Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Despre baterii (acumulatori) auto si redresori - exploatare, intretinere, achizitie
#2342
Posted 28 October 2017 - 16:45
#2344
Posted 29 October 2017 - 07:20
robylup, on 28 octombrie 2017 - 11:29, said:
Daca era desulfator scotea putin ) Un desuldator cat de cat ok trebuie sa scoata peste 16v si 15A. Desulfatarea se face cu, curenti mari de asta multe crapa |
#2345
Posted 29 October 2017 - 07:41
curentelectric, on 29 octombrie 2017 - 07:20, said:
Revin la goanga mea de mai devreme, că m-ai făcut curios și, in masura timpului pe care o să-l am, o să-l rog pe colegul să mai aducă o data jucăria aia. La tensiunea de 16V nu "fierbe" bateria ? Sau așa se face desulfatarea ? Iar curentul ala... cum "se face" ? Doar întreb, ia-o că atare, eu știam că desulfatarea se face modificând frecventa, nu tensiunea. Sau, mă rog, ridicând si tensiunea, dar foarte puțin. Desulfatarea cea mai benefica e cea cu impulsuri. O ti constant in fierbere si ii dau un push de un minut. Push.ul de un minut, primele 20 secunde scade tensiunea si amperajul apoi o urca fortat si rapid. Mai sunt cele cu impulsuri de o secunda doua. O tine la o tensiune constanta normala(depinde de gradul de sulfatare) si timp de o secunda/doua baga un varf de tensiune. Daca jucaria aia baga constant 15V si 10A era ceva dar nu desulfator. O sa.ti fac un scurt filmulet cu telwin.ul cand face desulfatare cu toate ca nu sunt f multumit de el. Prefer sa o fac manual cu Voltcraftul, ii dau programul alive si la fiecare 10 minute ii dau un push de un minut. |
#2346
Posted 29 October 2017 - 08:41
La 1 motor de 1149 cm ce tip baterie recomandați? Dacia a pus baterie de 40 Ah, a împlinit 4 ani și ma pot aștepta să pice. Aceasta cu un curent de descărcare de 330 A, după 4 ani e posibil sa mai fi scăzut. Mulțumesc anticipat! La ralanti încă are o tensiune de 14,2 - 14,5 V.
Edited by aris86, 29 October 2017 - 08:43. |
#2347
Posted 29 October 2017 - 08:51
aris86, on 29 octombrie 2017 - 08:41, said: La 1 motor de 1149 cm ce tip baterie recomandați? Dacia a pus baterie de 40 Ah, a împlinit 4 ani și ma pot aștepta să pice. Aceasta cu un curent de descărcare de 330 A, după 4 ani e posibil sa mai fi scăzut. Mulțumesc anticipat! La ralanti încă are o tensiune de 14,2 - 14,5 V. |
#2348
Posted 29 October 2017 - 10:49
Merci fain, bugetul este cât trebuie. Probabil o sa mer pe Tudor.
|
#2349
Posted 29 October 2017 - 11:42
#2350
Posted 02 November 2017 - 01:37
Salut! Imi puteti recomanda si mie un redresor auto ieftin si bun?
Ma gandeam la ceva de genul asta: https://www.emag.ro/...rch-Action=view Mentionez faptul ca pe autoturism (Golf V 1.9 TDI) am montat un acumulator Varta de 74Ah, iar astazi l-am testat la un centru de acumulatori auto unde a avut o incarcare de 70%. Baiatul de acolo mi-a recomandat sa-l pun pe redresor 12 ore, in loc sa cumpar unul nou. |
|
#2351
Posted 02 November 2017 - 08:34
Ieftin si bun nu exista .
Recomand https://www.e-acumul...-carba1210.html Il am si stiu ce face - recomand . Nu exista termenul "il pui 12 ore pe redresor si gata" - ori ai un redresor ce decupleaza in functie de tensiunea de incarcare (ca cel recomandat de mine) ori ai densimetru si verifici concentratia de acid pana la limita de 1,28 ( metoda greoaie si depinde de acumulator, la cei capsulati nu se poate) La cei ieftini nu ai decuplare si flooat , adica mentinere tensiune la borne timp nelimitat, pana montezi acc in masina . Efectiv incarca pana cade pasta de pe elementi si atunci poti sa o duci la reciclare. Cu acel incarcator am "trezit" acumulatori declarati morti .Mentionez ca la alegerea lui au contribuit foarte mult sfaturile primite de la @andreic , un incarcator superb pentru casa . Sa nu uitam de cel de la Lidl cand este promotie, foarte bun si acela pentru casa , pe olx il gasesti sub 100 lei nou. Edited by ldpe, 02 November 2017 - 08:59. |
#2352
Posted 02 November 2017 - 12:20
robylup, on 29 octombrie 2017 - 07:41, said:
Desulfatarea se face doar cu curenti mari. "Reconditionare.Curent constant pentru 4 ore limitat la 1.5A/16V". Asa citisem si eu prin alte parti. Cum ai putea sa ridici curentul fara sa umbli la sarcina ? Sau la cat ar trebuie sa creasca tensiunea ca sa ai "curent mare" ? ldpe, on 02 noiembrie 2017 - 08:34, said:
Ieftin si bun nu exista . Recomand https://www.e-acumul...-carba1210.html Il am si stiu ce face - recomand . Edited by curentelectric, 02 November 2017 - 12:24. |
#2353
Posted 02 November 2017 - 13:21
"Nu e cam mare tensiunea aia de float pentru bateriile auto ? Doar intreb, pentru ca, din propria experienta, tensiunea de 13,8V cam scoate bule din electrolit"
Misca foarte slab electrolitul in elementi, abia sesizabil , acumulatorul meu a stat si 3 saptamani in mentinere fara probleme , supraveghiat . Avantaj la mine e ca acc are capace cu filet si pot controla optic permanent ce se intampla in celula dar am incarcat acc capsulati fara probleme . Un singur gen de acumulator fierbe ca prostul , cel original de pe Opel Astra J , fierbea asta ca speriat, nu la unul am intalnit problema si numai la cei GM de pe astra J - ori erau defecti ambii ori chimia din ei are ceva aparte . Tensiunea de mentinere intradevar e 13,8 dar amperajul este undeva la 100-150 mah , cam cat e autodescarcarea e si mentinerea , ca in politica , ce castigi la pod dai la vama |
#2354
Posted 02 November 2017 - 14:14
ldpe, on 02 noiembrie 2017 - 08:34, said:
Ieftin si bun nu exista . Recomand https://www.e-acumul...-carba1210.html Il am si stiu ce face - recomand . Nu dispun de suma asta de bani. La banii astia mai degraba cumpar un acumulator nou. |
#2355
Posted 02 November 2017 - 14:31
robylup, on 28 octombrie 2017 - 11:29, said:
Daca era desulfator scotea putin ) Un desuldator cat de cat ok trebuie sa scoata peste 16v si 15A. Desulfatarea se face cu, curenti mari de asta multe crapa Desulfatarea bateriilor se face cu ajutorul unor pulsuri de curent de inalta frecventa si amplitudine variabila care se aplica controlat asupra celor doi electrozi, in secvente scurte, tocmai pentru a nu deteriora bateria. Edited by iancuMIC, 02 November 2017 - 14:32. |
|
#2356
Posted 02 November 2017 - 15:25
DeuxEx, on 02 noiembrie 2017 - 14:14, said:
Nu dispun de suma asta de bani. La banii astia mai degraba cumpar un acumulator nou. Cand l-am luat eu costa 160 lei de 5Ah si tot asa am spus DAR calculat la ce am facut cu el pana acum si-a scos banii de n ori . Bine, nu te gandi ca am facut bani, no, dar am podul plin de "multumesc , scula adevarata" . Diferenta este la circulat putin prin oras si rar , aici acc se duce destul de rapid daca nu este mentinut corect la peste 12,5v . Urmatoarea achizitie va fi un tester de acumulatori pentru uz casnic pentru a "vedea" clar ce este in acumulator, vreo 30-40 dolari am gasit pe ali . Cu desulfatorul m-am dezumflat, mai astept . Una peste alta daca doresti sa menti in parametrii un acc rulat in oras cu opriri dese si km putini minim odata pe luna ar trbui pus pe incarcator , vine sezonul rece , iar incarcat inainte de a intra in frig . Daca ai casa sau garaj cu priza este excelent dar cand stai la bloc trebuie carat , eu mi-am luat un carucior de babe de mers la piata si l-am facut "port acumulatori", nu e frumos dar face bine la hernie. Edited by ldpe, 02 November 2017 - 15:28. |
#2357
Posted 02 November 2017 - 15:29
Pai, da; mentinerea bateriei mult timp descarcata sau incarcare insuficienta= sulfatare.
|
#2358
Posted 02 November 2017 - 15:40
"mentinerea bateriei mult timp descarcata sau incarcare insuficienta= sulfatare"
Aici sunt banii dumneavoastra , din acest motiv nu compari pretul la un incarcator bun cu un acumulator - incarcatorul prelungeste muuult viata unui acc si nu vei fi nevoit sa-l schimbi cum iese din garantie , daca in 5 ani merge fara probleme 1 acc deja poti considera ca si-a scos banii acel incarcator. Acel model de incarcator pe siteul dat este mai scump , in jur de 200-250 costa unul la 10 Ah (atentie, e de 10Ah nu 5 !) la acest amperaj si un fierbator de oua cu traf si punte trece usor de 200 lei... Edited by ldpe, 02 November 2017 - 15:44. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users