Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Sens giratoriu: schimbare benzi
Last Updated: May 18 2016 15:45, Started by
andreitom
, May 19 2013 15:23
·
0
#127
Posted 03 June 2013 - 17:02
anthar, on 03 iunie 2013 - 16:36, said:
Unde naiba ti-am recomandat eu sa semnalizezi in curbe ? Doar te-am intrebat daca e corect si legal: dorin_2k, on 03 iunie 2013 - 13:16, said:
Dupa ideile tale e legal si corect sa semnalizezi la fiecare curba? anthar, on 03 iunie 2013 - 13:10, said:
daca vezi ca ala din fata ta semnalizeaza stanga atunci conform regulamentului te lasi pagubas cu depasirea . Quote ca nu trebuie sa franezi la semnal stanga sau sa acorzi prioritate celor de pe banda a 1 a ce vor sa schimbe banda Dar asta intrece orice limita de.... Quote anthar, pe 02 iunie 2013 - 20:11 , a scris: daca soseaua merge fara sa se bifurce semnalizarea este superflua dar daca vrei sa semnalizezi este perfect legal Esti cam nehotarat dar ti-ar prinde bine sa mai rasfoiesti legislatia. Edit: se pare ca din teama sa nu iti superi instructorul nu prea ai invatat din legislatie. Exemplu Trebuia totusi sa il mai intrebi ca poate ramaneai cu ceva. Nici nu ti-ai dat lamaia din geam jos si te dai mare driver. Edited by dorin_2k, 03 June 2013 - 17:07. |
#128
Posted 03 June 2013 - 17:32
@anthar
Dupa logica ta poti sa opresti in mijlocul autostrazii si sa te pisi ca nu exista paragraf in legislatie care sa specifice acest lucru. |
#129
Posted 04 June 2013 - 14:04
titoo, on 03 iunie 2013 - 17:32, said:
@anthar Dupa logica ta poti sa opresti in mijlocul autostrazii si sa te pisi ca nu exista paragraf in legislatie care sa specifice acest lucru. Exista , cum sa nu , un text care interzice oprirea voluntara pe autostrada , dar daca vezi un om cazut in fata ta atunci opresti . As vrea sa nu ma mai tratati ca pe un nestiutor ! @ dorin_2k Nu e bine deloc ca nu intelegi sensul cuvintelor . Hai sa lasam chestiunea cu curbele ca oricum nici eu nici tu nu le semnalizam , era doar o dezbatere pur teoretica , un fel de masturbare intelectuala . Vad ca ai rasfoit dupa postarile mele mai vechi , asta denota ca te racaia tare confruntarea cu mine si trebuia sa gasesti ceva cu care sa ma ataci. Chestiunea cu turatiile si treptele de viteza am invatat-o , dar nu de pe forumul asta ca aici n-am dat decat de mistocari si semidocti. Intr-adevar , eram in eroare grava atunci , deh incepator , fara experienta , insa am invatat de la oameni pregatiti , nu niste frustrati cu o bruma de cunostiinte , care mai multe te incurca , ca motorul are o turatie minima si una maxima de functionare si ca in orice treapta te-ai afla trebuie sa pastrezi motorul la o turatie optima. De atunci am invatat sa-mi repar singur masina ( am schimbat , singur - ambreiajul(ferodoul) , cureaua de distributie , termostatul ,filtre , placute frana , bielete , pivoti plus alte lucrari de intretinere gen ulei , lichid de frana , servo , becuri , sigurante ,etc ) asa ca m-ai stiu si eu cate ceva despre masini . |
#131
Posted 04 June 2013 - 15:18
@anthar
De ce ti-a fost frica sa iti intrebi instructorul sau profesorul de legislatie si problemele cu semnalizarea la iesirea din sens? De ce nu vrei sa pricepi/intelegi unele lucruri? De ce trebuie sa fii Gica Contra? Ce ce vrei sa ii incurci tu mai mult pe unii care citesc aici cu sfaturile tale? |
#132
Posted 04 June 2013 - 18:15
dorin_2k, on 04 iunie 2013 - 15:18, said:
@anthar De ce ti-a fost frica sa iti intrebi instructorul sau profesorul de legislatie si problemele cu semnalizarea la iesirea din sens? De ce nu vrei sa pricepi/intelegi unele lucruri? De ce trebuie sa fii Gica Contra? Ce ce vrei sa ii incurci tu mai mult pe unii care citesc aici cu sfaturile tale? 1. nu are asa ceva? 2. vezi 3! 3. cineva trebuie sa fie, nu? 4. sa nu-si ia permisul sau mai rau sa si-l piarda? |
#134
Posted 05 June 2013 - 15:46
Iarasi va agatati de o postare veche de-a mea cand nu stiam ca turatia motorului nu e acelasi lucru cu viteza masinii .
Si, da , am luat permisul , din prima ! Si am invatat sa-mi repar masina singur cand am vazut cum te jupoaie service-urile . Despre instructorul meu , ce sa zic , ca era un zevzec care habar n-avea de legislatie .Ce-i drept , era sofer bun dar varza la capitolul didactica. Profesorul de legislatie exista doar in scripte ca eu nu l-am cunoscut . La examenul de permis am semnalizat cuminte, stanga la intrarea in sens si dreapta la iesire. Acu nu semnalizez decat stanga sau deloc ca asa fac toti pe aici insa ma uit si dupa masina , nu ma las doar in baza semnalizarii , ca au mai patit-o si altii. Si sa mai stiti ceva de la mine , ca tot va dati mari pe aici , ca sofer bun e ala care merge prudent , anticipeaza si se asigura temeinic inainte de orice manevra si toate astea il ajuta sa n-aiba evenimente ,ca daca ai evenimente nu te ajuta cu nimic ca ai 30 de ani de soferie si poti trece la firul de par pe langa alta masina. Iar eu n-am avut inca nici un eveniment - si am mers pana acum 14000 km.Sper s-o tin tot asa ! |
#135
Posted 05 June 2013 - 16:17
Si eu iti doresc sa n-ai evenimente, ca la nivelul tau de intelegere a legislatiei ai fi, precis, vinovat...
|
#136
Posted 05 June 2013 - 17:18
anthar, on 05 iunie 2013 - 15:46, said:
Despre instructorul meu , ce sa zic , ca era un zevzec care habar n-avea de legislatie .Ce-i drept , era sofer bun dar varza la capitolul didactica. Profesorul de legislatie exista doar in scripte ca eu nu l-am cunoscut . La examenul de permis am semnalizat cuminte, stanga la intrarea in sens si dreapta la iesire. Acu nu semnalizez decat stanga sau deloc ca asa fac toti pe aici Cred ca te numeri printre aceeia care si-au scris cu pixul pe mana numele profesorului de legislatie la intrarea la examen. Si de ce la examen ai semnalizat iesirea sdin sens si acum deloc? Spune-ne drept: cat ti-a cerut instructorul pt traseu? Cred ca te-a pus in categoria 300+ Daca nu stii ce inseamna, sigur asa a fost. Prin natura meseriei mele, am colegi 7-8 instructori auto. Stiu bine ce zic. ) PS continua mai bine cu mecanica si lasa sofatul. Ramai la schimbat filtrele de aer. Ai grija sa nu uiti carpa inauntru dupa ce sufli cu aer comprimat pe acolo. |
|
#137
Posted 09 June 2013 - 19:11
dorin_2k, on 05 iunie 2013 - 17:18, said:
Iar ai reusit sa te contrazici intr-o singura postare. Cum e pana la urma instructorul? Bun sau rau? Cred ca te numeri printre aceeia care si-au scris cu pixul pe mana numele profesorului de legislatie la intrarea la examen. Si de ce la examen ai semnalizat iesirea sdin sens si acum deloc? Spune-ne drept: cat ti-a cerut instructorul pt traseu? Cred ca te-a pus in categoria 300+ Daca nu stii ce inseamna, sigur asa a fost. Prin natura meseriei mele, am colegi 7-8 instructori auto. Stiu bine ce zic. ) PS continua mai bine cu mecanica si lasa sofatul. Ramai la schimbat filtrele de aer. Ai grija sa nu uiti carpa inauntru dupa ce sufli cu aer comprimat pe acolo. Daca prostia ar durea ... ! Va dati seama ca unul ca dorin_2k are drept de vot ? E jale cu astia trepanati ! Sofer bun inseamna ca are reflexe bune , o buna coordonare mana - picior -ochii , atentie distributiva , stapanire in trafic , siguranta in manevre etc. Pe de alta parte in ceea ce priveste legislatia si didactica era mult sub cerintele unui instructor . Deci nu m-am contrazis , esti tu cam slow si nu intelegi sensul cuvintelor . La examen am semnalizat si iesirea ptr ca am vrut sa nu dau motiv examinatorului sa ma pice . Daca ai scris 4800 de mesaje la fel de proaste ca aste atunci ai sufocat internetu cu ineptii. Mai bine te-ai duce la munca , sau la furat , ai avea o ocupatie ! |
#138
Posted 09 June 2013 - 19:18
#139
Posted 09 June 2013 - 19:35
#140
Posted 09 June 2013 - 21:31
Taie cercu', bate-l cu ciocanu pana se indreapta: voila!
nongrtr.png 43.74K 22 downloads Daca cineva imi argumenteaza unde as semnaliza stanga in afara de cazul cand vreau sa-mi misc hoitu' de pe banda 1 pe bana 2, maine la prima ora ma duc si predau permisul. |
#142
Posted 10 June 2013 - 09:50
anthar, on 05 iunie 2013 - 15:46, said:
Iarasi va agatati de o postare veche de-a mea cand nu stiam ca turatia motorului nu e acelasi lucru cu viteza masinii . aoleu, asa ceva...deci nu stiai nimic despre masini iar acum esti as. Si, da , am luat permisul , din prima ! si ce? mare vrajeala? daca dadeai poligonu' ca acum ceva ani, cadeai de o suta de ori. Si am invatat sa-mi repar masina singur cand am vazut cum te jupoaie service-urile . bravo tie. who cares? Despre instructorul meu , ce sa zic , ca era un zevzec care habar n-avea de legislatie .Ce-i drept , era sofer bun dar varza la capitolul didactica. posibil. Profesorul de legislatie exista doar in scripte ca eu nu l-am cunoscut . La examenul de permis am semnalizat cuminte, stanga la intrarea in sens si dreapta la iesire. Acu nu semnalizez decat stanga sau deloc ca asa fac toti pe aici insa ma uit si dupa masina , nu ma las doar in baza semnalizarii , ca au mai patit-o si altii. pe undeva e bine ca macar inveti din greselile altora. pe de alta parte ai o mare bila neagra ptca daca vezi cativa mergand fara semnalizare, mergi si tu. adica esti un pic de papagal, copy / paste sau cum vrei sa ii zici. Si sa mai stiti ceva de la mine , ca tot va dati mari pe aici , ca sofer bun e ala care merge prudent , anticipeaza si se asigura temeinic inainte de orice manevra si toate astea il ajuta sa n-aiba evenimente ,ca daca ai evenimente nu te ajuta cu nimic ca ai 30 de ani de soferie si poti trece la firul de par pe langa alta masina. Iar eu n-am avut inca nici un eveniment - si am mers pana acum 14000 km.Sper s-o tin tot asa ! tine-o. 14 mii e un mizilic. e posibil sa nu fi avut evenimente ptca esti foarte norocos sau ca te-au ferit altii si tu nici nu ti-ai dat seama. peste alte cateva sute de mii ( daca le vei face) vei intelege ce vreau sa spun. abia cand ai mult peste un milion de km fara evenimente poti spune ca intr-adevar nu e vorba de noroc... asa...ar trebui sa te pun la cine m-a distrat azi... |
#143
Posted 15 June 2013 - 11:14
Pe la inceputul scolii de sofer citisem o carte de Petre Cristea - Arta de a conduce autoturismul ,carte depasita in ceea ce priveste sfaturile tehnice dar cu unele povete bune in ale sofatului. Cel mai mult m-a frapat la acest autor care se recomanda sofer profesionist , pilot de raliuri si pilot de curse auto , numarul foarte mare de accidente in care a fost implicat . Ma refer aici la accidentele dinafara curselor cand era el cu masina pe cont propriu.Chiar el exemplifica diferitele greseli si erori de apreciere in soferie cu patanii personale ,cum n-a fost el atent in cutare loc , cum s-a grabit sau a suprapreciat etc , etc. Stau si ma intreb : la ce bun sa ai 1 000 000 de Km parcursi si abilitati de conducere extraordinare daca esti clientul service-urilor regulat ,ba poate dai de munca si pe la doctori ?
Eu am stilul meu de condus , preventiv si fara riscuri . N-o sa ma vezi pe mine facand depasiri doar ptr ca am o masina in fata.Nu rulez niciodata cu masini in laterala mea ( sursa de accidente ) , pastrez distanta marisoara fata de cel din fata ( ma claxoneaza ceilalti in draci , dar nu-mi pasa! ) , reduc viteza in viraje si curbe , ma asigur in spate mereu si de vad pe unul ca sta in coada mea prea aproape , pisc frana sa-l pun in garda ( ca poate se gandeste pe campii si in caz de pun eu o frana de urgenta ,m-am si trezit cu el in portbagaj ), nu vorbesc la telefon si nu ascult muzica in masina ( asta am invatat-o de la Petre Cristea care spunea ca muzica te distrage - daca el nu asculta muzica ,ca era ditamai pilot ,eu de ce as face-o ,am acasa sistem HiFI si ascult acolo pana imi curge sange din urechi ) , stau cu piciorul drept pregatit sa apas frana in orice moment ( ma pis in el de ambreiaj , daca am timp sa-l mai apas, bine , daca nu, poate sa se opreasca motorul , da-l naibii ! ) , frana e eficienta cand rotile inca se mai invart si motorul e cuplat altfel te duci sanie , e greu sa tii sub control reflexul de a nu apasa frana pana la refuz . Claxonez pietonii in draci tot timpul ,am eu o pasarica la cap cu pietonii care stau pe marginea trotuarului si cand li se nazare lor ,hop traverseaza , am patit-o la examen chiar , statea o cucoana pe trotuar si vorbea la telefon , cind ajung cu masina la 3 m de zebra sare si ea in fata masinii sa traverseze .L-a luat prin surprindere si pe examinator ,noroc ca am pus eu frana , m-am oprit la 5cm de turloaiele ei . A inceput isterica sa dea cu poseta de capota si tipa la noi ca suntem criminali .De atunci cum vad unul ca sta pe marginea soselei vrand sa traverseze , ii trag un claxon sa-l trezesc.Nu-i prea normal dar e eficient. |
#144
Posted 15 June 2013 - 14:22
@anthar
Aha, tu esti unul dintre cei care incurca circulatia. Ai uitat sa spui ca atunci cand ploua mergi cu 20km/h. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users