Protectia consumatorului e degeaba. Iata ce raspuns am primit de la ei
Last Updated: Dec 30 2013 14:59, Started by
oauzor
, Dec 19 2013 15:45
·
0
#19
Posted 26 December 2013 - 10:39
@ bogdan_world
Ce trebuia sa intelegi din postarea mea e ca OPC-ul isi face treaba, ca e gresita ideea aia ca daca e firma mare are protectie din partea OPC (vezi reclamatiile mele impotriva lui Deischmann si Orange) si ca OPC-ul nu amendeaza din senin amaratii. Atat. Craciun fericit si Sarbatori cu bine! unchiujim, on 26 decembrie 2013 - 09:23, said:
nu tre sa suni! e suficient e-mailul!vorbesc in cunostinta de cauza. |
#20
Posted 26 December 2013 - 21:49
OPC, ca multe alte institutii, sunt doar de dragul UE. Din cind in cind mai dau cite-o amenda de ochii lumii, in rest liniste si pace.
|
#21
Posted 26 December 2013 - 22:10
Serios?
Ia documenteaza-te si vezi istoricul institutiei! |
#22
Posted 29 December 2013 - 20:10
Si eu am reusit sa rezolv o problema cu RCS&RDS dupa ce am apelat la OPC.
Sunt abonat la Digi.Mobil inca de cand s-a lansat acest serviciu. Acum doua luni de zile mi-am cumparat un telefon care functioneaza cu cartela microSIM. In momentul in care am solicitat operatorului inlocuirea cartelei SIM cu o cartela microSIM mi s-a spus ca aceasta se va taxa cu 5 €. Iata textul reclamatiei: Quote Buna ziua, Ma numesc Radu G, locuiesc la urmatoarea adresa: Iasi, si sunt abonat al RCS & RDS conform contractului nr. x din xx.xx.2009 (cod client xxxxxxx). As dori sa reclam urmatoarea situatie: In luna decembrie a anului 2012 am solicitat RCS & RDS activarea serviciului de roaming pentru telefonia mobila. Atunci cand am semnat actul aditional privitor la aceasta modificare a contractului, mi s-a comunicat faptul ca odata cu activarea optiunii imi va fi inlocuita si cartela SIM (din ratiuni tehnice, care depind in totalitate de furnizor). In luna noiembrie a anului 2013, ca urmare a faptului ca mi-am achizitionat un nou telefon care utilizeaza un alt tip de cartela, si anume microSIM, m-am prezentat in casieria RCS & RDS si am solicitat inlocuirea vechiului SIM cu o cartela de tip microSIM. Operatorul din punctul de prezenta m-a informat ca in conformitate cu contractul semnat, doar prima inlocuire a cartelei este gratuita, iar incepand cu cea de-a doua, aceasta operatiune se taxeaza cu suma de 5 euro. Nemultumirea mea provine din faptul ca prima inlocuire a cartelei nu a fost facuta la solicitarea mea, ci din ratiuni tehnice care il privesc in totalitate pe furnizorul serviciului. Solicitarea mea a fost aceea de activare a serviciului roaming si nu de inlocuire a cartelei. De asemenea, pe actul aditional semnat la primirea cartelei microSIM, la sectiunea „motivul inlocuirii” apare specificat „SIM defect”, ceea ce bineinteles nu este cazul. Compania RCS & RDS nu are o procedura bine pusa la punct legata de acest tip de solicitare si percepe in mod abuziv si arbitrar aceasta taxa de 5 euro in cazul expus. Mentionez ca am contactat serviciul clienti al RCS & RDS unde am depus o sesizare (nr. xxxxxxxxxxxx/25.11.2013) legata de acest aspect, in urma careia am fost contactat de o persoana din partea companiei, care mi-a reiterat faptul ca in situatia mea este vorba despre o a doua inlocuire, care se taxeaza conform contractului. Argumentele aduse de mine, prezentate de altfel si mai sus, nu au fost luate in considerare, asadar solicitarea de stornare a sumei fiind respinsa. In aceste conditii, va trimit prezenta reclamatie in speranta ca veti dispune ca furnizorul acestui serviciu, RCS & RDS, sa isi creeze o procedura fara echivoc care sa reglementeze situatia de fata, pentru a se evita reaparitia ei. As dori de asemenea sa dispuneti companiei RCS & RDS stornarea sumei de 5 euro perceputa fara temei in acest caz. Va multumesc anticipat! Radu G 27.11.2013 Am trimis aceasta reclamatie catre OPC prin email si in aproximativ o saptamana am primit un raspuns de la RCS&RDS, care m-a informat ca nu va mai fi perceputa acea taxa de inlocuire a cartelei. Asadar, daca considerati ca ati fost nedreptatit de o firma si aveti argumente valide in acest sens, sesizati OPC-ul, si veti avea sanse reale de a va solutiona problema. |
#23
Posted 30 December 2013 - 14:59
Exemplul de mai sus poate adauga RCS-RDS pe lista firmelor mari impotriva carora clientii au avut castig de cauza! Asta ca sa nu mai sufere unii de faptul ca marii comercianti ii corup pe angajatii OPC si acestia din urma nu isi fac treaba.
Pana una-alta, va urez un an nou plin de impliniri si viata lunga fara nevoia de a apela la arbitrajul OPC-ului! Edited by Venboteam, 30 December 2013 - 14:59. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users