Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Atentie! Factura emisa pentru sute de convorbiri aparute peste noapte!
Last Updated: Jan 04 2015 18:04, Started by
mike77
, Feb 01 2014 00:00
·
0
#1
Posted 01 February 2014 - 00:00
Salut!
Am fost unul dintre clientii multumiti de servicile RCS&RDS pana in dimineata zilei de 24.01.2014. Pe la ora 10.30 am fost sunat de catre relatii clienti pentru a-mi comunica ca mi sa emis o factura in valoare de 340 lei pentru convorbiri internationale facute de pe DIGI MOBIL si trebuie s-o achit in maxim 3 zile. La inceput am crezut ca nu aud bine.. are vreo legatura cu trecerea pe noul abonament Optim 3. Dar nu, chiar au emis factura si mi-au trimis-o pe mail cu listingul convorbirilor ca sa ma conving. Am cerut sa imi blocheze mobilul sa nu se mai poata suna de pe el! Am studiat listingul de 25 pagini, am recunoscut prima jumatate de pagina ce includea convorbirile mele, restul erau sute de convorbiri internationale, toate de 1 minut, ATENTIE si 3 intr-un minut, majoritatea in Albania mobile,respectiv Monaco Kuveit, Palestina, Togo... Mai precis 333 convorbiri de la ora 23.44 pana la ora 4 dimineata! Eu folosesc simul Digi intr-un Smartphone dual sim care e programat ca in fiecare seara la ora 00.00 sa se inchida si se redeschide la ora 06.00, deci e exclus sa fie vorba de telefonul meu! Am facut reclamatie atunci in 24.01 si am primit urmatorul raspus in 28.01: Stimate Abonat, Va informam ca RCS&RDS are centrala de inregistrare si verificare a apelurilor monitorizata metrologic periodic, cu autorizare de functionare. Conform acesteia, apelurile ce apar pe desfasuratorul dumneavoastra sunt valide si au fost efectuate de pe numarul 077xxxxxxx Va multumim pentru intelegere si va dorim o zi cat mai placuta! RCS&RDS Ce sa fac? Am facut o noua reclamatie! |
#2
Posted 01 February 2014 - 00:13
Fa reclamatie la OPC. Totusi, ai obligatia sa-ti achiti obligatiile, pentru ca solutionarea reclamatiei, suma de bani sa-ti fie restituita.
|
#4
Posted 01 February 2014 - 00:18
ia si plateste, e pacat pentru atata lucru sa strici o relatie de multumire...
|
#6
Posted 01 February 2014 - 00:29
#7
Posted 01 February 2014 - 00:32
Dă o căutare pe Goagle după numerele alea de Albania care-ți apar în listă, să nu fi luat vreun virusache pe smartfon care-ți apelează numerele alea...
|
#9
Posted 01 February 2014 - 00:36
mike77, on 01 februarie 2014 - 00:00, said:
Eu folosesc simul Digi intr-un Smartphone dual sim care e programat ca in fiecare seara la ora 00.00 sa se inchida si se redeschide la ora 06.00, deci e exclus sa fie vorba de telefonul meu! Ce smartphone ai de poti sa-l pui sa se inchida si sa se redeschida ? Scuze de offtopic. Edited by iFeaR, 01 February 2014 - 00:37. |
#10
Posted 01 February 2014 - 00:55
mike77, on 01 februarie 2014 - 00:00, said:
Salut! Am fost unul dintre clientii multumiti de servicile RCS&RDS pana in dimineata zilei de 24.01.2014. Pe la ora 10.30 am fost sunat de catre relatii clienti pentru a-mi comunica ca mi sa emis o factura in valoare de 340 lei pentru convorbiri internationale facute de pe DIGI MOBIL si trebuie s-o achit in maxim 3 zile. La inceput am crezut ca nu aud bine.. are vreo legatura cu trecerea pe noul abonament Optim 3. Dar nu, chiar au emis factura si mi-au trimis-o pe mail cu listingul convorbirilor ca sa ma conving. Am cerut sa imi blocheze mobilul sa nu se mai poata suna de pe el! Am studiat listingul de 25 pagini, am recunoscut prima jumatate de pagina ce includea convorbirile mele, restul erau sute de convorbiri internationale, toate de 1 minut, ATENTIE si 3 intr-un minut, majoritatea in Albania mobile,respectiv Monaco Kuveit, Palestina, Togo... Mai precis 333 convorbiri de la ora 23.44 pana la ora 4 dimineata! Eu folosesc simul Digi intr-un Smartphone dual sim care e programat ca in fiecare seara la ora 00.00 sa se inchida si se redeschide la ora 06.00, deci e exclus sa fie vorba de telefonul meu! Am facut reclamatie atunci in 24.01 si am primit urmatorul raspus in 28.01: Stimate Abonat, Va informam ca RCS&RDS are centrala de inregistrare si verificare a apelurilor monitorizata metrologic periodic, cu autorizare de functionare. Conform acesteia, apelurile ce apar pe desfasuratorul dumneavoastra sunt valide si au fost efectuate de pe numarul 077xxxxxxx Va multumim pentru intelegere si va dorim o zi cat mai placuta! RCS&RDS Ce sa fac? Am facut o noua reclamatie! 2. Ca tot e Parchetul in apropiere, depui plangere pt furt de servicii (calificat), sau .... In fine, incadrarea o face procurorul de caz, tu trebuie sa spui in clar ce s-a intamplat. OPCul nu are nici capacitati metrologice, nici de audit, si nici nu poate obliga operatorul de a lua vre-o masura, mai ales ca acesta si-a trimis deja punctul de vedere. YOUR_GOD, on 01 februarie 2014 - 00:13, said:
Fa reclamatie la OPC. Totusi, ai obligatia sa-ti achiti obligatiile, pentru ca solutionarea reclamatiei, suma de bani sa-ti fie restituita. |
|
#11
Posted 01 February 2014 - 01:05
#12
Posted 01 February 2014 - 01:08
iFeaR, on 01 februarie 2014 - 00:36, said:
Ce smartphone ai de poti sa-l pui sa se inchida si sa se redeschida ? Scuze de offtopic. si stia, la S Duos inca nu m-a interesat functia asta si pe unde-o gasesc. scuze de off. @ initiator: un fu*kin believable! nu te lasa si da-le reclamatii pe toate caile posibile, inclusiv OPC. te doare pe tine in paispe de centrala lor verificata metrologic. sa mai sape. cam rapid anyway verificatul ala al desfasuratorului, cand ei nu stiu stanga ce face dreapta, am mai expus problemele pe forum, nu stau s-o iau de la cap. nu ai cum demonstra ca telefonul tau e pus sa se inchida intre anumite ore, dar prin vechimea in retea ai un anumit "pattern". care in clipa aia a fost dat de gard si se cam bate cap in cap cu tot "comportamentul" listingurilor tale de pana atunci. ceea ce unor oameni le va sari sigur in ochi, daca vor fi sau nu aia unde ajung reclamatiile tale sau superiorii lor, ori chiar OPC, asta ramane de vazut. Highlander91, on 01 februarie 2014 - 00:55, said:
OPCul nu are nici capacitati metrologice, nici de audit, si nici nu poate obliga operatorul de a lua vre-o masura, mai ales ca acesta si-a trimis deja punctul de vedere. Edited by dygey, 01 February 2014 - 01:12. |
#13
Posted 01 February 2014 - 01:32
Factura nu inseamna obligatie de plata! Orice nebun poata sa apara cu o factura de XYZ lei. Fa reclamatie la ANPC (OPC), e in sarcina lor sa declanseze procedurile. In acelasi timp, informeaza-i si pe aia de la RDC-RCS ca exista o investigatie in curs, dar oricum ai telefonul blocat. Daca o sa intelega ca e o incurcatura, n-o sa-ti taie si celelalte servicii de pe acelasi contract, daca le ai.
Totusi, verifica-ti telefonul, e posibil sa ai un parazit prin el. Daca e asa, e neatentia si greseala ta, si intr-un final va trebui sa platesti, daca vei dori sa continui cu serviciile lor. Cazurile in care trebuie sa fie identificat si dovedit creatorul unui virus/troian dureaza mult, si de multe ori nu duc nicaieri in final. Edited by Getodacul, 01 February 2014 - 01:35. |
#14
Posted 01 February 2014 - 01:53
Exact ce spuneam într-un post anterior. Toți fură.
Văd că RDS nu face excepție Bravo băieți sunteți pe calea cea bună Apropos: unde sunt vajnicii apărători ai RDS-ului? |
#15
Posted 01 February 2014 - 02:14
Nu s-a dovedit inca ce s-a intamplat. Nu iau apararea RDS, dar sunt curios cum se va rezolva.
Pentru initiator: Ai cumva cont Digi Oriunde confirmat ? E posibil sa foloseasca altcineva acest cont? |
|
#16
Posted 01 February 2014 - 02:14
mike77, on 01 februarie 2014 - 00:00, said:
Salut! Am fost unul dintre clientii multumiti de servicile RCS&RDS pana in dimineata zilei de 24.01.2014. Pe la ora 10.30 am fost sunat de catre relatii clienti pentru a-mi comunica ca mi sa emis o factura in valoare de 340 lei pentru convorbiri internationale facute de pe DIGI MOBIL si trebuie s-o achit in maxim 3 zile. La inceput am crezut ca nu aud bine.. are vreo legatura cu trecerea pe noul abonament Optim 3. Dar nu, chiar au emis factura si mi-au trimis-o pe mail cu listingul convorbirilor ca sa ma conving. Am cerut sa imi blocheze mobilul sa nu se mai poata suna de pe el! Am studiat listingul de 25 pagini, am recunoscut prima jumatate de pagina ce includea convorbirile mele, restul erau sute de convorbiri internationale, toate de 1 minut, ATENTIE si 3 intr-un minut, majoritatea in Albania mobile,respectiv Monaco Kuveit, Palestina, Togo... Mai precis 333 convorbiri de la ora 23.44 pana la ora 4 dimineata! Eu folosesc simul Digi intr-un Smartphone dual sim care e programat ca in fiecare seara la ora 00.00 sa se inchida si se redeschide la ora 06.00, deci e exclus sa fie vorba de telefonul meu! Am facut reclamatie atunci in 24.01 si am primit urmatorul raspus in 28.01: Stimate Abonat, Va informam ca RCS&RDS are centrala de inregistrare si verificare a apelurilor monitorizata metrologic periodic, cu autorizare de functionare. Conform acesteia, apelurile ce apar pe desfasuratorul dumneavoastra sunt valide si au fost efectuate de pe numarul 077xxxxxxx Va multumim pentru intelegere si va dorim o zi cat mai placuta! RCS&RDS Ce sa fac? Am facut o noua reclamatie! In primul rand mi se pare foarte ciudat ca te-au sunat ei sa te anunte ca s-a emis o factura ca si cum tu nu stiai ca urmeaza sa se intample tragedia, apoti ti-au spus sa o si platesti, asta sigur nu stiai. Dupa aia chestia cu plata in 3 zile... pe bune? bine ca nu ti-a spus sa o platesti in 3 ore. Avand in vedere despre ce tari vorbim e ceva suspect acolo, poate fi si un virus orice e posibil dar spunene ce fel de numere sunt acolo is numere cu taxare speciala(numere scurte)? Din cate imi aduc eu aminte orice operator de telefonie mobila are obligatia ca atunci cand se ajunge brusc la un cost suplimentar mare se considera suspect si blocheaza numaru sau anunta clientu si il pune sa verifice daca totul este in ordine, cel putin asa stiam ca era mai demult la VDF cand depaseai 25 sau 30 euro cost se bloca abonamentu pana sunai la ei. Nu in ultimu rand poate fi si o problema la RDS ii cred instare de orice dar nu cred ca e ceva intentionat. Totusi fa cum ti-au spus colegii mai sus depune plangere la parchet, ANPC nu prea are ce sa faca in cazul asta. |
#17
Posted 01 February 2014 - 03:10
dygey, on 01 februarie 2014 - 01:08, said:
pana si un S5610, care e s40 chior stie asta, d-apoi un smartfon. eu am avut un A4All si stia, la S Duos inca nu m-a interesat functia asta si pe unde-o gasesc. scuze de off. Din cate stiu nu exista o asemenea functie pe android. Si chiar sunt curios ce smartphone are OP. |
#18
Posted 01 February 2014 - 06:49
Gata au aparut contestatari.Cine stie ce aplicatie are instalata care suna ca proasta sau DO instalat de cineva.Apropo vreau si eu sa stiu aplicatia care iti inchide tel (ok ,o fi nu zic nu)dar sa si-l deschida nu exista.Androidul cand l-ai inchis este mort,nici alarma nu suna.Pune desfasuratorul pt a te crede.Curios sa te sune rds.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users