Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Amanare plata factura
Last Updated: Apr 02 2015 13:32, Started by
meanman
, Apr 29 2014 06:42
·
0
#1
Posted 29 April 2014 - 06:42
Se poate cere amanarea platii facturii cu 10 zile peste data scadenta? Sunt client de cativa ani si n-am intarziat niciodata, insa am o problema si nu mai pot plati decat la salar.
A mai apelat cineva la aceasta varianta? Stiu ca se practica la ceilalti operatori dar nu stiu cum e la RCS-RDS. |
#2
Posted 29 April 2014 - 07:02
suna la ei, explica-le situatia si roaga-i sa nu-ti taie cablul
|
#3
Posted 29 April 2014 - 07:11
factura se emite undeva pe la jumatatea lunii si are termen de plata pana la sfarsitul lunii urmatoare, adica se amana aproximativ 45 de zile
daca nu poti sa te incadrezi in cele 45 de zile atunci poti sa amani in continuare dar ramai fara servicii de obicei cei de la rds-rcs mai uita cateva zile, am cunostinte care platesc o data la doua la doua luni atunci cand le taie internetul |
#4
Posted 29 April 2014 - 07:11
meanman, on 29 aprilie 2014 - 06:42, said:
Se poate cere amanarea platii facturii cu 10 zile peste data scadenta? Sunt client de cativa ani si n-am intarziat niciodata, insa am o problema si nu mai pot plati decat la salar. A mai apelat cineva la aceasta varianta? Stiu ca se practica la ceilalti operatori dar nu stiu cum e la RCS-RDS. |
#5
Posted 29 April 2014 - 09:05
Prima saptamana din urmatoarea luna nu il taie, dupa mai vedem
|
#6
Posted 06 May 2014 - 06:48
Am sunat in 29 la callcenter sa cer amanare de plata si mi-a spus agentul ca trebuie sa mi se taie internetul inainte si dupaia sa sun eu sa cer amanarea, nu se poate altfel. Ieri am primit SMS si mail si a intrat si scriptul de redirectionare periodica, asa ca am facut rost de cash si am zis sa ma duc la paypoint ca se lauda ca poti plati fara factura. La magazinul Profi din cartier a incercat femeia sa bage codul de client de 2 ori si cica nu merge, incercati in alta parte; m-am dus la alt magazin din cartierul de langa: "agregatul PayPoint functioneaza intre orele 7-19, acum la ora 21:00 nu se pot face plati" . Am facut o compensare cu cineva si am platit on-line si am scapat de remindere pe toate canalele de comunicare RDS!
|
#7
Posted 06 May 2014 - 09:53
La fel de bine puteai sa suni la zoo, informatiile primite sunt la fel de relevante ca cele din cc
Si eu am platit doar ieri, oricum nu cred ca saptamana asta l-ar fi taiat |
#8
Posted 06 May 2014 - 14:07
Pai stai asa ca factura se emite in jurul datei de 18, sazicem 18 aprilie, data scadenta e ultima zi a luni mai dar serviciile mai merg pana pe 7 iunie aproximativ deci e timp destul de plata in jur de 45 de zile(chiar mai bine depinde) mai mult de atat ce poti cere?
|
#10
Posted 06 May 2014 - 23:49
Nu era vorba de 1 luna, ci de 7-10 zile dupa scadenta.
Reciteste ce a zis, factura se emite pe 18 aprilie, are data scadenta pe 31 mai. Daca nu achiti pana pe 31 mai mai ai timp pana pe 7 sau chiar 10 iunie. Pe urma se trece la deconectare si suspendare pentru neplata. |
|
#11
Posted 07 May 2014 - 09:57
Aveam impresia ca factura se emite pentru luna in curs, nu pentru cea viitoare
|
#12
Posted 07 May 2014 - 12:56
In DigiCare factura apare in jurul datei de 18... 20 a lunii X si are scadenta sfaristul lunii X + 1.
Deci ai avea timp de cautat solutii in cele mai mult de 40 de zile. Insa daca problema e mai grava, gen somaj sau alte probleme, serviciile RDS, fiind ieftine sunt lasate de multe ori la urma, ma rog partea asta tine de fiecare caz in parte. Eu imi achit facturile cam cand se emit, pentru a nu-mi bate capul Attached FilesEdited by Ciubex, 07 May 2014 - 12:58. |
#13
Posted 09 May 2014 - 09:11
Nu te lasa prea mult. Deja din a doua zi dupa scadenta incep sa vina mailuri cu somatii, ca daca nu platesti... "cangi servicii".
Sunt foarte rigizi cand vine vorba de facturi. Am zis si eu, mai stau o saptamana pana ma reglez cu bugetul si platesc. Suspendarea a venit imediat, la exact 4 zile de la scandenta. |
#14
Posted 09 May 2014 - 09:18
bonygy, on 09 mai 2014 - 09:11, said:
Nu te lasa prea mult. Deja din a doua zi dupa scadenta incep sa vina mailuri cu somatii, ca daca nu platesti... "cangi servicii". Sunt foarte rigizi cand vine vorba de facturi. Am zis si eu, mai stau o saptamana pana ma reglez cu bugetul si platesc. Suspendarea a venit imediat, la exact 4 zile de la scandenta. Edited by sasekay, 09 May 2014 - 09:19. |
#15
Posted 09 May 2014 - 09:33
Eu lunar platesc in perioada 10-15 a lunii urmatoare emiterii facturii, intr-adevar primesc sms-uri cu factura neplatita sau mail-uri, dar de foarte putine ori am fost deconectat pana la acea data .
|
|
#16
Posted 09 May 2014 - 11:24
bonygy, on 09 mai 2014 - 09:11, said:
Nu te lasa prea mult. Deja din a doua zi dupa scadenta incep sa vina mailuri cu somatii, ca daca nu platesti... "cangi servicii". Sunt foarte rigizi cand vine vorba de facturi. Am zis si eu, mai stau o saptamana pana ma reglez cu bugetul si platesc. Suspendarea a venit imediat, la exact 4 zile de la scandenta. Cum adica rigizi in privinta facturilor? facturile la RDS sunt cele mai mici facturi din telecomul romanesc si pentru majoritatea sunt cele mai mici facturi din casa, pe de alta parte avem peste 45 de zile de plata si tot nu ne convine? probabil ai vrea sa te lase vreo 6 luni si pe urma sa te intrebe daca mai ai degand sa platesti factura. Eu o singura data am ajuns pana acolo sa imi trimita mail sa platesc nu am ajuns la deconectare. |
#17
Posted 09 May 2014 - 14:25
Rigizi, in sensul ca si eu am incercat sa aman o plata a facturii (am uitat sa o platesc la timp, bugetul s-a dus pe altceva... stiu, nu era scumpa, dar... am uitat, atata tot...) si nici nu au vrut sa auda, desi sunt client la ei de prin 2006, fara intarzieri, fara probleme.
Practic, a venit somatia, am sunat imediat, mi-au raspuns, am incercat sa obtin o amanare de vreo saptamana, mi-au spus ca nu se poate, si intr-adevar, m-am culcat pe o ureche si mi-au suspendat serviciile. E adevarat, cum am platit, fara sa anunt nimic, in mai putin de o ora s-a reluat furnizarea serviciilor, cu o penalizare de 1 leu. Acum platesc online, cum vine salariul (14 ale lunii), imediat fac plata. In schimb, offtopic, la Enel, platesc la 2 luni, tot online... rar lunar, nu am avut probleme. La Enel imi vine cam 65 de lei lunar, la RDS 84. Edited by bonygy, 09 May 2014 - 14:26. |
#18
Posted 12 May 2014 - 15:17
meanman, on 06 mai 2014 - 06:48, said:
Am sunat in 29 la callcenter sa cer amanare de plata si mi-a spus agentul ca trebuie sa mi se taie internetul inainte si dupaia sa sun eu sa cer amanarea, nu se poate altfel. Ieri am primit SMS si mail si a intrat si scriptul de redirectionare periodica, asa ca am facut rost de cash si am zis sa ma duc la paypoint ca se lauda ca poti plati fara factura. La magazinul Profi din cartier a incercat femeia sa bage codul de client de 2 ori si cica nu merge, incercati in alta parte; m-am dus la alt magazin din cartierul de langa: "agregatul PayPoint functioneaza intre orele 7-19, acum la ora 21:00 nu se pot face plati" . Am facut o compensare cu cineva si am platit on-line si am scapat de remindere pe toate canalele de comunicare RDS! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users