Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Neplata amenzilor rutiere in 30 de zile -> suspendare permis
Last Updated: Sep 20 2013 16:22, Started by
Adm
, Sep 12 2013 00:06
·
0
#1
Posted 12 September 2013 - 00:06
Quote
Neplata amenzilor rutiere in termen de 30 de zile ar putea duce la suspendarea permisului de conducere, iar in anumite cazuri soferii care produc accidente grave ar putea ramane fara permis pana la trei-patru ani, a declarat miercuri, pentru agentia Mediafax, ministrul de Interne, Radu Stroe. Ministrul de Interne a precizat ca institutia pe care o conduce pregateste, pentru aceasta toamna, o serie de modificari ale legislatiei privind regimul circulatiei rutiere in Romania, acestea vizand cateva aspecte importante care privesc prevenirea abaterilor rutiere grave, cu accent pe reducerea numarului de morti si raniti de pe soselele Romaniei. "Dupa cum am constatat cu totii, accidentele rutiere au loc tot mai frecvent si, din pacate, cu consecinte dramatice. Ca ministru, sunt informat zilnic despre accidentele grave in care mor sau sunt raniti oameni, insa, in spatele cifrelor statistice ale Politiei Rutiere, fiecare accident grav inseamna o tragedie - tineri morti sau care raman cu sechele pe viata, familii distruse, parinti indurerati. Anuntam, inca din primavara, ca fata de ceea ce se intampla pe sosele, actualul regim sanctionator nu isi atinge scopul de a preveni si limita incalcarea legii. Prea multi conducatori auto incalca legea, considerand fie ca amenzile sunt simbolice, fie ca pot scapa de ele fara sa le plateasca. Vom introduce in lege suspendarea dreptului de a conduce daca cel care este amendat nu isi plateste amenda intr-un termen de o luna", a declarat Radu Stroe, care a precizat ca, daca cineva primeste o amenda si nu a platit-o in 30 de zile, i se va suspenda permisul pana cand va face dovada ca a dat banii. Demnitarul a amintit ca procentul celor care isi platesc amenzile rutiere este mai mic de jumatate, ceea ce inseamna ca, pentru cei care nu platesc, rolul preventiv al amenzii nu se produce. "Pe noi, decidentii politici, tocmai rolul preventiv al unei amenzi ne intereseaza, nu cuantumul. Ca sunt mari sau mici, important este ca atunci cand s-a aplicat o amenda, cel care a primit-o sa fie mai atent data viitoare si sa respecte regula. Pe de alta parte, lipsa oricarei sanctiuni pentru neplata amenzilor a determinat o erodare treptata a autoritatii statului in acest domeniu", a explicat ministrul. O alta modificare importanta este introducerea unei alte forme de sanctionare a unor abateri rutiere care reprezinta principalele cauze ale accidentelor grave, soldate cu morti si raniti, respectiv cresterea perioadei de suspendare a dreptului de a conduce. "Solutia nu este doar cresterea amenzilor. Ceea ce pregatim noi este un pachet mai complex de masuri, in care aspectul coercitiv reprezinta numai o mica parte. In fond, ne intereseaza sa reglam un mecanism care nu isi produce efectele. Asa cum stiti, in urma cu cateva luni, am avut o prima discutie in Guvern si am decis atunci ca numai cresterea amenzilor nu poate fi o solutie, asa ca am avut, in aceasta vara, mai multe analize cu Politia Rutiera si cu Departamentul Juridic si intentionam sa crestem perioada de suspendare a permisului de conducere pana la trei sau patru ani pentru cei care accidenteaza sau omoara oameni conducand sub influenta alcoolului sau trecand pe culoarea rosie a semaforului", a mai spus Radu Stroe. El a explicat ca principiul pe care MAI il are in vedere este de a-i scoate din trafic pe soferii care reprezinta adevarate pericole pentru siguranta celorlalti conducatori auto si a pietonilor. "Si speram ca acest principiu va avea efect inclusiv fata de acei smecheri ai soselelor care isi permit sa faca orice, fara a avea nicio problema. Asadar, regimul sanctionator se inaspreste, in principal, pentru cateva situatii punctuale care reprezinta principalele cauze ale accidentelor grave de circulatie: alcool la volan, nerespectarea culorii rosii a semaforului, neacordarea prioritatii pietonilor pe trecerea de pietoni, neoprirea la trecerea la nivel cu calea ferata sau conducerea pe contrasens pe autostrada", a mai spus Stroe. Ministrul de Interne a adaugat ca este constient de faptul ca soferii nu il vor aplauda pentru aceste modificari ale legislatiei, el fiind insa sigur ca, in acest fel, vor putea fi salvate mai multe vieti. "Poate de aceea acest gen de masuri au fost mereu tergiversate de catre decidenti, chiar daca numarul de accidente si de morti pe sosele a reprezentat o problema din ce in ce mai grava in ultimii ani. Cand ajungi sa ai mii de oameni care mor anual in accidente rutiere, inseamna ca ai o problema si trebuie sa faci ceva. Pana acum doar s-a vorbit. S-a vorbit de strategii rutiere, s-a vorbit de amenzi, de starea drumurilor ori de neprofesionalismul politistilor rutieri. In ceea ce-i priveste pe acestia din urma, vreau insa sa va asigur ca daca situatia nu a escaladat in ultimii ani este datorita Politiei Rutiere, iar acestor oameni, pentru cat de mult muncesc, nu le pot reprosa nimic", a mai spus demnitarul. In opinia lui Stroe, chiar daca modificarile pe care le propune nu vor satisface pe toata lumea, mai multa disciplina in trafic este necesara. Ministrul a precizat, in acest context, ca soferii romani, odata iesiti din tara, au ca prima grija respectarea regulilor, inclusiv a celor legate de centura, viteza si alcool, iar la intoarcerea in tara uita orice regula. Intrebat daca masurile de suspendare a permisului auto pe perioade mai mari vor rezolva problema accidentelor rutiere, ministrul Radu Stroe a precizat ca siguranta rutiera nu este numai o problema a Politiei. "Aici vorbim si de infrastructura si, mai ales, de educatie. Iar cand vorbim de educatie, stim ca exista metode de convingere si metode de coercitie. Pe componenta noastra, avem in vedere reglementarile pe care MAI le poate implementa: un examen serios pentru obtinerea permisului de conducere, si vreau sa va anunt ca in curand vom avea si o reglementare noua privind modul cum se va desfasura examenul pentru permis, o procedura care sa asigure rolul preventiv al amenzilor si o aplicare ferma si corecta a acestora de catre politistii rutieri. Acestea sunt cele trei componente pe care noi le putem implementa si o vom face cat de curand", a mai spus ministrul de Interne. Demnitarul nu exclude faptul ca noile masuri ar putea creste presiunea pe politisti din partea celor care risca sa stea mult timp fara sa conduca, insa sustine ca realitatile demonstreaza ca din ce in ce mai putini politisti sunt dispusi sa isi riste serviciul si libertatea pentru spaga. Mai mult, potrivit lui Radu Stroe, la nivelul ministerului se lucreaza, in paralel, la identificarea unor solutii legislative care sa asigure politistului o protectie si o incredere mai mare in exercitarea atributiilor profesionale. Hotnews Extrem de mult Bla, Bla si suspecti de gandire cu premeditare... Ce se va intampla? 1. Gogu ia amenda. 2. Trec 30 de zile si Gogu nu plateste amenda (carnul nu se evapora din buzunar). 3. La primul filtru, domnu Garcea cauta prin statie si observa ca Gogu are permisul suspendat => - Gogu da spaga (si se jura pe mama ca nu stia de amenda + mor copiii de foame) - lui Gogu i se face dosar penal. 4. Vor fi multi Gogu, iar justitia va capitula... Nu e mai usor altfel? Daca se da o amenda: - se plateste pe loc - daca nu se poate plati pe loc, se ia carnetul si se da "voucher valabil 30 de zile" (dovada). Se noteaza adresa unde vrei sa ti-l trimita (carnetul), prin curier cu plata la destinatar, pe banii tai, odata ce e platita amenda la CEC. Sistemul informatic pentru asta ar fi banal si s-ar amortiza in cateva zile. Dar.. e mult prea simplu ca sa fie asa usor... |
#2
Posted 12 September 2013 - 00:10
Iară cu visele umede ale rutieriștilor care le dau mână liberă la abuzuri?
Din categoria "Nu ai acordat prioritate pietonului pe care noi l-am pus să calce pe trecere în timp tu erai jumătate trecut deja, lași 100 euro sau permisul?" |
#3
Posted 12 September 2013 - 00:48
Eu am de ceva ani permis, altfel era traficul/şoferii înainte.
Astăzi mă crucesc câtă lipsă de responsabilitate există, ce încălcări ale regulilor de circulaţie văd. Bine ar face să treacă legea. |
#4
Posted 12 September 2013 - 05:36
"Ministrul de Interne a adaugat ca este constient de faptul ca soferii nu il vor aplauda pentru aceste modificari ale legislatiei"
In mod sigur! In schimb si el si mama lui nu vor trebui sa mai treaca pe la macelarie mult timp!!! Mai repede ar trebui sa gandeasca cine si mai ales cum dobandeste permis de conducere! (pt azi eu l-am hranit consistent) |
#5
Posted 12 September 2013 - 06:42
E doar un proiect care nu va fi adoptat.
Cele 2 camere nu vor vota asa ceva. |
#6
Posted 12 September 2013 - 07:27
Rutieristii vad ca anual baga tot felul de aberatii legislative de genul asta, fara speranta de a trece prin legislativ. Mai papa si presa o paine...
Mie mi-a placut ca pentru trecere pe rosu, pentru neacordare prioritate pietoni, si inca cateva cazuri, au pus in proiect amenzi de 160 milioane lei vechi. Nici daca erau picati de pe luna, nu puteau fi atat de absurzi... Probabil au scazut spagile si se gandesc ca amenzile mari vor impulsiona dorinta soferului de a da la pace cu militianul din boscheti. |
#7
Posted 12 September 2013 - 08:03
Adm, on 12 septembrie 2013 - 00:06, said:
Hotnews Extrem de mult Bla, Bla si suspecti de gandire cu premeditare... Ce se va intampla? 1. Gogu ia amenda. 2. Trec 30 de zile si Gogu nu plateste amenda (carnul nu se evapora din buzunar). 3. La primul filtru, domnu Garcea cauta prin statie si observa ca Gogu are permisul suspendat => - Gogu da spaga (si se jura pe mama ca nu stia de amenda + mor copiii de foame) - lui Gogu i se face dosar penal. 4. Vor fi multi Gogu, iar justitia va capitula... Nu e mai usor altfel? Daca se da o amenda: - se plateste pe loc - daca nu se poate plati pe loc, se ia carnetul si se da "voucher valabil 30 de zile" (dovada). Se noteaza adresa unde vrei sa ti-l trimita (carnetul), prin curier cu plata la destinatar, pe banii tai, odata ce e platita amenda la CEC. Sistemul informatic pentru asta ar fi banal si s-ar amortiza in cateva zile. Dar.. e mult prea simplu ca sa fie asa usor... La a doua varianta, e mai complicat pentru ca dreptul de a conduce se suspenda doar dupa trecerea celor 30 zile de la comunicarea pv-ului. Pai in astea 30 zile trebuie sa am plasticu' in portofel pentru ca am dreptul de a conduce si, daca contest amenda si sa lungesc procesul 1-2 ani, sta Garcea si se uita lung ca masura lui nu m-a speriat. |
#8
Posted 12 September 2013 - 08:20
dorin_2k, on 12 septembrie 2013 - 06:42, said:
E doar un proiect care nu va fi adoptat. Cele 2 camere nu vor vota asa ceva. ba sa-l voteze! AlexIP, on 12 septembrie 2013 - 00:10, said:
Iară cu visele umede ale rutieriștilor care le dau mână liberă la abuzuri? Din categoria "Nu ai acordat prioritate pietonului pe care noi l-am pus să calce pe trecere în timp tu erai jumătate trecut deja, lași 100 euro sau permisul?" si marmota ce facea? mai lucreaza la fabrica de ciocolata? slai, on 12 septembrie 2013 - 07:27, said:
Rutieristii vad ca anual baga tot felul de aberatii legislative de genul asta, fara speranta de a trece prin legislativ. Mai papa si presa o paine... Mie mi-a placut ca pentru trecere pe rosu, pentru neacordare prioritate pietoni, si inca cateva cazuri, au pus in proiect amenzi de 160 milioane lei vechi. Nici daca erau picati de pe luna, nu puteau fi atat de absurzi... Probabil au scazut spagile si se gandesc ca amenzile mari vor impulsiona dorinta soferului de a da la pace cu militianul din boscheti. deci e ok sa se treaca pe rosu sau sa nu se acorde prioritate pietonilor? Sau sa fie amenda ceva mai mica sa mai incalcam si noi legile din cand in cand? |
#9
Posted 12 September 2013 - 08:35
pai dc isi arata incapacitatea de a colecta amenzile neplatite prin astfel de constrangeri? in acest moment exista destule posibilitati sa te faca sa platesti amenzile,dc nu le aplica?
|
#10
Posted 12 September 2013 - 08:43
|
#11
Posted 12 September 2013 - 08:47
crisstonne, on 12 septembrie 2013 - 00:48, said:
Bine ar face să treacă legea. sydneyaus2005, on 12 septembrie 2013 - 08:20, said:
deci e ok sa se treaca pe rosu sau sa nu se acorde prioritate pietonilor? Referitor la cacatul ala cu neplata amenzii in 30 de zile: mai sulici de intiatori ai legii, pentru ce pana mea sa va fac eu dovada platii? Eu-s bun cetatean, imi platesc darile si penalizarile la timp; voua de ce va e greu sa va urmariti banii? Sa nu mai spun ca, si cu dovada platii trimisa unde trebuie, la finante ai parte de surprize cand iti vine hartiuta cu impozitul. Edited by matrwe, 12 September 2013 - 08:50. |
#12
Posted 12 September 2013 - 09:11
Eu am inceput sa conduc in 2002. Si pe zi ce trece vad ca e mai greu sa iti vezi de drum corect. Asa ca aplaud acesta lege.
Pt ca unii putuflenderi sa nu se ia de mine, ii anunt ca am luat si radare si puncte, ba chiar si carnetul pt o depasire pe linia continua, ca de ma saturasem de caruta aia -adevarata cu cai- din fata mea care ocupa toata banda. Acuma ca trebuia pedepsit si carutasul, e alta poveste..Dar daca eu nu ma ambtionam, ... La lege scria ceva, am jucat, am pierdut, am platit Asta e.. Acum ii las pe alti sa ma depasesca si rad cand vad ca se intalnesc cu politia care ii trage pe dreapta..Macar ii usureza de bani.. Oricum, in alte tari e o placere sa conduci. Acolo cum s-a facut ordine. Cu blandete sau cu AMENZI? |
#13
Posted 12 September 2013 - 09:14
Voi chiar credeti ca astfel de aberatii vor potoli animalele de la volan? Daca nici asa nu reusesc peste ceva timp ne vor impusca pe loc langa masina!
In mod sigur asa vor reusi. Pana atunci ii doresc domnului ministru pofta buna Mama dumnealui va fi iubita de toti soferii din tara!!! |
#14
Posted 12 September 2013 - 09:40
Permis din 14 ianuarie 1993 si nici o zi de suspendare pana acum. In orasele mici, se circula destul de bine si corect, inclusiv la orele de varf. In schimb, in orasele mari, si in special in capitala, este dezastru. Cu cat e mai aglomerat traficul, cu atat este mai greu sa respecti codul rutier, referindu-ma aici la incadrarea corespunzatoare pe banda, schimbarea benzii, oprire sau fortarea intersectiilor. Un alt aspect deloc de neglijat este lipsa supravegherii traficului de catre politie. Am cunostinte in B. care nu se sfiesc sa mai bea cate o bere in timpul zilei pentru ca stiu ca pe strazile pe care circula este mult prea aglomerat ca sa se organizeze filtre pentru alcool iar statul la panda a produs anticorpi: detectoare, statii flashuri.
Sa maresti amenzile doar pentru a aduna de la cei ce le platesc si diferenta ce ai fi putut-o incasa de la cei ce nu le platesc nu e o solutie iar perioada mare de suspendare a permisului e contraproductiva pentru ca un sofer fara permis nu mai este un prezumtiv contravenient. |
#15
Posted 12 September 2013 - 09:46
|
#16
Posted 12 September 2013 - 10:14
Quote
Noul Cod Rutier e pe cale sa se schimbe. Prin intermediul unei ordonante de urgenta care a fost pusa in dezbatare publica, soferii risca suspendarea permisului intre 4 luni si 4 ani, dar si plata unor amenzi colosale care ajung chiar si la 16.000 de lei. Adica 3.500 de Euro. SE VA LUA PERMISUL PE O PERIOADA DE 1-5 ANI Daca produci un accident care duce la vatamare corporala sau decesul unei persoane, din nerespectarea unei reguli de circulatie, iti va fi suspendat permisul timp de 1 an. Daca produci un accident care duce la vatamare corporala sau deces, cauzat de trecerea pe culoarea rosie a semaforului, permisul este suspendat 4 ani. Daca produci un accident care duce la vatamare corporala sau deces, cauzat de consumarea bauturilor alcoolice, permisul este suspendat 5 ani. NU PLATESTI AMENDA, RAMAI FARA PERMIS! Art. 103 (1) Suspendarea exercitării dreptului de a conduce autovehicule intervine de drept în situația în care conducătorul de autovehicul sau tramvai sau, după caz, proprietarul vehiculului ori deținătorul mandatat nu face dovada achitării amenzii contravenționale aplicate ca urmare a nerespectării prevederilor prezentei ordonanțe de urgență, în termen de 30 de zile de la data comunicării procesului verbal. AMENZI NOI EXTREM DE MARI SI SUSPENDAREA PERMISULUI PENTRU 4 luni - 4 ani Daca nu dai prioritate la pietoni, cand acestia trec prin loc marcat sau la semafor, primesti amenda din clasa V-a si iti este suspendat permisul 120 de zile. Daca depasesti viteza cu 60 km/h a vitezei permise pe un sector de drum, primesti amenda din clasa a V-a si iti este suspendat permisul 180 de zile. Daca esti prins conducand un autoturism care are inmatricularea suspendata, primesti amendat din clasa a V-a si iti este suspendat permisul 365 de zile. Daca treci pe rosu, primesti amenda din clasa a VI-a si iti este permisul suspendat 2 ani. Daca treci pe rosu si produci un accident usor, primesti amenda din clasa a VI-a si ramai fara permis 3 ani. Daca nu opresti la trecerea la nivel cu cale ferata, cand barierele sunt coborate sau semnalul este rosu, primesti amenda din clasa a VI-a si ramai fara permis 3 ani. Daca esti prins conducand o masina sub influenta bauturilor alcoolice, fara sa fie infractiune, primesti amenda din clasa a VI-a si ramai fara permis 3 ani. Daca mergi pe autostrada pe contrasens, primesti amenda din clasa a VI-a si ramai fara permis 3 ani. Daca esti prins conducand o masina sub influenta bauturilor alcoolice, fara sa fie infractiune, daca ai provocat un accident minor, primesti amenda din clasa a VI-a si ramai fara permis 4 ani. NOILE CLASE DE AMENZI 15. Alineatul (4) al articolului 98 se modifică și va avea următorul cuprins: (4) Clasele de sancțiuni sunt următoarele: a) clasa I 2 sau 3 puncte amendă; b. clasa a II 4 sau 5 puncte amendă; c) clasa a III de la 6 la 8 puncte amendă; d) clasa a IV de la 9 la 20 puncte amendă; e) clasa a V de la 21 la 124 puncte amendă; f) clasa a VI de la 125 la 200 puncte amendă. Detalii. |
#18
Posted 12 September 2013 - 10:23
Si din sofer profesionist vei ramane somer profesionist
Cu noul cod rutier,vor mai ramane doar babalacii care conduc cu 15 km/h si nu incalca niciodata legea Edited by Adi blondu, 12 September 2013 - 10:28. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users