Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Masini de familie cu distributie pe lant?
#55
Posted 25 November 2013 - 11:47
Aha, si eventual passatul ala de 200.000 de km sa fie cu injectoarele, turbina si pompa de injectie originale? Daca ai facut greseala asta, te mai pregatesti de inca lejer 5000 de euro pentru inlocuit cand o pica tot ce am enumerat eu.
Dieselul cu foarte multi kilometri e periculos. Chiar daca dai 2 ture de bloc cu el la test drive si merge superb. |
#56
Posted 25 November 2013 - 12:33
izometric, on 25 noiembrie 2013 - 11:47, said:
Aha, si eventual passatul ala de 200.000 de km sa fie cu injectoarele, turbina si pompa de injectie originale? Daca ai facut greseala asta, te mai pregatesti de inca lejer 5000 de euro pentru inlocuit cand o pica tot ce am enumerat eu. Papagal mare trebuie să fii să le iei tot originale, dacă vorbim de loturile ălea cu probleme, și încă și la prețuri de reprezentanță. |
#57
Posted 25 November 2013 - 12:41
Turbo nou pt 2.0tdi-cr - 2100ron+tva (cu piesa veche la schimb)
Turbo reconditionat -aprox 700ron+tva (cu piesa veche la schimb) Injector nou pt 2.0tdi-cr -970ron -tva inclus (cu piesa veche la schimb) Pompa noua pt 2.0tdi-cr 1830+tva Si turbo si injectia,pompa se pot reconditiona. Daca cumperi o masina si o testezi bine inainte este exclus sa iti pice una dintre piesele de mai sus in urm. 10k km. La fel,este exlus sa iti pice si toate ,unde mai pui ca 2.0tdi cr este peste 2.0tdi-pd la cap. fiabilitate. Edited by ionutMembruAnonimut, 25 November 2013 - 12:45. |
#58
Posted 25 November 2013 - 13:40
unii chiar nu vor sa accepte ca marii slavitii si nu in ultmul rand(sau poate) desteptii ingineri germani(pe dracu numai germanii nu sunt unii dintre ei) au proiectat gresit 1.2 TSI ce are distributia pe lant?
|
#59
Posted 25 November 2013 - 13:55
#60
Posted 25 November 2013 - 14:05
Un Lodgy 5L 1.2tce costa 13100e,daca ii mai pui esp si vopsea metalizata ajunge la 13750e.Daca ii mai pui un senzor de parcare,niste jante,o navigatie deja ajunge la 14500e.
Nu este vb de slavitii ingineri germani,insa cu 13100e cumperi 2x Laguna/Scenic/Pug 407 2010/2011 cu 200k km,poate asa accepti ideea mai bine. Edited by ionutMembruAnonimut, 25 November 2013 - 14:09. |
#61
Posted 25 November 2013 - 14:08
nu stiu in ce consta greseala, dar una sigur a fost deoarece efectele se vad, am un prieten cu un golf 6 1.2 tsi 85cp si in 24 000 i-au schimbat distributia si nu era singurul din service cu problema asta, acum are 40 000 si iar i-au spus la revizie ca probabil daca se accentueaza zgomotul metalic ce se aude la pornire, ar trebui schimbata iar, macar au fost corecti si totul a fost facut pe garantie, dar si asa... Pe forumul marcilor ce au in dotare acest motor se observa iar efectele.
Edited by takemeintoyourskin, 25 November 2013 - 14:09. |
#62
Posted 27 November 2013 - 13:50
Multumesc pentru informatii, Ionut. Un Peugeot 5008 diesel sub 100k cum ti se pare?
|
#63
Posted 27 November 2013 - 19:56
Asa ceva nu te-ar coafa : http://www.autovit.r...-C31120664.html ?
P.S: Japonezii (Toyota, Honda) sunt cam singurii carora "le-a iesit" chestia cu distributia pe lant (adica nu au fost probleme cauzate de aceasta). Plus de asta, celui care spusese mai sus ca motoarele cu distributie pe lant sunt mai zgomotoase ii spun ca s-a inventat lantul silentios si-l invit sa identifice zgomotul de lant la motorul meu, de exemplu. Sau asta: http://www.autovit.r...-C31303394.html Edited by closchkutza, 27 November 2013 - 20:06. |
#64
Posted 29 November 2013 - 01:08
izometric, on 19 noiembrie 2013 - 16:02, said:
Am schimbat eu la un 1,6 HDI pentru ca incepuse lantul sa faca super zgomot. De curiozitate, care era numele complet al motorului 1.6 HDi de care vorbesti? La Peugeot-ul 5008 de care vorbeam mai devreme este tot 1.6 HDi, dar din cate stiu eu era pe curea. |
|
#65
Posted 29 November 2013 - 06:29
Nu stiu exact, o sa ma uit daca te intereseaza. La mine are lant intre axele cu came si curea de la axele cu came la vibrochen.
|
#66
Posted 29 November 2013 - 21:16
Nu conteaza daca distributia este pe curea sau lant,pt 5008 1.6hdi (model pe curea)un set distributie Bosh costa 608ron tva inclus (inclusiv pompa apa)+ manopera.Deci cu 200e scapi.
Nu stiu sa zic mare lucru despre 5008,insa 1.6hdi mi se pare cam mic pt masina.Nici macar nu stiu daca Pug are baza de date comuna pt a afla istoricul. |
#67
Posted 29 November 2013 - 21:55
La un motor turbo distributia este ultimul gind , sunt altele mai cu schepsis acolo , eventual intrebi cum trebuie schimbate vitezele , ce ulei sa folosesti , bujii s.a.
Dupa cum spuneai ca doresti o masina de familie care este egal cu un condus linistit de ce e obligatoriu turbo mic pe benzina , de ce nu poti merge pe motorul clasic E5 1,6 care are fiabilitate dovedita . Si daca tot vorbim de turbo atunci de ce sa nu fie pe un diesel montat , aici deja e alta viata la turatii mici . Turbo pe motoare mici inseamna griji mari . Edited by hemTT, 29 November 2013 - 21:56. |
#68
Posted 29 November 2013 - 22:07
Intrebare 50% serioasa: exista motoare turbo care sa mearga cu aspiratie naturala daca se scoate turbina? Bineinteles, daca au fost proiectate sa faca asta - ECU trebuie sa controleze un mod diferit de functionare.
Edited by Razvan_N, 29 November 2013 - 22:15. |
#69
Posted 29 November 2013 - 22:13
Cam toate alea care spre nefericirea proprietarilor intra in limp mode, din diferite motive.
|
|
#70
Posted 30 November 2013 - 08:45
Razvan_N, on 29 noiembrie 2013 - 22:07, said:
Intrebare 50% serioasa: exista motoare turbo care sa mearga cu aspiratie naturala daca se scoate turbina? Bineinteles, daca au fost proiectate sa faca asta - ECU trebuie sa controleze un mod diferit de functionare. Un motor turbo care merge in limp mode (fara turbina), este praf. Il depaseste orice scuter de 50cc la deal. Chit ca vorbim de BMW de 3 litri. Edited by izometric, 30 November 2013 - 08:47. |
#72
Posted 01 December 2013 - 00:58
Eu am avut un BMW320d E46, si timp de o luna, nu stiam ce are, singura chestie care i-au pututo face la un service a fost sa-i scoata un furtun de la butelia de vacuum ca sa mearga omeneste, deci e clar ca turbina nu mai functiona deloc. Inainte sa scot furtunul de la vacuum abia prindeam 60 km/h, dupa ce am scos furtunul se comporta ca un Diesel fara turbina, si mergea bine, prindeam si 140 km/h, chiar si peste, insa nu am mai incercat. Acceleram mai bine ca un Polo 1.2 pe benzina, etc. Deci, eu cred ca se poate. Nu o avea performante de varf pentru motorul de cilindreea respectiva, insa merge relativ bine, tinand cont ca e un motor distrus.
La BMW am rezolvat problema la un service de cartier al unui supermeserias. La serviceul BMW, Bosch, etc. Au ridicat toti din umeri, nu stiau ce sa faca. Asta ca sa nu va mirati daca vedeti cine stie ce BMW-uri , Mertanuri sau alte masini scumpe la service-uri de 2 bani. Uneori sunt singurele care stiu sa rezolve treaba, aboi devii client fidel. La service-ul astuia veneau numai masini super, adica eu aveam taraboanta, la vremea aia stiu ca si Serviceul BMW trimetea masini pe garantie ca sa se afle problema si sa o rezolve pe garantie. Si bine-nteles ca nu veneau masinile cu proprietarii. Stiu ca pare basm Edited by test_driver, 01 December 2013 - 00:57. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users