Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Aplicatia MyVodafone
Last Updated: Mar 15 2022 21:52, Started by
usd
, Jul 21 2013 16:34
·
0
#577
Posted 16 February 2022 - 21:14
Atunci asociaza numarul care vrei sa l pastrezi in alt cont de al tau.
|
#578
Posted 16 February 2022 - 22:48
eu am o interfata foarte saracacioasa atat pe web cat si pe telefon
de ce? am doar plata factura si cam atat |
#579
Posted 23 February 2022 - 19:06
Am activat o cartela nouă și când am vrut sa asociez numărul in my Vodafone,surpriză.... Acest număr nu face parte din rețeaua Vodafone și nu poate fi administrat.
Deci problema nu este doar la numere portate,vad că apare și la numerele nativ Vodafone. Bravo Vodafone! |
#580
Posted 24 February 2022 - 17:03
Din ce in ce mai bine
Eu cred că pandemia asta i a zăpăcit pe toți |
#581
Posted 10 March 2022 - 16:06
Mda. Topicul meu deschis anterior HBO Max pe cont Vodafone, cum este dupa activare? a fost inchis pe motiv ca se discuta chestiunea in alta parte. Dar eu deschisesem tocmai pentru ca era vorba despre serviciul optional sau optiunea HBO Max care sa fie disponibila din cont Vodafone, si nu din alta parte... whatever.
Multumesc pe aceasta cale Moderatorului care a inteles foarte repede speța si a clasat-o... Ulterior discutiei de acolo, am incercat in aplicatia My Vodafone sau pe contul web My Vodafone sa caut posibilitatea activarii HBO Max... M-am lasat pagubas dupa cateva incercari fara succes. Au combinat cele doua Vodafone Fix & TV (fostul UPC) si Vodafone Mobile (sau au incercat sa le combine) si a iesit ...o varza. Serios o varza. Eu am avut ambele separate mai intai (aveam UPC inainte) si ...de cativa ani am si un abonament Vodafone Mobile. Cand s-au unit cele doua, speram si eu intr-o unire si din partea lor mai ...user friendly. Dar cred ca e mai degraba friendly doar in capul lor, iar in realitate e invers, user's enemy. Sau user unfriendly. Am asociat serviciile incat sa apara pe un singur cont, dar ele tot separate cumva am vazut ca-s gestionate acolo. Partea de Fix & TV e separata de partea de Mobile. Chiar apare id diferit pe care trebuie sa-l tot schimbi ca sa poti vedea optiunile si statusul pe fiecare parte. Asadar am intrat acolo in My Vodafone, am schimbat pe partea de Fix&TV si am incercat sa dau la servicii ca sa gasesc ceva legat de HBO Max. Cand selectez acolo imi merge inapoi automat la Vodafone Mobile, chiar daca eu sunt pe Fix&TV. Deci varza... Pacat ca-s fraieri, ca daca ar fi mai usor si mai intuitiv ...probabil ar avea de castigat utilzatori care si-ar activa mult mai usor optiuni noi pentru partea de Fix & TV. Dar nu e interes ...poate! Edited by Marx, 10 March 2022 - 16:12. |
#582
Posted 10 March 2022 - 16:51
incearca sa te conectezi aici https://factura.vodafone.ro/ si in dreapta iti apare "Activeaza HBO MAX"
|
#583
Posted 10 March 2022 - 17:14
StefanRO, on 10 martie 2022 - 16:51, said:
incearca sa te conectezi aici https://factura.vodafone.ro/ si in dreapta iti apare "Activeaza HBO MAX" Cred ca in dreapta acolo unde zici este o casuta alocata reclamelor Vodafone. Pentru ca mie acolo imi apare ceva pe fundal rosu: "Descopera reduceri la branduri de top in VODAFONE CLUB" cu unu care sta lungit pe un fotoliu puf. Cam asa cred ca-s astia de la Voadone de ii doare in p* de ce i-ar interesa pe clienti... . Si am dat oricum click pe reclama care mi-a aparut cu alta ocazie cu activeaza HBO Max in Vodafone, de aici ... dar acolo zice doar despre pasii care trebui sa ii faci, si pe care chipurile ii descrie ca fiind simpli. Dar cand intri in aplicatie sau pe web pe My Vodafone... supriza... nu e asa cum zic ei. |
#584
Posted 10 March 2022 - 17:23
"Vrem să îți oferim cea mai bună experiență atunci când ne vizitezi.
Ne îmbunătățim sistemele, motiv pentru care o serie de operațiuni vor fi indisponibile online și în magazine începând de sâmbăta, 12 martie, ora 00.00 și pe parcursul zilei de duminică, 13 martie. Pentru solicitări urgente ne poți contacta la: 0372022433 (persoane fizice), 0372022045 (persoane juridice), 0311000872 pentru servicii fixe de internet și televiziune." Sursa: vodafone.ro |
#585
Posted 10 March 2022 - 19:16
Nu ai HBO in pachet inseamna...
Mie imi apare: Attached FilesEdited by StefanRO, 10 March 2022 - 19:16. |
#586
Posted 15 March 2022 - 20:31
Doar eu am aceasta problema?
Vad ca nu pot sa cumpar niciun telefon din aplicatie. Attached Files |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users