Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Masini cu KM dati inapoi

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
790 replies to this topic

#37
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
In ultimii 3-4ani am cumparat pt tata 3sh-uri,toate recent aduse,toate cumparate la licitatie,max 3 ani, km reali intre 150-180k km,ultima avand 3 piese revopsite,primele doua au avut 0 .Cu niciuna nu am avut niciun fel de problema,Sincer,sunt surprins de starea tennica,estetica nu se pune (doar au fost cosmetizate,oricum arata mai bine la interior decat masina mea la aproape 90k km, luata de noua).Nu recomand astfel de masini persoanelor care fac multi km,insa in functie de buget poti face un compromis.

Treaba cu neamtul care face 150km dus si inca 150 intros pana la job este desprinsa din alta lume,in acest caz doar motorina costa 800e/luna la care mai adugam minim o revizie la 3 luni,minim un set de placute la 3-4/luni,minim un set discuri/an,distributie la un an,un an si jumatate,2 seturi de anvelope.O castiga neamtul bine dar nu arunca aproape jumatate de salariu doar pe transport.

Vezi ca si la ei este aglomerat la orele de varf,se mai merge si bara la bara in oras,mai ales la intrare,mai sunt si restrictii pe autostrazi,accidente,vreme nefavorabila,etc,doar nu iti inchipui ca toti au serviciul fix pe centura orasului.

#38
misu78

misu78

    Din viata scapa cine poate!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,877
  • Înscris: 12.03.2009

 ionut_ionut, on 08 martie 2014 - 11:55, said:

....iar masina de la samsar gata inmatriculata nu as cumpara niciodata,una recent adusa da.
De ce? Care e rationamentul?

#39
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,773
  • Înscris: 25.01.2007
se refera la masinile circulate in romania, pe care le intermediaza samsarii vs. masinile acum aduse de samsari.

#40
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,893
  • Înscris: 09.12.2004

 ionut_ionut, on 08 martie 2014 - 18:48, said:

Treaba cu neamtul care face 150km dus si inca 150 intros pana la job este desprinsa din alta lume,in acest caz doar motorina costa 800e/luna la care mai adugam minim o revizie la 3 luni,minim un set de placute la 3-4/luni,minim un set discuri/an,distributie la un an,un an si jumatate,2 seturi de anvelope.O castiga neamtul bine dar nu arunca aproape jumatate de salariu doar pe transport.
neamtului i se deconteaza carburantul ;)

#41
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Masinile mai scumpe pur si simplu nu se vand de noi in Ro decat intr-un numar mic deci tot de afara trebuie aduse.

Offt. Am mai intrebat odata, unde au disparut toate Touaregurile de acum 5-6 ani? Ca erau o gramada si acum sunt destul de rare. Si nu numai astea s-au rarit.

Edited by undercoverbrother, 09 March 2014 - 22:17.


#42
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

 misu78, on 09 martie 2014 - 12:29, said:

De ce? Care e rationamentul?

Majoritatea masinilor relativ noi recent aduse sunt masini cumprate la licittaie,sunt masini care se vand nu pt ca ar avea pb sau au fost lovite ci doar din cauza ca se reinnoieste flota,sunt masini pe care samsarii le cumpara fara sa le vada.Sa nu mai zic ca masinile de dincolo au istoric si dupa ce ies din garantie,ei schimba pana si stergatoarele la reprezentanta.

Cu alte cuvinte sunt sanse mai mari sa nimeresti o masina buna de la un samsar care cumpara la licittaie si probabil pierde tva-ul pe drum,decat de la unul care cumpara o coaja la mana a5a(si ea candva recent adusa tot de un samsar) si se ocupa schimbatul CI-ului,lipituri,etc.

 Evergreen, on 09 martie 2014 - 19:11, said:

neamtului i se deconteaza carburantul Posted Image

O fi raiul pe pamant acolo,nu te contrazic,chiar daca lucrez intr-o multinationala condusa de nemti.Ai mei preferea sa iti inchirieze un apartament,asta daca esti o persoana importanta,este mai eficient.

 undercoverbrother, on 09 martie 2014 - 22:16, said:

Offt. Am mai intrebat odata, unde au disparut toate Touaregurile de acum 5-6 ani? Ca erau o gramada si acum sunt destul de rare. Si nu numai astea s-au rarit.

S-au mai convins si romanii ca masinile scumpe sunt greu de intrteinut.

Edited by ionutMembruAnonimut, 10 March 2014 - 10:17.


#43
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Ma refeream la masini, nu la proprietari.
Cand vinzi o masina ea nu dispare. Daca nu mergi cu ea, iar nu dispare.


#44
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

 Evergreen, on 07 martie 2014 - 22:30, said:

la astea din Ro, omul mai schimba o bucsa, un brat...una alta, a.i. ai sansa sa iei masina cu mai putine pb decit una d-afara care e coapta si cind da de gropi bagi mina adinc la buzunare.
carburant si alte cele sint povesti de adormit copii

Asta cred ca intra la categoria: glume auto 2014.Posted Image

Oare mai sunt oameni care cred in povesti cu zane spuse de `samsari` fermecati ?!

Edited by polizei, 16 March 2014 - 11:29.


#45
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,893
  • Înscris: 09.12.2004
normal ca exista atita timp cit masinile din piete au sub 200k km alea diesel si sub 10k alea pe benzina.
eu am cumparat 2 masini trase in RO de la inceput si una a fost ok dpdv dotari/an/km/pret dupa negociere, iar la cealalta pretul a fost jos din cauza a 2 amortizoare, un rulment cu inceput de sfirsit si un brat de la suspensie (nici nu aveam pretentii la ele cind am vazut pe ce drum mergea zilnic omul).
PS: amindoua trecute de 100k km reali.

pe partea ailalta, masina la 50k din Germania a ramas rapid dupa ce a ajuns pe plaiuri mioritice fara pompa servo, fara niste bucse si dupa alta perioada si fara caseta. A mai fost nevoie de un rulment, o spira airbag, a pierdut niste ulei din cutie si a murit un rulment, deci s-au cheltuit destui solzisori cu masina luata cu destui banuti.

Asta din urma a fost luata de niste prieteni dupa ce au sondat terenul din primul rind si decit sa riste au ales-o chiar dupa ce am spus tot ce a patimit in Ro.

Edited by Evergreen, 16 March 2014 - 13:31.


#46
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
Romania e cumva tara aia unde peste 60% dintre masinile verificate in trafic prezinta defectiuni tehnice (20% dintre ele grave) , tara unde spaga la ITP este la ordinea zilei ,tara unde comercializarea pieselor contrafacute reprezinta sanctiune contraventionala (nu infractiune) , tara unde majoritatea folosesc anvelope low cost si sh ,tara unde oamenii nu prea inteleg diferentele intre anvelope(vara , iarna , all season) , tara unde plinul unui autoturism a devenit de domeniul stinfico-fantasticului, tara unde infrastructura rutiera nu diferea prea mult de fata de anii `70 ........dar totusi, tara unde oamenii au grija de masinile lor ?! Suna a desene animate !Posted Image

In ultimii 7 ani am cumparat 6 masini pentru mine/firma (fara probleme in primii 50.000-100.000km) si aprox 10 masini pentru prieteni/rude. Singura masina care a avut o problema in primii 10.000km a fost un diesel 2.0TDI careia i-a picat filtrul de particule.

Dupa experienta cu masinile din DE pentru mine piata din RO nu prea mai exista .Prietenii/rudele au  insistat sa cumpere de pe piata din RO asa ca primele tentative nereusite in achizitionarea unui SH au fost aici .(din 10 masini sh abia gaseam 2 in regula , si alea prea scumpe)

P.S. Pana acum am ajuns la o singura concluzie : achizitionarea unui autoturism bun din RO sau achizitionarea unui autoturism sh prost din DE aproape ca se incadreaza  la categoria exceptie.

http://www.ramnicean...e-fata-de-2012/

http://www.antena3.r...sele-56838.html

http://jurnaluldebuz...a-autovehicule/

Edited by polizei, 17 March 2014 - 11:19.


#47
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,893
  • Înscris: 09.12.2004
Mașina se ia de la proprietar.

#48
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,773
  • Înscris: 25.01.2007
Si ce, samsarii nu tot de la proprietari le iau? Crezi ca propitaru' ii da masina buna si apoi el o termina de zile inainte sa o vanda?

#49
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,893
  • Înscris: 09.12.2004
e vorba sa o iei de la unul care a tinut masina 2 3 ani.
citi crezi ca scad la bani 500-1000e ca sa ii fie profitabil samsarului?
pentru samsar, masina e doar o marfa, il intereseaza pretul de achizitie si cit scoate la ea.
ca iti da masina cu clima, piele, xenon e o plusvaloare care il face sa o dea mai repede fata de alta care nu are dotarile respective.

iar acum masina e marfa mai perisabila ca si carnea tinuta vara in soare.

#50
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
ESte discutabila treaba cu luatul de la proprietar si cu luatul de la un samsar care se ocupa cu adusul de masini. Din punctul meu de vedere este bine sa cumparam masina,nu km nu proprietarul. In general masinile de la proprietari sunt mult mai scumpe, comparand masini din ac an,ac dotari si cu diferente mici la rualj,nu stiu daca merita.In niciun caz nu recomand masini inmatriculate de la samsari.

#51
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007

 polizei, on 07 martie 2014 - 16:49, said:

Pai nicaieri nu umbla cainii cu covrigi in coada.....peste tot exista tepe. Expresia `destule tepe` mi se pare a fi folosita in general de oameni care nu stiu / nu pot / nu vor sa-si achizitioneze o masina din DE.....si atunci se complac afirmand aceste lucruri.

Eu `tepele` le-as incadra undeva la aprox 5%  din totalul masinilor oferite spre vanzare si astea in special la autohaus-uri de turcaleti , polonezi ,bulgari si romani.
.............................
Numai 5% o laie, si la ei fenomenul e mult mai raspandit, si nu numai in autohausuri de turcaleti si romani

http://www.huffingto..._n_4169453.html

PS: si nu samsarii romani au inventat km dati inapoi...tot de afara e adusa operatiunea, cam de prin DE cu predilectie, incepand asa cu anii 90...
Numai ca pe atunci se folosea bormasina.

 polizei, on 07 martie 2014 - 16:49, said:

............................
Crezi ca-s roboti !!? Ei , spre deosebire de noi au mai auzit si de  transport in comun , si de bicicleta si de mersul pe jos ! Media km efectuati este la fel cam la noi....as putea chiar afirma ca romanii fac putin mai multi km decat europenii.

Conform statista.de aprox. 70-75% dintre nemti merg sub 15.000km/an. Mitul precum ca ei merg foarte mult este implementat in RO de samsari si  prinde la oameni cu un iq mai scazut.(persoanele din acest topic se exclud)

Aproximativ 50% merg in medie pe zi (strict pentru servici cu toate mijloacele de transport) intre 10-20km....restul se muta langa locul de munca (de asta nu-s proprietari de case si apartamente ca romanii). Cei care merg 100-150+km/zi de obicei au functii de top si se regasesc intr-un procent extrem de mic.
................................................
Nu dai statistica asta (sursa) ca nemtii fac in medie 15000km/an si romanii depasesc media nemtilor la km intr-un an?

As vrea sa te cred pe cuvant.

Edited by Octavian___, 23 March 2014 - 11:40.


#52
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,773
  • Înscris: 25.01.2007

Quote

șoferii români parcurg, în fiecare an, uimitoarea distanță de 47 de miliarde de kilometri. De nevoie sau de plăcere, fiecare autovehicul străbate, anual, circa 10.000 de kilometri, nivel similar cu acela din Ungaria sau Polonia. Mai spre vest, adică în Germania, Franța, Marea Britanie, dar și în Slovenia, distanțele medii parcurse anual sunt de 15.000-16.000 de kilometr  
  Sursa: capital

#53
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011

 slai, on 17 martie 2014 - 22:07, said:

Si ce, samsarii nu tot de la proprietari le iau? Crezi ca propitaru' ii da masina buna si apoi el o termina de zile inainte sa o vanda?
Sunt doua mari diferente intre samsar si proprietar si anume : proprietarul cumpara masina pentru el, iar samsarul o cumpara pentru a o revinde.

#54
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,773
  • Înscris: 25.01.2007
pai vorbim de proprietari care vand, nu de cumparatori. ma indoiesc ca un proprietar de jaf de masina are vreo greata ca imi vinde mie masina sau samsarului.
daca e sa iei teapa, iti iei lejer si de la proprietar, sa cumperi o masina rulata in romania, implica un grad de risc destul de mare.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate