Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Despre baterii (acumulatori) auto si redresori - exploatare, intretinere, achizitie
Last Updated: Apr 28 2024 15:33, Started by
curentelectric
, May 05 2013 08:43
·
125
#2287
Posted 19 October 2017 - 17:20
Toate bateriile in procesul de electroliza transforma apa in vapori. Cele etanse au o serie de canale pe capacul bacului care ajuta la strangerea vaporilor si sa formeze asa zisul punct de roua. Apa se intoarce inapoi. Problema e in felul urmator, nici una nu are voie da piarda apa decat daca sistemul de incarcare al masinii este defect si/sau bateria e tinuta la temperaturi f mari.
Cele cu capacele sunt tot fara intretinere dupa o logica foarte simpla. Durata medie de viata a unei baterii este de 4 ani. In 4 ani chiar daca apa a ajuns la jumatate sa zicem bateria si.a facut treaba. Producatorul a anuntat ca e f intretinere, utilizatorul nu a completat apa in cei 4 ani. Probabil nu stii cum trebuia completat la cele cu intretinere de faci asa afirmatii deplasate. |
#2288
Posted 19 October 2017 - 17:30
si in anii 90 rezistau bateriile 4 ani fara sa pui apa.
|
#2289
Posted 19 October 2017 - 18:06
Robylup, pentru un motor Diesel de 2231 cmc, 150cp, ce recomanzi (Toyota Avensis, T25)? Nu am bateria originala ca sa stiu exact cat avea initial, din cautari se pare ca am nevoie de 80-85 Ah, 700 A, dimensiunile cred ca sunt standard (L=315 mm, H=175 mm, l=175 mm). Nu am apucat sa masor bateria de pe masina (ca dimensiuni) si cum aceasta intra in alt 4-lea, s-ar putea sa se ceara schimbata (am un voltmetru pe detectorul radar si in mers imi arata 13,7-13,9 V, pus pe alta masina cu baterie noua indica 14,4-14,5 V).
Edited by Bogdansv1, 19 October 2017 - 18:07. |
#2290
Posted 19 October 2017 - 18:22
Pai nu e mult 14,5?
La mine baterie originala din 2006 sta la 14/14,1 tot pe display detector. |
#2291
Posted 19 October 2017 - 19:04
Nu cred ca voltmetrul din detector ela fel de precis ca unul dedicat... eu am pus ca termen de comparatie (cum se face si cu un cantar care are eroare dar poti verifica daca exista diferente intre doua produse).
|
#2292
Posted 19 October 2017 - 21:33
#2293
Posted 20 October 2017 - 10:48
Bogdansv1, on 19 octombrie 2017 - 18:06, said:
Robylup, pentru un motor Diesel de 2231 cmc, 150cp, ce recomanzi (Toyota Avensis, T25)? Nu am bateria originala ca sa stiu exact cat avea initial, din cautari se pare ca am nevoie de 80-85 Ah, 700 A, dimensiunile cred ca sunt standard (L=315 mm, H=175 mm, l=175 mm). Nu am apucat sa masor bateria de pe masina (ca dimensiuni) si cum aceasta intra in alt 4-lea, s-ar putea sa se ceara schimbata (am un voltmetru pe detectorul radar si in mers imi arata 13,7-13,9 V, pus pe alta masina cu baterie noua indica 14,4-14,5 V). Ai mai multe optiuni, dar in general la un motor 2.2 diesel se recomanda se mergi mai spre bateriile de top, cu curent mare de pornire. Varta silver 85Ah 800A Banner PowerBull 80Ah 700A Exide Premium 90Ah 720A 41ex, on 19 octombrie 2017 - 17:30, said:
si in anii 90 rezistau bateriile 4 ani fara sa pui apa. Edited by robylup, 20 October 2017 - 10:49. |
#2294
Posted 20 October 2017 - 18:14
"daca aveau peste 14.5 in 3 luni completai peste jumatate de apa."
Pe vremea aia aveam "regulator electronic " , un bec ce spanzura prin compartimentul motor , foarte eficient Dupa 1 an mergeam sa scoata elementul defect afara , turna placi din plumb , il introducea inapoi si-l lipea cu smoala , "capsulat" fara intretinere . Completam cu apa de ploaie , mai era prostia cu apa fiarta si racita care este orice numai apa distilata nu. Incarcam cu redresoare din tehnium pana fierbea si bacul la acumulator ca nu stiam cat sa-l las si nu aveam cu decuplare . Numai sa nu fi avut nevoie de : cauciucuri noi, acumulator nou , benzina , fara pile nu vedeai . |
#2295
Posted 23 October 2017 - 12:28
Am un tractor de 45cp și a explodat bateria în mers. Încărcare 14.1, 14.3. Nu înțeleg motivul. Bateria are 11 luni și cei de la magazin zic ca nu beneficiază de garanție pt. că este explodata. Ce credeți este defect de fabricație.
|
#2296
Posted 23 October 2017 - 12:33
|
#2297
Posted 23 October 2017 - 12:55
Macht 92Ah
Edited by Vasyzol, 23 October 2017 - 13:09. |
#2299
Posted 23 October 2017 - 13:24
#2300
Posted 23 October 2017 - 13:31
#2301
Posted 23 October 2017 - 13:36
adrian_r5, on 23 octombrie 2017 - 13:31, said:
De acord cu tine ... da' cred ca e mai greu cind ai sa ajungi cu el la sediul firmei care face testu' cu pricina |
|
#2302
Posted 23 October 2017 - 19:26
Treaba este ca după 48de ore tractorul pornește încă cu ea. Nu a crepat doar pe lateral, pe unde a curs acidul din elemenți, și au sărit doua bucățele de sus unde se vad elemenți cu acid. Credeți ca dacă o lipesc carcasa și completez acidul din alta baterie o sa mai meargă. Sau este pierdere de vreme.
|
#2303
Posted 23 October 2017 - 19:37
Vasyzol, on 23 octombrie 2017 - 19:26, said: Treaba este ca după 48de ore tractorul pornește încă cu ea. Nu a crepat doar pe lateral, pe unde a curs acidul din elemenți, și au sărit doua bucățele de sus unde se vad elemenți cu acid. Credeți ca dacă o lipesc carcasa și completez acidul din alta baterie o sa mai meargă. Sau este pierdere de vreme. Cand bateria explodeaza din "vina"ei,nu mai porneste. La tine sunt posibilitate de supraincarcare,scur circuit pe instalatie sau borne slabe. |
#2304
Posted 23 October 2017 - 19:39
"a crepat doar pe lateral, pe unde a curs acidul din elemenți, și au sărit doua bucățele de sus unde se vad elemenți"
Bateria este bine prinsa in locasul ei , nu are joc ? - intreb pentru ca la tractor apar trepidatii mai mari decat la o masina ,nu e conceput pentru agrement si insonorizare... Exista la Bison un adeziv care lipeste plastic in conditii chimice , se foloseste si in instalatii , costa 35-40 lei 250ml , tai un petec de plastic dur si o petecesti pe unde curge , mergi la un atelier de acumulatori sa puna electrolit (acid cu apa gata preparat) si va merge ca solutie de compromis pana cumperi alta pentru ca intradevar la acel amperaj sunt destul de scumpe . Edited by ldpe, 23 October 2017 - 19:43. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users