Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!
 Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...
 Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...
 Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024
 

RCA imens Imens IMENS !

- - - - -
  • Please log in to reply
229 replies to this topic

#37
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005

View PostFriskey, on 25 mai 2013 - 03:29, said:

Mergi fara asigurare.

Proasta idee.

#38
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,693
  • Înscris: 22.11.2007
Sunt TOTAL irelevante aceste posturi in care spuneti ca .. pe mine m-a costat x lei, la mine e inca mica asigurarea etc. Daca tot postati, postati datele complete si aici ma refer in special la varsta,localitatea de domiciliu (in Bucuresti te arde rau, in schimb daca esti dintr-un oras mic de provincie sau un sat preturile sunt mult mai mici), clasa de bonus/malus (cine e cu masina la b7/b8 cat e maximul acum plateste mult mai putin decat daca ar fi avut b0). Din pacate cam astea de sus conteaza, motorul masinii nu mai conteaza de mult, decat extrem de putin.Ca se plangea initiatorul ca el are corsa de 1.0.