Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Masinile electrice si hibride nu sunt inca solutia...
Last Updated: Sep 04 2018 20:32, Started by
Ahasverus
, Mar 08 2013 23:44
·
0
#398
Posted 23 December 2017 - 00:05
#400
Posted 23 December 2017 - 07:58
@ford4, pe mine ma intereseaza.
Edited by Torquemada-666, 23 December 2017 - 07:59. |
#401
Posted 23 December 2017 - 23:19
Am observat ca multi zic de hibride ca nu acopera toata gama de preferinte si ca de aia nu pot inlocui dieselul. S-a gandit vreodata aceia ca este doar o intoxicare tipic germană care au nevoie de piata din Europa fiindca altundeva nu și-ar mai putea vinde nicaieri "otravurile" lor (nicaieri in lume nu sunt piete mari in care sa se vanda autoturisme cu motoare diesel).
Iata in SUA ce gama larga de hibride sunt : http://www.hybridcars.com In Europa de ce nu exista așa ofertă si trebuie sa inghitim NOx-ul de la diesele impreuna cu propaganda lor mincinoasa ca nu exista alternativa la diesel pe unele segmente ? |
#402
Posted 28 December 2017 - 20:23
Toate cele 16.000 de autobuze din Shenzhen au fost tranformate inautobuze electrice. Urmeaza taxiurile 12.500 din care deja 60% sunt electrice:
https://electrek.co/...electric-buses/ Eu cred ca putem inchide topicul ca discutiile nu mai au sens. Masinile electrice sunt solutia. |
#403
Posted 28 December 2017 - 21:59
bzalex, on 28 decembrie 2017 - 20:23, said:
Toate cele 16.000 de autobuze din Shenzhen au fost tranformate inautobuze electrice. Urmeaza taxiurile 12.500 din care deja 60% sunt electrice: https://electrek.co/...electric-buses/ Eu cred ca putem inchide topicul ca discutiile nu mai au sens. Masinile electrice sunt solutia. Pe banii altora (adica guvern, primarie etc..) poate or fi solutia, dar pe banul persnal, al omului de rand, masina electrica mai are de asteptat mult si bine. |
#404
Posted 28 December 2017 - 22:38
Pana acum va plangeati ca întâi trebuie electrification transportul în comun, acum va plângeți ca de ce se face. China are cele mai multe mașini electrice din lume. Deja unii producători nu fac fata la comenzi. Mai durează puțin și preturile o sa scada
|
#405
Posted 28 December 2017 - 23:13
Kroghy, on 23 decembrie 2017 - 00:05, said: Esti constient ca un e-Golf nu-ti asigura suficienta baterie sa mergi pana la mare in confort, similar unei masini normale? Am mers cu eGolf, este magic, tinand cont ca iese pe usa aceluiasi producator care pe vremuri facea "tractorase", este o evolutie, dar privind direct la Opel Ampera E si alte masini similare, Golf-ul si-o cam fura la mai toate capitolele, pana si Hyundai Ioniq electric pare mai atractiv. |
#406
Posted 29 December 2017 - 01:17
jakota, on 28 decembrie 2017 - 21:59, said: Pe banii altora (adica guvern, primarie etc..) poate or fi solutia, dar pe banul persnal, al omului de rand, masina electrica mai are de asteptat mult si bine. Mult si bine adica pana in 2030 nu-i asa ? https://www.auto-bil...ina-132194.html |
|
#407
Posted 29 December 2017 - 01:38
Torquemada-666, on 19 decembrie 2017 - 12:26, said: http://m.automarket....cate-81767.html BMW a livrat in 2017, 100.000 masini electrice, fara reclame bombastice si proiecte de fatada. jakota, on 28 decembrie 2017 - 21:59, said: Pe banii altora (adica guvern, primarie etc..) poate or fi solutia, dar pe banul persnal, al omului de rand, masina electrica mai are de asteptat mult si bine. In Timisoara pe ruta liniei 5 de tramvai au bagat microbuze diesel si au scos tramvaiele. Nu inteleg cum de este mai economic sa faca asa ceva. Ba au mai cumparat si vaporase ca sa faca transport de persoane pe rau.. si nu cred ca's electrice. La noi poluarea o fi ceva abstract. |
#408
Posted 29 December 2017 - 04:23
Ford4, on 29 decembrie 2017 - 01:17, said: Iar pui titluri propagandistice din presa ??? Ca argument ? Și chiar daca va fi așa,slovenii nu vor înmatricula in alte tari ? Ca românii în Bulgaria ? Ford....,ești ca ăia de la Antena 3. Faci un deserviciu celor pe care ii susții. Lumea, populația,nu e anti electrice din principiu omule,pricepe asta odată ! Este însă sceptică. Iar băgatul pe gat cu forța,lucru pe care îl faci tu ii îndepărtează,nu îi apropie. Lasă dracu electricele sa se dezvolte și trecerea la ele se va face in mod natural,datorita avantajelor. Vrei sa legiferezi de ai o chestie cu interzisul ba de aia ,ba de ailaltă,sau ce i cu tine ? Ești și caraghios ca principiu având în vedere că tu tot pârțâi un Ford cu motor termic de colo colo . Macar @bzalex e corect. |
#409
Posted 29 December 2017 - 05:23
#410
Posted 29 December 2017 - 07:23
Masinile hibride nu sunt inca solutia?
Dar ce spuneti despre Prius, Lexus? |
#411
Posted 29 December 2017 - 10:17
Scubaskot, on 29 decembrie 2017 - 07:23, said:
Masinile hibride nu sunt inca solutia? Dar ce spuneti despre Prius, Lexus? Tu ce ti-ai cumpara, in aceeasi bani( sa zicem noua) ? intre un Prius care cred ca e vreo 25-30k EU si orce diesel european Astra,Golf, Focus, 308, Megane ? Heck de banii aia iei chiar clasa mai mare - Vectra/insignia, Passat etc... Edited by jakota, 29 December 2017 - 10:27. |
|
#413
Posted 29 December 2017 - 12:51
jakota, on 29 decembrie 2017 - 10:17, said:
Tu ce ti-ai cumpara, in aceeasi bani( sa zicem noua) ? intre un Prius care cred ca e vreo 25-30k EU si orce diesel european Astra,Golf, Focus, 308, Megane ? Heck de banii aia iei chiar clasa mai mare - Vectra/insignia, Passat etc... Prius 2 este din clasa medie. Are ampatament de 2,7 m. Asa ca normal ca e mai scump decat Astra, Golf etc. Comparatia cu o compacta o faci cu Auris hybrid care e comparabila ca pret cu un diesel automat compact, daca nu mai ieftin chiar (decat Golf sigur e mai ieftin - 21300 Auris hybrid, vreo 23000 Golf diesel cu cutie automata) Rdaneel, on 29 decembrie 2017 - 04:23, said: 1) Și chiar daca va fi așa,slovenii nu vor înmatricula in alte tari ? Ca românii în Bulgaria ? 2) Iar băgatul pe gat cu forța,lucru pe care îl faci tu ii îndepărtează,nu îi apropie. 3) Ești și caraghios ca principiu având în vedere că tu tot pârțâi un Ford cu motor termic de colo colo . 1) Foarte putini, deoarece sunt mai civilizati si respecta legile (procentul de manelisti si cocalari e mai redus la ei) 2) Eu nu pot baga pe gat cu forta la nimeni ca nu pot legifera nimic. Pot insa vota pe cei care urmaresc scoaterea rablelor din circulatie si inlocuirea lor treptata cu hibride si electrice. 3) Nu o partai ca nu e diesel ! |
#414
Posted 29 December 2017 - 19:38
Ford4, on 29 decembrie 2017 - 12:51, said:
1) Foarte putini, deoarece sunt mai civilizati si respecta legile (procentul de manelisti si cocalari e mai redus la ei) 2) Eu nu pot baga pe gat cu forta la nimeni ca nu pot legifera nimic. Pot insa vota pe cei care urmaresc scoaterea rablelor din circulatie si inlocuirea lor treptata cu hibride si electrice. 3) Nu o partai ca nu e diesel ! 2. Cei ce pot legifera o fac in functie de interese, deci nu fi atat de optimist. 3. Nu e diesel, dar totusi se vor monta filtre de perticule si pe benzinare, Mercedes a facut-o deja. De ce oare? |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users