Feriti-va cat puteti de Romtelecom !
Last Updated: May 21 2013 16:11, Started by
blueday
, Mar 23 2013 13:23
·
0
#37
Posted 23 March 2013 - 18:42
49 de lei este doar in primele 3 luni, apoi se mareste la 60; iar contractul dureaza cel putin 2 ani, prelungirile sunt de minim 2 ani la PF si 3 ani la PJ, horror, holocaustul telecomului romanesc.
|
#38
Posted 23 March 2013 - 18:51
Neaceasca85, on 23 martie 2013 - 18:42, said:
49 de lei este doar in primele 3 luni, apoi se mareste la 60; iar contractul dureaza cel putin 2 ani, prelungirile sunt de minim 2 ani la PF si 3 ani la PJ, horror, holocaustul telecomului romanesc. Da ai dreptate. Si crezi ca 57 lei pe luna e mult pentru asa un pachet? La rds doar hbo e 8 lei pe luna. Deci scazi din 57 8 si iti da 49 . |
#39
Posted 23 March 2013 - 18:55
wizzardro, on 23 martie 2013 - 18:51, said: Da ai dreptate. Si crezi ca 57 lei pe luna e mult pentru asa un pachet? La rds doar hbo e 8 lei pe luna. Deci scazi din 57 8 si iti da 49 . Ultima data cand am verificat discutam despre internet. La RDS platesti jumate pentru o viteza de 10 ori mai mare, in comparatie cu RTC, alte comparatii nu isi au rostul,si punct. |
#40
Posted 23 March 2013 - 19:01
Romtelepom are cel mai prost net fix. Dar nu si cel mai ieftin. RDS are cel mai bun internet fix. Dar nu si cel mai scump, dimpotriva.
|
#41
Posted 23 March 2013 - 19:05
Dar tu ai vazut cui am dat reply?
E ieftin rds nu zic si e foarte bun pe partea de internet... dar si cand sunt probleme cu echipamentele... Fiecare operator are plusuri si minusuri. Important e sa alegi ce e mai bun pentru tine. |
#42
Posted 23 March 2013 - 19:16
Am vazut ca nu mie mi-ai dat reply.
As dorii te rog frumos sa imi explici cum 10 Mbps la 50 de lei sunt mai buni pentru mine decat 100 Mbps la 39 de lei. Edit: Fiecare operator are plusuri si minusuri, dar RTC are un singur plus. Si acel plus consta in faptul ca atunci cand nu imi mergea internetul,ii sunam si in maxim jumate de ora pornea din nou. Sau daca nu se putea asa, ziua urmatoare era trimisa o echipa sa rezolve problema. In rest, gasesc numai minusuri. Edited by AIVV, 23 March 2013 - 19:25. |
#43
Posted 23 March 2013 - 19:24
Sa fim corecti totusi, la RDS 50 mbps sunt 29 lei si 100 mbps 39 lei.
Iar 20 mbps sunt 15 lei. |
#45
Posted 23 March 2013 - 19:36
Cum ziceam fiecare alege ce are nevoie. La mine este si upc cu fiber power si rds cu switch pe scara si romtelecom cu fttb. La inceput aveam 2 Mbps apoi 6 apoi 50mbps. Am ramas cu romtelecom chiar si cand a intrat rds cu echipamentele pentru ca imi trebuie un net care sa aiba un uptime cat mai bun.
Daca as fi in locul tau si as avea nevoie de viteza normal ca as alege rds sau upc pentru download. De fapt daca e sa fac un top as alege Romtelecom primul apoi UPC si apoi RDS. Si pt grila tv si pentru stabilitate si echipamente. |
#46
Posted 23 March 2013 - 19:39
Pe FTTB RDS are uptime foarte bun, chiar 100%, cel putin in Slatina. Eu am FTTH de la ei pentru ca stau la vila. Cand era pe coaxiale inainte vreme pica precum la Unguru Bulan, dar nici UPC nu era mai breaz pe modemurile Webstar.
In Slatina RTC este o mizerie, o petarda, ADSL only cu 5-8 mbps in zona mea. 0,74 upload. Vreau sa rezilieze toti din oras, aia 50 care mai sunt la ei. M-as razbuna pe ei astfel pentru mizeria contractuala pe care mi-au facut-o. Edited by Neaceasca85, 23 March 2013 - 19:43. |
|
#47
Posted 23 March 2013 - 19:53
Te cred ca unde e ADSL e mai nasol. Da nici sa fie toti la RDS nu e bine crede-ma. Lasa sa mai fie si pe la altii .
Eu am vazut cum merge FTTB la o cunostinta si nu am fost foarte impresionat. Mai ales cand mi-a zis ca a avut o perioada de 1-2 sapt cand a mers foarte prost si nu au facut nimic. Apoi faza cu limitarile pe care le-au avut cu ceilalti operatori. Nu imi inspira prea multa incredere. Plus ca nu au in grila posturile care imi plac. Si ca sa fim ontopic da e nasol ca au contracte pe 2-3 ani si ca se plateste taxa de reziliere asa mare. Dar asa e si in alte tari nu e specific numai noua. E normal cand ai un contract pe care l-ai semnat sa il onorezi, ca nu l-ai citit sau nu te-ai informat e alta problema. Prostia si domnia se platesc. |
#48
Posted 23 March 2013 - 20:57
wizzardro, on 23 martie 2013 - 19:53, said:
Te cred ca unde e ADSL e mai nasol. Da nici sa fie toti la RDS nu e bine crede-ma. Lasa sa mai fie si pe la altii . Eu am vazut cum merge FTTB la o cunostinta si nu am fost foarte impresionat. Mai ales cand mi-a zis ca a avut o perioada de 1-2 sapt cand a mers foarte prost si nu au facut nimic. Apoi faza cu limitarile pe care le-au avut cu ceilalti operatori. Nu imi inspira prea multa incredere. Plus ca nu au in grila posturile care imi plac. Si ca sa fim ontopic da e nasol ca au contracte pe 2-3 ani si ca se plateste taxa de reziliere asa mare. Dar asa e si in alte tari nu e specific numai noua. E normal cand ai un contract pe care l-ai semnat sa il onorezi, ca nu l-ai citit sau nu te-ai informat e alta problema. Prostia si domnia se platesc. Cred ca vorbim chestii diferite. Daca tu crezi ca ne deranjeaza sa semnam(ca am semnat) un contract pe 2-3 ani atunci te inseli. Ceea ce ne deranjeaza e bataia de joc cu care suntem tratati . Cel putin eu sunt o persoana foarte intelegatoare dar si intelegerea are limitele ei. Sa enumer aici 'fazele' ce mi s-au facut de catre 'maretul' RTC: 1a.deppus cerere de internet +voice 0 m-au tinut o luna ca nu exista asa ceva ;dupa o luna gasesc un pliant pe la germanos despre oferta internet click power+voice zero exact pe acea perioada; 1b.promisiune 100 Mb , cuplare la 8 Mbiti, tarif 43 ron/luna numai netul +voice 0- la comentariile mele cica e maxim admis pt linie ca as avea adsl; 2.cerere de IPTV - bineinteles, deoarece este vdsl2 la dvs, trimitem echipa sa seteze pe vdsl2 si sa va dea videoboxul- deci la nici 2 luni linia mea era pe vdsl2 30Mb/6Mn; aceasi persoana imi zice ca este trasa fibra optica pana la scara iar scara alaturata chiar e programata pentru upgrade. 3.Imi cumpar un video player mkv, un chinezism ;ajung greu si indirect la un link de la un site comercial unde era vandut sub o alta denumire ;pastrez linkul in memorie si-l postez si aici, pe forumul softpedia - avea informatii complete despre specificatii si producatorul adevarat ;peste o zi dau sa deschid situl utilizand linkul si ...SURPRIZA! mare cat tot ecranul apare urmatorul mesaj; 'romtelecom va refuza accesul la acest site deoare este daunator computerului dumneavoastra' ;cred ca era probabil daunator partenerului Huawei... 4.sun la 1930 sa ma plang de infringenta RTC in modalitatea in care vreau sa-mi utilizez internetul si dupa ce zic ce am de zis mi se inchide efectiv telefonul in nas. 5.Ii iert si ma gandesc ca ar fi bine sa-mi iau mai rar cartela prepay si sa maresc telefonia si tel la max (era o dif de 11-12 ron);Incepe primul cosmar: timp de cateva luni sunt pus la plata chiriei telefonuluiFac scandal si-mi elibereaza o factura de diferente cu o anexa pe 3 pagini cuprinzand ultimele 3-4 luni(s-a intamplat a doua oara acest fapt, prima data dupa ce mi-am pus IPTV dar atunci, pt ca nu aveam servicii ful s-a rezolvat decent si urgent-plus de asta euro se invartea in jurul a 4.3 ron);O poveste completa este postata pe avocatnet la rubrica protectia consumatorului; 6. repetate injurii, inchideri de telefon,hartuiala la dresa mea, minciuni din partea lor,angajate care-si iau 'jucariile' si pleaca de la birourile lor atunci cand punctam ce ma doare si vedeau ca nu ma pot duce cu presul. Firma are potential in sensul ca are enorm de mult de imbunatatit ; de la o abordare cu adevarat profesionala in sensul responsabilitatii in fata clientului si a numelui firmei pana la eliminarea produselor cu calitate indoielnica cu care ne-a obisnuit inca de cand faceau vanzare la pret dublu rebuturilor de la Siemens refuzate de vestici(stiu ce vorbesc, verisorul meu se ocupa cu vanzarea lor). Adica sa nu mai avem telefoane date 'gratis' care paraie,macane si huruie, mediaboxuri care sa dea mai multa caldura decat caloriferul si , nu in ultimul rand, sa faca ceva ca preturile mediaboxului si a modemului sa nu coste dupa 2 ani de chirie si fara garantie cu 20% mai mult decat unele noi, cu garantie integrala si de 4-5 ori mai mult decat le-as putea lua de pe piata de second. |
#49
Posted 23 March 2013 - 21:19
Nu contest ce zici dar daca ai atatea probleme de ce mai stai la ei? Nu sunt in Iasi si alti furnizori?
|
#50
Posted 23 March 2013 - 21:58
Problema e ca nu este contract SEMNAT ceea cu ce ma confrunt eu, ci un rahat de prelungire prin telefon, dracu sa-i ia pe cei care practica asa ceva, in special pe Rahat Telecom astia care nu stiu ce e aia continuare pe perioada nedeterminata ci iti pun sula-n coaste sa prelungesti, sa te legi pe inca X ani.
Ce m-as bucura sa dea faliment, sincer spun ca n-am urat pe nimeni ca nu-mi sta in fire, dar astia m-au facut sa urasc. Ma scot din sarite ca fac asa ceva pe baza a ce, a unei retele de tot rahatul, tiganii sa le-o fure, si DSLAM-ul ala are o cutie de tabla ce i-ar tenta. La contract semnat de pix sau digital da, sunt de acord sa platesti daca nu-l onorezi, dar cand suni si fraieresti prin manipulare psihologica nu se cheama ca esti un nenorocit? Asta urasc eu la Reziliecom, ca au reusit sa pacaleasca cu 3 ani plus net inutil bagat pe gat un om totusi cu capul pe umeri, dar nepasionat de telecom ca mine. Praful sa se aleaga de OTE, Inalta Poarta OTE-mana, aia sunt. Edited by Neaceasca85, 23 March 2013 - 22:02. |
#51
Posted 23 March 2013 - 22:24
Neaceasca esti ok si cand te vad cand te stresezi pt un amarat de contract... eu ti-am scris intr-un post mai demult sa incerci pe aria Juridic sa vezi ce se poate face. Poate te lamureste careva cum sa inchizi contractul mai devreme fara sa platesti penalizari. Nu stiu cum e cu legislatia dar ceva tot se poate face ca sa scapi de ei daca te streseaza asa tare . Mai ales ca ai zis ca a raspuns fratele tau si a facut el prelungirea.
|
|
#52
Posted 23 March 2013 - 22:34
blueday
Te inteleg foarte bine. Si eu am avut multe probleme cu serviciile RTC, insa am rezolvat-o (in termen de 30 de zile dupa expirarea contractului), prin internet. Le trimiti, prin e-mail, o cerere tip completata (pe care o gasesti la adresa: http://www.scribd.co...re-rezidentiali), impreuna cu o copie dupa cartea de identitate. Trebuie sa fi tare, ca imediat ce ajunge cererea la ei, te vor contacta si vor incerca sa te convinga cu tot felul de oferte, care de care mai tentante, dar mincinoase. De mine si-au batut joc pana intr-o zi, cand le-am zis adio, pana nu vad cablu de fibra optica RTC in localitate nu mai am ce discuta cu voi. Telefonul functiona deplorabil, aveam fir de 0,40 mm, de pe timpul lui Ceashca. Cand vorbeam la telefon se auzea ca dintr-o surdina, desi am schimbat aparatul cu altul mai performant. Urmeaza procedura cu cererea de reziliere si copia dupa C.I. si se rezolva. La mine a durat 34 de zile pana am terminat-o definitiv cu RTC-ul, dupa trimiterea cererii. Adresa de expediere a cererii este [email protected]. Succes. |
#53
Posted 24 March 2013 - 02:09
wizzardro, on 23 martie 2013 - 22:24, said:
eu ti-am scris intr-un post mai demult sa incerci pe aria Juridic sa vezi ce se poate face. Poate te lamureste careva cum sa inchizi contractul mai devreme fara sa platesti penalizari. La biserica de vis-a-vis de magazin preotul l-a lasat balta pur si simplu, nu l-a mai platit, dar el nu trebuia sa pastreze numarul. Edited by Neaceasca85, 24 March 2013 - 02:13. |
#54
Posted 24 March 2013 - 08:32
CLaudiu1997, on 23 martie 2013 - 17:56, said:
Așa am primit și eu! Nu am putut rezolva nimic și am reziliat cu taxă de reziliere de 223 euro. Ei se fac că plouă și la sediu, ”ați acceptat, nu avem ce vă face, e vina d-voastră!„ !!! nu trebuia sa platesti nimic, ei nu pot demonstra ca ai acceptat, deoarece nu exista acte (un nou contract). ce au trimis prin posta, este o parodie de proasta factura! PicoDazore, on 23 martie 2013 - 22:34, said:
blueday Te inteleg foarte bine. Si eu am avut multe probleme cu serviciile RTC, insa am rezolvat-o (in termen de 30 de zile dupa expirarea contractului), prin internet. Le trimiti, prin e-mail, o cerere tip completata (pe care o gasesti la adresa: http://www.scribd.co...re-rezidentiali), impreuna cu o copie dupa cartea de identitate. Trebuie sa fi tare, ca imediat ce ajunge cererea la ei, te vor contacta si vor incerca sa te convinga cu tot felul de oferte, care de care mai tentante, dar mincinoase. De mine si-au batut joc pana intr-o zi, cand le-am zis adio, pana nu vad cablu de fibra optica RTC in localitate nu mai am ce discuta cu voi. Telefonul functiona deplorabil, aveam fir de 0,40 mm, de pe timpul lui Ceashca. Cand vorbeam la telefon se auzea ca dintr-o surdina, desi am schimbat aparatul cu altul mai performant. Urmeaza procedura cu cererea de reziliere si copia dupa C.I. si se rezolva. La mine a durat 34 de zile pana am terminat-o definitiv cu RTC-ul, dupa trimiterea cererii. Adresa de expediere a cererii este [email protected]. Succes. le-am trimis mail si scrisoare cu confirmare de primire. la mail nu au raspuns, scrisoarea o pot ignora. ce le poti face?? nu platesti. eu pastrez ultima chitanta de la ultima factura, contractul de 2 ani care a expirat acum 2 luni, si sa vad cum pot ei demonstra ca am dorit prelungirea contractului? prin "oferta acceptata telefonic"? sa probeze cu convorbirea inregistrata, ca acolo se poate auzi foarte clar cum am spus : NU MA INTERESEAZA NICIO OFERTA ! am recipisa + confirmarea de primire a scrisorii trimise prioripost la romtelecom, eu pot demonstra ca am notificat aceasta societate infecta de dorinta mea de a nu continua, plus ca nu voi mai plati nimic daca imi vor mai trimite facturi. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users