Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Masina adusa din Elvetia
Last Updated: Jul 17 2014 14:12, Started by
manole86andrei
, Feb 11 2014 12:37
·
0
#1
Posted 11 February 2014 - 12:37
Buna ziua, daca este cineva care ar putea sa ma ajute cu niste informatii as fi foarte recunoscator. Soacra mea, a primit ca si cadou de la baietii mosului pentru care a fost ingrijitoare, o masina Toyota Avensis, din 2001, capacitate cilindrica 1998, 110 kw, benzina, cutie automata, dar cum ea nu are de gand sa o pastreze pentru ea, vrea sa ne-o dea mie si sotiei mele. Din ce am vazut pe net, ar trebui sa platesc niste taxe vamale daca vreau sa o inmatriculez pe mine in Romania, si am vazut ca s-ar ridica undeva la 4000 de euro pentru persoana fizica, bani de care nu dispun, si nu cred ca voi dispune curand. Am mai auzit ca s-ar putea evita plata acestei taxe vamale in Romania, daca o platesc la intrarea in Austri, in vama, sau i9n Germania, taxe care m-ar costa mult mai putin undeva la 40-50 de euro, o suma mult mai acceptabila. Masina e super buna, mosul a intretinut-o exemplar, are 80.000 de km in bord, si mi-ar prinde bine mie si sotiei mai ales ca trebuie sa ne vina si un copilas in curand. Asa ca daca puteti sa imi da-ti un ajutor cu niste sfaturi sau indicatii v-as fi foarte recunoscator.
Edited by manole86andrei, 11 February 2014 - 13:04. |
#2
Posted 11 February 2014 - 12:58
150kw ? esti sigur ? asta inseamna 204 cp
99% este euro 3 100% motor peste 2200 cmc taxa inmatriculare gigantica, costuri imense cu masina esti sigur ? stii cu ce se mananca o masina ? Edited by opop, 11 February 2014 - 12:58. |
#3
Posted 11 February 2014 - 13:03
defapt e 2.0 benzina ,150 CP ,nu kw....
2.2 este diesel... tu vei plati taxa de inmatriculare...care nu stiu cat e |
#4
Posted 11 February 2014 - 13:05
Nu stiu cum fentezi vama in Austria, banuiesc ca trebuie s-o si inmatriculezi acolo, ca apoi masina sa provina din UE, apoi mai platesti taxa de timbru (poluare), cam 1000 euro, plus RAR, impozit, RCA. Cred ca-i 150cp,nu kw, euro3.
|
#5
Posted 11 February 2014 - 13:08
opop, on 11 februarie 2014 - 12:58, said:
150kw ? esti sigur ? asta inseamna 204 cp 99% este euro 3 100% motor peste 2200 cmc taxa inmatriculare gigantica, costuri imense cu masina esti sigur ? stii cu ce se mananca o masina ? alexdobre, on 11 februarie 2014 - 13:03, said:
defapt e 2.0 benzina ,150 CP ,nu kw.... 2.2 este diesel... tu vei plati taxa de inmatriculare...care nu stiu cat e |
#6
Posted 11 February 2014 - 13:16
Faci confuzie intre taxa vamala, tva si taxa de prima inmatriculare - pe astea trebuie sa le rezolvi + chestiile legate de RAR (autenticitate, omologare, ITP)
|
#7
Posted 11 February 2014 - 13:18
Baga vin.ul intr.un vin checker si vezi unde e facuta masina.
|
#8
Posted 11 February 2014 - 14:33
ce conteaza unde-i facuta? (ti se pare ca toyote se fabrica prin UE?) daca prpprietarul e elvetian (tara non UE) clar platesti vama!
ca sa platesti vama in austria trebuie s-o inmatriculezi pe austria deci trebuie sa locuiesti in austria sau sa i-o vinzi unuia din austria care sa plateasca vama si sa ti-o vinda inapoi tie in RO, taxa vamale pentru masina "ta" e aprox 4350 euro (daca am inteles eu bine) http://www.autoclick...vamale-auto.htm sau 1700 euro http://info.autoraid...-din-impor.html Edited by Nero-d, 11 February 2014 - 14:56. |
#9
Posted 11 February 2014 - 14:38
Stiu ca sunt off-topic, dar...nu mai ai o soacra-n plus?
On: Poti citi aici, sunt foarte multe cazuri / exemple. |
#10
Posted 11 February 2014 - 14:52
Nerod, habarnist pana la capat...
Presupun ca notiuni ca spatiul economic european, certificat EUR 1, iti sunt complet straine. In functie de tara de fabricatie, poate sa nu plateasca taxa. |
|
#11
Posted 11 February 2014 - 14:58
tu ai citit ca e vorba de TOYOTA???
se fabrica Toyota in UE??? a intrat japonia in UE si nu am aflat eu? sau te bagi si tu in seama doar ca sa te bagi in seama pana la capat...??? ce faci cu certificatul de origine (EUR1)??? Edited by Nero-d, 11 February 2014 - 15:01. |
#12
Posted 11 February 2014 - 15:04
Avensis s-a fabricat ( si se fabrica in continuare ) exclusiv in Anglia .
|
#13
Posted 11 February 2014 - 15:05
Nero-d, on 11 februarie 2014 - 14:58, said:
tu ai citit ca e vorba de TOYOTA??? se fabrica Toyota in UE??? a intrat japonia in UE si nu am aflat eu? sau te bagi si tu in seama doar ca sa te bagi in seama pana la capat...??? ce faci cu certificatul de origine (EUR1)??? Da se fabrica cam de multisor.Daca n-ai aflat pana acum,uite aici: .......Toyota's decision to establish a manufacturing operation in the UK was announced in 1989 and Toyota Motor Manufacturing (UK) Ltd was established in December that year. There are two manufacturing plants in the UK representing a total investment in excess of Ł2.2 billion and currently over 3,800 members (including Agency) are employed. The vehicle manufacturing plant is located at Burnaston in Derbyshire and the engine manufacturing plant is located at Deeside in North Wales. The first car, a Carina E, drove off the Burnaston production line in 1992.- See more at: http://www.toyotauk....cSf.dpuf....... citat de aici:http://www.toyotauk.com/ Acum tu hotarasti daca UK se afla in UE. LE.Si inca ceva.S-au bagat un UE pentru un simplu motiv.Exact.Sa nu plateasca taxe extra.Adica ce nu stiai tu. Edited by adisz, 11 February 2014 - 15:10. |
#15
Posted 11 February 2014 - 15:14
Ala e troll recunoscut si pe aria gsm, vad ca se extinde.
Mai au fabrici prin franta, turcia, portugalia, numai din ce imi amintesc io. Oricum, nu credeam ca mai exista cineva care nu a auzit de globalizare... |
|
#17
Posted 11 February 2014 - 15:19
daca originea masinii e in UE, daca e fabricata in UE ai nevoie de un certificat de origine "EUR 1" care sa ateste acest lucru
pe baza acestui certificat poti fi scutit de taxele vamale ramane sa platesti TVAul si acciza la valoarea de catalog (2150 euro in total) daca nu ai acel certificat EUR1 platesti taxe vamale + TVA + ACCIZA la valoarea de catalog (4700 euro in total) Edited by Nero-d, 11 February 2014 - 15:25. |
#18
Posted 11 February 2014 - 15:22
Din cate cunosc , singura varianta in care nu platesti taxe vamale si TVA este urmatoarea : persoana respectiva ( soacra ) trebuie sa dovedeasca ca a locuit cu forme legale cel putin 1 an in Elvetia iar masina o are in proprietate de minim 6 luni + declaratie pe propria raspundere ca nu instraineaza masina timp de 1 an ( ordonanta UE 918/ 1983 pt repatriere) , dar trebuie sa o inmatriculeze pe numele ei in Romania . Testul dinamic la RAR teoretic nu ar mai trebui facut atata timp cat masina s-a fabricat in UE si are omologare de tip pe model in UE . Timbrul de mediu il platesti oricum la inmatricularea in Romania ( iti poti recupera banii doar inaintand actiune in instanta ) .
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users