Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Altex - de la 22:15 noaptea devoratorilor de preturi
Last Updated: Dec 08 2015 19:57, Started by
pahai
, May 13 2014 21:06
·
0
#91
Posted 13 May 2014 - 22:17
Comparați reducerea afișată astă seară cu reducerea găsită de google la ultima vizită. Introduceți în căsuța de căutare ceva de genul cache:http://www.altex.ro/...r-i-k-e-3-negru
Înlocuiți linkul cu verde cu pagina curentă. Edited by albastru, 13 May 2014 - 22:18. |
#93
Posted 13 May 2014 - 22:29
Blue_Ivy, on 13 mai 2014 - 21:18, said:
nu merge bre....nu mai apasati f5 ca disperatii [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/5aaDiNAy_68?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#94
Posted 13 May 2014 - 22:29
Oare chiar are sens sa investeasca bani in promovarea acestor campanii de "reduceri".... acum cateva saptamani aveau mega reduceri ... tot inexistente
|
#95
Posted 13 May 2014 - 22:56
merge la careva?
yo nu inteleg cum vand astia daca nu se incarca paginile. wtf ok merge acum Edited by Nemesis-, 13 May 2014 - 23:07. |
#97
Posted 14 May 2014 - 08:29
Eu am zis ca au laptop la 300 de ron... nu prostia aia cu procesor de 1.5Ghz de am fost chemat la garantie ca nu merge bine sistemul de operare... cand problema era procesorul prea prost sa fie folosit pe un laptop 2014
|
#98
Posted 17 May 2014 - 21:41
Vreau sa stiu de la cei care au comandat in acea seara daca ati primit garantie de la Altex si daca a cumparat cineva un Samsung GALAXY S4.
Eu mi-am luat unul si nu era adus prin Samsung Romania ci printr-un distribuitor suspect, iar telefonul era destinat tarilor arabe, fara instructiuni in limba romana si cel mai important cu ecranul spart. Am relatat toata povestea aici: http://www.stefanblo...ex-samsung.html |
#99
Posted 17 May 2014 - 22:01
Cutia arata de parca ar fi jucat cineva fotbal cu ea.
Ar fi trebuit sa nu-l desigilezi. Nu stiu ce politica are Altex privind garantiile/asigurarile de transport, dar sa stii ca au tot dreptul sa-ti refuze inlocuirea telefonului. Spun asta pt. ca nu are nimeni de unde sa stie daca asa a venit el sau daca nu cumva te-ai apucat tu sa-i faci crash test. Daca din pachet lipsea certificatul de garantie (sau nu era completat), asta nu inseamna ca nu este si valabila. Important este sa ai macar factura. |
#100
Posted 18 May 2014 - 11:04
pro-m-t-u, on 17 mai 2014 - 21:41, said:
Vreau sa stiu de la cei care au comandat in acea seara daca ati primit garantie de la Altex si daca a cumparat cineva un Samsung GALAXY S4. Eu mi-am luat unul si nu era adus prin Samsung Romania ci printr-un distribuitor suspect, iar telefonul era destinat tarilor arabe, fara instructiuni in limba romana si cel mai important cu ecranul spart. Am relatat toata povestea aici: http://www.stefanblo...ex-samsung.html se foloseste in general pentru europa de est, unde cam suntem |
|
#101
Posted 18 May 2014 - 22:14
La orientul mijlociu ma refeream, pentru europa ambalajul este altfel.
|
#103
Posted 27 January 2015 - 19:47
E si azi peste 15 min si anume incepand cu 20:00 .
Edited by ciprianned, 27 January 2015 - 19:47. |
#104
Posted 30 January 2015 - 09:26
da...a fost iar de la ora 20,20 s-a blocat la check out cu ordinarul mesaj continuu :a aparul o eroare in timp ce procesam comanda.Va rugam reveniti mai tarziu...A insistat sa finalizez comanda in zadar si la ora 23,24...urmatoarea zi pe la 2 noaptea..degeaba...incompetenta administrarii site'ului a continuat cu "aroganta"maxima ...produsul aflat in cos aveam sa-l vad si epuizat din stoc...vum mama naibii s-a "uschit" de acolo cand io m-am muncit cu finalizarea peste 4 ore?cred ca s-o fi dat pe sub mana...
|
#106
Posted 08 December 2015 - 19:56
De ce mă iau drept fraier cei de la Altex?
Fireste, pentru că pot. Defectul e din vina clientului ? Si eu imi voi face un scop din a demonstra cum isi bat ei joc de noi pe banii nostri. Îmi pare inspaimantator de necivilizat ce se intampla in tara asta, unde clientul nu doar ca nu e stapanul nostru, dar este luat de fix prostu’ satului. Consider deci ca e de datoria mea sa vin cu acest mesaj pe aceasta retea Daca e sa facem show, atunci sa il transformam in campanie. Nu stiu dacă le pasă, dar mă pot strădui să aflu. O iau cu inceputul si incerc sa nu ma lungesc. În luna Octombrie a anului curent, mai exact in data de 28.10.2015, am cumpărat un TV PANASONIC de la societatea Altex. Este dealtfel singura data cand ma lovesc de o asemenea situatie, achizitionand in timp mai multe produse insa de data aceasta constat cu regret ca ghinionul s-a afisat si in pragul usii mele. După 22 de zile, perioada in care am fost diagnosticat cu hernie de disc si urmand internare spitaliceasca, tratamente, consultatii samd, revenind la domiciliu, decid sa desfac produsul achizitionat si sa ma bucur de alegerea facuta. Gandeam ca destul am suferit cu boala si daca tot sunt in repaos medical pentru o perioada indelungata, macar produsul sa-mi mai aline din suferinta. Nu pot si nu stiu cum sa explic starea pe care am simtit-o in momentul despachetarii tv-ului si constatand ca prezinta o imensa spartura a ecranului (display-ului), pur si simplu nu am avut reactie, mut, socat... La o asemenea situatie, tot ce am mai putut face, a fost sa incerc sa contactez serviciul relatii clienti, sa trimit mail-uri prin formularele specifice in astfel de cazuri, ceva care sa duca la o solutionare amiabila. Desi nu ma asteptam sa trec prin nenumarate obstacole si sa fiu refuzat categoric de orice dialog si explicatii a situatiei, am tot sperat ca voi gasi intr-un final, o sansa de rezolvare, o urma de omenie si bun simt, insa zadarnic. Refuzul acesta categoric in a gasi o soluie, m-a facut sa vin cu acest mesaj. Stiu că în certificatul de garantie cat si pe site, scrie negru pe alb că dacă aparatul prezinta urme de folosinta sau socuri mecanice, nu intra in discutie serrvice-ul sau inlocuirea, insa care este vina mea, unde am gresit in toata aceasta situatie ? Stiam doar faptul ca in termen de 31 de zile pot renunta sau cere schimbarea lui, desi nu asta imi era intentia, a fost doar ghinionul de a fi coincis cu perioada bolii, interenarea si restul investigatiilor. care a dus la desfacerea produsului mai tarziu de 48 h insa in termen de 31 de zile. Am solicitat schimbarea lui si mi s-a dat doar o palma usturatoare "nici vorba de asa ceva". Incercati sa va puneti cateva secunde in postura unui neputincios ce primeste prin nevinovatia sa tot ce nu si-ar inchipui. După cum era normal, m-am adresat si celor de la ANPC. Statul zice că am dreptate să cer înlocuirea aparatului sau banii înapoi. Si mai zice că trebuie să fiu de acord ca aparatul să meargă la service, pentru expertiză, să vază domnii dacă nu cumva a fost busit pe scări sau asa ceva desi nu eu am fost transportatorul. Am fost de acord si cu asta. Vă spun sincer, că mă simt batjocorit pe banii mei. Voi continua demersul, voi atentiona cat mai multa lume in toate mediile. Nu-s dispus să accept o pagubă pentru că asa vrea Altex. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users