Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Aplicatia MyVodafone
Last Updated: Mar 15 2022 21:52, Started by
usd
, Jul 21 2013 16:34
·
0
#109
Posted 16 December 2016 - 19:35
donjoe, on 31 octombrie 2016 - 15:21, said: "Modifică datele contului" -> scris altceva în câmpul Prenume? Făcut, şi s-a schimbat şi în aplicaţie. Merci de sugestie. |
#110
Posted 12 January 2017 - 10:11
În MyVodafone apare un Voucher. Despre ce este vorba?
|
#111
Posted 12 January 2017 - 10:56
Salutare,
MembruAnonim, on 12 ianuarie 2017 - 10:11, said:
În MyVodafone apare un Voucher. Despre ce este vorba? Este vorba despre un voucher de reducere 25% la achizitia unui abonament 7card pe 1 an. Costurile unui abonament redus sunt urmatoarele: - 1485 ron (TVA inclus ) pentru Bucuresti - 990 ron (TVA inclus) pentru oricare din celelate 31 de orase din reteaua 7card . Este vorba despre pretul abonamentului 7card pe 1 an de zile. Multumesc! |
#112
Posted 04 February 2017 - 16:15
Se poate adauga un numar de cartela in aplicatie?
Am deja un numar de abonament si vreau sa adaug si numarul de cartela. |
#113
Posted 04 February 2017 - 16:28
razvan_u, on 04 februarie 2017 - 16:15, said:
Se poate adauga un numar de cartela in aplicatie? Am deja un numar de abonament si vreau sa adaug si numarul de cartela. Nu se poate. Am incercat si eu si nu merge. Am incercat sa folosesc acelasi nume si parola si tot nu merge. Am intrebat la magazin si se fac conturi separate: pentru cartela si cont separat pentru abonament. Nu merg "reunite". |
#114
Posted 09 February 2017 - 03:17
Ultima actualizare a aplicației cere permisiune pentru a efectua apeluri. Evident ca nu i-am acordat-o.
Plusuri: se mișcă mai bine prin meniu și se conectează mai repede. |
#115
Posted 19 April 2017 - 10:30
NetPerform mai funcționează?
În cazul meu, nu. Bonus: La intrarea în secțiunea NetPerform aplicația MyVodafone nu răspunde. |
#116
Posted 19 April 2017 - 10:33
Instaleaza-ti-o separat:
https://play.google....form.full&hl=ro Pluginul acela de Net Perform prin aplicatia My Vodafone mai tot timpul imi face crash si mie, indiferent de telefonul folosit (am experienta din trecut). Cea stand-alone e cea mai buna, nu consuma nici ea din traficul inclus. |
#118
Posted 20 April 2017 - 10:23
Intrebare: care din cele doua aplicatii NetPerform (autonoma si integrata in MyVodafone) nu taxeaza/consuma MB din teste?
|
|
#120
Posted 21 April 2017 - 17:21
heinz, on 21 aprilie 2017 - 12:37, said:
Ambele consuma MB Eu am intrebat la Relatii Clienti si au zis ca nu se consuma Am facut teste cu ambele si nu au consumat. Am mai facut azi un test sa vad cu aplicatia din Google Play maine vin cu detalii dupa reactualizarea cronos. Edited by kienny2003, 21 April 2017 - 17:21. |
#121
Posted 07 May 2017 - 13:42
Aplicatia este un rahat monstruos.
1. Dau sa vad detalii despre costul suplimentar, imi apare un pop-up de feedback cu 2 optiuni, Da-Nu. Bineinteles ca Nu nu merge. 2. Apas pe X, asa merge. Scrollez ca sa vad apelurile, se invarte un loader la infinit, nu apare nimic. 3. Ma duc la chat sa le zic ce aplicatie de rahat au, imi scrie ca sa astept sa fiu preluat de un operator, astept tot degeaba. Edited by don_dannielo, 07 May 2017 - 13:43. |
#122
Posted 07 May 2017 - 13:48
#123
Posted 07 May 2017 - 13:50
don_dannielo, daca pe calculator ti se incarca informatiile din contul tau, poti sa ne descrii problemele legate de MyVodafone pe adresa aceasta [email protected] si vom redirectiona catre dezvoltatorii aplicatiei. Ne va ajuta sa mentionezi ce model de telefon folosesti si ce versiune de Android ai, cat si ce versiune a aplicatiei.
|
|
#124
Posted 08 May 2017 - 06:45
Aplicatia transfera o cantitate mare de date, de ordinul a cativa MB doar pentru afisarea unei pagini de informatie.
De exemplu: logarea: ~1.5MB Cost control ~1.1MB Promotii ~1.1 MB. In zonele cu internet mai slab am intampinat probleme in a deschide orice pagina din aplicatie. Iar consumul mare o face neutilizabila in roaming. Din browser, accesand myVodafone pe site-ul Vodafone, transferul de date este considerabil mai mic, de ordinul kB. Exista o posibilitate de a optimiza aplicatia in acest sens? |
#125
Posted 08 May 2017 - 11:29
feribalint, on 07 mai 2017 - 13:48, said:
Mie îmi funcționează Oricum, am reusit sa vorbesc pe chat. Problema e cunoscuta, se lucreaza cica. Numai ca in cele 5 minute de chat, telefonul (iphone 7) a inceput sa friga ca naiba. Asta, si transferul imens de date de care se mentioneaza mai sus, demonstreaza ca e facuta de amatori. Edited by don_dannielo, 08 May 2017 - 11:31. |
#126
Posted 08 May 2017 - 20:22
Înainte de a posta am încercat mai multe opțiuni din aplicație și funcționa ok.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users