Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Despre baterii (acumulatori) auto si redresori - exploatare, intretinere, achizitie
#11143
Posted 08 January 2022 - 22:13
snapisrl, on 08 ianuarie 2022 - 20:36, said:
foxbat ce victronic ai ?de cat ? am si eu unu de 12/10 a pe drum:))) 7a:) slai, on 08 ianuarie 2022 - 20:48, said:
20220108_204248.jpg Am redresorul asta, e ala de fu 30 de lei la kaufland. Pot sa pun redresorul direct la bateria de pe mașină, sau e necesar sa o deconectez de la masina? la ce jucarie e poti sa faci orice cu el, bateria n-o sa simta(sau o s-o gadile nitel la talpi, maxim) |
#11144
Posted 09 January 2022 - 12:30
Redresoarele in comutatie cu microprocesor in 4 sau 7 sau 8 trepte se pot lega linistit pe masina fara a deconecta bornele .
La cele cu traf fara asistare nu . Raspunsul este ca cele neasistate au varfuri ce depasesc 16.0-17.0 volti si pot afecta grav diferite componente electronice sensibile . Redresorul de la kaufland si lidl este de mentinere , de mentenanta periodica , nu fac destratificare decupland pe la 14,7 v maxim Pentru casa ai nevoie de : incarcare clasica si agm, regenerare, aproximativ 16 volti - toate acestea sunt intrunite ieftin la Foton (Foxur) sau ideal dar mai scump la Victron avand in vedere ca trecem pe sfera mai pro cu setare manuala a voltajului . Si pe Foton scrie ca in treapta de regenerare sa decuplezi borna masinii de pe baterie - aici el ajunge la 15.8-16 volti Edited by ldpe, 09 January 2022 - 12:32. |
#11145
Posted 09 January 2022 - 14:13
Stai sa vezi la incarcare pilotata (si la Dacie)cum sare in 15.2 si mai sus chiar in mers.deci nu e panica.mai degraba e nasol cand decupleaza bateria"dupa ureche"si apoi incepe "dansul".(radio.setari servo etc).
Screenshot_20220109-112943.jpg 70.01K 38 downloads Bateria are 60Ah.deci a bagat "arhivat:) |
#11146
Posted 09 January 2022 - 15:26
Domnilor,
Sunt în proces de descărcare cu al meu acumulator Varta Silverline de 75 de Amperi. Am pus becul pe ea la ora 14:00 când indica pe multimetru 12,10V. Acum (ora15:15), volttmetrul indică 11,97V. Așadar va fi o zi lungă. După ce va ajunge în jurul valorii de 10,2 am sa scot becul, am sa o las la odihnă fo' 2 ore, după care, dacă voltajul rămâne sub 12 am sa o pun pe Foxsur în modul. "repair" 48 de ore. Procedez corect? Dar mai am o întrebare. As vrea să o urc în 16,3V, după cele 48 de ore în modul "repair" , cu o sursă a stabilizată, și sub controlul meu direct. E OK? Cât timp să o țin "acolo" și ce amperaj să îi setez sursei respective în tot acest timp? Va mulțumesc Edited by laurstef, 09 January 2022 - 15:28. |
#11147
Posted 09 January 2022 - 15:38
Pana la urma am scos bateria înjurând inginerii Ford care au proiectat locașul după filtrul de aer, asa ca întâi dai asta jos. Nu zic, sunt și mai idioți, la un Opel scoteam de tot grilajul ala cu găurile de aerisire, de ajunge pana în parbriz.
Instrucțiunile sunt scrise de chinez folosind google translate probabil, cu putina imaginație poți presupune ca a vrut sa zică sa conectezi plusul redresorului la borna plus și cablul minus al redresorului la caroserie. Bateria e o varta blue 72/680, motor 1.8 diesel. Nu știu ce vechime are, dar anul trecut a pornit fără probleme la -20 grade, însă vara asta a uitat de doua ori fiumeu farurile și stația aprinse, lucru descoperit de fiecare data după 2-3 zile. Ieri fu prostia mea, am făcut curat în mașină, am umflat rotile cu compresorul, am uitat haionul deschis juma de zi, și nu stinge becurile dacă e haionul deschis... Pe o alta masina am o baterie de 52/480, ar avea vreo șansă dacă o mut pe diesel? |
#11148
Posted 09 January 2022 - 15:41
"As vrea să o urc în 16,3V"
E corecta procedura. Amperaj intre 0.5 si 0.8 amperi iar ca senzor dosul de la palma ...pui periodic mana pe bac pe toate cele 4 parti sa nu se incalzeasca excesiv avand in vedere ca alt control de temperatura nu ai DAR eu si cu Victron cuplat tot la mana verific periodic , asa simt eu ca e mai safe. Edited by ldpe, 09 January 2022 - 15:42. |
#11149
Posted 09 January 2022 - 16:22
ldpe, on 09 ianuarie 2022 - 15:41, said:
"As vrea să o urc în 16,3V" E corecta procedura. Amperaj intre 0.5 si 0.8 amperi iar ca senzor dosul de la palma ...pui periodic mana pe bac pe toate cele 4 parti sa nu se incalzeasca excesiv avand in vedere ca alt control de temperatura nu ai DAR eu si cu Victron cuplat tot la mana verific periodic , asa simt eu ca e mai safe. Bun, dar cât timp să o țin la 16,3V si 0,6A |
#11150
Posted 09 January 2022 - 17:04
intre 1 si 3 ore - asta vezi din amperajul care in trage , cand ajungi in jur de 0.3 amperi e gata
Victron o tine by default 1 ora dar fiind asistat el da impulsuri de 2-5 amperi asa ca ...nu se pune |
#11151
Posted 09 January 2022 - 18:14
Mulțumesc mult.
Asa am sa fac. Sper doar sa nu o pun în cap. Wish me luck! |
#11153
Posted 09 January 2022 - 21:42
"Sper doar sa nu o pun în cap."
Nu o pui in cap daca esti atent la : temperatura si amperaj |
#11154
Posted 09 January 2022 - 21:53
slai, on 09 ianuarie 2022 - 15:38, said:
Pana la urma am scos bateria înjurând inginerii Ford care au proiectat locașul după filtrul de aer, asa ca întâi dai asta jos. Nu zic, sunt și mai idioți, la un Opel scoteam de tot grilajul ala cu găurile de aerisire, de ajunge pana în parbriz. Instrucțiunile sunt scrise de chinez folosind google translate probabil, cu putina imaginație poți presupune ca a vrut sa zică sa conectezi plusul redresorului la borna plus și cablul minus al redresorului la caroserie. Bateria e o varta blue 72/680, motor 1.8 diesel. Nu știu ce vechime are, dar anul trecut a pornit fără probleme la -20 grade, însă vara asta a uitat de doua ori fiumeu farurile și stația aprinse, lucru descoperit de fiecare data după 2-3 zile. Ieri fu prostia mea, am făcut curat în mașină, am umflat rotile cu compresorul, am uitat haionul deschis juma de zi, și nu stinge becurile dacă e haionul deschis... Pe o alta masina am o baterie de 52/480, ar avea vreo șansă dacă o mut pe diesel? nu era nevoie, puteai sa pui incarcatorul direct pe ea montata pe masina(daca erai paranoic scoteai o borna dar te asteptai la probleme dupa reconectare). eu asa am facut pentru un amic( era la tara si nu avea curent ca deh..dureaza 6 luni de cand ceri..enelul vietii)si l-am conectat la un ecoflow. ldpe, on 09 ianuarie 2022 - 15:41, said:
"As vrea să o urc în 16,3V" E corecta procedura. Amperaj intre 0.5 si 0.8 amperi iar ca senzor dosul de la palma ...pui periodic mana pe bac pe toate cele 4 parti sa nu se incalzeasca excesiv avand in vedere ca alt control de temperatura nu ai DAR eu si cu Victron cuplat tot la mana verific periodic , asa simt eu ca e mai safe. exagerezi cu sfaturile astea, aici prea putin le au cu electrica.si tu zici de dos de palma:) laurstef, on 09 ianuarie 2022 - 18:14, said:
Mulțumesc mult. Asa am sa fac. Sper doar sa nu o pun în cap. Wish me luck! nu chiar. de ce te complici? ia un charger bun si aia e.e diferenta mare intre "alimentator" si un charger cu cpu laurstef, on 09 ianuarie 2022 - 15:26, said:
Domnilor, Sunt în proces de descărcare cu al meu acumulator Varta Silverline de 75 de Amperi. Am pus becul pe ea la ora 14:00 când indica pe multimetru 12,10V. Acum (ora15:15), volttmetrul indică 11,97V. Așadar va fi o zi lungă. După ce va ajunge în jurul valorii de 10,2 am sa scot becul, am sa o las la odihnă fo' 2 ore, după care, dacă voltajul rămâne sub 12 am sa o pun pe Foxsur în modul. "repair" 48 de ore. Procedez corect? Dar mai am o întrebare. As vrea să o urc în 16,3V, după cele 48 de ore în modul "repair" , cu o sursă a stabilizată, și sub controlul meu direct. E OK? Cât timp să o țin "acolo" și ce amperaj să îi setez sursei respective în tot acest timp? Va mulțumesc 48 ore "repair" ??? ce charger ai ? |
#11155
Posted 09 January 2022 - 23:20
@foxbat
Am Foxsur1.... și știu că uzanța pe aici este ca in modul "repair" să il las cel putin 24 de ore (cât își face el ciclul/ programul complet) apoi încă niște ore bune în care să observ, pe cât posibil, din câte în câte zeci de minute îi mai "bagă" Foxsurul ceva juice acumulatorului. Deocamdată nu am ca prioritate un Victronic, dar până când îl voi achiziționa, mă gândeam să fac faza cu sursa stabilizată și cei 16,3V despre care.am scris mai sus. P.S. Am chinuit-o de la ora 14 până acum. Prima oara s-a dus in 9,5 (am uitat de ea). După o oră și ceva de pauză, arăta 12,2. Am pus-o din nou la descărcat, mai atent de data asta, și am lăsat-o apoi încă două ore, iar acum îmi arată 12,1. Să o mai forjez ca să o cobor sub 12V după repaos? Edited by laurstef, 09 January 2022 - 23:31. |
#11156
Posted 10 January 2022 - 01:14
Ai scapat-o cam jos ...
Cred ca ai vaduvit-o de ceva procente din SOH. Nu o mai "forja" si pune-o pe FOXSUR Edited by tehtronics, 10 January 2022 - 01:15. |
#11157
Posted 10 January 2022 - 02:15
E deja de două ore.pe redresor.
Ma gândesc, totuși, că având în vedere ca în toți acești ani (5 la număr), de când o am, nu a fost chinuită în niciun fel iar de vreo 3 ani îi fac mentenanță cât pot de des (nu lunar, dar iri de cate ori am ocazia), poate nu va avea de suferit chiar așa de mult. În orice caz, eu zic că m-a slujit f. bine și sunt pregătit "sufletește" pt despărțire Dar până atunci, vreau "să scot" tot ce pot din ea. Ideea e următoarea: azi, adică ieri, după 4 zile de nepornit mașina, îmi arăta pe tester ceva de genul 72% SOH..... deși lunile trecute am tot încărcat-o. Deci, cam dă semne de început de sfârșit. Așa că am luat-o în casă pentru a vedea dacă se mai alege ceva de ea. Tocmai de aceea vreau să încerc și 'faza" cu 16,3V. Acum...om vedea. Poate-poate. Vă țin la curent cu evoluția sau INvoluția ei. Îmi pare rău că nu am un tester din acela adevărat cu rezistență. Măcar știam o treabă. Edited by laurstef, 10 January 2022 - 02:18. |
|
#11158
Posted 10 January 2022 - 09:09
laurstef, on 09 ianuarie 2022 - 23:20, said:
@foxbat Am Foxsur1.... și știu că uzanța pe aici este ca in modul "repair" să il las cel putin 24 de ore (cât își face el ciclul/ programul complet) apoi încă niște ore bune în care să observ, pe cât posibil, din câte în câte zeci de minute îi mai "bagă" Foxsurul ceva juice acumulatorului. Deocamdată nu am ca prioritate un Victronic, dar până când îl voi achiziționa, mă gândeam să fac faza cu sursa stabilizată și cei 16,3V despre care.am scris mai sus. P.S. Am chinuit-o de la ora 14 până acum. Prima oara s-a dus in 9,5 (am uitat de ea). După o oră și ceva de pauză, arăta 12,2. Am pus-o din nou la descărcat, mai atent de data asta, și am lăsat-o apoi încă două ore, iar acum îmi arată 12,1. Să o mai forjez ca să o cobor sub 12V după repaos? n-ar rost sa i dai cu 16 v daca ai foxur! ala e super ok. ajunge o singura "regenerare", risti s-o pierzi de tot daca insisti. |
#11160
Posted 11 January 2022 - 08:33
pentru ca asa se strica bateriile cand le incarci gresit. ( se poate ajunge pana la distrugerea structurii ei, acid improscat si alte alea).
nu e de joaca desi asa pare. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users