Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Permis de conducere nou

Packet Loss la Digi

Masurare parametri CATV prin Conn...

Youtube a inceput sa aiba lag!?
 Internet Archive - adauga item la...

Electrica Furnizare + Poșta ...

Probleme cu scurgerea de ulei pe ...

Blocuri cu apartamente de 5+ camere
 Casa noua finisata, teava incalzi...

Ce marca si model de DVD-RW sa cu...

Achizitie camera video auto (II)

Baza de date cu imagini pe bani
 Robotul martian european, revigor...

Are cineva o inregistrare Radio R...

Geoana: „Sistemul de vot es...

Imprimare mai multe pagini intr-o...
 

Atentie! Factura emisa pentru sute de convorbiri aparute peste noapte!

- - - - -
  • Please log in to reply
220 replies to this topic

#1
mike77

mike77

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 681
  • Înscris: 04.09.2008
Salut!
Am fost unul dintre clientii multumiti de servicile RCS&RDS pana in dimineata zilei de 24.01.2014. :(
Pe la ora 10.30 am fost sunat de catre relatii clienti pentru a-mi comunica ca mi sa emis o factura in valoare de 340 lei pentru convorbiri internationale facute de pe DIGI MOBIL si trebuie s-o achit in maxim 3 zile.
La inceput am crezut ca nu aud bine.. are vreo legatura cu trecerea pe noul abonament Optim 3. Dar nu, chiar au emis factura si mi-au trimis-o pe mail cu listingul convorbirilor ca sa ma conving.
Am cerut sa imi blocheze mobilul sa nu se mai poata suna de pe el!

Am studiat listingul de 25 pagini, am recunoscut prima jumatate de pagina ce includea convorbirile mele, restul erau sute de convorbiri internationale, toate de 1 minut, ATENTIE si 3 intr-un minut, majoritatea in Albania mobile,respectiv Monaco Kuveit, Palestina, Togo...
Mai precis 333 convorbiri de la ora 23.44 pana la ora 4 dimineata!

Eu folosesc simul Digi intr-un Smartphone dual sim care e programat ca in fiecare seara la ora 00.00 sa se inchida si se redeschide la ora 06.00, deci e exclus sa fie vorba de telefonul meu!

Am facut reclamatie atunci in 24.01 si am primit urmatorul raspus in 28.01:

Stimate Abonat,
Va informam ca RCS&RDS are centrala de inregistrare si verificare a apelurilor monitorizata metrologic periodic, cu autorizare de functionare.
Conform acesteia, apelurile ce apar pe desfasuratorul dumneavoastra sunt valide si au fost efectuate de pe numarul  077xxxxxxx
Va multumim pentru intelegere si va dorim o zi cat mai placuta!
    RCS&RDS

Ce sa fac? Am facut o noua reclamatie!

#2
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,921
  • Înscris: 01.01.2010
Fa reclamatie la OPC. Totusi, ai obligatia sa-ti achiti obligatiile, pentru ca solutionarea reclamatiei, suma de bani sa-ti fie restituita.

#3
nicu131

nicu131

    Bad Motherfucker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,624
  • Înscris: 12.02.2008
Si eu ma gandeam sa activez roaming-ulPosted Image

#4
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,910
  • Înscris: 25.01.2007
ia si plateste, e pacat pentru atata lucru sa strici o relatie de multumire...

#5
BodCasa

BodCasa

    Tartaria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,759
  • Înscris: 15.04.2012
Mai bine NU.....

#6
dcr

dcr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,023
  • Înscris: 01.05.2004

 nicu131, on 01 februarie 2014 - 00:14, said:

Si eu ma gandeam sa activez roaming-ulPosted Image

Si care este legatura intre roaming si convorbirile internationale? Nu e necesar roaming pentru a suna in afara.

#7
OctiPsy

OctiPsy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 339
  • Înscris: 15.06.2010
Dă o căutare pe Goagle după numerele alea de Albania care-ți apar în listă, să nu fi luat vreun virusache pe smartfon care-ți apelează numerele alea...

#8
valy277

valy277

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,231
  • Înscris: 04.01.2013
Viteza pe la ora 22

Attached File  st 24.jpg   157.46K   453 downloads

Posted Image

#9
iFeaR

iFeaR

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 671
  • Înscris: 20.06.2012

 mike77, on 01 februarie 2014 - 00:00, said:

Eu folosesc simul Digi intr-un Smartphone dual sim care e programat ca in fiecare seara la ora 00.00 sa se inchida si se redeschide la ora 06.00, deci e exclus sa fie vorba de telefonul meu!


Ce smartphone ai de poti sa-l pui sa se inchida si sa se redeschida ? Scuze de offtopic.

Edited by iFeaR, 01 February 2014 - 00:37.


#10
Highlander91

Highlander91

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,015
  • Înscris: 05.09.2007

 mike77, on 01 februarie 2014 - 00:00, said:

Salut!
Am fost unul dintre clientii multumiti de servicile RCS&RDS pana in dimineata zilei de 24.01.2014. Posted Image
Pe la ora 10.30 am fost sunat de catre relatii clienti pentru a-mi comunica ca mi sa emis o factura in valoare de 340 lei pentru convorbiri internationale facute de pe DIGI MOBIL si trebuie s-o achit in maxim 3 zile.
La inceput am crezut ca nu aud bine.. are vreo legatura cu trecerea pe noul abonament Optim 3. Dar nu, chiar au emis factura si mi-au trimis-o pe mail cu listingul convorbirilor ca sa ma conving.
Am cerut sa imi blocheze mobilul sa nu se mai poata suna de pe el!

Am studiat listingul de 25 pagini, am recunoscut prima jumatate de pagina ce includea convorbirile mele, restul erau sute de convorbiri internationale, toate de 1 minut, ATENTIE si 3 intr-un minut, majoritatea in Albania mobile,respectiv Monaco Kuveit, Palestina, Togo...
Mai precis 333 convorbiri de la ora 23.44 pana la ora 4 dimineata!

Eu folosesc simul Digi intr-un Smartphone dual sim care e programat ca in fiecare seara la ora 00.00 sa se inchida si se redeschide la ora 06.00, deci e exclus sa fie vorba de telefonul meu!

Am facut reclamatie atunci in 24.01 si am primit urmatorul raspus in 28.01:

Stimate Abonat,
Va informam ca RCS&RDS are centrala de inregistrare si verificare a apelurilor monitorizata metrologic periodic, cu autorizare de functionare.
Conform acesteia, apelurile ce apar pe desfasuratorul dumneavoastra sunt valide si au fost efectuate de pe numarul  077xxxxxxx
Va multumim pentru intelegere si va dorim o zi cat mai placuta!
RCS&RDS

Ce sa fac? Am facut o noua reclamatie!
1. Te duci la judecatoria de care apartii si ceri contestarea facturii, ai 15 zile la dispozitie.
2. Ca tot e Parchetul in apropiere, depui plangere pt furt de servicii (calificat), sau .... In fine, incadrarea o face procurorul de caz, tu trebuie sa spui in clar ce s-a intamplat.

OPCul nu are nici capacitati metrologice, nici de audit, si nici nu poate obliga operatorul de a lua vre-o masura, mai ales ca acesta si-a trimis deja punctul de vedere.

 YOUR_GOD, on 01 februarie 2014 - 00:13, said:

Fa reclamatie la OPC. Totusi, ai obligatia sa-ti achiti obligatiile, pentru ca solutionarea reclamatiei, suma de bani sa-ti fie restituita.
Daca contesta factura, are dreptul de a plati suma contestata dupa solutionarea litigiului.

#11
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,921
  • Înscris: 01.01.2010

 Highlander91, on 01 februarie 2014 - 00:55, said:

Daca contesta factura, are dreptul de a plati suma contestata dupa solutionarea litigiului.
Daca asa presupune legea, este okay, desi nu mi se pare in regula, in cazul in care platitorul, se inseala.

#12
dygey

dygey

    Al dracu' Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,652
  • Înscris: 13.10.2009

 iFeaR, on 01 februarie 2014 - 00:36, said:

Ce smartphone ai de poti sa-l pui sa se inchida si sa se redeschida ? Scuze de offtopic.
pana si un S5610, care e s40 chior stie asta, d-apoi un smartfon. eu am avut un A4All
si stia, la S Duos inca nu m-a interesat functia asta si pe unde-o gasesc. scuze de off.

@ initiator: un fu*kin believable! nu te lasa si da-le reclamatii pe toate caile posibile,
inclusiv OPC. te doare pe tine in paispe de centrala lor verificata metrologic. sa mai
sape. cam rapid anyway verificatul ala al desfasuratorului, cand ei nu stiu stanga ce
face dreapta, am mai expus problemele pe forum, nu stau s-o iau de la cap.

nu ai cum demonstra ca telefonul tau e pus sa se inchida intre anumite ore, dar prin
vechimea in retea ai un anumit "pattern". care in clipa aia a fost dat de gard si se cam
bate cap in cap cu tot "comportamentul" listingurilor tale de pana atunci. ceea ce unor
oameni le va sari sigur in ochi, daca vor fi sau nu aia unde ajung reclamatiile tale sau
superiorii lor, ori chiar OPC, asta ramane de vazut.


 Highlander91, on 01 februarie 2014 - 00:55, said:

OPCul nu are nici capacitati metrologice, nici de audit, si nici nu poate obliga operatorul de a lua vre-o masura, mai ales ca acesta si-a trimis deja punctul de vedere.
nu, dar ANPC poate sesiza ANCOM-ul, cum s-a intamplat la mine. si atunci...

Edited by dygey, 01 February 2014 - 01:12.


#13
Getodacul

Getodacul

    ±

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,863
  • Înscris: 03.03.2004
Factura nu inseamna obligatie de plata! Orice nebun poata sa apara cu o factura de XYZ lei. Fa reclamatie la ANPC (OPC), e in sarcina lor sa declanseze procedurile. In acelasi timp, informeaza-i si pe aia de la RDC-RCS ca exista o investigatie in curs, dar oricum ai telefonul blocat. Daca o sa intelega ca e o incurcatura, n-o sa-ti taie si celelalte servicii de pe acelasi contract, daca le ai.
Totusi, verifica-ti telefonul, e posibil sa ai un parazit prin el. Daca e asa, e neatentia si greseala ta, si intr-un final va trebui sa platesti, daca vei dori sa continui cu serviciile lor. Cazurile in care trebuie sa fie identificat si dovedit creatorul unui virus/troian dureaza mult, si de multe ori nu duc nicaieri in final.

Edited by Getodacul, 01 February 2014 - 01:35.


#14
total_commander

total_commander

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 997
  • Înscris: 21.05.2012
Exact ce spuneam într-un post anterior. Toți fură.
Văd că RDS nu face excepție
Bravo băieți sunteți pe calea cea bună
Apropos: unde sunt vajnicii apărători ai RDS-ului?


#15
adryanos

adryanos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,595
  • Înscris: 10.06.2008
Nu s-a dovedit inca ce s-a intamplat. Nu iau apararea RDS, dar sunt curios cum se va rezolva.

Pentru initiator: Ai cumva cont Digi Oriunde confirmat ? E posibil sa foloseasca altcineva acest cont?

#16
omg99

omg99

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,917
  • Înscris: 06.04.2005

 mike77, on 01 februarie 2014 - 00:00, said:

Salut!
Am fost unul dintre clientii multumiti de servicile RCS&RDS pana in dimineata zilei de 24.01.2014. Posted Image
Pe la ora 10.30 am fost sunat de catre relatii clienti pentru a-mi comunica ca mi sa emis o factura in valoare de 340 lei pentru convorbiri internationale facute de pe DIGI MOBIL si trebuie s-o achit in maxim 3 zile.
La inceput am crezut ca nu aud bine.. are vreo legatura cu trecerea pe noul abonament Optim 3. Dar nu, chiar au emis factura si mi-au trimis-o pe mail cu listingul convorbirilor ca sa ma conving.
Am cerut sa imi blocheze mobilul sa nu se mai poata suna de pe el!

Am studiat listingul de 25 pagini, am recunoscut prima jumatate de pagina ce includea convorbirile mele, restul erau sute de convorbiri internationale, toate de 1 minut, ATENTIE si 3 intr-un minut, majoritatea in Albania mobile,respectiv Monaco Kuveit, Palestina, Togo...
Mai precis 333 convorbiri de la ora 23.44 pana la ora 4 dimineata!

Eu folosesc simul Digi intr-un Smartphone dual sim care e programat ca in fiecare seara la ora 00.00 sa se inchida si se redeschide la ora 06.00, deci e exclus sa fie vorba de telefonul meu!

Am facut reclamatie atunci in 24.01 si am primit urmatorul raspus in 28.01:

Stimate Abonat,
Va informam ca RCS&RDS are centrala de inregistrare si verificare a apelurilor monitorizata metrologic periodic, cu autorizare de functionare.
Conform acesteia, apelurile ce apar pe desfasuratorul dumneavoastra sunt valide si au fost efectuate de pe numarul  077xxxxxxx
Va multumim pentru intelegere si va dorim o zi cat mai placuta!
RCS&RDS

Ce sa fac? Am facut o noua reclamatie!

In primul rand mi se pare foarte ciudat ca te-au sunat ei sa te anunte ca s-a emis o factura ca si cum tu nu stiai ca urmeaza sa se intample tragedia, apoti ti-au spus sa o si platesti, asta sigur nu stiai. Dupa aia chestia cu plata in 3 zile... pe bune? bine ca nu ti-a spus sa o platesti in 3 ore.

Avand in vedere despre ce tari vorbim e ceva suspect acolo, poate fi si un virus orice e posibil dar spunene ce fel de numere sunt acolo is numere cu taxare speciala(numere scurte)?

Din cate imi aduc eu aminte orice operator de telefonie mobila are obligatia ca atunci cand se ajunge brusc la un cost suplimentar mare se considera suspect si blocheaza numaru sau anunta clientu si il pune sa verifice daca totul este in ordine, cel putin asa stiam ca era mai demult la VDF cand depaseai 25 sau 30 euro cost se bloca abonamentu pana sunai la ei.

Nu in ultimu rand poate fi si o problema la RDS ii cred instare de orice dar nu cred ca e ceva intentionat.

Totusi fa cum ti-au spus colegii mai sus depune plangere la parchet, ANPC nu prea are ce sa faca in cazul asta.

#17
iFeaR

iFeaR

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 671
  • Înscris: 20.06.2012

 dygey, on 01 februarie 2014 - 01:08, said:

pana si un S5610, care e s40 chior stie asta, d-apoi un smartfon. eu am avut un A4All
si stia, la S Duos inca nu m-a interesat functia asta si pe unde-o gasesc. scuze de off.

Din cate stiu nu exista o asemenea functie pe android. Si chiar sunt curios ce smartphone are OP.

#18
khristy36

khristy36

    Sunt bestii care se plimba prea mult pe pamant

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,598
  • Înscris: 02.10.2010
Gata au aparut contestatari.Cine stie ce aplicatie are instalata care suna ca proasta sau DO instalat de cineva.Apropo vreau si eu sa stiu aplicatia care iti inchide tel (ok ,o fi nu zic nu)dar sa si-l deschida nu exista.Androidul cand l-ai inchis este mort,nici alarma nu suna.Pune desfasuratorul pt a te crede.Curios sa te sune rds.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate