Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Samsung Galaxy Tab 3 7.0
Last Updated: Aug 26 2015 07:40, Started by
costyn_carstea
, Oct 30 2013 12:03
·
0
#1
Posted 30 October 2013 - 12:03
Salut!
Am achizitionat de vreo luna o tableta Samsung Galaxy Tab 3 de 7 inch (T 210) de care sunt destul de multumit. Am o singura problema cu ea: Ieri am cumparat o astfel de tastatura, pe care insa nu mi-o recunoaste. Am incercat sa o conectez si la un Samsung Galaxy SIII si a functionat. Care credeti ca este problema? Oare acest tip de tableta nu suporta tastatura externa? |
#2
Posted 29 November 2013 - 11:44
Salut, ce se stie de un update la 4.3 pentru aceasta tableta?
Pareri? impresii? asi fi inetresat de una. multumesc, |
#3
Posted 05 December 2013 - 21:53
Daca vrei update oficial mai rabda cateva luni. Eu am impresii bune. O are un prieten si mi-a lasat-o 4 zile. Ei, ce nu am facu cu ea? M-am apucat sa-i bag jocuri uriase care mergeau perfect. Apoi am stat pe net cateva ore. In aceste 4 zile am incarcat-o de 6 sau 7 ori. DACA joci ca disperatu cele mai mari jocuri existente, va trebui sa o incarci si de 2 ori pe zi. Are wifi bun (Am descoperit o retea noua de la vecini cand eram in baie ) Se aglomereaza ramul relativ repede si conteaza daca o iei cu slot sim sau fara ( la durata bateriei ) Insa nu mi-a placut rezolutia ( 1000x600 ).
|
#4
Posted 30 January 2014 - 12:49
salut.
De dimineata pe la ora 6, am intrat pe softpedia si am vazut un topic deschid de un user cum ca tableta samsung galaxy tab 3 este la 306 lei pe domo.ro....userul pusese si printscreen si link... Am intrat de curiozitate...si...asa era. Am dat la misto ADAUGARE COS...apoi m-a dat la pagina unde sa bag nume, prenume....modalitati de plata...etc. Greseala mea e ca n-am continuat procedura....am crezut ca nu e in bune si am iesit. Acum am vazut ca nu mai exista topicul deschis pe acest forum de userul respectiv si nici oferta la domo nu mai exista, A fost cumva o eroare pe site ul domo.ro? A fost cumva "spart" site ul domo? Daca continuam procedura de achizitionare a tabletei, domo era obligata sa-mi dea tableta la pretul de 306 lei? Multumesc anticipat ! |
#5
Posted 30 January 2014 - 12:58
Posibila eroare.
Da, Domo era obligata sa-ti dea tableta la pretul afisat. |
#6
Posted 30 January 2014 - 13:02
O să fie o avalașă de răspunsuri tâmpite aici. Văd că campary a început deja.
|
#7
Posted 30 January 2014 - 13:03
#8
Posted 30 January 2014 - 13:12
campary, on 30 ianuarie 2014 - 12:58, said:
Posibila eroare. Da, Domo era obligata sa-ti dea tableta la pretul afisat. Quote In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne alocam dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta, daca livrarea nu s-a efectuat inca. |
#9
Posted 30 January 2014 - 14:00
Dar este legal sa anuleze comanda? Termenii si conditiile lor nu pot fi "lege".
|
#10
Posted 30 January 2014 - 14:19
la emag a fost marketing, preturi gresite intentionat, reclama pe care au avut-o atunci, vorba aia, "nepretuita".
si acum vorbesc o gramada de chestia aia... legal domo nu are obligatia de a trimite comanda, doar obligatia de a returna banii in 30 de zile. |
|
#11
Posted 30 January 2014 - 14:28
slai, on 30 ianuarie 2014 - 14:19, said:
legal domo nu are obligatia de a trimite comanda Daca sistemul lor genereaza automat mesaj de confirmare a comenzii, parerea mea este ca au obligatia de a onora comanda. Ordonanta 130/2000 Art. 5 Dacă părţile nu au convenit altfel, momentul încheierii contractului la distanţă îl constituie momentul primirii mesajului de confirmare de către consumator, referitor la comanda sa. Edited by campary, 30 January 2014 - 14:31. |
#12
Posted 30 January 2014 - 14:49
campary, on 30 ianuarie 2014 - 14:28, said:
Daca sistemul lor genereaza automat mesaj de confirmare a comenzii, parerea mea este ca au obligatia de a onora comanda. Ordonanta 130/2000 Art. 5 Dacă părţile nu au convenit altfel, momentul încheierii contractului la distanţă îl constituie momentul primirii mesajului de confirmare de către consumator, referitor la comanda sa. Quote Acest mesaj este o confirmare de inregistrare a comenzii si nu obliga vanzatorul la executarea acesteia pana la momentul confirmarii stocului disponibil si a termenului de livrare a comenzii. Eu asta am primit. Personal consider ca disclaimer-ul lor nu poate fi mai presus de cadrul legislativ oferit de statul roman... |
#13
Posted 30 January 2014 - 17:28
Iata ca a aparut si un punct de vedere oficial al ANPC, care in parte sustine afirmatia mea din primul post :
După ce un cititor a reclamat că Domo i-a anulat, printr-un simplu SMS, comanda pentru o tabletă Samsug vândută la un super-preţ (319 lei faţă de 1699 lei), observatorulph.ro a solicitat punctul de vedere al conducerii Oficiului pentru Protecţia Consumatorilor Prahova. "Clientul nu are nicio vină dacă un comerciant a postat pe site-ul său de vânzări online un produs cu un preţ eronat. Cei care au plătit în avans comanda, de obicei prin intermediul cardului, trebuie să primească produsul respectiv. Pentru cei care au optat pentru plata la livrare, compania va fi sancţionată pentru inducerea în eroare a consumatorilor" a declarat, în exclusivitate pentru observatorulph.ro, Corneliu Buzu, directorul OPC Prahova. Iata si sursa : http://www.observato...trebuie-onorate |
#14
Posted 31 January 2014 - 20:06
Salut! Cand activez Wi-fi imi arata reteaua dar nu imi arata semnalul. Zice ca e "slaB". Pe telefon am full si merge. Am incercat sa dau wifi din telefon, mi l-a gasit si s-a conectat, dar nu mi se conecteaza pe internet. Vreo solutie ?
----------------------------------------------------------- Edit : Am reusit sa ma conectez cu netul din telefon (de la orange) prin optiunea "hotspot portabil" . Cand am wi-fi ul activat pe telefon si dau spre tableta, nu merge... Edited by Florinn15, 31 January 2014 - 20:06. |
#15
Posted 02 February 2014 - 01:09
Pana la urma ce s-a intamplat, a primit respectivul care au facut comanda online si a si platit produsul?
|
|
#16
Posted 02 February 2014 - 19:24
Asa imi rezerv si eu dreptul sa refuz sa platesc comanda ca de am gresit.
|
#17
Posted 02 February 2014 - 19:36
NFS01, on 02 februarie 2014 - 19:24, said:
Asa imi rezerv si eu dreptul sa refuz sa platesc comanda ca de am gresit. Bineinteles cai dreptul asta. Poti refuza linistit orice comanda. Mai mult, legal, ai 7 zile la dispozitie pentru a returna produsele. Ba chiar mai mult de atat, unele magazine ofera 30 de zile. |
#18
Posted 02 February 2014 - 19:55
campary, on 30 ianuarie 2014 - 14:28, said:
Daca sistemul lor genereaza automat mesaj de confirmare a comenzii, parerea mea este ca au obligatia de a onora comanda. Ordonanta 130/2000 Art. 5 Dacă părţile nu au convenit altfel, momentul încheierii contractului la distanţă îl constituie momentul primirii mesajului de confirmare de către consumator, referitor la comanda sa. mesajul de confirmare il trimit cand pleaca marfa. prima data primesti un mesaj ca ai trimis comanda, va fi inaintata unui operator care va vedea ce e cu ea... au grija sa nu fie ala mesajul de confirmare, sa fie descoperiti in fata legii. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users