Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?
 Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...
 Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina
 Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei
 

Cel.ro vs. emag.ro (vs. oricealtceva.ro)

- - - - -
  • Please log in to reply
258 replies to this topic

#145
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,114
  • Înscris: 29.06.2005

 progy, on Sep 18 2007, 18:56, said:

Ulterior am vazut si topicul acesta si pentru ca aici s-au adunat impresii despre mai multe magazine online, rescriu textul de aici

Atentie si la shopix.ro!
Dimineata am intrat la ei pe site, m-am uitat la un Sony Vaio VGN-AR41L - 4,672.95 LEI. Sun, vobesc cu ei la telefon si le cer sa-mi trimita pe mail descrierea produsului si pretul ca sa le pot confirma comanda. Vine mailul, citesc si ... surpriza! Sony Vaio VGN-AR41L - 4.940,52 LEI Iritat, intru pe site sa vad care-i treaba. Surpriza din nou: au modificat si pretul pe site! Le trimit mail sa-i intreb ce-i cu faza asta. Raspuns: Importatorul a modificat preturile ... bla, bla, bla.

Adica un produs care il ai pe stoc, in mai putin de 3 ore isi modifica pretul cu 267 LEI? Foarte bine, treaba lor! Cred ca le e clar ca pe-acolo n-o sa mai ajung veci.


Ce ti se pare tie necurat aici? E perfect normal ce au facut ei.... intelegeam daca faceai comanda la un pret si primeai la altul....

Eu unul vreau sa laud shopix.ro pentru ca e SINGURUL magazin online (din cele care apar la cautarea cu price.ro) la care am gasit o camera Canon HV20 de care aveam nevoie urgent. Am sunat la toate magazinele online care aveau camera "in stoc" insa.....am primit acelasi raspuns.. in 2 saptamani. Am gasit doar la shopix, care aveau intr-adevar, s-au tinut de cuvant si m-au sunat (ma rog.. dupa mai mult de o ora dar....) si livrarea a fost prompta. Pana acum, experienta mea cu ei a fost foarte buna; sper sa fie la fel si de acum incolo.

#146
progy

progy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 215
  • Înscris: 13.06.2003

 C05T1N, on Sep 19 2007, 09:31, said:

[...] cred ca ai postat pe fiecare thread posibil.

Nu, mai erau cateva thread-uri despre magazine online pe care as fi putut posta... :D Glumesc, dar nu accept sub nici o forma tentativele de pacalire a clientului bazate pe neatentia, graba sau intimidarea acestuia si mi se pare normal sa vorbesc despre asta oriunde se poate.

 C05T1N, on Sep 19 2007, 09:31, said:

@progy, mai faci mult spam pe aici? [...].
Nici pe departe nu am intentia de a face spam. Daca un user intra pe forum si in urma cautarii gaseste un thread dar nu-l gaseste pe celalalt, am vrut sa ma asigur ca ajunge intr-un fel sau altul la informatia asta. Intentia mea a fost de a atrage atentia asupra necesitatii de a cere, ori de cate ori este posibil, confirmarea scrisa a comenzii. Daca nu insistam la telefon sa-mi trimita pe mail confirmarea, m-as fi trezit la usa cu un pachet mai scump? As mai fi pierdut apoi doua zile pana sa rezolv problema?


@florinel
Aia era deja comanda. Am vorbit de 3 ori cu ei la telefon si n-au pomenit nimic de modificarea pretului. Doar ca in urma altor experiente similare m-am obisnuit sa cer scris confirmarile comenzilor. Pacat ca tie ti se pare normal cum au procedat ei. Mie mi s-ar fi parut normal, daca se respectau pe ei sau macar isi respectau clientul, sa pastreze pretul atata vreme cat comanda era data si sa ma sune sa-mi atraga atentia ca s-a modificat pretul. Nu era vorba de 5 lei ci de 267 lei.
Ce mi se pare suspect? Faptul ca a trebuit sa insist sa-mi trimita pe mail confirmarea, iar modificarea de pret au facut-o doar dupa ce am dat comanda. Si pentru ca pomeneai de Price.ro. Acolo pretul era deja actualizat pentru ziua de 18 si era trecut cel de 4672.

Oricum, scuze daca mesajul asta e un pic off-topic, dar pe mine personal ma ajuta impresiile altora ca sa stiu la ce sa ma astept de la un magazin sau altul.

#147
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,114
  • Înscris: 29.06.2005
Nu stiu cat de multe comenzi faci tu pe net.Eu, din lipsa timpului fac achizitii aproape exclusiv de la magazine online, deci as putea sa zic ca am ceva experienta.
Nici un magazin online (poate cu cateva mici exceptii ca emag - despre care parerea generala este proasta) nu are stocuri fizice. Ei practic primesc periodic stocurile de marfa de la furnizorii lor (depozite, importatori...etc) si in functie de asta isi actualizeaza siturile.Unii o fac rapid, altii mai lent. De aceea este bine ca inainte de a plasa o comanda online sa suni la firma sa intrebi despre disponibilitatea la momentul ala si despre pretul produsului. Abia dupa comanzi, insa in general poti lasa comanda si telefonic.
Evident, asta e cam departe de un magazin online adevarat, insa trebuie sa tii cont de faptul ca (inca) traim in Romania si aici va mai trece ceva timp pana sa avem magazine online de genul bhphotovideo.com - unde stocul de pe site este cel real...etc. Pentru anumite produse situl mentionat de mine poate reprezenta o alternativa excelenta, mai ales cand in Romania nu gasesti (in general produse lansate de curand).

#148
Torin

Torin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 222
  • Înscris: 02.01.2005
In data de 19.09.2007 am comandat telefonic la http://www.cel.ro/ un HDD extern WD My Book Premium 320 GB. In aceeasi zi, seara, l-am primit impreuna cu factura fiscala, chitanta si certificatul de garantie (24 luni garantie, in conformitate cu garantia producatorului pentru Europa, spre deosebire de emag si altii care, din motive doar de ei stiute, ofera doar 12 luni garantie pentru acest produs).
Serviciu ireprosabil din punctul meu de vedere.

#149
xploder

xploder

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 130
  • Înscris: 11.03.2006
24 pc sau e-pravalie?

despre e-pravalie nu prea am auzit lucruri bune...de la cine imi recomandati sa cumpar?

#150
camerevideo

camerevideo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 591
  • Înscris: 05.02.2004
Cel.ro sucks. Nu raspund la mailuri. I-am sunat la 18 si 2 min (pe site scrie ca au program pana la 18.30) si tipa mi-a inchis in nas spunand ca la ora asta nu mai ofera informatii.
Au in oferta niste produse la preturi f mici (in speta laptop-uri) care nu le au niciodata pe stoc. Am asteptat o luna sa "le vina"...
La unele produse schimbau preturile in timp ce vizualizam pagina.
Tarifele de livrare sunt mai mari decat la firmele de curierat. Pesemne ca isi pun adaos si la transport..:(
Nu-i recomand.

#151
PentiumSEX

PentiumSEX

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 478
  • Înscris: 06.08.2005
NU cumparati de la eMag: fiabilitatea produselor lasa de dorit; nici "calitate" chinezeasca nu pot spune ca au, mai degraba sunt facute pe vapor.
In Iunie am cumparat 1 Player MP3 - Sandisk Sansa de 2 gb. Ei bine pina acum de 2 ori s-a defectat; de schimbat ti-l schimba INSA te plictisesti platind transportul prin Fan Curier (asta dc nu esti din Bucuresti).
In plus, o fi marca buna (de exp. Sandisk stiu ca este) INSA se pare ca produsele nu-s nici macar Chinezesti ; sunt facute pe VAPOR; sunt de o fiabilitate indoielnica, am spus, in cazul meu la 2 luni Payerul "moare" subit.
Si inca ceva, amabilitatea celor de la eMag tine DOAR pina cind platesti (iei produsul), nu te astepta sa-ti raspunda la e-mailuri si dupa achizitionarea produsului (cind pot aparea ceva probleme, neconcordante, etc).

#152
sebastiancristescu

sebastiancristescu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 29.11.2007

 camerevideo, on Nov 23 2007, 13:55, said:

Cel.ro sucks. Nu raspund la mailuri. I-am sunat la 18 si 2 min (pe site scrie ca au program pana la 18.30) si tipa mi-a inchis in nas spunand ca la ora asta nu mai ofera informatii.
Au in oferta niste produse la preturi f mici (in speta laptop-uri) care nu le au niciodata pe stoc. Am asteptat o luna sa "le vina"...
La unele produse schimbau preturile in timp ce vizualizam pagina.
Tarifele de livrare sunt mai mari decat la firmele de curierat. Pesemne ca isi pun adaos si la transport..:(
Nu-i recomand.
Pot spune ca am o experienta tare neplacuta cu cel.ro. Asta cand a fost vorba de repararea unui monitor in garantie. La cateva zile dupa ce l-am dus la ei am fost sunat sa merg sa-l iau si sa-l duc eu la service ca ei nu pot!!!. Nu mi-a venit sa cred. Cum am acte de predare pentru reparatie in garantie primite de la ei astept sa vad ce parere are si OPC-ul! Cat despre preturi bune la laptop-uri sa-ti spun ceva...Scriu acum de la un laptop care la cel.ro costa (in promotie!!!) "DOAR" 38 mil...HP nx9420. Eu l-am cumparat nou din Dubai cu 845 USD inclusiv vama. Asta inseamna cam 20 mil. O excursie acolo costa prin orce agentie cam 6-700 euro. Asa ca la pretul lor ai asigurat si sejurul in DUBAI !!! :D

#153
raoul_009

raoul_009

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 186
  • Înscris: 10.12.2006
Am vazut ca unii critica Intend.ro  :huh: Eu am comandat de la ei si de fiecare data au fost seriosi. Livrarea a fost ok, maxim 3 zile , produsele in stare perfecta, mai mult odata m-am razgandit la o comanda , si au facut alta proforma, alta factura fara produsul pe care nu l-am mai dorit. SUNT OK , DE INCREDERE. Cine a luat "tzap?" <_< , I'm sorry .

Edited by raoul_009, 29 November 2007 - 14:30.


#154
Yulyo

Yulyo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 447
  • Înscris: 07.12.2005
Salutare.
Comand de la Intend de vreo cativa ani, cam de prin 2000-2001. am un dosar plin cu garantii ale produselor luate pentru mine sau pentru alti prieteni.
Pana in acest moment nota 10+. Absolut nici cea mai mica problema cu ei. Intotdeauna foarte promti, amabili etc. NO COMMENT.
Probleme am avut cu mai multe magazine (online sau nu), dar am invatat sa le ocolesc si sa nu ma mai uit la 5 lei in plus, ci sa ma gandesc cat voi avea dupa aia de umblat si de sunat daca se intampla ceva.
Am patit-o acum vreo jumatate de an cu DC Shop. Comanda fratemio un mp3player Sansa. Nu mai stiu modelul, dar avea 512mb interni + SD. S-a stricat dupa cateva saptamani (nu mai pornea deloc). L-am returnat si am asteptat. Nu mai trebuie sa mai zic de faptul ca am sunat la ei de 100000 de ori, eu fiind obisnuit cu promtitudinea Intend. Dupa cam o luna, se trezeste fratemio cu Mp3-ul acasa. Altul, sigilat. Imi zice, "am asteptat dar uite ca mi-au trimis unu nou." Tzeapaaaaa...era nou dar nu avea slot de card. Am sunat la DC, si am ajuns la concluzia ca sa-l trimit inapoi si mi vor trimite unul cu card, ca nu s-au uitat bine. Zis si facut.....pentru inca o luna. Dupa o luna ma suna respectivii sa-mi zica ca nu mai este de 512 + slot card si ca-mi vor trimite unul de 1 giga fara card. Am zis sa trimita orice ca oricum e ultima data cand ma apropii de mag lor de kk.
In concluzie, am fost si voi ramane client Intend. B)
Bafta

#155
camerevideo

camerevideo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 591
  • Înscris: 05.02.2004

 alungu, on Sep 18 2006, 08:19, said:

parerea mea e ca nu magazinul in sine e problema - ci livrarea si stocul

pe cand cei care facem cumparaturile pe baza a ceea ce scrie pe site + platim unei firme care nici nu stim fizic unde se afla (noroc ca sunt oarecare rigori la inregistrarea domeniilor.ro si exista site gen lizsta firrme) si semnam la primirea unui colet care valoreaza xxx - uneori nici nu se da valoarea reala coletului

daca ce e in colet e diferit de ceea ce ai comandat si platit tu ... asta e (cel putin firmele de gen cel.ro ar putea sa aiba bunul simt sa isi cumpere scotch personalizat sau sa gaseseasca o solutie sa "sigileze" cutia sa stii daca teapa e de la ei sau de la curier)

dar in fine asta e viata - trebuie sa avem incredere in ceea ce scrie pe site - si in personalul firmelor

PS nu am incercat sa critic sau sa laud vreo firma - eu doar am "povestit" ce am patit nu neg ca aventura cu laptopul de la acea firma - puteam sa o am si la alta firma

problema e ca spre deosebire de livrarea in afara Bucurestiului in general e o adevarata aventura si se bazeaza pe corectitudinea si onestitatea firmei cu care te hotarasti sa colaborezi

explicatii de genul - lasa ca pana la urma tot ai primit produsele imi fac greata  :puke:

Daca n-ai stiut, te anunt eu ca potrivit legii, in cazul cumparaturilor de pe internet, clientul (persoana fizica) are dreptul sa returneze produsul in termen de 10 zile fara sa motiveze !!! Firmele sunt Obligate sa restituie contravaloarea in termen de 30 de zile...

#156
camerevideo

camerevideo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 591
  • Înscris: 05.02.2004
Despre Intend, numai de bine, atata vreme cat nu ai cumparat pe firma si ai probleme de garantie... Termenele de solutionare sunt muuult mai mari decat pt PF.[/quote]

Edited by camerevideo, 03 December 2007 - 17:15.


#157
Luka_luka

Luka_luka

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 152
  • Înscris: 26.11.2007
Am incercat sa cumpar ceva de la Topbuy.
Am facut comanda online, a doua zi am verificat, statusul fiind in continuare ''In asteptare''. Am contactat pe messenger pe cineva de la ei, mi s-a spus ca vede comanda si ca e facuta. La intrebarea mea daca ma va contacta cineva sa stabilesc detalii sau sa mai confirm, mi s-a raspuns ca tocmai am confirmat comanda. In fine, nu mentionase nimic despre existenta produsului pe stoc, ci doar ca vede comanda mea.
Peste doua zile, acelasi status era la comanda. Le-am trimis mail si i-am rugat sa-mi dea informatii asupra comenzii, iar in cazul in care nu primeam un raspuns intr-un anume interval, sa considere comanda anulata. Bineinteles ca nu s-au deranjat astfel ca le-am trimis un nou mesaj in care ii informam ca anulez comanda.
Dupa cateva ore, am primit mesaj ca a fost trimisa comanda. Din nou mesaj in care le explicam ca am anulat deja comanda.
Intre timp am facut comanda la Emag (desi mai scump produsul cu cateva zeci de ron), iar astazi m-am pomenit cu telefon de la firma de curierat ca imi aduc produsul comandat la Topbuy :D Evident, le-am zis ca am anulat comanda si la revedere.
Cei de la Emag s-au purtat excelent, nota 10 pentru serviciile de pana acum. Stiu sa comunice excelent cu clientul (sunat in jumatate de ora de la comanda), iar produsul l-am primit intr-o zi lucratoare.

Edited by Luka_luka, 03 December 2007 - 18:04.


#158
motanul13

motanul13

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,351
  • Înscris: 03.08.2006

 Luka_luka, on Dec 3 2007, 18:03, said:

Cei de la Emag s-au purtat excelent, nota 10 pentru serviciile de pana acum. Stiu sa comunice excelent cu clientul (sunat in jumatate de ora de la comanda), iar produsul l-am primit intr-o zi lucratoare.

Cum drak suna cei de la emag pe toata lumea , numai eu trebuia sa sun de fiecare data a doua zi ?
Ca nu ma suna nimeni in 24 de ore , nu in jumatate de ora ? <_<

#159
TMV

TMV

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 178
  • Înscris: 02.12.2007
Eu mi-am acum o luna un sistem audio 2.1 de pe domo.ro (departamentul de vanzari on-line al magazinului Domo...[Skin Computers???] :unsure: )..livrarea e gratuita daca ai magazin Domo in orasul tau (specifici atunci cand cumperi ca vrei sa-l trimita la magazinul Domo orasul X), daca nu ai magazin in oras platesti taxele de curierat (Curiero sau Fan Courier). Desi pe site era mentionat ca produsul ajunge la destinatie in 3-10 zile...la mine a venit la o zi dupa ce am dat comanda (am confirmat-o telefonic in aceeasi zi)...
Recomand domo.ro pentru rapiditate si seriozitate...

De pe mediadot.ro mi-am luat un card de memorie pentru telefon...nu stiu exact cat a costat livrarea, parca 17,99 :cursing:  ...a venit in 3 zile..cu Cargus...

#160
Luka_luka

Luka_luka

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 152
  • Înscris: 26.11.2007
@Motanul13: Habar n-am cum se intampla, am comandat la ei de doua ori in ultima luna si de fiecare data au sunat in maxim jumatate de ora.
Poate nu aveau produsul tau pe stoc...

#161
PentiumSEX

PentiumSEX

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 478
  • Înscris: 06.08.2005

 PentiumSEX, on Nov 28 2007, 13:18, said:

NU cumparati de la eMag: fiabilitatea produselor lasa de dorit; nici "calitate" chinezeasca nu pot spune ca au, mai degraba sunt facute pe vapor.
In Iunie am cumparat 1 Player MP3 - Sandisk Sansa de 2 gb. Ei bine pina acum de 2 ori s-a defectat; de schimbat ti-l schimba INSA te plictisesti platind transportul prin Fan Curier (asta dc nu esti din Bucuresti).
In plus, o fi marca buna (de exp. Sandisk stiu ca este) INSA se pare ca produsele nu-s nici macar Chinezesti ; sunt facute pe VAPOR; sunt de o fiabilitate indoielnica, am spus, in cazul meu la 2 luni Payerul "moare" subit.
Si inca ceva, amabilitatea celor de la eMag tine DOAR pina cind platesti (iei produsul), nu te astepta sa-ti raspunda la e-mailuri si dupa achizitionarea produsului (cind pot aparea ceva probleme, neconcordante, etc).


Ei bine, se pare ca-mi vor restitui banii (asa cum am cerut; n-am mai solicitat sa-mi inlocuiasca iar MP3-ul).
Asta fuse!

#162
PentiumSEX

PentiumSEX

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 478
  • Înscris: 06.08.2005

 PentiumSEX, on Dec 4 2007, 14:19, said:

Ei bine, se pare ca-mi vor restitui banii (asa cum am cerut; n-am mai solicitat sa-mi inlocuiasca iar MP3-ul).
Asta fuse!
Tzeapaaaaa!

Tzepe si vrajeli au astia de la eMAG. Nici pina acu n-av vazut banii; asadar:
Oameni buni, NU sfatuies pe nimeni sa mai incerce eMAG!  

Dupa multe tatonari eMAG a spus ca-mi returneaza banii, au fost de acord. De-atunci eMAG ma duce cu vorba si BANII nu-i i-am vazut nici pina acum, dupa vreo 6 sapt.
Am scris si pe forum-ul lor...DEGEABA!
eMAG e bine "vopsit" pe afara, te-nincinta sa-ti ia banii, apoi ii doare fix in "Twin Peacks"!

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate