Proiectul „530 km pe bicicleta în 24 de ore”
Last Updated: Jun 21 2013 23:56, Started by
[ady]
, Apr 25 2013 22:42
·
0
#91
Posted 15 May 2013 - 12:43
pxrotcenoc, on 15 mai 2013 - 08:53, said:
Duminica 12 mai am fost la Expo International Raw Food si am intrebat-o pe organizatoare ce parere are despre omuletul asta :-))) Raspunsul fiind ceva de genul '' Nu cunosc un astfel de proiect , nu ma intereseaza dar oricum nu are suport din partea noastra '' 1. Dacă întradevăr ai vorbit cu cine spui și ți-a dat răspunsul pus în ghilimele, atunci asta denotă un singur lucru: o deosebit de mare lipsă de profesionalism. 2. Faptul că nu are susținerea nici unei astfel de organizații poate să observe oricine de pe pagina cu Susținători/Sponsori. Sunt aproape convins că nici nu a apelat la astfel de organizații din motive evidente. 3. Organizațiile de genul acesta au o altă politică de marketing prin care promovează ceea ce fac, și anume: [ http://features.peta.org/casting-session/images/JOIN_NOW.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Sportul e pentru prosti și foarte puțin organizații (de orice tip) susțin astfel de activități. Edited by [ady], 15 May 2013 - 12:48. |
#92
Posted 15 May 2013 - 12:46
#93
Posted 15 May 2013 - 13:08
Proectul 530 km pe bicicleta cu 530 km/h. Si proiectul Truck Trial Bicyclet - 2x2,4x4, 6x6, 8x8 truck Trial extreme organizat cu fonduri europene investeste in oameni 2007-2013 posdru si postum. Trebuie bicicleta cu tractiune integrala.
|
#94
Posted 15 May 2013 - 14:43
Gata fratilor , donati cati bani vreti si sustineti ce vreti .
Pe mine nu m-a convins ca proiectul este unul ce merita sustinut financiar . Bye . |
#96
Posted 15 May 2013 - 21:04
Ar trebui sa participe la truck trial biciclet Mohelnice.
|
#97
Posted 15 May 2013 - 22:54
Postelnicule, du-te vere la shaorma. Stiu una pe la Obor buna, cica, din auzite!
|
#98
Posted 15 May 2013 - 23:55
pxrotcenoc, on 15 mai 2013 - 14:43, said:
Gata fratilor , donati cati bani vreti si sustineti ce vreti . Pe mine nu m-a convins ca proiectul este unul ce merita sustinut financiar . Bye . Daca te-ai suparat din cauza mea, imi cer scuze. Ai exagerat cu sustinutul punctului de vedere; si mie mi se mai intampla. Am simtit nevoia sa intervin, cand am vazut ca o dai in sofisme. Apropo de tura pe care vrea sa o faca. Nu stiu daca am mai scris, dar sunt destul de sigur ca nu reuseste in 24 de ore. Distanta este enorma. Iar timpul este infim. Practic, uitandu-ma pe ultima tura a lui de 153 km, in 6:42 . Daca ar reusi sa pastreze acelasi ritm, ar ajunge la cca 570 km. Este evident ca va fi extraordinar de greu sa mentina acelasi ritm, pe o perioada de 4 ori mai mare. Daca zic imposibil, nu cred ca gresesc deloc. Cel putin la nivelul de pregatire de acum, nu termina nici in 25. Am mari dubii ca termina. Totusi, daca ar incepe sa faca ture lungi, poate ar reusi sa gaseasca ritmul pentru a parcurge intreaga distanta. |
#99
Posted 16 May 2013 - 09:41
Ca să nu fac prea mult offtopic dincolo, scriu și aici.
@pxr faptul că nu te-a convins sau nu ești de acord e ok. Pe mine mă deranja faptul că insistai pe niște chestii neadevărate la care am răspuns de de mult și încercai să îi convingi și pe restul că nu adevărat ce prezentam noi. Înteleg și faptul că te deranjează.că nu e.o campanie făcută profi, așa cum scrie în carte; dar pentru tipul ăsta e prima dată când ,face așa ceva și a făcut-o cum a știut el mai bine. Campania e practic dedicată celor ca el, care cred într-un lucru comun. Deși el nu a fost încântat când am scris aici (primele 3 pagini l-au demoralizat tare) eu consider că e o inițiativă ce merită încurajată , urmărită și ,de ce nu, susținută de cât mai multă lume. |
#100
Posted 16 May 2013 - 10:06
Fii atent , si eu sunt adeptul campaniilor organizate in diferite scopuri filantropice sau nu dar trebuie sa dai dovada de transparenta .
El inca mai are timp sa faca asta . In plus , chiar poate realiza proiectul asta cu brio daca este transparent . Sa lasam deoparte ce am spus eu si sa spunem ca intru pentru prima data pe topicul asta , nu crezi ca este cam vag totul ? Nu era mai frumos sa faca cateva calcule si sa le updateze in timp real ca oamenii sa stie daca mai este nevoie de bani sau s-a strans toata suma . Iti dau un exemplu . O fata la 14 ani a ajuns pe varful Aconcagua dar inainte de toate a avut nevoie de bani . A spus cat are nevoie si a inceput sa stranga sponsorizari . Nu mai stiu ce suma era exact dar a stiut de la inceput cat are nevoie pentru toata expeditia , si pe masura ce strangea sponsorizari , scadea suma ce trebuia stransa . Aici , ori ca trimit 100 romani ori ca trimit 2000 e aceasi treaba si nu este corect sa te folosesti de un asemenea proiect sa strangi bani cu nemiluita (sau nu ) . O minima transparenta si castiga lumea de partea lui . Cand te apuci de un proiect si vrei sa strangi sponsorizari/donatii , trebuie sa iei in calcul ca timpul alocat pentru a scrie celor de la care ai asteptari trebuie sa fie mare . Nu poti sa ceri ceva , mai arunci din cand in cand un articol cu ce ispravi ai mai facut dar nimic despre achizitiile ce le-ai facut cu banii stransi , nimic despre sumele ce sunt necesare in continuare . Asta este tot ce ma deranjeaza si daca emiti pretentii trebuie sa dai ceva la schimb . Nu este profi proiectul , nu-i nimic , nu ne-am nascut invatati sa facem marketing dar nici macar sa inveti pe parcurs ? Cam astea sunt nemultumirile mele . Edited by pxrotcenoc, 16 May 2013 - 10:08. |
|
#101
Posted 16 May 2013 - 11:02
Intr-adevar ar trebui sa mentina update-uri mai dese. Si update-uri despre donatii.
Daca ma gandesc mai bine, cred ca i-ai facut un serviciu tinand topicul sus. |
#102
Posted 16 May 2013 - 15:48
pxrotcenoc, on 16 mai 2013 - 10:06, said:
[...] I-am dat un email mai devreme în care i-am explicat cam ceea ce ai zis tu mai sus. Deși (cum am spus inca din pagina 2) a pus un post cu suma de bani de care are nevoie precum si in ce vor fi acestia investiti, mi-a răspuns acum că nu s-a gândit niciodată că lumea ar vrea să vadă câți bani a strâns pânî acum și în ce i-a investit concret. A spus că va face zilele acestea un update în care va prezenta, exact cum ai spus, informațiile respective. Edited by [ady], 16 May 2013 - 15:54. |
#103
Posted 16 May 2013 - 21:56
Rezultatul:
Quote
Dragi sustinatori ai proiectului meu, Revin cu informatii legate de evolutia acestui proiect. -Referitor la antrenament, de cand l-am inceput, din luna februarie, si pana acum, am adunat 2050 km pe asfalt si cam 1000 km pe bicicleta stationara. -In ceea ce priveste resursele financiare, de la demararea popularizarii online si pana acum am primit din donatii aproximativ 1200 de lei. Asa cum spuneam, banii necesari au 3 destinatii (echipamente specifice de ciclism, alimentatia din perioada pregatirii fizice si alte cheltuieli generate de cursa propriu-zisa, masina de asistenta rutiera, etc): 1. mi-am procurat anumite echipamente specifice de ciclism (pantofi si placute pentru pedale, far pentru bicicleta, produse pentru intretinerea transmisiei, o casca mai "serioasa", o sa mai buna, cateva haine de ciclism) 2. dpdv al alimentatiei, ceva mai mult de jumatate din aceasta suma a fost investita in alimente de origine vegetala (multe fructe si legume ) iar o parte in superalimente, necesare recuperarii imediat dupa antrenament. De asemena, dupa aparitia primului sponsor, firma CANAH (http://www.canah-shop.ro/), am rezolvat alte cateva probleme importante, precum completarea echipamentului necesar cursei: ghidon de contratimp, tricoul de cursa si printarea lui (urmeaza in curand), roti de rezerva ( cu toate ca preferabil si recomandabil ar fi fost o bicicleta de rezerva). Bugetul preconizat initial nu a inclus multe lucruri care au aparut pe parcurs, precum analize medicale facute la indrumarea medicului nutritionist Dr. Olivia Langa (http://www.crudsisan...oomla/index.php) partener in acest proiect, analize al caror scop era de a vedea datele initiale inainte de inceperea pregatirii fizice. Cu bucurie va anunt ca am gasit si masina de asistenta rutiera, multumita unui prieten entuziast, care isi va pune la dispozitie masina si propria persoana pentru aceasta cursa. Ultimele aspecte care mai sunt de rezolvat tin acum de cheltuielile generate de echipajul rutier, persoanele responsabile cu documentarea foto/video (pentru aceste aspecte mi-ar mai trebui aprox. 800 de lei), si gasirea unei modalitati de a va tine la curent live in ziua cursei, prin blogul meu, lucru pentru care am nevoie de internet mobil și achiziția unei aplicații dedicate de monitorizare live. Multumesc tuturor persoanelor care m-au sustinut pana acum si cred in mesajul pe care doresc sa il transmit public prin aceasta cursa !!! www.raw4all.wordpress.com |
#104
Posted 16 May 2013 - 22:38
Alta viata. Parca devine palpabila legatura dintre cititor si protagonist.
|
#105
Posted 19 May 2013 - 12:56
Încălzirea de dimineață poate fi urmărită aici.
http://www.runtastic...ssions/73229715 Deseară va face un antrenament nocturn pentru a compara rezultatele de la prima oră cu cele influențate de somn și oboseală. Edited by [ady], 19 May 2013 - 13:12. |
|
#106
Posted 20 May 2013 - 14:25
Quote
La 06.45 suna alarma. La 08.15 ma pornesc impreuna cu un prieten spre Galati pe o ruta ocolitoare. Dupa doar 10 km decid sa ma intorc din cauza craterelor din asfalt care m-au facut sa ma simt ca un explorator lunar ajuns la sfarsitul carierei Amicul isi continua drumul avand MTB iar eu ma indrept spre Barlad si in 4 ore fac 107 km cu vit. med. de 27.14 km/h. Ajung acasa in jurul pranzului, realimentez, ma odihnesc si la 23.00 pornesc cu gandul de a merge toata noaptea pentru a testa randamentul fizic in conditiile privarii de somn. Ceea ce imi si iese de minune . La 06.00 a doua zi, ajung acasa cu inca 152 km in 7 ore cu vit. med. de 24.23 km/h. Surprind rasaritul de pe un pod iar oamenii grabiti spre treburile lor, ma fac sa realizez ca este luni. Ora 07.00 ma gaseste in pat cu 25 de ore de cand sunt treaz. Ma gandesc ca voi dormi tun jumatate de zi, dar surpriza! dupa numai 3 1/2 ore de somn nu mai pot sa dorm si ma trezesc tot obosit, ce-i drept. Muzica mi-a tinut companie toata noaptea iar energia a venit de la banane, curmale, must si super bunele batoane Raw Vegan Endurance ! O aproximare din partea gps-ului telefonului: http://www.runtastic...ssions/73629115 (care desigur că nu este la fel de exactă ca monitorizarea de pe bicicletă. |
#107
Posted 02 June 2013 - 17:39
1-2 iunie. "Prietenii mei" ploaia si vantul nu ma parasesc nicicum. Decid totusi sa incerc cele 24 de ore.
La 11.50 pornesc spre Birlad si acopar cei 93.5 km in 3h:30 min. Ajung acasa exact la timp ca sa evit ploaia. Dupa circa o ora si 20 min se opreste si ma pornesc spre Adjud. Mai adaug 122.3 km in 4h:43 min. Ajung acasa, realimentez si cand plec iarasi e deja intuneric. La 10.30 incep sa merg pe "circuit", lupt cu oboseala crunta, castig si pana la 7 dimineata am sub centura inca 160 km. Prind rasaritul, e frumos, dar nu imi alunga starea de epuizare fizica si psihica. Ma tarasc inspre casa, muschii nu ma mai asculta. Realimentez si in timp imi fac de lucru cu o banana si niste curmale somnul castiga runda 2. Somnul putin din ultimele nopti isi ia revansa. Ma trezesc pe la 11. Injur copios ca am adormit desi fiecare celula din mine avea nevoie de asta. Am pierdut 4 ore din planul de 24, dar spre surprinderea mea simt ca as mai putea pedala. Beau un shake de capsuni, banana si curmale si pornesc cu gandul de a mai face macar 100 de km. Ploaia imi incurca planurile din nou si dupa doar 33 km sunt iar acasa. In total am reusit 409 km chiar daca nu in 24 de ore. Jumatate din toti acesti km au fost impotriva unui vant necrutator care se opune sistematic planurilor mele. Toti acesti km au foat alimentati cu batoanele Roo'bar primite prin amabilitatea celor de la Obio.ro/ !!! [ https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/389678_510861062297019_620093264_n.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#108
Posted 07 June 2013 - 20:10
6-7 iunie.
La 08.12 plec spre Buzau si continui pana in satul Magura aflat pe ruta cursei care bate la usa mea curand Sunt 135 km pana aici. Ma intorc deoarece nori cenusii se aduna deasupra-mi. Intre Buzau si Ramnicu Sarat testez geaca de ploaie si observ cu bucurie ca e buna Intre timp telefonul pe post de MP3 Player moare. La scurt timp il urmeaza si telefonul pe care rula aplicatia de ciclism via GPS, astfel incat traseul nu este salvat. Apa uda tot ce nu e acoperit de geaca, adica destul de mult. Imi amintesc de vorbele lui Bear Grills "When in the jungle, work with it, not against it, 'couse you will louse", asa ca incerc sa ma bucur de mersul prin ploaie. Si reusesc in mare masura. Cant si dau din cap spre deliciul si amuzamentul soferilor care probabil se minuneaza de acest om care se bucura ca merge pe bicicleta prin ploaie. Ajung acasa la exact 12 ore de la plecare, computerul indica 275 km, adica jumatatea din distanta cursei Tecuci-Cluj. E bine, dar nu pacalesc singur, stiu ca a doua jumatate e intotdeauna cea mai grea. Mai dau o tura prin imprejurimi ca sa fac 300 km pe care ii termin la 21.25. Realimentez acasa si dupa ce ma ocup si de alte probleme logistice, o iau din loc. Este 22.30 cand ajung pe "circuit". Lucrez la el toata noaptea si dimineata la 06.10 kilometrajul indica 450 km. Lipsa muzicii ma face mai atent la sunetele noptii si redescopar fumusetea si simplitatea naturii. Mare moment de cumpana a fost intre 4 si 5 dimineata cand efectiv m-am chinuit sa nu adorm. Mai am 2 ore pana la ora 8 dar somnul isi cere dreptul si cum nu vreau sa risc urmari neplacute pe ultima suta de metri in starea in care eram, ma intorc. Exact cand incepe sa ploua.Trebuie sa dorm mai mult. Timpii morti afectati realimentarilor din timpul noptii, problemelor cu schimbatorul de foi care mi-a facut necazuri toata ziua, precum si cele 2 ore la care am renuntat, ma fac sa cred ca as fi putut acoperi o buna parte din cei 100 km ramasi. Dar asta se va vedea la examenul final 22 ore pe drum, din care 19h:23 min de pedalat efectiv, 450 km. One bike. One man. Powered by plants. https://www.facebook.com/VeganRider |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users