Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Martor baterie aprins...
Last Updated: Feb 18 2021 08:34, Started by
Business_style
, Feb 19 2014 08:26
·
0
#1
Posted 19 February 2014 - 08:26
Azi dimineata am vazut ca este aprins martorul de la baterie. Am verificat bornele, totul ok. Am plecat cu el aprins, ma grabeam. Am mers 6 km si luminile au inceput sa scada treptat in intensitate pana a murit motorul cu totul. Practic, am mers 1 km de cand totul era ok pana a murit motorul.
Cand am vazut ca luminile scad in intensitate, am ridicat capota cu motorul pornit si se auzea o bataie, ca si cum nu era un surub strans bine si juca, sau ceva in genul o curea care juca? Acum cateva luni am schimbat carbunii, periile, rotorul si senzorul de pornire. Masina o am de 1,3 ani si nu am schimbat alternatorul. Am facut 20.000 km mare parte doar in oras. Bateria are cam 2 ani... O sa o bag in service la amiaza daca am timp, voi ce credeti ca ar fi? |
#2
Posted 19 February 2014 - 08:33
Nu-ţi încarcă, fie din vina alternatorului, fie a releului. Ai mers pe baterie până a murit...
Exact la fel a fost şi la mine... Totul din cauza punţii de diode de pe alternator... Baftă! |
#3
Posted 19 February 2014 - 08:45
Nu degeaba se cheama "alternator idiot light"...
E clar nu incarca, ceva cu cureaua/alternatorul/punte/contacte/etc. |
#4
Posted 19 February 2014 - 08:51
Daca bornele nu ar face contact bine se aprinde becul? Adica in bord cand invart cheia se aprinde totul, slab ca intensitate dar se aprinde. Presupun ca daca nu ar face contact bine, nu s-ar aprinde nimic?
Stiu ca am omorat limba romana...sunt obosit. Edited by Business_style, 19 February 2014 - 08:57. |
#5
Posted 19 February 2014 - 08:59
Eu nu ma refer la "contacte" intre baterie si restul masinii, e clar ca aia e partea care merge bine, ma refer la tot traseul dinspre alternator.
|
#6
Posted 19 February 2014 - 09:04
martor aprins clar ca nu incarca.nici nu trebuia sa mergi cu ea .nu stim ce ai diesel sau benzina .la diesel te poti misca mai mult asa cu ea,adica macar pana la service.poate fii orice,de la alternator trebuiesc incepute verificarile.
|
#8
Posted 19 February 2014 - 09:12
nu are cum sa se descarce intr-o ora. si care ar fi justificarea ca la diesel mergi mai mult cu bateria decat la benzinar? ma refer la aceeasi capacitate a bateriei...
probabil ca s-a aprins de ieri si nu ai observat. fara lumini mergi si 12 ore... cu lumini oricum trebuia sa mergi mai multe ore. aveai vreun mare woofer dat la max? Nu mai tin minte exact dar am venit cu cineva din germ...si avea probleme cu alternatorul. am facut schimb de baterii de cca 3 ori. deci, daca tin bine minte a mers o baterie cca 8 ore. Intre timp se reincarca la mine. Edited by xtremdriving, 19 February 2014 - 09:18. |
#9
Posted 19 February 2014 - 09:24
Nu se poate spune asa pausal, depinde de starea bateriei, cit de greu porneste, ce consumatori ai (faruri, dezaburire eventual si pe parbriz, ventilatie interioara, etc). Nu degeaba multe masini au alternator de 140A si peste.
A, daca faci economie la anume masini poti sa mergi toata ziua ok, dar cind el nu stia nici macar ce inseamna becul ala sigur a bagat normal toti consumatorii de dimineata. |
#10
Posted 19 February 2014 - 09:26
Sunt două aspecte care trebuiesc luate aminte.
Primul: martorul acela de bord cu bateria se aprinde doar atunci când, dintr-o anume cauză, bateria nu primește curent (nu se încarcă). În astfel de situații, ca și când apare martorul de presiune ulei, nu se recomandă sub nicio formă plecarea de pe loc până la depistarea cauzei. Al doilea: tensiunea în baterie. Cum spunea și colegul mai sus, dacă bateria e la 14V, nu are cum să piardă toată energia în câțiva kilometri (judecând că nu tipărești ziare în mașină ). E posibil ca bateria să nu se fi încărcat corespunzător nici până acum, de asta ai rămas cu ea pe drum. Edited by DanyPMN, 19 February 2014 - 09:28. |
|
#11
Posted 19 February 2014 - 10:08
Am ajuns la masina si fiind ziua m-am uitat mai bine sub capota. Se pare ca din
2014-02-19 09.47.25.jpg 139.2K 165 downloads 2014-02-19 09.47.36.jpg 141.44K 150 downloads Ii vre-un motiv anume pentru care sa rupt cureaua? Ar trebui sa fiu atent si la altceva din cauza acestei probleme? f300, on 19 februarie 2014 - 09:24, said:
Nu se poate spune asa pausal, depinde de starea bateriei, cit de greu porneste, ce consumatori ai (faruri, dezaburire eventual si pe parbriz, ventilatie interioara, etc). Nu degeaba multe masini au alternator de 140A si peste. A, daca faci economie la anume masini poti sa mergi toata ziua ok, dar cind el nu stia nici macar ce inseamna becul ala sigur a bagat normal toti consumatorii de dimineata. Si este benzina pentru cine a intrebat. Si da, am avut de 2 ori probleme cu bateria iarna asta... DANPOP, on 19 februarie 2014 - 09:07, said:
Cureaua mai e la locul ei? Edited by Business_style, 19 February 2014 - 10:01. |
#12
Posted 19 February 2014 - 10:09
Curea accesorii. Dupa montare sa fii atent sa nu fie joc la vreo fulie ceva. O fi crapat insa de batranete, se mai intampla.
|
#13
Posted 19 February 2014 - 10:11
Business_style, on 19 februarie 2014 - 10:08, said: [...] becul aprins inauntru deoarece fumam...[...] Verifica rolele sa nu fie gripate sau sa se invarta greu. Cureaua se puetea rupe din multe cauze - ea proasta, prost montata, o rola gripata, etc. |
#14
Posted 19 February 2014 - 10:13
Cureaua s-a rupt de batranete,pentru ca nu a fost schimbata la timp.Era primul lucru la care trebuia sa te uiti cand ai vazut beculetul aprins in bord...atunci,nu ai mai fi mers cu atatia consumatori electrici...sau cine stie...
|
#15
Posted 19 February 2014 - 10:14
Alice, on 19 februarie 2014 - 10:11, said:
Asta e la misto? Care e legatura intre fumat si bec ca nu ma prind? Verifica rolele sa nu fie gripate sau sa se invarta greu. Cureaua se puetea rupe din multe cauze - ea proasta, prost montata, o rola gripata, etc. O sa verific si rolele, mersi. |
|
#16
Posted 19 February 2014 - 10:15
xtremdriving, on 19 februarie 2014 - 09:12, said:
nu are cum sa se descarce intr-o ora. si care ar fi justificarea ca la diesel mergi mai mult cu bateria decat la benzinar? ma refer la aceeasi capacitate a bateriei... probabil ca s-a aprins de ieri si nu ai observat. fara lumini mergi si 12 ore... cu lumini oricum trebuia sa mergi mai multe ore. |
#17
Posted 19 February 2014 - 10:17
danpet, on 19 februarie 2014 - 10:13, said:
Cureaua s-a rupt de batranete,pentru ca nu a fost schimbata la timp.Era primul lucru la care trebuia sa te uiti cand ai vazut beculetul aprins in bord...atunci,nu ai mai fi mers cu atatia consumatori electrici...sau cine stie... |
#18
Posted 19 February 2014 - 10:21
Business_style, on 19 februarie 2014 - 10:14, said:
Nu-i la misto. Pai trebuie sa scrumez in scrumiera si fiind intuneric afara nu vedeam scrumiera. Iar pe pipait nu merge deoarece tre sa fiu si atent la drum...Si nu stiu altii cum fumeaza in masina, dar nu pot scruma pe geam, ii incomod si frig Ce bine era inainte cand masinile aveau scrumiera direct in bord, cu bec... Verifica si alternatorul sa se invarta OK, problema poate fi si de la el. Desi, daca nu ti-a facut nici un zgomot dubios inainte, e posibil sa fi fost cureaua veche si sa se fi rupt pur si simplu. Ar fi o idee sa schimbi si cureaua de distributie (daca are) - in general cand se schimba distributia se schimba si cureaua de accesorii, daca nici aia nu a fost schimbata la timp si se rupe e mult mai nasol. Edited by Alice, 19 February 2014 - 10:23. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users