Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Achizitie DAF FTXF 105.460
Last Updated: Mar 13 2013 15:49, Started by
Wug
, Feb 28 2013 17:13
·
0
#1
Posted 28 February 2013 - 17:13
Salutare,
Am ocazia sa achizitionez modelul din subiect. Cateva detalii despre: An 11/2006 Km 786000 EURO 5 Putere 340kw Automat Aer Conditionat Navigatie Anvelope bune 305/80R22.5 Per total se prezinta bine. Pretul e 7000 euro. Din cunostintele mele DAF si MAN sunt eficiente nu neapara doar tehnic ci si dpdv al costurilor de rulaj. Attached Files |
#5
Posted 28 February 2013 - 22:19
daf-ul face masini excelente.
nu ama vut ocazia sa ma dau cu automat dar cu manual am mers. si mai ales la banii aia ....e pomana. dar vezi cum e cu inmatriculatu la ele. ca banuesc ca nu e inmatriculat la noi. la costuri de intretinere nu are rost sa intrebi pe forum. daca ai un mecanic care stie ce face, filtrele si uleiurile is egale la preturi la toate, ca e Volvo, ca e daf, ca e man. ranult`u e ceva mai scump la intretinere. si pica mai des mai ales DXI de la Renault - euro 6 cica. da n-au nici un dumnezeu. ca motor daf si man rupe pamantul. in cazult tau este ieftin. motorul trebuie sa duca linistit 2 mil km. vezi si cum e cu retarder sau intarder? daca are retarder e un motiv in plus sa`l cumperi. |
#6
Posted 28 February 2013 - 23:36
460 e foarte ok, cutia automata e foarte foarte buna si 700k km nu sunt chiar o eternitate, modelul e Euro 5, deci taxe mici la autostrazi si cu siguranta are retarder. Stimabilul care a zis ca DAF ii naspa nu stie ce vorbeste. Intretinerea nu e scumpa, o revizie in reprezentanta DAF in Romania costa cam 1400 de lei cu manopera si consumabilele ce se inlocuiesc. Iar cabina mare face toti banii!!! Doar 7000 de euro???
|
#7
Posted 01 March 2013 - 10:13
@coracao
La ce interval se fac reviziile? Pretul pentru revizie e banal. Ma asteptam la mult mai rau. Pretul este intr-adevar mic insa sunt anumite conditii impuse. Intr-un cuvant nu are acces oricine. Despre Volvo FH12 ce sti? @D3an Taxa la Volvo EURO 3 e 2700 euro in RO. Taxa la DAF EURO 5 e 330 euro. Are retarder. |
#8
Posted 01 March 2013 - 11:21
Daca printre conditii e si ceva de genul ca trebuie sa mai lucrezi la ei la Vilvorde vreo 2 ani pe un tarif care nu iti va acoperi cheltuielile eu zic ca e teapa.Se plang multi colegi in special din Spania de astfel de capcane.
Daf nu e o masina rea dar in ultimii ani masinile sunt tot mai proaste.Stiu un xf 460 care consuma 20L ulei lunar si inca nu are 900.000. La varsta asta nu se poate vorbi de intretinere doar adunand uleiul si 3 -4 filtre. Iti trebuie si un pic de noroc caci turbo,chiulasa,injectoare,termocupla sau chiar cutia de viteze se poate defecta oricand. Reviziile se fac si in fuctie de tipul de transport efectuat,un 60-80.000 km e ok . Volvo E3 e mai fiabil si mai economic decat DAF dar e mai scump si are taxa de inmatriculare mai mare,Si norma E3 e depasita,chiar daca acum nu se plateste impozit sau taxe de drum diferentiate pe norma de poluare in B,F,I,nu se stie in 2-3 ani cum vor evolua treburile si atunci masina nu va mai valora mare lucru. |
#9
Posted 01 March 2013 - 15:12
@bolo
Nu, nu implica absolut nimic despre a lucra la ei sau pentru ei. Ca la orice achizitie second intr-adevar e nevoie si de noroc insa tinand cont de faptul ca masina a circulat exclusiv pe autobanda in Vest sansele sa fie o panarama sunt reduse comparativ cu Romania sa zicem. Si eu gandesc la fel despre Volvo E3. Te gandesti ca salvezi la achizitie dar dai pe partea cealalta la taxe, impozite, etc.Din ce am citit am inteles ca E3 are un consum mai mare decat E5, respectiv E3 37-38% iar E5 32-33%. Vorbesc in sarcina maxima admisa. |
#10
Posted 01 March 2013 - 17:11
Wug, on 28 februarie 2013 - 17:13, said:
Km 786000 coracao, on 28 februarie 2013 - 23:36, said:
Intretinerea nu e scumpa, o revizie in reprezentanta DAF in Romania costa cam 1400 de lei cu manopera si consumabilele ce se inlocuiesc. Rulment roata fata se vinde doar cu butuc=2000ron fara tva. D3an, on 28 februarie 2013 - 22:19, said:
motorul trebuie sa duca linistit 2 mil km. Pana la 2 mill km mai schimbi vreo 2 sau 3 compresoare turbo electromotoare alternatoare un set de injectoare un tremoflot si in general ce mai e nevoie in functie si de ce noroc ai. bolo, on 01 martie 2013 - 11:21, said:
La varsta asta nu se poate vorbi de intretinere doar adunand uleiul si 3 -4 filtre. |
|
#11
Posted 01 March 2013 - 17:19
@bulan60
Masina e de Belgia, nu-mi fac probleme de km inapoi. Acolo nu e chiar ca in Romania. Masinile sunt tinute din scurt la numarul de km. Orice schimbare de proprietar implica verificarea km altfel nu se elibereaza numere de tranzit. |
#12
Posted 01 March 2013 - 17:42
Bine crezi ce vrei.
Cand ajungi in service in Romania si platesti tu cu mana ta o verificare cu laptopul ai sa vezi ce kilometri are. Eu am fost in Belgia sa vad niste iveco care erau la superoferta si din 15 bucati am ales 5. Desi toate erau serie continua la motor si sasiu aveau kilometri intre 750000 si 1100000. Din motive de finantare n-am putut sa le mai luam pe alea 5 pe care le alesesem eu si aveau cam 750000 km la bord. Peste doua sapatamani surpriza mare pe net nu se vanduse niciuna si toate 15 aveau intre 650000 si 750000. Concluziile trage-le tu! |
#13
Posted 02 March 2013 - 01:51
Revizia includea ulei si toate filtrele...nu stiu ce sa zic despre calitatea lor dar cred totusi ca erau ok, de la reprezentanta fiind. Vorbeam doar de revizii, nu intretinere, care nu sunt acelasi lucru, zic...reviziile sunt la 90k km.
|
#14
Posted 02 March 2013 - 10:21
coracao, on 02 martie 2013 - 01:51, said:
ulei si toate filtrele...nu stiu ce sa zic despre calitatea lor Am un prieten care are 4 iveco si se plangea ca ii consuma motoarele ulei si cand face schimbul de ulei mai gaseste in baie 10-11 litri din 25. Degeaba i-am spus ca baga ulei prost ca nu vroia sa inteleaga. Pana nu m-am dus eu si i-am cumparat un bidon de ulei bun sa faca un schimb ca sa se convinga ca motoarele nu au nimic nu a vrut sa renunte la uleiul pe care il cumpara decand a deschis firma. |
#15
Posted 02 March 2013 - 20:02
@bulan60
Chiar m-ai facut curios,ce ulei i-ai recomandat. Iveco consuma ulei oricat de nou e,are cilindree mica iar in comparatie cu alte motoare necesita o cantitate de ulei mult mai mica,cred ca doar 27 L .Mie mi-a recomandat un mosulica,patron de service Iveco in It si care mai si lucra in atelier sa fac schimbul la 150.000 km...ulei recomandat Urania FE. @Wug Oricat de ciudat ar parea,se merge si in B cu magnetul sau siguranta scoasa,mai ales la firme unde lucreaza romani.iar ATU nu e chiar cea mai serioasa firma.Pretul este foarte bun daca nu ii lipseste cifra 1 in fata. Am condus Volvo E3 de 400CP si avea un consum foarte bun,e imposibil sa fie diferenta de 5 L % intre E3 si E5.La fiabilitate E3 bate oricand E5. Autostrazile din Belgia nu sunt un exemplu de calitate,mai ales cand e vorba de partea franceza a Belgiei. Edited by bolo, 02 March 2013 - 20:02. |
|
#16
Posted 02 March 2013 - 20:25
@bolo
Ulei Urania se foloseste si la CEFIN, service IVECO in Romania Sau, ma rog, se folosea cand duceam IVECO-urile la revizie... |
#17
Posted 02 March 2013 - 20:56
@bolo.
Ti-am trimis mesaj pe privat cu marca uleiului. @danutzu_1069 Asa e urania scria pe butoaile alea goale din tir cand tragea la incarcat langa vapor si le umplea cu furtunul. |
#18
Posted 04 March 2013 - 08:15
@Bulan60
Mda, nu te contrazic cu numarul de km insa experienta ta cu Iveco spune multe. Dupa achizitie as intra la o verificare acolo in Belgia la Daf tocmai pentru a verifica km. Treaba cu km inapoi e groasa in Belgia si stiu ca e caz de puscarie la un moment dat. Fiind firma sunt obligati sa specifice numarul de km pe factura si sa puna la dispozitia mea "Car pass", certificatul care atesta numarul de km. @bolo Sti ceva de ATU ce ar trebui sa stiu si eu? |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users