Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou
 

Neplata amenzilor rutiere in 30 de zile -> suspendare permis

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
136 replies to this topic

#19
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Cel mai important, pumnul pe gât ca să fie plătită taxa de mediu:

Quote

Pe de altă parte, noua lege instituie şi obligaţia cumpărătorului unui autovehicul de a cere autorităţilor competente, în termen de 60 de zile, transcrierea transmiterii dreptului de proprietate. În caz contrar, înmatricularea autovehiculului va fi suspendată. Iar sancțiunea pentru conducerea unui autovehicul a cărui înmatriculare este suspendată se va sancționa cu 21-124 puncte-amendă (până la 9.920 de lei) şi suspendarea dreptului de a conduce pentru o perioadă de un an.


#20
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,747
  • Înscris: 24.03.2006
Singura diferenta este ca vor fi mai putine contraventii pe hartie. Sa fim seriosi, decat sa stai 4 ani fara permis cotizezi la domn` ajent cu  2-300 de euro si pleci mai departe.
Nu incurajez astfel de atitudine, dar vad in jurul meu realitatea, nu fabulatiile lor de 2 lei.

Acea propunere cu suspendarea dreptului de a conduce daca nu platesti amenda in 30 de zile mi se pare de bun simt, restul sunt niste prostii.

Eu zic sa lase toate drumurile cu cel putin 2 benzi pe sens fara limita de viteza si drumurile cu o banda pe sens cu limita 150.
In orase, pe marile bulevarde sa ai limita de viteza de oras doar pe prima banda, sa poata sa iasa si ceilalti de pe stradute, in rest 100 kmph limita de viteza si 70 in apropierea intersectiilor.

In 1-2 ani doar cei puternici ar supravietui si am fi si noi o tara civilizata din punct de vedere al conducatorilor auto

#21
NexT20

NexT20

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 762
  • Înscris: 24.09.2012
Astia-s prosti ? Cum pana mea sa dai suspendare 4 ani bre ?
Nu cred ca se aproba !!

#22
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Pe noile prevederi mi-am adus aminte de retinerea culpei comune, pe motiv de neasigurare, in cazul in care, la intrarea pe o strada cu sens unic, te lovesti cu unul ce vine pe interzis sau, la virajul la stanga te loveste unul din spate care depasea prin stanga, in intersectie, pe linie continua. Pieton cel putin 1 an chiar daca nu ai gresit nimic.
Probabil asta e ultima solutie pentru fluidizarea traficului rutier in marile orase. Oricum am bicicleta, mai bine vand masina ca de cat va fi o amenda merg cu taxiul toata iarna.

Edited by MembruAnonim, 12 September 2013 - 10:40.


#23
driftking91

driftking91

    Freak on a leash

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,734
  • Înscris: 28.12.2008
Mi se par exagerate măsurile astea în special pentru situaţiile interpretabile. Spre exemplu, dacă fortez un semafor cu galben şi n-am cum să mă opresc în siguranţă şi prind roşu pe la jumatea intersecţiei, trebuie să-mi predau permisul pentru 2 ani ?
Sau la trecerile de pietoni, sunt fel şi fel de idioţi care ţâşnesc de după o maşină sau stau ca momâile fără să treacă, 4 luni fără carnet ?

#24
bubalus

bubalus

    Membru chel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,206
  • Înscris: 15.02.2005

View PostAdi blondu, on 12 septembrie 2013 - 10:23, said:

Cu noul cod rutier,vor mai ramane doar babalacii care conduc cu 15 km/h si nu incalca niciodata legea Posted Image
Insha'Allah!

eu nu vad nimic rau in asta

masura aia cu viteza limitarea vitezei la 112 km/h cand vine?

View Postdriftking91, on 12 septembrie 2013 - 10:39, said:

Mi se par exagerate măsurile astea în special pentru situaţiile interpretabile. Spre exemplu, dacă fortez un semafor cu galben şi n-am cum să mă opresc în siguranţă şi prind roşu pe la jumatea intersecţiei, trebuie să-mi predau permisul pentru 2 ani ?
nu e nimic interpretabil aici..... fortezi galbenul si te prinde rosul in intersectie esti bun de plata....

Edited by bubalus, 12 September 2013 - 10:41.


#25
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,861
  • Înscris: 25.01.2007
tu ai permis pe bune? stii la ce foloseste culoartea galben la semafor???

#26
FAP

FAP

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,212
  • Înscris: 07.09.2009
Stau si ma "minunez!" incontinuu fata de ce opinii pot exista !!!!Cred ca ne meritam clasa politica,presa,etc.!!!Voi "demonta"cateva MITURI !
1) Mitul amenzilor mari care "rezolva" :
- se vor aplica tot la "fraieri" iar "smecherii" in continuare vor sfida orice lege
- va conduce doar la marirea spagii
- va conduce la maximizarea arogantei "organului"
- va conduce la inmultirea "vanatorilor" care au drept scop SPAGA si IN NICI UN CAZ  PREVENTIA
2) Mitul "fluentizarii circulatiei" :
- in loc sa construiasca drumuri ,pasaje,sensuri giratorii guvernantii&politistii maresc SPAGA si JAPCA
- in loc sa implementeze programe de "managementul circulatiei" se impun tot felul de restrictii&semafoare(din 2 in 2 metri) - vanatoare
- in loc ca reprezentantii politiei rutiere sa fie prezenti in intersectii pentru fluidizare ii regasim la "vanatoare"
- singurele ocazii cand ii vedem in intersectii sunt momentele in care blocheaza circulatia pentru "a trece" o coloana de smecheri
- din ce in ce mai multi "potentati" dispun de girofar
3) Mitul preventiei accidentelor :
- in loc de masuri de gen "ceasuri secundare la semafoare" - vanatoare si cresterea amenzilor/puncte
- in loc de realizarea unei legi privind traversarea pietonilor - de exemplu sa fie legiferata o distanta a masinii fata de trecerea de pietoni sau semafoare cu buton - vanatoare si cresterea amenzilor/puncte
- in loc de responsabilizarea pietonilor care "se arunca pe treceri" ca...'deh! ...au prioritate,se prefera vanatoarea soferilor ca ....au carnet de conducere
- in loc de bariere electronice la trecerile de cale ferata si reglementarea timpului (sa spunem cu 5 minute inainte de trecerea trenului) avem semnale luminoase sau bariere
cu manivela care se coboara cu "jumatate de ora inainte" pentru "preventie!?!" iar "fraierii" isi pierd mintile si forteaza trecerea - vanatoare
CONCLUZIE - SUPRATAXARE/SUPRAJAPCA/SUPRASPAGA/BANUL LUAT REPEDE SI FARA COMENTARII = 0 preventie/ 0 modernizare circulatie/ 0 modernizare legislatie

Edited by FAP, 12 September 2013 - 11:18.


#27
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006

View Postbubalus, on 12 septembrie 2013 - 10:42, said:

masura aia cu viteza limitarea vitezei la 112 km/h cand vine?

Asta e calculata pe baza de π ?

#28
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Un factor generator de accidente este si prostovanul care merge nejustificat de incet adunand in spatele lui un carnat de 20-30 masini care vor toate sa depaseasca imediat ce apare oportunitatea. Cand se va reglementa si acest aspect?

#29
gondurasul

gondurasul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 946
  • Înscris: 27.02.2012

View PostAdi blondu, on 12 septembrie 2013 - 10:23, said:

Si din sofer profesionist vei ramane somer profesionist Posted Image
Cu noul cod rutier,vor mai ramane doar babalacii care conduc cu 15 km/h si nu incalca niciodata legea Posted Image

si foarte bine ca doar aia vor ramane

#30
geo123

geo123

    Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,926
  • Înscris: 10.05.2006
Nu se rezolva nimic nici cu legea asta.Buba e in alta parte.Nu o sa putem niciodata compara traficul de la noi cu cel din tarile dezvoltate pentru ca noua ne lipseste cu desavarsire INFRASTRUCTURA.Ca sa poti sa ceri trebuie mai intai sa dai.Aproape toate accidentele grave de la noi din tara se datoreaza infrastructurii si o sa dau si cateva exemple:
Extraurban:
1-Nu avem autostrazi de nivel european(adica 3-4 bezi pe sens +refugiu ,sesurile de mers complet separate intre ele,asfalt ca in palma,proiectate cu cat mai putine curbe si acolo unde sunt sa fie cat mai largi,exterem de bine semnalizate,cu parapeti de protectie si cu inclinatie inspre centrul curbei in asa fel incat pe carosabil uscat sa poti sa iei virajul fara probleme si cu 160km/h) care sa faca legatura cu toate orasele importante din tara si cu punctele de trecere frontiera.Faptul ca CFR-ul este pus la pamant(tot de excrocii care ne conduc) tot traficul de marfa si persoane a sufocat micile noastre artere fara marcaje,  pline de gropi,lucrari ,rerstrictii cu sute de curbe care de care mai periculose si care traverseaza toate localitatile care le ies in cale de daca faci un calcul de la Bucuresti la Iasi pe e85(unul din cele mai bune drumuri de pe la noi din romanica) cred ca jumate din drum mergi numai prin localitati unde pe langa restrictiile aferente dai nas in nas cu tot felul de carute si utilaje agricole care mai de care mai semnalizate si tot felul de pietoni si biciclisti pe carosabil; de la copii neatenti pana la betivi si alea -alea care meg pe mijlocul drumului ca de n-au trotuar;In multe astfel de localitati drumul este ingustat de la 1,5 benzi cat are el(alta prostie) la 2 benzi inghesuite de imobilele de la sosea care nu au nici macar trotuar.
In conditiile astea de trafic cum mama dorului sa nu-ti vina sa fortezi depasirea,sa nu respecti viteza in localitata si nici afara,sa incalci linia continua (care linie datorita infrastructurii e pe jumate din distanta de parcurs) sa faci slalom sau stiu eu mai ce ca sa ajungi si tu pana diseara la destintie asta daca mai ajungi intreg si nu dai printr-un sant nesemnalizat sau tot te duci pe camp inaine ca tocmai ti-a iesit noaptea in cale un ac de par nesemnalizat nenimic.
2-Copacii si santurile de pe marginea drumului.Eu nu pot sa inteleg de ce la noi aproape toate drumurile au copaci de o parte si de alta.Guvernantii astia chiar nu vad ca,copacii astia fac diferenta intre viata si moarte in majoritatea accidentelor grave!Probabilitaea sa iei un copac la iesire de pe carosabil este de cel putin 70-80%(datorita ungiului de parasire a carosabilului si distantei mici dintre pomi) si deobicei acest lucru este mortal indiferent de masina!! Daca trecerea de la carosabil la teren este relativ lina si lipsita de obstacole orice
autoturism modern dotat cu airbag-uri iti salveaza viata cu conditia sa porti centura de siguranta si de cele mai multe ori nu patesti nimic mai mult decat cateva zgarieturi si o sperietura pe masura de numai gresesti a doua oara daca e vina ta pentru cele intamplate.
Tot aici intra si lipsa parapetilor din zonele cu pericol(prapastii,santuri,curbe periculoase etc..) si/sau subdimensionarea acestora astfel ei numaiputand sa-si indeplineasca rolul si masina trece pur si simplu prin parapet.
3-proasta evacuare a apei de pe suprafata carosabila care duce la ACVAPLANARE si deaici le pierderea controlului asupra directiei cu ,consecinte de cele mai grave
4-Lipsa Soselelor de centura.Practic orice oras din tara ar trebui sa aiba sosea de centura cu cel putin 2 benzi pe sens si care sa indeplineasca conditiilele de performanta si siguranta descrise la punctul 1.
5-Drumurile Nationale(DN-urile)  nu ar trebui sa atinga loclitati mai mici in rang decat rangul de oras care la randul lui nu trebuie sa se afle la o distanta mai mica de 50km de altul.Accesul la comunele si satele limitrofe facandu-se cu iesiri adiacente tip bretea foarte bine semnalizate.
6- Trecerile la nivel cu calea ferata.Pe autostrazi nu trebiue sa existe treceri la nivel cu calea ferata,iar pe celelalte categorii de drumuri in special DN-uri trebuie evitat pe cat posibil acest lucru(prin constuctia de pasje si pasarele)iar unde nu se poate trebuie presemnalizate(leduri in asfalt si panouri repetive pe marginea drumului cu leduri de putere pe o distanta de vre-o 150m) si semnalizate draconic cu indicatore acustice si luminoase precum si securizate cu 2 randuri de bariere cu leduri pe ele unele in apropiere si altele la 30-50m. Ar trebui se fie dotate si cu cronometru ca sa stii cat ai de stat.

INTRAURBAN:
1- Parcarile Cred ca asta este cea mai grava problema urbana in localitatile mari si foarte mari.Nu o sa poata fi niciodata trafic aerisit cata vreme masinile stau ca sardelele pe unde apuca si ocupa benzi intregi de circulatie.
Pana nu se vor face parcari sa incapa dacent toate masinile actuale plus rezerva de locuri pentru viitor pentru ca parcul auto e in crestere nu are rost sa mai discutam  de fluidizare si altele.Practic orice bloc de locuinte trebuie dotat cu parcare in care sa incapa toate masinile locatarilor si a celor care vin in vizita la acestia etc....Toate centrele publice (piete,zone cu magazine de cartier,parcuri ,spitale,institutii de toate tipurile, centre comerciale,fabrici etc..)trebuie dotate cu parcari publice care sa faca fata la toate masinile indiferent de ora.Practic oriunde te duci ar trebui sa gasesti un loc de parcare chiar acolo sau in imediata vecinatate.Ele ar mai trebui structurate si dupa tipul de vehicule; adica sa contina si locuri mai lungi si mai late pentru autoutilitare si alte masini mai mari precum si locuri pentru moto si persoane cu dizabilitati.
PS in zonele aglomerate se pot face parcari subterane pe cate nivele este nevoie.
2 Semnalizarea si proiectarea intersectiilor.Una din cauzele celor mai multe accidente urbane Grave este neacordarea de prioritate si asta se datoreaza in principal imbarligaturilor de drumuri si proastei semnalizari a acestora in  care dac nu cunosti zona te trezesi in mijlocul intersectiei de nu mai stii care si cum are priorite.Condusul urban  trebuie se fie intuitiv.Cand tu mergi pe un bulevard larg si apare undeva o intersectie cu un drum mic transversal de dupa blocuri si semaforul e la dracu in copac sau e din ala vchi si bate soarele in el de nu stii daca e aprins sau ce culoare e sau pui indicator cu stop sau cedeaza trecere in favoarea drumului secundar cum dumnezeu sa nu auzi troscccc.... si Dumnezeu cu mila.Intersectiile trebuie se fie gandite cat mai simplu si aerisit in asa fel incat sa ai situatia clara in orice moment si sa nu fii luat prin surprindere cu nimic;mai ales ca si asa traficul este stufos si tre se fii cu ochii in patru la participanti.Cu cat reteaua urbana este priectata mai simplu si mai aerisit si semnalizata cat mai bine cu atat condusul este mai relaxant si sansa de neacordare de prioritate scade enorm.
3 Evitarea pe cat posibil a trecerilor pietonale prin pasaje pitonale subterane sau pasarele iar acolo unde nu se poate trebuie plasate in locuri cat mai vizibile si draconic de bine presemnalizate, semnalizate si iluminate.Deasemenea cred ca trebuie in mare parte si semaforizate si supravegheate video.
3 Fluidizarea traficului cu ajutorul Pasjelor, pasrelelor,Sensurilor Giratorii
4 Semaforizarea tuturor intersectiilor importante
5 Renuntarea pe cat posibil la Arterele cu sens Unic
6 Tranvaiul: Reteua de transport a tranvaielor trebuie pe cat posibil separata(bordur,piloni de marcaj,scoaruri)  de cea rutirea astfe ca masinile sa nu poata patrunde pe aceasta precum si tote sttiile er trebui sa aiba refugiu larg ,extrem de bine semnalizat si ingradit cu parapet foarte solid care sa impiedice patrunderea accidentala a unui vehicul scapat de sub control si sa omoare lumea din statie.
7 Gropile din Carosabil Pe langa faptul ca strica Vehiculele Distrag atentia si sunt vinovate de foarte multe accidente.
8 Lipsa pistelor de biciclisti si a trotuarelor

Daca s-ar implementa macar jumate din ce ai scris mai sus accidentele la noi in tara vor scadea dramatic cred ca ce l putin de 20 de ori si asta in conditiile in care amenzile trebuiesc obligatoriu reduse ca si asa sunt prea mari. Noi nu avem salariile alora din West.
Sa auzim de bine.

#31
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Cu multe sunt si eu de acord dar am 2 care m-au uimit: copacii si santurile de pe marginea drumurilor si evacuarea apei de pe carosabil. Pai ce treaba au copacii? Am mai vazut pe unele forumuri cate un topic de genul "copacii ucigasi". Pai drumul este sa mergi pe el nu sa testezi rezistenta copacilor de pe laterale. Pe marginea soselelor nu este necesar sa ai spatii de esapare pentru ca nu esti la F1 si ratezi punctul de franare in sicana. Legat de trecerea neteda spre aratura, care sa fie rostul si daca nu mai ai santuri unde evacuezi apa de pe carosabil de care te plangi in alt punct?

#32
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,861
  • Înscris: 25.01.2007
deci tu chiar nu vezi nici o problema cu pomii de pe margine? ai iesit din romania vreodata?
nu zice nimeni ca nu e voie cu copaci, dar linia de copaci se pune la distanta mai mare de marginea drumului.

#33
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,687
  • Înscris: 22.11.2007
http://www.mai.gov.r...uG 195-2002.pdf

cateva puncte bune cateva proaste, tipic romanesc. per total sper sa nu treaca proiectul, daca ar reduce la jumate sanctiunile poate mi s-ar parea ok dar cu asa mari amenzi si suspendari de permis nu pot fi de acord.

#34
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
Pe pariu ca trece? (nu ca n-ar fi evident cu majoritatea parlamentara imensa)

#35
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,687
  • Înscris: 22.11.2007
A mai fost un astfel de proiect in primavara care includea si ceva legi pt masinile de bg si etc. Si nu a trecut.

#36
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postslai, on 12 septembrie 2013 - 13:16, said:

deci tu chiar nu vezi nici o problema cu pomii de pe margine? ai iesit din romania vreodata?
nu zice nimeni ca nu e voie cu copaci, dar linia de copaci se pune la distanta mai mare de marginea drumului.
Nu, n-am iesit. Tu care ai iesit, poti sa-mi spui ce probleme genereaza copacii de pe marginea drumului, stand ei acolo unde au fost plantati in timp ce tu mergi linistit pe banda ta? Ca eu stiu ca la noi au mai multe roluri strict functionale: fixarea taluzurilor, protectie impotriva vantului si a viscolirii zapezii, bariera fonica, reper vizual in situatii de vreme nefavorabila.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate