Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Masini cu KM dati inapoi
Last Updated: Jan 12 2023 20:04, Started by
andreiber
, Mar 04 2014 15:06
·
0
#74
Posted 02 October 2014 - 09:12
Salutare
Asta cu nemti care merg la servici o suta sau o suta cincizeci km pe zi e cea mai mare vrajeala Evergreen sincer unde ai auzit basmul asta ? E fals sa stii daca te intereseaza o discutie ptr a intelege pot sa iti explic si pe urma o sa imi dai dreptate Ever de ce te incapatanezi sa nu privesti realitatea Ai chef si timp sa discutam? Asta daca vrei cu adevarat sa intelegi Pot sa te intreb cate ceva? |
#76
Posted 02 October 2014 - 09:34
Da poate
Stii asta cu nemti care fac nu stiu cati zeci sau km pe zi la munca sunt basme |
#78
Posted 02 October 2014 - 09:45
Daca fac multi km ii fac cu trenul si vin cu masina la gara
Se cupleaza cate cinci si fac cu ziua .. Azi cu masina mea maine cu a ta etc Majoritatea fac naveta cu pocnitori k. Corsa. Polo etc si au o a doua masina de plimbari excursii etc Majoritatea trenul frica de stau Nu am spus ca ai fi murit prost ptr ca nu doresc moartea nimanui doar era o discutie si cine vrea sa asculte ok Daca vrei sa pricepi bine daca nu iara bine Da sa stii ca in fiecare zi sunt cel putin 5 A care au cate minim 2 sau 3 stau pe sens Asa ca........ Nu mai asculta mult la povesti La incheierea unei politie de asigurare declari cati km faci pe an si daca ai depasit au crescut procentele Ca atare ca un sa zic asa RCA costa de pe la 8 oo pana pe la 12oo sau si 2ooo daca esti incepator. Si sunt mai multe chestii de care se leaga rca Impozitul e 15 e pe suta de cubici |
#79
Posted 02 October 2014 - 09:51
Iar autostrazile lor sunt pustii de obicei... Nu stiu de ce te agiti ca un pepsi, totusi.
|
#80
Posted 02 October 2014 - 10:38
Nu ma agit ca nu am nimic de castigat nici de pierdut era vb de discutie de ideea ca nemtii rup naveta cu o sau doua sute km pe zi
Nu sunt pustii caci sunt tranzitate de milioane de autovehicole Dar hai sa fim seriosi un calcul mic sa o discutie cat de cat serioasa ar mai lumina treburile O intrebare adresata tie daca imi permiti Ce ai alege tu Sa investesti anual in combustibil.consumabile. piese si asigurare sa zicem 5ooo euro pe an sau sa dai 12oo la abonamentul de tren Evergreen. Care. Taicule fac mai multi cat mai multi adica un nr se poate cam cat pe zi |
#81
Posted 02 October 2014 - 10:45
Mi-am permis sa citez din ce a scris un prieten, in alta parte:
"asigurare cu teil-casco la modica suma de 700 de euro pe an." ..... "dimineata aproape ca mergem bara la bara spre Munchen, noroc ca se merge cu peste 100 la ora ca altfel as face o ora pana la lucru. Iar cand vin inapoi am sansa sa-i dau pedala dar nu are rost, am incercat deja metodele. 40 de minute fac 50 de km in cap (10 km oras si 40 autostrada) cu 120 la ora mers cat de cat constant iar cu 160 la ora castig 5 minute, jur... nu am crezut asta. Sincer ptr 5 minute nu merita sa ard benzina degeaba. Asa ca pe la 120 o sa ma invart. Daca asta e consumul real (5,6%) la 120 la ora... e numai bine ca ma incadrez in alea 3 plinuri de combustibil ce-mi sunt decontate de firma" intre timp a schimbat jobul: .... "s-a terminat cu consumurile de vis de 6 %, acum mergem prin oras ceva mai mult cu multe semafoare si 15 km pe drum national unde desi se merge constant la 100 la ora distanta nu permite sa ajungem la consum mic... asa ca de acum ma astept la consumuri normale de un 1.8TSI si.. s-a cam terminat si cu decontul de combustibil de acum bagam din buzunarul propriu . Oricum ma astept la maxim un plin jumate pe luna deci 100 si ceva de euro lunar de unde mai primim inapoi 0,30 de centi pe km la sfarsit de an deci in jur de 1300 de euro se primesc inapoi la un calcul de 220 de zile de lucru a cate 20 de km dus ori 0,30 " |
#82
Posted 02 October 2014 - 10:58
Doar masinile de flota fac km multi,neamtul persoana fizica nu face km.
|
|
#83
Posted 02 October 2014 - 11:07
Ok stii ce e teil casco da
Primesti 35 de centi pe km doar pe un sens si nu la sfarsit de an ci anul urmator iar decontarea se face doar daca ai minim 2o km pe sens nu mai putin( nu stiu sigur suta la suta dar daca vrei ma interesez la landrasamt si iti comunic exact) apoi cu decontarea se depun hartiile pana la sfarsit de martie an urmator daca o faci personal iar fara lumita daca o face un steuerberator la care mai dai in functie de suma ce o ai de primit inapoi Ionut te rog explica lu ever Neamtul nu e tampit sa dea banii aiurea Si inca ceva ia intreaba ever pe prietenul tau ca banuieac ca metgea pe opt pe noua sau pe sase cate stauri a prins Ok ionut Masinile de firma fac si o mie pe zi camioane dar in doua schimburi |
#84
Posted 02 October 2014 - 11:45
procuroare, incearca sa scrii tot dintr-o miscare, sau editeaza postul inceput.
neamtul are si alte facilitati la masini, nu da banul aiurea |
#85
Posted 02 October 2014 - 11:52
eu nu inteleg cui foloseste cat merge neamtul pe zi pe an pe viata )
important este ce masina iti iei tu, ca degeaba merge neamtul in medie 10.000km pe an (dau o cifra aiurea) daca tu iei o masina care a mers 50.000 pe an. din pacate masinile ieftine, "pretul pietei" sunt toate cu multi km. |
#86
Posted 02 October 2014 - 12:00
Asta asa e nu cat face dar a fost ca o paranteza ca pe cele bune le iau bisnitarii ca na cu asta se ocupa si le revand
|
#87
Posted 02 October 2014 - 12:20
Procuroru', mai pune dracului cate o virgula prin fraze, ca ma ia cu ameteli.
|
|
#88
Posted 02 October 2014 - 12:58
Evergreen, on 02 octombrie 2014 - 10:45, said:
Mi-am permis sa citez din ce a scris un prieten, in alta parte: "asigurare cu teil-casco la modica suma de 700 de euro pe an." ..... "dimineata aproape ca mergem bara la bara spre Munchen, noroc ca se merge cu peste 100 la ora ca altfel as face o ora pana la lucru. Iar cand vin inapoi am sansa sa-i dau pedala dar nu are rost, am incercat deja metodele. 40 de minute fac 50 de km in cap (10 km oras si 40 autostrada) cu 120 la ora mers cat de cat constant iar cu 160 la ora castig 5 minute, jur... nu am crezut asta. Sincer ptr 5 minute nu merita sa ard benzina degeaba. Asa ca pe la 120 o sa ma invart. Daca asta e consumul real (5,6%) la 120 la ora... e numai bine ca ma incadrez in alea 3 plinuri de combustibil ce-mi sunt decontate de firma" intre timp a schimbat jobul: .... "s-a terminat cu consumurile de vis de 6 %, acum mergem prin oras ceva mai mult cu multe semafoare si 15 km pe drum national unde desi se merge constant la 100 la ora distanta nu permite sa ajungem la consum mic... asa ca de acum ma astept la consumuri normale de un 1.8TSI si.. s-a cam terminat si cu decontul de combustibil de acum bagam din buzunarul propriu . Oricum ma astept la maxim un plin jumate pe luna deci 100 si ceva de euro lunar de unde mai primim inapoi 0,30 de centi pe km la sfarsit de an deci in jur de 1300 de euro se primesc inapoi la un calcul de 220 de zile de lucru a cate 20 de km dus ori 0,30 " Situatia este povestita de un roman iar romanii de obicei sunt `proprietari` de case in rate pe 30 ani.Nemtii se muta dupa locul de munca cu casa(chiriasi) nu cu masina.Cei care fac peste 40-50km/zi sunt exceptii si se incadreaza undeva la 10% (de obicei cei aflati in functii de conducere) Spre exemplu la nivel national conform destatis.de la nivelul anului 2012 -38% faceau sub 5km pana la locul de munca -14% intre 5 si 10 km -23% intre 10 si 25 km -21% peste 25km -3% altele In Nord Rhein Westphalia (mi se par cei mai `activi` din Germania) -31% merg sub 5km -22.8% intre 5-10 km -28.2% intre 10-25km -13.5% intre 25-50km -68% merg cu masina -13% cu mijloacele de transport in comun -8% pe jos -8% cu bicicleta Piata nemteasca este extrem de mare si se gasesc destul de multe masini cu putini km (chiar incredibil de mici) insa clar aceste masini nu prea sunt vanate de samsari. Asta cu nr de km dati inapoi ,dupa mine, este cea mai mica problema . O cunostinta si cumparat un BMW Seria 5 E60 , a avut accident cu el si nu i s-au deschis airbag-urile .In service a aflat ca nu are ......erau facute niste legaturi cu niste diode astfel incat sa nu apara avertizari nici in bord nici pe tester. Spor la cumparat masini ! Edited by polizei, 02 October 2014 - 13:13. |
#89
Posted 02 October 2014 - 14:03
Sa te inteleg lucian ca de la datul km mai in spate te.ar lua ameteala
Asa o fi sau de la. Autostrazile lor care sunt pustii |
#90
Posted 02 October 2014 - 16:26
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users