Garantie la o firma de care nu mai dau.
Last Updated: Apr 25 2013 16:59, Started by
Misiraul
, Apr 25 2013 15:53
·
0
#1
Posted 25 April 2013 - 15:53
In Oct. 2011 am cumparat un telefon LG de ~700 de lei care s-a defectat si am garantie pana in Oct. 2013. de la firma :
SUNSHINE MILLENIUM S.R.L. RO28990315, J40 /9869 /2011. Am gasit un nr. de tel. pe mfinainte si am mai gasit un nr. de tel. pe factura care nu mai sunt valide. Care este organul de stat la care se poate face plangere? Merita facut acest efort ? Daca aveti alte detalii sau parerei va rog sa le postati aici. |
#2
Posted 25 April 2013 - 15:56
OPC. E ceva bataie de cap, dar daca inchidem ochii la tepe de genul si nu le reclamam protectiei consumatorilor ar fi cazu sa ne obisnuim cu luatul de tepe
|
#3
Posted 25 April 2013 - 15:59
Eu as suna inainte la LG Romania sa iti dea o lista cu service-urile agreate in orasul tau.
|
#4
Posted 25 April 2013 - 16:25
1) La informatii (118.932) ai incercat? Poate ca au un numar.
2) De regula, cand se intampla cate ceva de genul asta, exsita ALTE firme (specializate, autorizate) care preiau sau isi impart clientii (care preiau reparatiile si garantiiel). Asa cum spunea si colegul de mai sus, la LG Romania ai incercat sa suni sa vorbesti? 3) E cumparat direct de la vreun Operator de telefonie mobila sau de la alte magazine? Poti merge cu el la ei, si poate ca au ei vreo solutie in astfel de cazuri. 4) OPC-ul ? In ultima instanta poti incerca si asta, sa suni si sa vezi ce sfat si idei au si recomanda in astfel de situatii, dar cred ca nu prea are ce sa-ti faca si sa te ajute prea mult. |
#5
Posted 25 April 2013 - 16:59
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users