Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Așa merge un abonament Gigabit de la R.D.S.
Ultima postare: feb 26 2024 19:10, Inițiat de
InTech
, nov 11 2013 15:26
·
62
#2971
Publicat: 08 octombrie 2018 - 19:50
-17 -18 e limita maxima, daca creste peste -17 ai putere optica prea mare si cade ONT-ul, la fel la -29, parca, orice e sub el reprezinta putere prea mica si nu ai semnal curat ca sa beneficiezi de serviciu. Cele mai stabile ONT-uri cu care am lucrat aveau puterea pe la -23dBm, adica nici prea mare dar nici prea mica. La RDS din cauza numarului mare de clienti si de instalari pe care ei le fac se ajunge la situatia in care un PON se umple si atunci e nevoie sa faca o lucrare de urgenta sa mute clienti pe alt PON. Asta imi place la ei, chiar isi dau silinta sa faca lucrurile sa functioneze. Din pacate lucreaza cu chinezi, deh sunt mai ieftini chinezii, si aici e o problema, cand lucrezi cu chinezii, lucrezi dupa regulile lor.
Din diverse surse stiu de un caz in care cei de la RDS au asteptat luni de zile pentru o rezolvare pe care chinezii trebuiau sa o ofere. Cei de la RDS ii tot stresau pe chinezi dar astia din urma cam ridicau din umerii si nu se aratau asa dornici sa remedieze acea situatie. Deci chinezi + clienti + instalari => situatii neplacute atat pentru clientul final cat si pentru RDS. Editat de MembruAnonim, 08 octombrie 2018 - 19:50. |
#2972
Publicat: 08 octombrie 2018 - 19:56
Este foarte ok -17,-18 e puternic si bun. Cand mi-au instalat tehnicienii Telekom fibra au testat cu aparat de masura, la RDS canci aparat.
Multe instalari se fac asa, pe ''barba''. Eu exact asta banuiesc, cum ai zis si tu, prea multi conectati pe un port din OLT. |
#2973
Publicat: 08 octombrie 2018 - 20:14
La valorile alea inseamna ca nu au multe suduri pe traseu / splitere optice, adica nu au (foarte) multe terminale pe ramura respectiva. Pe partea cealalta poate arde dioda din ONT daca e semnalul prea puternic, o mica atenuare a puterii optice nu strica, doar pentru a fi on teh safe side.
Editat de MembruAnonim, 08 octombrie 2018 - 20:16. |
#2975
Publicat: 08 octombrie 2018 - 20:19
Cam asa e ca daca ne uitam la cifre vedem ceva interesant. Numarul de clienti Telekom nu cred ca se apropie nici pe departe de numarul de clienti RDS, de aici si numarul mult mai mare de terminale / fibre / suduri / splitere optice de la RDS fata de Telekom. Si fata de restul operatorilor din Romania.
|
#2977
Publicat: 08 octombrie 2018 - 20:29
Nu sunt la curent cu toata situaita, am inteles ca ai probleme de viteza? Upload? Download? Metro? Extern? Ambele? Eu zic sa ii zici lui DIGI Helper si sa il rogi sa puna o sesizare la tehnic (L3 support / NOC) sa verifice oamenii de acolo ce se petrece. Daca vrei instaleaza iperf / Jperf si spunele ca lasi iperf-ul pornit in mod server, daca ajunge la cine trebuie va testa cu iperf sa vada ce viteza se obtine. Adica sunt niste oameni competenti acolo si mai ales din cei care isi dau interesul sa rezolve problemele.
|
#2978
Publicat: 08 octombrie 2018 - 20:37
Numai download, si metro si extern. Am facut sesizare pe site si astept raspunsul lor.
In iNES: [ https://www.speedtest.net/result/7701267487.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] In RDS: [ https://www.speedtest.net/result/7701269361.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] CAT6 ecranate si schimbate si toate nebuniile. |
#2979
Publicat: 08 octombrie 2018 - 20:38
Asculta sfatul meu, vorbeste cu DIGI Helper sau cu catalinman, sesizarea de pe site ajunge la support (L2 support) insa cei 2 pot sa o trimita mai sus la L3 direct fara a sta la support. Eu zic ca e mai okay asa.
Download si metro si extern, mda, probabilitatea ca sa fie incarcare mare pe PON e destul de mare. Din ce zici problema e intre server-ul PPPoE si ONT. Daca e la tine posibil sa fie o atenuare pe fibra pe downstream sau trafic mare pe downstream dintr-un motiv sau altul. In clipa de fata as vrea sa lucrez la ei doar sa imi bag nasul sa vad care e problema . |
#2981
Publicat: 08 octombrie 2018 - 20:46
Pai se mai reduce din problema. Daca ai dat restart si te-ai conectat pe alt server clar ca nu e problema de server. Cel mult pe vlan-ul pe care duc ei traficul clientilor de la ONT la servere. Reducand problema ramane doar incarcare mare CPU pe linecard-ul din OLT => trafic mare pe acel linecard => multe terminale conectate. Daca e asa posibil sa mai dureze un pic pana programeaza o lucrare sa rezolve problema.
PS: Ti-au inlocuit cumva ONT-ul? Alimentarea lui e okay? Poti incerca sa ceri in primul rand sa inlocuiasca ONT si / sau alimentare. O reconfigurare a ONT-ului de catre tehnicul RDS nu ar strica, poate e configul ONT-ului busit. Editat de MembruAnonim, 08 octombrie 2018 - 20:48. |
#2984
Publicat: 08 octombrie 2018 - 21:00
Nu e vorba de tensiunea de intrare, e vorba daca alimentarea aia a facut "buba" si cand e trafic mare, download, ONT-ul suge "mult" curent, se incalzeste saracia de alimentator si nu mai furnizeaza destul "juice". Ma gandesc. M-am lovit si de probleme de genul asta in care daca cautai nu gaseai nici o problema. O simpla inlocuire de alimentare rezolva problema. In linii mari ce am scris mai sus ar fi explicatia. Sau efectiv parametrii ONT-ului s-au dat peste cap si trebuie reconfigurat de catre RDS urmand ca tu ca si client doar sa il restartezi in cel mai rau caz. De obicei doar observi ca e desincronizat cand lucreaza ei la el si il restarteaza.
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi