Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Aplicatia MyVodafone
Last Updated: Mar 15 2022 21:52, Started by
usd
, Jul 21 2013 16:34
·
0
#469
Posted 30 May 2018 - 14:41
la mine nu se mai opreste ruleta. de 5 minute se tot roteste
|
#470
Posted 01 June 2018 - 15:57
@z_e_n_i_t_h
"ruleta" nu are nici o treaba cu premiul pe care-l castigi(premiile se acorda random fara interventie umana),doar ca te anunta de premiul castigat.E o animatie.Incearca refresh si functioneaza. Altfel, pentru cine nu si-a actualizat aplicatia MyVodafone, avem versiunea 3.3.1, din 24 mai 2018, in PlayStore ori AppStore. Puteti sa va actualizati "Permisiunile" aplicatiei , in Setari- e recomandat asta dupa 25 mai 2018. Edited by gump4, 01 June 2018 - 16:20. |
#471
Posted 04 June 2018 - 10:08
Am o problema mare. Am explicat aici
https://forum.softpe...4#entry23005584 Se rezolva in 3 săptămâni sau ma resemnez? |
#472
Posted 05 June 2018 - 07:14
@Lex404
Un daoist ti-ar spune ca esti la o rascruce de drumuri: fie mergi pe calea resemnarii, fie alegi calea supararii, a nervilor si a unei stari negative, cu impact asupra sanatatii. Deci Pace tie! Ca oricum, firma ti-o va spune in engleza, cu accent italian! |
#473
Posted 05 June 2018 - 10:57
Ideea e ca e o prostie.
Aplicația My Vodafone lipsește din magazinul din UK dar e disponibilă in NZ. Deci oricine vine din UK sau are carduri din UK și vrea sa folosească vdf in România se întoarce la vremurile cu “dosar cu sina”. Apăi așa ceva nu ii posibil. Aplicația orange e disponibilă. Ofertele sunt aproape identice. Nici nu-mi bat capul Fără aplicație nu folosesc, punct. Nu stau sa trimit sms-uri sa verific datele sau sa ma loghez de 8 ori pe zi pe site-ul lor. Pana pe 24 e vreme. E la un click distanță din contul lor de Devs Apple sa scoată Restricția. Și o alta chestie, ca tot Revolut ia amploare in România. Clienții Revolut nu vor putea folosi aplicația Vodafone din aceleași motive. Oricum. Nu îmi fac mari speranțe. Le-am zis de câteva luni. Și aparent @Andrea helperul a fugit de aici So, support o laie. Edited by Lex404, 05 June 2018 - 10:59. |
#474
Posted 05 June 2018 - 11:04
Pai unul dintre motivele pentru care am renuntat la ultimul abonament Vodafone a fost chiar ceea ce spui mai sus!
Telefonul era la tatal meu, la tara, iar eu ii plateam factura avand cont My Vodafone si aplicatia instalata pe telefonul din alta retea. De la un moment dat, imi cerea sa ma loghez de fiecare data si evident mesajul de confirmare SMS era trimis tatalui meu. Acesta, nu poate citi ziarul, dar un mesaj SMS! Asa ca, dupa ce am ales calea supararii, m-am resemnat si i-am portat numarul. Nici nu conteza unde, ci doar de unde! |
#476
Posted 05 June 2018 - 13:13
Despre ce mesaj de confirmare e vorba?
Ca eu cand ma loghez in MyVodafone nu introduc decat user/parola si gata. Nu imi trimite si nu imi cere nici un mesaj de confirmare. Si ce legatura are prostia de Revolut cu Vodafone si MyVodafone? |
#477
Posted 05 June 2018 - 14:08
Despre mesajul de confirmare care este transmis pe telefonul pentru care creezi sau reconfirmi contul.
Ani de zile am gestionat 7 numere de telefon de pe acelasi cont My Vodafone. De acum cativa ani, odata cu prima actualizare serioasa (sau nu?), mi s-a cerut sa reconfirm datele contului cu introducerea SMS-ului primit pe telefonul de contact. Am reusit, avand telefonul de contact in reteaua VF. Intre timp, am renuntat la acel telefon (Vodafone) dar, puteam sa accesez aplicatia de pe celelalte telefoane - de la alti provideri. Astfel puteam sa vad, sa supraveghez si sa platesc facturile a 3 numere pe care le pastrasem in Vodafone pentru parinti si socri. Intre timp, s-a mai produs o inbunatatire(?)/mare upgrade si mi-a cerut din nou sa ma autentific cu introducerea datelor contului si a respectiv a continutului mesajului SMS, primit (de tatal meu pe telefonul VF). Repet, tatal are aproape 90 de ani si foloseste un telefon pentru seniori, doar pentru apeluri voce nd localizat la sute de km de mine. Cu toate ca pentru cele 3 numere eram titularul de contract, si plateam prin direct debit facturile, nu am reusit sa obtin sprijin pentru RE-activarea contului pe numarul de la alt provider - utilizat ani de zile pana atunci, nici macar din magazinul Vodafone din AFI Cotroceni/Bucuresti. Magazin desfiintat spre satisfactia mea imediat ulterior. Ca urmare a obtuzitatii, neintelegerii necesitatilor unui client (Dar eu nu-nteleeeg!), a unui sistem ”orientat catre client” gestionat de Vodafone, am portat si ultimele 3 numere catre un alt provider. Urmaresc totusi, usor amuzat si complet relaxat, (in)/e-volutia aplicatiei My Vodafone. Le doresc mari succesuri! Si sunt ferm convins ca unii sunt multumiti. Bravo lor! Ii invidiez in mod constructiv! Edited by Iert, 05 June 2018 - 14:10. |
#478
Posted 05 June 2018 - 14:16
Eu nu am aplicatie dedicata (ca la iOS sau Android) ci doar in browser (Edge). Spre deosebire de laptop, unde am posibilitatea memorarii userului si a parolei, pe telefon (desi am doar contul meu) trebuie sa introduc de fiecare data numarul, parola aparand dupa aceea.
Nu se poate implementa sistemul ca pe laptop/desktop in sensul in care, daca sunt unic utilizator cu un cont unic, sa memoreze userul si parola, aplicatia pornind direct logat? |
|
#479
Posted 05 June 2018 - 14:20
La aplicatie are o bifa sa te "retina".
Daca vrei in browser va trebui sa bifezi aia (cred ca apare doar cand comuti de pe mobile pe desktop mode, sau full) si sa pastrezi cookiurile. Edited by lexis1, 05 June 2018 - 14:22. |
#480
Posted 05 June 2018 - 14:31
#481
Posted 05 June 2018 - 14:54
danghetau, on 05 iunie 2018 - 14:16, said:
Eu nu am aplicatie dedicata (ca la iOS sau Android) ci doar in browser (Edge). Spre deosebire de laptop, unde am posibilitatea memorarii userului si a parolei, pe telefon (desi am doar contul meu) trebuie sa introduc de fiecare data numarul, parola aparand dupa aceea. Nu se poate implementa sistemul ca pe laptop/desktop in sensul in care, daca sunt unic utilizator cu un cont unic, sa memoreze userul si parola, aplicatia pornind direct logat? |
#482
Posted 05 June 2018 - 15:11
Dar tatal e la izolator sau unde?
Nu poti apela pe cineva din jurul lui sa iti ofere codul de activare cont? Inteleg ca nu se pricepe el sa citeasca cateva cifre de pe ecran, dar chiar nimeni din jurul lui nu stie sa citeasca niste cifre? |
#483
Posted 05 June 2018 - 15:16
Nu. Cel putin in timp real.
La un moment dat am rezolvat problema cand m-am dus la el. Dar, ulterior s-a repetat. Neplacut si chiar deranjant avand in vedere ca totusi, eram titular de contract si plateam de ani de zile factura la timp, fara intarziere, online etc. Probabil esti angajat Vodafone, ca numai ei spun ca "de ce nu poate tatal tau de 90 de ani" sa citesca un SMS, fara sa incerce sa inteleaga si sa rezolve o problema fireasca si normala a unui client platitor lunar de servicii.... Sper sa jungi la 90 de ani, doar pentru a-mi spune si mie cum e.... Evident, eu voi avea peste 130, si nu-ti garantez ca voi intelege mare lucru. |
|
#484
Posted 05 June 2018 - 18:32
Nu sunt angajat Vodafone, ba chiar in istoricul meu vedeai ca am criticat Vodafone si i-am dat in gat cand au facut mizerii.
Eu n-am intalnit aia cu SMS, doar la creare de cont mi-a cerut cod de confirmare a detinerii numarului cum era si normal, apoi la logare nimic in plus fata de user si parola, cum e si normal. |
#485
Posted 06 June 2018 - 07:27
Legătura cu Revolut e faptul ca cardurile lor sunt emise in UK. Și sunt câteva zeci de mii de utilizatori care au R și care își setează și Apple ID pe UK ca sa poată folosi cardul și ca sa aibă acces la mai multe chestii.
Pe lângă asta, romanii care locuiesc in UK și vin pentru câteva săptămâni in vacanța in România trebuie sa se întoarcă in epoca de piatra din cauza asta. Și nu numai, as Include aici și oameni de afaceri din UK care vin temporar sau frecvent in România sau turiști. |
#486
Posted 06 June 2018 - 20:15
1.Faci offtopic ca moderator-Revolt nu are treaba cu aplicatia myVodafone oricat ai dori tu(chiar daca esti fan Revolt).
2.Ce te retine sa nu folosesti MyVodafone daca ai nr.de Vodafone Romania?Ori daca ai numar de UK, ce te retine sa nu folosesti MyVodafone Uk ? Plus , aplicatia MyVodafone UK:aici Altfel, la mine functioneaza perfect aplicatia MyVodafone Ro(si la cartela si la abonament).Bravo baieti! Edited by gump4, 06 June 2018 - 20:26. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users