - 22:45
@mrfe , câți bani ai cotizat in cei 18 ani ? Macar 500 de euro ?
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users