Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...
 Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade
 Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...
 Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani
 

reactivare cartela/recuperare numar

- - - - -
  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#1
gaussboneta

gaussboneta

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 278
  • Înscris: 28.04.2013
Am o cartela prepay de mai bine de 15 ani si am uitat sa reincarc (plecat din tara de ani de zile, e prima data cand imi iese din minte). Perioada de gratie a expirat acum vreo doua saptamani.
Pot sa reactivez cartela si numarul?
Daca da, cum?
Daca nu, se poate recupera creditul ramas pe cartela?

#2
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,604
  • Înscris: 30.07.2003
Nu se mai poate face nimic. Poate ca numarul aferent e si alocat altcuiva.

#3
PopM

PopM

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 275
  • Înscris: 12.05.2014
Se poate doar pe abonament reincarcabil pentru 3 luni. Trebuie sa mergi la orice Orange Shop cu cartela si cu cartea de identitate.

#4
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006
Incearca s-o declari pierduta/furata si cere o clona, s-ar putea sa reusesti.

Edited by myshyk, 24 May 2014 - 11:51.


#5
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,604
  • Înscris: 30.07.2003
Nu se poate demonstra la prepay ca esti detinatorul unui numar.

Edited by neagu_laurentiu, 24 May 2014 - 11:53.


#6
gaussboneta

gaussboneta

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 278
  • Înscris: 28.04.2013
Greu de gasit un OrangeShop cand nu esti in Romania :)
Am trimis un mail la serviciul clienti de pe site-ul Orange, astia raspund vreodata la vreo intrebare?

Optiunea de trecere pe abonament e neinteresanta, pentru cineva care foloseste numarul orange cam o luna pe an.

Creditul ala ramas pe cartela le ramane cadou celor de la orange? erau multi bani, cartela alimentata ani de zile si nefolosita...

Sa nu mai zic ca ar fi putut trimite un sms cu cateva zile inainte de expirare.

#7
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,604
  • Înscris: 30.07.2003
Te inteleg dar pe de alta parte ai citit regula jocului cand ai luat o astfel de cartela ? Asta e pana la urma.

#8
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008

 neagu_laurentiu, on 24 mai 2014 - 11:53, said:

Nu se poate demonstra la prepay ca esti detinatorul unui numar.
Bineinteles ca se poate, stiu pe unii care isi pierd periodic telefonul si au acelasi numar la cartela de dinainte de 2000.
Trebuie vorbit URGENT la relatii clienti, daca te rogi destul de aia si nu e prea tirziu s-ar putea sa o deblocheze sa poti sa o reincarci si totul sa fie ca inainte.

#9
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,991
  • Înscris: 18.12.2007
Initiatorul vorbea de o cartela care a expirat. Nu se mai poate face nimic, decat recuperarea numarului pe abonament.

#10
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,604
  • Înscris: 30.07.2003

 f300, on 24 mai 2014 - 12:33, said:

Bineinteles ca se poate, stiu pe unii care isi pierd periodic telefonul si au acelasi numar la cartela de dinainte de 2000.
Tu esti compania, eu unul care iti spun ca am avut un numar, nici o dovada. Si nici nu am fost vreodata detinatorul. Cum faci distinctia intre persoana indreptatita si eu aflat in treaba ?
Dupa ce va intra povestea cu actul de identitate la prepay, da.

Edited by neagu_laurentiu, 24 May 2014 - 12:41.


#11
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008
Se poate INCERCA exact ce am zis. Stiu un caz in care chiar a functionat, desi nu de la primul telefon.

 neagu_laurentiu, on 24 mai 2014 - 12:39, said:

Tu esti compania, eu unul care iti spun ca am avut un numar, nici o dovada. Si nici nu am fost vreodata detinatorul. Cum faci distinctia intre detinatorul adevarat si eu aflat in treaba ?
Dupa ce va intra poveste cu actul de identitate la prepay, da.

Lasind la o parte ca poti sa te inregistrezi cu nume si adresa si la cartela, lasind la o parte ca poti sa incarci cu credit cardul (cel putin la Vodafone si Orange).
Cind ai activat cartela? Pe cine suni mai des? Cind ai incarcat ultima data, prin ce metoda, cu cit? Ce numere suni cel mai des? Ce optiuni ai activate? Etc.
Asta nu sint posibilitati teoretice, asa se face. Repet, cunosc pe cineva care si-a recuperat numarul de pe prepay de 5+ ori in ultimii 15 ani.

Nota: daca nu crezi se poate rezolva banal, daca ai o cartela pe care n-o mai folosesti (teoretic poti sa folosesti si numarul altcuiva dar sa nu fie astia prea entuziasti si sa il blocheze) suna si spune ca nu-ti gasesti cartela si o sa vezi care e raspunsul. NU o sa fie ceva de genul "ati pierdut numarul, ghinion".

Oricum asta nu are ABSOLUT nici o relevanta in situatia de fata. Daca inca e in sistem, daca stii cum sa te rogi de ei ti-o activeaza pentru un timp f. limitat, o incarci si totul merge mai departe. Si asta s-a intimplat la o ruda f apropiata.

Edited by f300, 24 May 2014 - 12:47.


#12
gaussboneta

gaussboneta

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 278
  • Înscris: 28.04.2013
Cartela asta a fost cumparata prin '96 sau '97, cam asa ceva. cand am cumparat-o, mi-au cerut un act de identitate, adresa, etc. Deci, evident, numele meu ar trebui sa fie cumva asociat cu numarul de telefon, prin bazele lor de date.

Intr-adevar, acum cativa ani, mi-au furat telefonul. Am mers la Orange si am recuperat numarul. M-au intrebat fix ce zicea cineva mai sus, ce numere sun mai des, de cand am cartela, chestii de astea.

Problema e ca nu sunt in tara, incerc sa sun la numerele lor de telefon (nu de pe un numar orange, evident), nu trec de robot, le-am trimis un mail, niciun raspuns.


Sigur, nu e un capat de lume daca nu recuperez numarul, insa mi se pare cam drastica masura pierderii numarului si a creditului, dupa atata vreme.

#13
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,604
  • Înscris: 30.07.2003
Inteleg ca o cartela activa e mai buna ca una inactiva insa datele in cauza le pot avea si eu daca ti-am furat telefonul, de asta treaba e sensibila.

#14
gaussboneta

gaussboneta

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 278
  • Înscris: 28.04.2013

 neagu_laurentiu, on 24 mai 2014 - 12:57, said:

Inteleg ca o cartela activa e mai buna ca una inactiva insa datele in cauza le pot avea si eu daca ti-am furat telefonul, de asta treaba e sensibila.

Daca pierzi cartela, numarul se poate recupera, cu siguranta. Si nici nu e nevoie sa treci pe abonament. Cel putin asa era acum cativa ani.

Problema e ca, acum, cartela e inactiva si speram sa fie vreo solutie pentru a o reactiva.

#15
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008

 neagu_laurentiu, on 24 mai 2014 - 12:57, said:

Inteleg ca o cartela activa e mai buna ca una inactiva insa datele in cauza le pot avea si eu daca ti-am furat telefonul, de asta treaba e sensibila.

Daca ai furat telefonul nu te duci cu buletinul in shop sa ridici o cartela care culmea e de fapt echivalenta cu cartela pe care o ai deja in telefonul furat. Sau alternativ pentru operatorii care trimit acasa nu iti dai adresa si numele sa-ti trimita cartela. Posibilitatea abuzurilor exista intotdeauna dar exista o balanta intre convenienta si securitate. Balanta in momentul de fata e la faza cu intrebarile. Si nu numai in Romania.

Pentru initiator: trebuie luata legatura cu Orange (da, stiu astia tot ascund operatorii "umani" si reusesti sa vorbesti numai cu roboti). Sau poate contactat Orange_helper pe PM (nu pot sa comentez despre Orange_helper prea mult dar prezenta Vodafone pe forum e mult peste suportul de la care te poti astepta la telefon iar prezenta RDS-RCS e pur si simplu socanta, cel putin pe partea de date, in sensul bun).

Trebuie spus foarte clar: vreau sa va dau banii, daca ii vreti pe astia (si pe altii pe viitor) puteti sa ii luati. Daca nu, asta este. Si "daca nu" atunci chiar nu trebuie nici un regret, RDS are valabilitate 6 luni + gratie 6 luni la o reincarcare de 50 centi. In final o sa iesi infinit mai ieftin, chiar daca pierzi numarul si creditul.
Si vazut daca se poate face ceva sau intr-adevar nu.

#16
gaussboneta

gaussboneta

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 278
  • Înscris: 28.04.2013

 f300, on 24 mai 2014 - 13:12, said:


Multumesc.

#17
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006
Se pot verifica unele date de pe cartela: cand a fost incarcata, cu cat, cat credit mai era in cont......

#18
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

 gaussboneta, on 24 mai 2014 - 11:11, said:

Am o cartela prepay de mai bine de 15 ani si am uitat sa reincarc (plecat din tara de ani de zile, e prima data cand imi iese din minte). Perioada de gratie a expirat acum vreo doua saptamani.
Pot sa reactivez cartela si numarul?
Daca da, cum?
Daca nu, se poate recupera creditul ramas pe cartela?

Salut,
Conform conditiilor de utilziare a cartelelor PrePay, daca pana la sfarsitul perioadei de gratie nu ai reincarcat contul PrePay, vei pierde definitiv creditul si numarul tau de telefon Orange, iar cartela SIM devine inutilizabila ( https://www.orange.r...periods-ro.html ). Daca vrei sa verificam cu exactitate situatia cartelei tale, te asteptam cu un mesaj privat in care sa ne spui care este numarul acesteia.
O zi buna,
Orange Helper

Edited by Orange_helper, 26 May 2014 - 12:27.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate