Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Martor baterie aprins...

- - - - -
  • Please log in to reply
49 replies to this topic

#1
Business_style

Business_style

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,207
  • Înscris: 10.07.2010
Azi dimineata am vazut ca este aprins martorul de la baterie. Am verificat bornele, totul ok. Am plecat cu el aprins, ma grabeam. Am mers 6 km si luminile au inceput sa scada treptat in intensitate pana a murit motorul cu totul. Practic, am mers 1 km de cand totul era ok pana a murit motorul.
Cand am vazut ca luminile scad in intensitate, am ridicat capota cu motorul pornit si se auzea o bataie, ca si cum nu era un surub strans bine si juca, sau ceva in genul o curea care juca?
Acum cateva luni am schimbat carbunii, periile, rotorul si senzorul de pornire. Masina o am de 1,3 ani si nu am schimbat alternatorul. Am facut 20.000 km mare parte doar in oras. Bateria are cam 2 ani...
O sa o bag in service la amiaza daca am timp, voi ce credeti ca ar fi?

#2
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,012
  • Înscris: 20.06.2009
Nu-ţi încarcă, fie din vina alternatorului, fie a releului. Ai mers pe baterie până a murit...
Exact la fel a fost şi la mine...Posted Image  Totul din cauza punţii de diode de pe alternator...
Baftă!

#3
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008
Nu degeaba se cheama "alternator idiot light"...
E clar nu incarca, ceva cu cureaua/alternatorul/punte/contacte/etc.

#4
Business_style

Business_style

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,207
  • Înscris: 10.07.2010
Daca bornele nu ar face contact bine se aprinde becul? Adica in bord cand invart cheia se aprinde totul, slab ca intensitate dar se aprinde. Presupun ca daca nu ar face contact bine, nu s-ar aprinde nimic?

Stiu ca am omorat limba romana...sunt obosit.

Edited by Business_style, 19 February 2014 - 08:57.


#5
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008
Eu nu ma refer la "contacte" intre baterie si restul masinii, e clar ca aia e partea care merge bine, ma refer la tot traseul dinspre alternator.

#6
masni

masni

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 765
  • Înscris: 25.10.2010
martor aprins clar ca nu incarca.nici nu trebuia sa mergi cu ea .nu stim ce ai diesel sau benzina .la diesel te poti misca mai mult asa cu ea,adica macar pana la service.poate fii orice,de la alternator trebuiesc incepute verificarile.

#7
DANPOP

DANPOP

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 195
  • Înscris: 10.04.2007
Cureaua mai e la locul ei?

#8
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006
nu are cum sa se descarce intr-o ora. si care ar fi justificarea ca la diesel mergi mai mult cu bateria decat la benzinar? Posted Image  ma refer la aceeasi capacitate a bateriei...
probabil ca s-a aprins de ieri si nu ai observat. fara lumini mergi si 12 ore... cu lumini oricum trebuia sa mergi mai multe ore.

aveai vreun mare woofer dat la max?

Nu mai tin minte exact dar am venit cu cineva din germ...si avea probleme cu alternatorul. am facut schimb de baterii de cca 3 ori. deci, daca tin bine minte a mers o baterie cca 8 ore. Intre timp se reincarca la mine.

Edited by xtremdriving, 19 February 2014 - 09:18.


#9
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008
Nu se poate spune asa pausal, depinde de starea bateriei, cit de greu porneste, ce consumatori ai (faruri, dezaburire eventual si pe parbriz, ventilatie interioara, etc). Nu degeaba multe masini au alternator de 140A si peste.
A, daca faci economie la anume masini poti sa mergi toata ziua ok, dar cind el nu stia nici macar ce inseamna becul ala sigur a bagat normal toti consumatorii de dimineata.

#10
DanyPMN

DanyPMN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,201
  • Înscris: 31.05.2008
Sunt două aspecte care trebuiesc luate aminte.
Primul: martorul acela de bord cu bateria se aprinde doar atunci când, dintr-o anume cauză, bateria nu primește curent (nu se încarcă). În astfel de situații, ca și când apare martorul de presiune ulei, nu se recomandă sub nicio formă plecarea de pe loc până la depistarea cauzei.
Al doilea: tensiunea în baterie. Cum spunea și colegul mai sus, dacă bateria e la 14V, nu are cum să piardă toată energia în câțiva kilometri (judecând că nu tipărești ziare în mașină Posted Image ). E posibil ca bateria să nu se fi încărcat corespunzător nici până acum, de asta ai rămas cu ea pe drum.

Edited by DanyPMN, 19 February 2014 - 09:28.


#11
Business_style

Business_style

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,207
  • Înscris: 10.07.2010
Am ajuns la masina si fiind ziua m-am uitat mai bine sub capota. Se pare ca din fericire sa rupt o curea. Nu stiu cum se cheama acea curea, ce sa caut / cer mai exact?
Attached File  2014-02-19 09.47.25.jpg   139.2K   165 downloadsAttached File  2014-02-19 09.47.36.jpg   141.44K   150 downloads

Ii vre-un motiv anume pentru care sa rupt cureaua? Ar trebui sa fiu atent si la altceva din cauza acestei probleme?

 f300, on 19 februarie 2014 - 09:24, said:

Nu se poate spune asa pausal, depinde de starea bateriei, cit de greu porneste, ce consumatori ai (faruri, dezaburire eventual si pe parbriz, ventilatie interioara, etc). Nu degeaba multe masini au alternator de 140A si peste.
A, daca faci economie la anume masini poti sa mergi toata ziua ok, dar cind el nu stia nici macar ce inseamna becul ala sigur a bagat normal toti consumatorii de dimineata.
Da, logic ca am bagat toti consumatorii. Faruri faza lunga (fiind singur la ora aia pe drum), ventilatoare, dezaburitor, dvd-player-ul care are in portbagaj 2 boxe de 1 metru (in total), becul aprins inauntru deoarece fumam...
Si este benzina pentru cine a intrebat. Si da, am avut de 2 ori probleme cu bateria iarna asta...

 DANPOP, on 19 februarie 2014 - 09:07, said:

Cureaua mai e la locul ei?
Nu, sa pierdut (vezi foto).

Edited by Business_style, 19 February 2014 - 10:01.


#12
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,773
  • Înscris: 25.01.2007
Curea accesorii. Dupa montare sa fii atent sa nu fie joc la vreo fulie ceva. O fi crapat insa de batranete, se mai intampla.

#13
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,132
  • Înscris: 05.12.2002

 Business_style, on 19 februarie 2014 - 10:08, said:

[...] becul aprins inauntru deoarece fumam...[...]
Asta e la misto? Care e legatura intre fumat si bec ca nu ma prind?

Verifica rolele sa nu fie gripate sau sa se invarta greu. Cureaua se puetea rupe din multe cauze - ea proasta, prost montata, o rola gripata, etc.

#14
danpet

danpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,578
  • Înscris: 01.03.2007
Cureaua s-a rupt de batranete,pentru ca nu a fost schimbata la timp.Era primul lucru la care trebuia sa te uiti cand ai vazut beculetul aprins in bord...atunci,nu ai mai fi mers cu atatia consumatori electrici...sau cine stie...

#15
Business_style

Business_style

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,207
  • Înscris: 10.07.2010

 Alice, on 19 februarie 2014 - 10:11, said:

Asta e la misto? Care e legatura intre fumat si bec ca nu ma prind?

Verifica rolele sa nu fie gripate sau sa se invarta greu. Cureaua se puetea rupe din multe cauze - ea proasta, prost montata, o rola gripata, etc.
Nu-i la misto. Pai trebuie sa scrumez in scrumiera si fiind intuneric afara nu vedeam scrumiera. Iar pe pipait nu merge deoarece tre sa fiu si atent la drum...Si nu stiu altii cum fumeaza in masina, dar nu pot scruma pe geam, ii incomod si frig :)

O sa verific si rolele, mersi.

#16
relu_24

relu_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,774
  • Înscris: 23.09.2005

 xtremdriving, on 19 februarie 2014 - 09:12, said:

nu are cum sa se descarce intr-o ora. si care ar fi justificarea ca la diesel mergi mai mult cu bateria decat la benzinar? Posted Image  ma refer la aceeasi capacitate a bateriei...
probabil ca s-a aprins de ieri si nu ai observat. fara lumini mergi si 12 ore... cu lumini oricum trebuia sa mergi mai multe ore.
Motorul dieselul consuma mult mai putin curent fata de benzina. Acum de cand cu injectoarele electrice mai are nevoie de curent, dar pe vremuri cand injectoarele erau mecanice aveai nevoie de baterie doar pt. electromotor la pornire.

#17
Business_style

Business_style

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,207
  • Înscris: 10.07.2010

 danpet, on 19 februarie 2014 - 10:13, said:

Cureaua s-a rupt de batranete,pentru ca nu a fost schimbata la timp.Era primul lucru la care trebuia sa te uiti cand ai vazut beculetul aprins in bord...atunci,nu ai mai fi mers cu atatia consumatori electrici...sau cine stie...
Am patit de toate pana acum la cate masini am avut. Am schimbat de la ambreiaje, baie ulei, motor, pana la sigurante. Dar de probleme cu alternatorul inca nu m-am lovit pana acum si nici nu stiam la ce sa ma uit. Bine, sa dus senzorul de pornire si am schimbat atunci si perii, carbuni, etc. Dar nu ca era neaparat nevoie. Pe viitor o sa stiu, multumesc.

#18
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,132
  • Înscris: 05.12.2002

 Business_style, on 19 februarie 2014 - 10:14, said:

Nu-i la misto. Pai trebuie sa scrumez in scrumiera si fiind intuneric afara nu vedeam scrumiera. Iar pe pipait nu merge deoarece tre sa fiu si atent la drum...Si nu stiu altii cum fumeaza in masina, dar nu pot scruma pe geam, ii incomod si frig Posted Image
Mda, nu m-am gandit ca era noapte, desi ai zis de faza lunga.
Ce bine era inainte cand masinile aveau scrumiera direct in bord, cu bec...

Verifica si alternatorul sa se invarta OK, problema poate fi si de la el.
Desi, daca nu ti-a facut nici un zgomot dubios inainte, e posibil sa fi fost cureaua veche si sa se fi rupt pur si simplu.
Ar fi o idee sa schimbi si cureaua de distributie (daca are) - in general cand se schimba distributia se schimba si cureaua de accesorii, daca nici aia nu a fost schimbata la timp si se rupe e mult mai nasol.

Edited by Alice, 19 February 2014 - 10:23.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate