Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Baterie externa solara vs baterie...

recomandare placa captura video

Trecere apartament pe numele meu

Seria 3 - E90 / 91
 LakeSide 11 Straulesti

arii

Sapa peste pardoseala

Smart phone pentru auz deficitar
 Manager transport marfa. Pareri. ...

BIOS F.24 pentru HP Pavilion g7-2...

Meta Quest 3 512 gb

Father's Day
 Clipboard files copy/paste, filen...

Boardgame-uri despre cuvinte

Care-i treaba cu Reddit-ul? (nu m...

Diferente diferentiale
 

Altex - de la 22:15 noaptea devoratorilor de preturi

- - - - -
  • Please log in to reply
106 replies to this topic

#91
albastru

albastru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,914
  • Înscris: 07.05.2003
Comparați reducerea  afișată astă seară cu reducerea găsită de google la ultima vizită. Introduceți în căsuța de căutare ceva de genul cache:http://www.altex.ro/...r-i-k-e-3-negru

Înlocuiți linkul cu verde cu pagina curentă.

Edited by albastru, 13 May 2014 - 22:18.


#92
Nemesis-

Nemesis-

    Zeitsã

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,253
  • Înscris: 23.05.2011
nu se incarca pagina

#93
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005

View PostBlue_Ivy, on 13 mai 2014 - 21:18, said:

nu merge bre....nu mai apasati f5 ca disperatii

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/5aaDiNAy_68?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#94
newgirl

newgirl

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 120
  • Înscris: 17.06.2009
Oare chiar are sens sa investeasca  bani in promovarea acestor campanii de "reduceri".... acum cateva saptamani aveau mega reduceri ... tot inexistente :(

#95
Nemesis-

Nemesis-

    Zeitsã

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,253
  • Înscris: 23.05.2011
merge la careva?
yo nu inteleg cum vand astia daca nu se incarca paginile. wtf

ok merge acum :D

Edited by Nemesis-, 13 May 2014 - 23:07.


#96
marianCB

marianCB

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 340
  • Înscris: 02.07.2013
mare teapa

#97
Mos-Nicolae

Mos-Nicolae

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,954
  • Înscris: 09.12.2013
Eu am zis ca au laptop la 300 de ron... nu prostia aia cu procesor de 1.5Ghz de am fost chemat la garantie ca nu merge bine sistemul de operare... cand problema era procesorul prea prost sa fie folosit pe un laptop 2014

#98
pro-m-t-u

pro-m-t-u

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 322
  • Înscris: 19.01.2004
Vreau sa stiu de la cei care au comandat in acea seara daca ati primit garantie de la Altex si daca a cumparat cineva un Samsung GALAXY S4.
Eu mi-am luat unul si nu era adus prin Samsung Romania ci printr-un distribuitor suspect, iar telefonul era destinat tarilor arabe, fara instructiuni in limba romana si cel mai important cu ecranul spart.

Am relatat toata povestea aici: http://www.stefanblo...ex-samsung.html

#99
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
Cutia arata de parca ar fi jucat cineva fotbal cu ea.
Ar fi trebuit sa nu-l desigilezi.

Nu stiu ce politica are Altex privind garantiile/asigurarile de transport, dar sa stii ca au tot dreptul sa-ti refuze inlocuirea telefonului.
Spun asta pt. ca nu are nimeni de unde sa stie daca asa a venit el sau daca nu cumva te-ai apucat tu sa-i faci crash test.

Daca din pachet lipsea certificatul de garantie (sau nu era completat), asta nu inseamna ca nu este si valabila.
Important este sa ai macar factura.

#100
opop

opop

    bolnav cronic :(

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 06.01.2007

View Postpro-m-t-u, on 17 mai 2014 - 21:41, said:

Vreau sa stiu de la cei care au comandat in acea seara daca ati primit garantie de la Altex si daca a cumparat cineva un Samsung GALAXY S4.
Eu mi-am luat unul si nu era adus prin Samsung Romania ci printr-un distribuitor suspect, iar telefonul era destinat tarilor arabe, fara instructiuni in limba romana si cel mai important cu ecranul spart.

Am relatat toata povestea aici: http://www.stefanblo...ex-samsung.html
http://ro.wikipedia.org/wiki/EMEA
se foloseste in general pentru europa de est, unde cam suntem :)

#101
pro-m-t-u

pro-m-t-u

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 322
  • Înscris: 19.01.2004
La orientul mijlociu ma refeream, pentru europa ambalajul este altfel.

#102
audibc

audibc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 11.03.2006
ora-exacta.eu

#103
ciprianned

ciprianned

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,347
  • Înscris: 16.04.2007
E si azi peste 15 min si anume incepand cu 20:00 .

Edited by ciprianned, 27 January 2015 - 19:47.


#104
meitza

meitza

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 122
  • Înscris: 05.06.2014
da...a fost iar de la ora 20,20 s-a blocat la check out cu ordinarul mesaj continuu :a aparul o eroare in timp ce procesam comanda.Va rugam reveniti mai tarziu...A insistat sa finalizez comanda in zadar si la ora 23,24...urmatoarea zi pe la 2 noaptea..degeaba...incompetenta administrarii site'ului a continuat cu "aroganta"maxima ...produsul aflat in cos aveam sa-l vad si epuizat din stoc...vum mama naibii s-a "uschit" de acolo cand io m-am muncit cu finalizarea peste 4 ore?cred ca s-o fi dat pe sub mana...

#105
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
au fostaceleasi produse sau au bagat si altele?

#106
ImagePassion

ImagePassion

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 104
  • Înscris: 04.04.2009
De ce mă iau drept fraier cei de la Altex?
Fireste, pentru că pot.
Defectul e din vina clientului ? Si eu imi voi face un scop din a demonstra
cum isi bat ei joc de noi pe banii nostri. Îmi pare inspaimantator de necivilizat
ce se intampla in tara asta, unde clientul nu doar ca nu e stapanul nostru, dar
este luat de fix prostu’ satului. Consider deci ca e de datoria mea sa vin
cu acest mesaj pe aceasta retea  Daca e sa facem show, atunci sa il transformam
in campanie. Nu stiu dacă le pasă, dar mă pot strădui să aflu. O iau cu inceputul
si incerc sa nu ma lungesc. În luna Octombrie a anului curent, mai exact in
data de 28.10.2015, am cumpărat un TV PANASONIC de la societatea Altex. Este dealtfel
singura data cand ma lovesc de o asemenea situatie, achizitionand in timp mai multe
produse insa de data aceasta constat cu regret ca ghinionul s-a afisat si in pragul
usii mele. După 22 de zile, perioada in care am fost diagnosticat cu hernie de disc
si urmand internare spitaliceasca, tratamente, consultatii samd, revenind la domiciliu,
decid sa desfac produsul achizitionat si sa ma bucur de alegerea facuta. Gandeam ca
destul am suferit cu boala si daca tot sunt in repaos medical pentru o perioada indelungata,
macar produsul sa-mi mai aline din suferinta. Nu pot si nu stiu cum sa explic starea
pe care am simtit-o in momentul despachetarii tv-ului si constatand ca prezinta
o imensa spartura a ecranului (display-ului), pur si simplu nu am avut reactie, mut, socat...
La o asemenea situatie, tot ce am mai putut face, a fost sa incerc sa contactez serviciul
relatii clienti, sa trimit mail-uri prin formularele specifice in astfel de cazuri,
ceva care sa duca la o solutionare amiabila. Desi nu ma asteptam
sa trec prin nenumarate obstacole si sa fiu refuzat categoric de orice dialog si
explicatii a situatiei, am tot sperat ca voi gasi intr-un final, o sansa de rezolvare,
o urma de omenie si bun simt, insa zadarnic. Refuzul acesta categoric in a gasi o soluie,
m-a facut sa vin cu acest mesaj. Stiu că în certificatul de garantie cat si pe site,
scrie negru pe alb că dacă aparatul prezinta urme de folosinta sau socuri mecanice,
nu intra in discutie serrvice-ul sau inlocuirea, insa care este vina mea, unde am gresit
in toata aceasta situatie ? Stiam doar faptul ca in termen de 31 de zile pot renunta
sau cere schimbarea lui, desi nu asta imi era intentia, a fost doar ghinionul de a fi
coincis cu perioada bolii, interenarea si restul investigatiilor. care a dus
la desfacerea produsului mai tarziu de 48 h insa in termen de 31 de zile.
Am solicitat schimbarea lui si mi s-a dat doar o palma usturatoare "nici vorba de asa ceva".
Incercati sa va puneti cateva secunde in postura unui neputincios ce primeste
prin nevinovatia sa tot ce nu si-ar inchipui. După cum era normal, m-am adresat si celor
de la ANPC. Statul zice că am dreptate să cer înlocuirea aparatului sau banii înapoi.
Si mai zice că trebuie să fiu de acord ca aparatul să meargă la service, pentru expertiză,
să vază domnii dacă nu cumva a fost busit pe scări sau asa ceva desi nu eu am fost transportatorul.
Am fost de acord si cu asta. Vă spun sincer, că mă simt batjocorit pe banii mei.
Voi continua demersul, voi atentiona cat mai multa lume in toate mediile.
Nu-s dispus să accept o pagubă pentru că asa vrea Altex.

#107
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
TL;DR.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate