Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Masini de familie cu distributie pe lant?
Last Updated: Oct 13 2017 10:23, Started by
Silent_Runner
, Nov 19 2013 14:38
·
0
#19
Posted 19 November 2013 - 16:48
Razvan_N, on 19 noiembrie 2013 - 14:58, said:
Nu ma intereseaza discutii in contradictoriu curea versus lant. fiind un forum public iar topicul tau este public, dai dovada de lipsa de respect daca alungi oamenii care vor sa te ajute. daca nu te intereseaza poti spune "multumesc" sau poti sa te faci ca nu vezi. remember, oamenii vor sa ajute. |
#21
Posted 19 November 2013 - 17:46
Bmw face motoare cu distributie pe lant de f mult timp,N47 (adica 2.0d) a avut/are pb la greu (chiar si la 30-40k km),din cate am auzit si 1.2tsi a avut ceva pb cu lantul.1.2tce este un motor nou,inca nu ne putem pronunta cu fiabilitatea. Pana la urma o curea si niste role le poti schimba la un service de cartier cu 7-800ron (poate si mai jos),suma neglijabila raportat la devalorizare.
O alta masina cu motor mic si puternic si incapatoare si cu distributie pe lant nu cred ca gasesti. |
#22
Posted 19 November 2013 - 19:08
Razvan_N, on 19 noiembrie 2013 - 15:44, said:
Cam mare de 2 litri, birurile asijderea. si cam care biruri is mari ? impozitu 170 roni, asigurarea 550 roni. scuza`ma dar o masina de familie cu motor de 1,2....pana mea....motor de drujba. eu am un VW Passat 1.9 tdi de 116 cai ...nu mi se pare deloc mare motorul. e numa potrivit- nu se chinuie, nu consuma mult... gandeste`te la un motor de 1.2 si mai ai si 1,5 tone....e nasl degeaba zice ca ai nu stiu cati cai. caii sunt doar praf in ochi. pe Duster zice ca ai 125 de cai ...si cuplu 205 nm/2500 rot. zii aia la cine vrei . ca sa ajungi la 125 de cai la un motor de 1.2 trebe sa fii cu turometrul spre 7000 ture ceea ce nu prea o sa il vezi decat cand te`a enervat prea tare DA-cia. |
#23
Posted 19 November 2013 - 19:27
#24
Posted 19 November 2013 - 20:50
vrea sa spuna ca dintr-un motor mic se scoate o putere mare la turatii mari.
|
#25
Posted 19 November 2013 - 20:53
Nu este obligatoriu cand vorbesti de motoare supra-alimentate.
Putere = tuartie * cuplu. Motoarele turbo au cuplu maricel la ture putine. Rezulta ca puterea maxima se atinge in ture relativ joase comparativ cu corespondentele lor aspirate. Edited by izometric, 19 November 2013 - 20:53. |
#26
Posted 19 November 2013 - 21:01
Aveo 1.2 86 cp. si dieselul de 1.3 95 cp , amandoua motoarele pe lant
|
#27
Posted 19 November 2013 - 21:04
la motorul 1.9TDI BXE facut de VW si la multe alte motoare diesel cureaua de distributie se schimba prima data la 150 mii km si apoi la fiecare 120 mii km, deci practic schimbi o singura data cureaua pana la 300 mii km, asa ca nu ai absolut nici un dezavantaj daca e distributie pe curea
Edited by sandu bogdan, 19 November 2013 - 21:07. |
#28
Posted 19 November 2013 - 21:32
Eu n-am sa pot intelege de ce, din moment ce initiatorul a specificat in mod repetat ca il intereseaza doar motoarele cu distributie pe lant, se gasesc atatia care incearca sa-l convinga de avantajele curelei. Daca dorea masina rosie, tot asa l-ati fi sfatuit sa-si ia masina verde (sau orice alta culoare)?
Dati dovada de intelegere si marginiti-va la a-i recomanda ceea ce-si doreste, indiferent daca are dreptate sau nu. Daca Suzuki te multumeste ca dimensiuni, sunt masini extrem de fiabile, au distributie cu lant si sunt ieftine atat ca pret de cumparare cat si ca intretinere. |
|
#29
Posted 19 November 2013 - 21:49
De la Toyota 1.4 D4-D este motor diesel pe curea si cu fiabilitate verificata, produs de prin 2004 daca nu ma insel si nu a avut probleme, insa nu cred ca te incadrezi in 13000 euro la masina de familie de la ei. Yaris-ul este prea mic, Corolla este sedan, iar Auris si Auris-ul nou sar peste acest pret.
1.3 CDTI de la Opel motor care il regasesti si pe Fiat, Doblo cred eu ca s-ar incadra in ceea ce vrei tu. |
#30
Posted 20 November 2013 - 10:09
Pai daca tot ne dam cu parerea care e mai buna, in pretul asta care elimina Audi si altele, sa spun si eu de ce am indicat Kia.
Am Ceed din 2007 si sunt multumit, pretul bate alte variante destul de usor, in 2007 a cam fost best buy acum au mai scazut si altii preturile. Intre timp cei de la Kia au mai rezolvat din problemele primei generatii (exemplu: suspensii rigide) deci ma astept ca astea de acum sa fie si mai OK. Dupa 6 ani pot spune ca nu regret alegerea, mai ales in contextul anului 2007. Desigur ca masina nu e perfecta, reviziile tot la romani le faci si deci trebuie sa stii cum sa pui problema, ca la toate marcile... In rest sa ai grija ca majoritatea tind sa recomande ceea ce au ei, simpt nevoia sa isi valideze astfel alegerea facuta |
#31
Posted 20 November 2013 - 11:38
Eu n-am sa pot intelege de ce, din moment ce initiatorul a specificat in mod repetat ca il intereseaza doar motoarele cu distributie pe lant, se gasesc atatia care incearca sa-l convinga de avantajele curelei. Pt ca este forum,ne-a cerut parerea public,incercam sa-l ajutam asa cum ne pricepem. Oricum mi se pare primitiv ca in 2013 sa iti alegi masina in functie de distributie.Din punctul meu de vedere o masina noua se alege dupa buget,necesitati,felul in care se conduce,pozitie in scaune,confort,materiale folosite,dotari,spatiu,motorizari,fiabilitate,etc. Este pacat sa nu te bucuri de ceva superior doar pt ca nu are distributie pe lant. 170-180e o data la 60k km este o suma neglijabila raportat la devalorizarea masinii (160-170e luna/4 ani sau 100-110e luna/8 ani). |
#32
Posted 20 November 2013 - 15:14
Da mai, dar omului i sa pus pe chelie ca vrea pe lant, si e greu sa-l faci sa inteleaga altceva, chiar daca nu are dreptate, pana la urma el trebuie sa se bucure de masina, iar chestia asta e una din lucrurile care-l fac bucuros.
Si acum on: Mai ieftin ca Lodgy nu cred ca gasesti si sa fie si pe lant, si la fel de mare si cu un motor la fel de mic. Asta din cauza ca nimeni nu mai face masini atat de oribile, si nu o zic cu rautate, dar sa ai un motor asa mic si puturos pe o masina asa mare si incapatoare e ca si cum ai pune un magar sa alerge la o cursa de trasri trase de cai. Pur si simplu motorul ala consuma si mult pentru cat de mare este, nici nu ofera performante, cum ofera altele la acelasi consum iar diferenta de pret la intretinere este..... simbolica, dar in mintea multora s-a implementat ideea ca motorul mic consuma putin si e mai ieftin de intretinut, iar ei profita cat pot pe tema asta. Mai bine bani care-i ai de Lodgy sau cum ii zice ii pui avans la un credit/leasing, si-ti iei altceva pe 4-5-6-sau cati ani ai tu de gand sa ti masina la o rata care ti-o permiti, si o sa ai o masina mai buna, cu un consum asemanator etc. Si eventual cauti sa aibe si distributie pe lant. Poti suna la VW, Seat, Toyota, etc. si vezi ce preturi si ce masini au. Sau si mai frumos, faci o plimbare pe la reprezentante intr-o sambata, si eventual te urci si in ele, iar cand te hotarasti pe 3-4 modele faci drive test si rezolvi problema. Succes. |
#33
Posted 20 November 2013 - 15:19
D3an, on 19 noiembrie 2013 - 19:08, said:
si cam care biruri is mari ? impozitu 170 roni, asigurarea 550 roni. albucatalin, on 19 noiembrie 2013 - 21:01, said:
Aveo 1.2 86 cp. si dieselul de 1.3 95 cp , amandoua motoarele pe lant Nu cred ca exista Aveo break, eu unul nu am vazut. Deci e mult prea mic. ghevasalie, on 19 noiembrie 2013 - 21:32, said:
Eu n-am sa pot intelege de ce, din moment ce initiatorul a specificat in mod repetat ca il intereseaza doar motoarele cu distributie pe lant, se gasesc atatia care incearca sa-l convinga de avantajele curelei. Daca dorea masina rosie, tot asa l-ati fi sfatuit sa-si ia masina verde (sau orice alta culoare)? Dati dovada de intelegere si marginiti-va la a-i recomanda ceea ce-si doreste, indiferent daca are dreptate sau nu. Vasalie, nu puteam sa trec pe aici si sa nu-ti multumesc. cristiandrei, on 20 noiembrie 2013 - 10:09, said:
Am Ceed din 2007 si sunt multumit, pretul bate alte variante destul de usor, in 2007 a cam fost best buy acum au mai scazut si altii preturile. Intre timp cei de la Kia au mai rezolvat din problemele primei generatii (exemplu: suspensii rigide) deci ma astept ca astea de acum sa fie si mai OK. Dupa 6 ani pot spune ca nu regret alegerea, mai ales in contextul anului 2007. Desigur ca masina nu e perfecta, reviziile tot la romani le faci si deci trebuie sa stii cum sa pui problema, ca la toate marcile... Merg foarte des cu o KIA cee'd, masina de serviciu a unui prieten, si sunt impresionat de cat de bine merge. Are aproape 150k si n-a umblat la motor, doar niste bucse. N-am vazut inca cee'd station wagon decat in poze, dar mi-ar placea ideea... desi n-are volumul lui Lodgy. ...care ar urma sa se ieftineasca putin: http://0-100.hotnews...i-repozitionat/ Edited by Razvan_N, 20 November 2013 - 15:21. |
|
#34
Posted 20 November 2013 - 16:07
test_driver, on 20 noiembrie 2013 - 15:14, said:
Si acum on: Mai ieftin ca Lodgy nu cred ca gasesti si sa fie si pe lant, si la fel de mare si cu un motor la fel de mic. Asta din cauza ca nimeni nu mai face masini atat de oribile, si nu o zic cu rautate, dar sa ai un motor asa mic si puturos pe o masina asa mare si incapatoare e ca si cum ai pune un magar sa alerge la o cursa de trasri trase de cai. Printre pozele cu fetele de la saloanele auto sunt si articole cu adevarat interesante, pe multe site-uri. Renault intentioneaza ca pana in 2015 motoarele TCe sa insemne 85% din motoarele pe benzina vandute de ei. 1.2 TCe 115 a inceput sa inlocuiasca motorul 1.6 16V 110 cai de pe Megane si Scenic. Si grupul VAG trage tare pe motorase d-astea tot din aluminiu cu supraalimentare, chiar si in 3 cilindri (cum e 0.9 TCe de la Renault; de exemplu 1.2 TSI, 3 cilindri si lant). Chiar si pentru Jetta. Downsizing, lighter, fuel economy, low maintenance - buzzwords chiar si peste ocean. Chiar credeti ca s-au tampit toti? Sunt de acord ca exista masini facute mai bine decat altele, dar intre otel si cauciuc eu aleg otelul. Indiferent ce polimeri mai pun acolo, cureaua este si ramane material organic - sensibil la uleiuri, vapori de combustibil, temperatura si TIMP. Nu degeaba motoarele mari au lant de distributie sau chiar roti dintate (cea mai buna varianta). De regula lantul apuca sa te avertizeze sonor inainte de a ceda. Eu cred ca in mare parte curelele au aparut ca niste consumabile scumpe, care sa aduca bani ulterior vanzarii. In urma trezirii pietei, fapt vizibil prin orientarea masiva catre curelele aftermarket, au aparut curelele cu viata mai lunga (100-120k) si acum revin lanturile, pentru ca oamenii incep sa se intereseze de costurile de intretinere chiar si pe termen lung. (Cam acelasi parcurs l-au avut si producatorii de imprimante cu jet de cerneala, de la cartusele de 12 ml la CIS.) Daca eu voi avea bani sa cumpar Lodgy, nu inseamna ca iau in calcul ca voi avea si la anul, si peste 5 ani cand probabil ar trebui sa inlocuiesc cureaua chiar daca n-am facut decat 30k. Deja au aparut instalatii de gaz pentru TCe, ACESTA si nu schimbul distributiei e un subiect pe care vreau sa-l discut peste cativa ani, sa investesc in ceva care sa-mi sporeasca economia pentru ca ma astept sa mai vina niste ani in care vom fi nevoiti sa strangem - da, chiar si eu - cureaua. Edited by Razvan_N, 20 November 2013 - 16:21. |
#35
Posted 20 November 2013 - 18:05
Distributia cred ca ar fi ultimul lucru la care m-as uita cand cumpar o masina noua.
In cazul tau...13.000 Euro ii dai acum. Peste 5 ani masina ta va mai face vreo...4000? deci pierzi 9000 in 48 luni, pe scurt cam 185 Euro pe luna doar pentru ca ti-ai luat masina noua si o tii in garaj. Daca mai si mergi cu ea, ai asigurari, benzina, cauciucuri, spalat, periat, inspectat, revizii. Adica te costa sa zicem 300 Euro pe luna detinerea acelui autoturism. PE LUNA...nu odata la 60.000 km sau 100.000. Practic, tu pierzi cate o distributie pe curea pe luna ca-ti iei masina noua si despicam aici firul in patru pe tema lant vs. curea? De fapt nu noi, ci tu il despici. Au zis si altii, zic si eu acelasi lucru. Atunci cand tocmai ce te pregatesti sa cheltui 300 Euro pe luna cu masina, sa te uiti la distributie e complet nefondat. Mai bine uita-te la fiabilitatea masinii pe termen lung, si gandeste-te cum ar fi dupa ce iese din garantie (care apropo, cat este? 2 ani, 3 ani?). Cum o sa te descurci cu o turbina dusa la 4 ani, cand te va costa cat 5 distributii pe curea? Vrei fiabilitate pe termen lung si costuri reduse? Iei o benzina aspirata care are mai putine posibilitati sa aibe probleme la motor decat un motor mic turbo pus pe o masina grea. Si in 13.000 poti gasi masini ok, mult mai ok decat Lodgy. Daca chiar ai nevoie de tot spatiul din Lodgy, ok, ia-l pe ala, dar ia-l pe considerentul spatiu, pret, costuri estimate, nu pe criteriul "distributie". Apropo de asta, eu anul trecut cand mi-am luat masina noua, am cautat sa NU aiba lant. Lantul e mai zgomotos, sunt sanse sa genereze costuri mari daca se strica. A, si inca ceva: gaz pui mult mai simplu pe o benzina aspirata. Am avut si eu pe masina veche in ultimii 30.000 km inainte s-o vand si a fost f. ok. Pe asta noua, care are motor benzina turbo nici nu ma gandesc macar la a pune gaz. Eventual sa-i fac un tuning la motor Edited by adipelcz, 20 November 2013 - 18:08. |
#36
Posted 20 November 2013 - 21:09
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users