Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum declari o variabila care nu s...

Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...
 Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...
 Dashcam

Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit
 I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic
 

Martor baterie aprins...

- - - - -
  • Please log in to reply
49 replies to this topic

#37
mihai!

mihai!

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,800
  • Înscris: 15.04.2006

View Postslai, on 20 februarie 2014 - 12:34, said:

15 rulmenti si 8 amortizoare in un an???
ma, mecanicul ala face stoc de piese noi pe spinarea ta.

Posted Image Nu auzi ca-s prieteni ?
Din 15 rulmenti sigur nu are nici unul nou .  Posted Image

Edited by mihai!, 21 February 2014 - 21:31.


#38
Business_style

Business_style

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,207
  • Înscris: 10.07.2010

View Postpolyrosa, on 20 februarie 2014 - 10:20, said:

Poate ar trebui mers si la un popa s-o sfinteasca, chiar daca n-o ajuta prea mult macar rau nu are ce sa se intample.
O fi masina blestemata si deochiata ca prea se strica des.
Pai sigur este blestemata, dar pana mea, mai dau bani si pe popa acum? :)

View Postslai, on 20 februarie 2014 - 12:34, said:

15 rulmenti si 8 amortizoare in un an???
ma, mecanicul ala face stoc de piese noi pe spinarea ta.
Nu am schimbat tot in acelasi service, nu am un service preferat. Unde-i liber sau aproape, acolo merg.

View PostNexT20, on 20 februarie 2014 - 12:52, said:

Sa sti ca asa e.
Bre, poate tu conduci prea agresiv si saraca masina nu poate tine pasul.
Nu conduc agresiv deloc (rar cand ma grabesc), din contra, sunt genul care da prioritate la toti...

View PostRealThing, on 20 februarie 2014 - 12:58, said:

Posted Image Mai frend, n-am schimbat atatea la toate masinile pe care le-am avut la un loc, in 13 ani, cu tot cu parshul ala de dacie la care se parlea ceva saptamanal. Ii dadeam foc de mult...
Stiu, pana la fiat-ul asta am avut 6 (cred) masini de 1000-2000 euro, strict pentru a le folosi in oras. Se mai strica una alta, dar nu am bagat in toate la un loc cat am bagat in asta.

Da, am schimbat si cureaua respectiva (23 ron cureaua, 40 ron tractarea pana la service - 2 km, 40 ron manopera !!!). Ieri masina a mers bine, inseara, culmea ironiei, am observat ca am si un bec de la pozitie ars. Deci sunt exasperat!

#39
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Punem noi de-o cheta pentru 3 litri de benzina, bricheta primesti bonus.

#40
Business_style

Business_style

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,207
  • Înscris: 10.07.2010
Ca sa continui legenda, revin cu un update: astazi ma lasat si pompa de benzina si ma costat 461 ron !!! Nu merg pe rosu, filtrele au fost schimbate recent...Urasc masina asta !

Edited by Business_style, 24 March 2014 - 18:10.


#41
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Acu' stiu ca asta e jignirea maxima adusa unui posesor de agregat pe 4 roti, da' pana si Clio e mai fiabil decat trocariciul asta, cu mult...totusi mecanicul ala esti sigur ca schimbe ce trebuie, cu piese noi, si iti da diagnosticul corect?

#42
Business_style

Business_style

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,207
  • Înscris: 10.07.2010

View PostRealThing, on 24 martie 2014 - 19:41, said:

Acu' stiu ca asta e jignirea maxima adusa unui posesor de agregat pe 4 roti, da' pana si Clio e mai fiabil decat trocariciul asta, cu mult...totusi mecanicul ala esti sigur ca schimbe ce trebuie, cu piese noi, si iti da diagnosticul corect?
Mai, de obicei (nu de fiecare data) merg la service-ul Bosch, ii cel mai aproape de mine ! Dar cand se strica ceva pe drum, o duc la cel mai apropiat service, nu-s toate de renume, dar nici mecanici de la coltul blocului nu sunt, zic eu ! Si da, diagnosticul ii corect din moment ce vad cum scoate rulmentul spart, sau din moment ce amortizorul ii plin de ulei, sau cand imi testeaza pompa de benzina si nu da nici un semn...De vina ii masina, ii blestemata !!! Cred ca cel care mi-a facut calculatorul masinii, a uitat sa introduca si datele cu privire la fiabilitate. Masina asta cred ca a dezvoltat o anumita inteligenta si a observat faptul ca de fiecare data cand se strica ceva, inlocuiesc acel ceva cu piesa noua si a inceput sa-i placa, facandu-si un obicei. Hmmm...cred ca deja devin paranoic !

Spoiler


#43
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Mda, si cand zic ca eu refuz sa merg cu transportul in comun (exceptand metroul) zice lumea ca am fitze.

Edited by RealThing, 25 March 2014 - 19:55.


#44
Roveras66

Roveras66

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 15.02.2016
Dacă alternatorul nu încarcă cum trebuie se mai aprinde martorul din bord?

#45
mateyon

mateyon

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 239
  • Înscris: 09.04.2011
Da si tu ceva detalii. Ai Rover?

#46
Roveras66

Roveras66

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 15.02.2016
Nu am un Ford mondeo tddi.Acum vreo 3 ani s-a rupt cureua care antrena si alternatorul  si atunci martorul din bord s-a aprins.Acum alternatorul a murit,efectiv nu încarca deloc iar martorul din bort nu s-a aprins.Rezolvata treaba cu înlocuirea alternatorului.

#47
Ioana_28

Ioana_28

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 15.10.2017
Buna,

Referitor la martorul de bord "Baterie" intermitent, am aceeasi problema la Mazda 3 din 2006 Diesel, si am ajuns sa mi se anuleze in mers pe autostrada servo directia din aceasta cauza, apoi am oprit farurile, a caror intensitate scadea in intensitate si am lasat pozitiile, insa acestea au inceput sa flash-uie din senin, fara a le da eu aceasta comanda. Asadar le-am oprit de tot, am oprit inclusiv radio, ventilatie, insa becul intermitent al bateriei tot a ramas aprins pe bord. Am ajuns cu ea intr-un final la destinatie, insa la intoarcere, am ajuns sa nu mai functioneze deloc farurile, nici in mers, nici pe pozitia de stationare....doar pozitiile.

La viteza de 160 km / ora, culmea, becul de baterie NU s-a mai aprins absolut deloc. Nu mai stiu la ce sa ma gandesc, ce ar putea fi problema, alternator, diode, punte, contact imprefect....

Bateria este f buna conform testelor, am masurat-o dupa ce am avut toate problemele astea, masina porneste la cheie....Pe tester-ul mecanic, apare tensiune alternator intermitenta, sau ceva in genul asta, nu-mi amintesc exact cuvintele, intelg ca alternatorul incarca doar cand si cand bateria.

Va rog pareri daca v-ati confruntat cu un astfel de simptom / simptome.

Multumesc!

#48
valyvis10

valyvis10

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,630
  • Înscris: 05.11.2005
La mine, alta masina,au fost periile de la alternator duse.
Am mers de nevoie 120 km pe baterie.Catre final, foarte aproape de casa, nu mai aveam nici semnalizare. Cel mai greu a fost in oras, la viteze mici,fara servodirectia electrica.

#49
Ioana_28

Ioana_28

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 15.10.2017
Multumesc de raspuns,

Am uitat sa mentionez ca am schimbat acel bobinaj cu perii, cu un altul si a functionat o saptamana, dupa care......iata-ma-s aici :(.

Ori noua piesa nu e ok, ori a intervenit altceva. Ca nororcul, merg stopurile, semnalizarile si pozitiile.

#50
Rosiden

Rosiden

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 19.11.2020
Salut dacă mi poate oferi cineva un răspuns care a mai pățit sau auzit
Dimineața am pornit mașina m am deplasat 12 km și la întoarcere mi s a aprins spirala Galbena așa și pâlpâia apoi scrie engine service Now  mi s a tăiat accelerația și am oprit
Când sa o pornesc nu pornea și a apărut bateria roșie , învârte dar nu pornește ..
Aveți idee?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate