Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...
 Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...
 Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!
 

Noul Ford Focus

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
2708 replies to this topic

#19
Byt

Byt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,232
  • Înscris: 05.02.2002
Offf, de ce nu intelegi ca nu am facut nici o comparatie ? Am vazut in trei reviste auto reclame mari cu "Ford ofera garantie 4 ani" ca dupa sa citesc un alt articol care spunea ca nu e chiar asa ca de fapt garantia e pe bucati si doar la motor si cutie este de 4 ani.

Edit : Am vazut acum ce inseamna la Toyota din bara in bara si :D pai e exact ce am scris si eu la VW ! Sau imi spui ca daca se duc bucsele sau discul de ambreiaj ei nu o sa iti spuna ca e de la drumuri sau de la uzura normala si o sa le schimbe imediat. Come on...

Edited by Byt, 25 November 2005 - 00:18.


#20
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,061
  • Înscris: 26.11.2001
Ba, ai facut comparatie, si ai fost rau intentionat, reiesea ca Ford da teapa, cand colo e chiar mai corect decat VAG de ex.

Da la Toyota iti schimba amortizoarele si ambreiajul si dupa 2 ani si 11 luni, intreaba posesorii, crezi ca degeaba Toyota ajunge locul 1 in lume acum?

Speedo

#21
gigi_p

gigi_p

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 188
  • Înscris: 17.07.2005
@Cornel. Pai nu mi-am pus ca si asa m-am intins cam tare cu configuratia si parbrizul incalzit, scaunele incalzite chiar mi se pareau mofturi. In schimb mi-am pus sistem audio Sony cu Mp3 care arata beton si se aude la fel - ma rog, eu sunt incantat.

Dezaburirea se face intr-un minut, dar nu complet. Adica mare parte a parbrizului e dezaburita, mai ramane ceva pe la margini, dar dispare si acolo cam dupa inca 1 min. Problema e alta, valabila la orice masina. Ca sa fie eficienta dezaburirea, se activeaza AC si se da spre parbriz cu ventilatorul la max. Asta, iarna, cand tocmai ai pornit motorul cel rece, inseamna aer rece de afara care-ti vajaie pe la cap si nu e chiar placut. Astfel ca eu il dau pe treapta 3 la inceput, apoi 2 si dezabureste cam in 2 min complet. Apoi e o perioada scurta in care dezactivez AC si dau ventilatorul pe 1, cu aer cald la maxim (ca oricum nu vine nici un aer cald dupa 2 min). Cand incepe sa se incalzeasca putin motorul, dau ventilatorul mai tare sa-mi bage si mie caldura in masina. Si cand e numai bine in masina, tocmai ajung la servici :( si tre sa cobor din ea.

Cat despre click-aitul ala...mi se pare normal. Adica nu ma deranjeaza catusi de putin.

Acum despre garantie. Dupa cum am spus mai sus, explicatiile dealerului despre ce piese intra si ce nu intra in garantie sunt vagi. In garantia masinii scrie clar ce piese nu intra in garantie, fara nici un etc dupa. Nu mai retin acum care-s alea, dar mi se par de bun-simt (adica placute de frana, anvelope, cam d-astea in principiu).

Problema este ca intr-adevar, garantia este intre 18 luni si 48, in functie de piese. Care au 18, 24, 36 sau 48 nu mi s-a spus si nici nu am primit vreo lista clara. O sa mai discut cu dealerul depsre problema garantiei cand merg sa-mi iau numerele de leasing ca inca am provizorii.

Ce nu-mi place este faptul ca in reclame n-am vazut scris cu vreo steluta ceva, ca garantia de 4 ani e doar pt motor si cutie.

Eu ii inteleg oarecum si pe dealeri. Nu pot da garantie la suspensie 4 ani fara limita de km, ca la cum stiu eu ca circula de exemplu unii angajati cu masinile firmelor, sau taximetristi (adica-i doare undeva ca iau gropi de tip oala cu 50 km/h) cred c-ar schimba pe garantie in 4 ani astia vreo 8 randuri de suspensii.

Nu mi se pare o magarie ca nu-s 4 ani la toata masina, ci faptul ca nu se spune acest lucru dinainte sa cumperi masina. Dar nu cred ca e vreo manevra, mult diferita de ce fac toti dealerii de masini. Fiecare incearca sa ascunda lucrurile neplacute si sa le scoata in fata pe cele bune, in incercarea de a vinde masini.

PS. Va rog sa nu mai comparati VAG cu Ford in threadul asta. E si un Versus pe undeva, chiar Ford Focus vs. Volkswagen Golf. Scrieti acolo despre comparatii. Asta e jurnal de bord..

#22
gigi_p

gigi_p

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 188
  • Înscris: 17.07.2005
Revin cu cateva impresii, dupa un drum facut ieri de la Basov la Sighisoara si inapoi.

Drumul, dupa cum se stie, este exceptional ca si asfalt, marcaje, etc. E o placere sa mergi pe drumul respectiv - de-ar fi asa toate ce bine-ar fi.

Acum despre masina. Am mers destul de cuminte la dus, cu viteze intre 90-110 km/h, 50-55 in localitati (cu tempomat, ca ma manca talpa altfel). Turatia am tinut-o cam intre 2000-3000, urcand la 3500 maxim 4000 in depasiri. Consumul dat de computerul de bord cand am ajuns la Sighisoara a fost 6.0 l/100km. Am fost f incantat de drumul pana acolo.

La intoarcere, drumul a fost f. obositor:se innoptase, aglomerat, multi care fie merg cu proiectoarele de ceata cand e cer senin, fie farurile bat catre stele, fie merg cu faza lunga si uita de ea, vreo 3-4 carute pe langa care am trecut si care nu aveau ABSOLUT NICI UN FEL DE SEMNALIZARE, si pe care le vedeam relativ tarziu. Asa ca la intoarcere am mers mai mult cu viteza a IV-a, cam cu 70-80 km/h, rareori cu 90-100. Consumul mediu total aratat la intoarcerea in BV era 6.5%, de unde am dedus ca la drumul de intoarcere am consumat 7%. Ca idee, masinii ii place cel mai tare cam peste 3000 rpm, dar inca o mai menajez si incerc sa trec de 3000 doar cand fac cate o depasire.

In ansamblu, masina s-a comportat impecabil si sunt foarte multumit de ea. Parca si radioul si-a mai revenit - am ascultat radio pe drum si a fost ok (cu exceptia muntilor...unde oricum nu prinzi cu nimic). Probabil ca unele posturi emit prost in Brasov si de aia imi mai baraia.

Stabilitatea in curbe a fost usor afectata de cauciucurile de iarna care-s mai elastice - dar nu cu mult. Asfaltul era perfect uscat, cam 6-7 grade afara, si mi-ar fi placut sa le am pe cele de vara pe masina, dar nu mai e mult pana la primavara :D

Cam atat deocamdata.

#23
cornel001

cornel001

    Scapat de la balamuc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,261
  • Înscris: 30.07.2005
Pai cred ca n-a consumat mult... tinand cont si de faptul ca inca e in rodaj, e si frig, si drumul ceva mai aglomerat la intors... nu ? Sau esti de alta parere ?

#24
Alexandru

Alexandru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 783
  • Înscris: 28.11.2001
in oras cam cat consuma ?

#25
gigi_p

gigi_p

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 188
  • Înscris: 17.07.2005
In privinta consumului sunt multumit. Adica chiar nu ma asteptam sa ia 6 % in conditiile in care in cartea tehnica zic ca ar trebui sa ia 5.5 in afara, masina fiind noua si in conditiile in care am mers prin localitati cu 50-60.

In oras consuma cam 10 - 10.5 l/100.

#26
cornel001

cornel001

    Scapat de la balamuc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,261
  • Înscris: 30.07.2005
Intr-adevar consumul in oras nu e prea stralucit. Dar tinand cont de anotimp si rodaj... Sa vedem cat va consuma la vara, dupa ce se mai lasa, si va fi si mai cald.

#27
Ahile

Ahile

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,651
  • Înscris: 11.07.2004
Se pare ca a aparut si noul Focus ST: 5 cilindri, 2500 cmc turbo, 225ch, 13,7 consum in oras conform normelor. E vorba de un motor preluat de la Volvo! Cilindreea e destul de mare. De unde si consumul cam mare. E interesant ca cei de la Volvo au scos mai multe variante ale acestui bloc motor, cea mai tare fiind dusa pina la 300 ch printr-un turbo mai generos. Ford s-a oprit la 225 ch probabil si pentru ca nu au transmisie integrala si nici nu vor avea pe modelul asta. In tot cazul se anunta a fi cam la acelasi pret cu GTI-ul lui VW, desi are mai multi cilindri, cilindree mai mare, putere mai mare...
Din cite stiu eu, e propus doar cu cutie manuala in 6 trepte. Atinge suta in 6,8 s. Cu o zecime de secunda mai repede decit GTI DSG. Si cu 4 zecimi mai repede decit GTI manual. Oricum marea problema ramine consumul, zic eu. GTI ia doar 10,7 consum in oras conform normelor. Probabil Focusul ST ia in practica nu doar 3 litri in plus la suta, ci vreo 4. Pentru mine asta ar fi determinant in cazul unei eventuala alegeri.
Aviz amatorilor.

Edited by Ahile, 29 November 2005 - 18:41.


#28
gigi_p

gigi_p

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 188
  • Înscris: 17.07.2005
Ahile, cred tu ai o obsesie cu GTI-ul, ca prea pomenesti de el des :P.

Adica daca focusul are putere mai mare, cilindree mai mare, si tu te plangi ca are comsum mai mare. Pai nu e logic ?? Ori vrei performanta, ori vrei consum mic. Cand te uiti la o masina de 200+ CP nu cred ca mai conteaza asa mult consumul...ca doar nu mergi cu ea la 2500 rpm ca sa nu-ti consume.

Apropo, nu prea vad eu bine masinile astea hot-hatch pe la noi. Adica jante de 18, suspensii ca betonul + gropile primitoare ale patriei. Not very nice nici pt masina, nici pt pasageri. Desi eram cumva mahnit ca am jante de 15 si as fi vrut de 16, acum ma bucur ca-s de 15. In primul rand ca sunt mai ieftine anvelopele pe 15 decat alea pe 16, iar d.p.d.v. gropi, cred ca vor avea viata ceva mai lunga decat jantele mai mari.

In alta ordine de idei, am avut ocazia sa "testez" franele acum 2 zile. Veneam pe drumul Sighisoara-Brasov, prin padurea Bogatii, noaptea. e un drum sinuos, cu curbe ce se pot lua si cu 100 km/h - dar e cam periculos ca nu prea vezi ce e dupa curba la viteza aia si te poti trezi cu ce stiu eu ce in fatza. Eu veneam cu aprox 70-80 km/h (avand in vedere si experientele cu carutele de sambata) si vad cam la 50-100 m in fata niste stopuri...era o dihanie de tir sau camion, care cara niste tevi mari si avea pus in capul lor un triunghi reflectorizant (am vazut asta cam m-am apropiat). Partea proasta era ca eu ma apropiam f. repede de el, fiindca mergea cam cu 10-15 km/h :o. Nu ma asteptam sa mearga asa incet, ca deh, era autovehicul. Daca era caruta, normal ca franam mai din timp...Am apasat brusc frana si am oprit de la 70-80 la 10 km/h. S-a oprit incredibil de rapid si foarte stabil. Nu a derapat deloc, nu a intrat nici ABS, desi era putin umed asfaltul. M-am oprit in spatele lui cam la 10 m...foarte bune frane/anvelope, desi inca nu-s rodate complet.

#29
gigi_p

gigi_p

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 188
  • Înscris: 17.07.2005
Dupa inca 170 km facuti prin oras (cam 30-40 %) + restul facuti afara (drumuri Brasov-Poiana BV si Brasov-Predeal, noaptea, mers cu 60-80 km/h, in vit. 3-4, trafic lejer) consumul mediu a fost de 7.2 l/100km. Sunt foarte multumit de consum :).

Masina consuma mult (peste 10%) doar daca fac drumuri scurte (sub 5 km) in oras, la ore de varf, cu motorul rece. Altfel, consumul este in limite acceptabile (mai cu seama ca e 4 RON litrul de benzina :( ).

#30
cornel001

cornel001

    Scapat de la balamuc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,261
  • Înscris: 30.07.2005
Cum adica 4 RON ? Aici in Bucuresti e 3,2-3,3. Ce benzina ii pui tu ?

#31
gigi_p

gigi_p

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 188
  • Înscris: 17.07.2005
Pun Mol Evo, care e 3.95. E si aici de 95 cu 3.2 - 3.3, dar prefer sa-i bag benzina cat mai buna, chiar daca ma costa mai mult.

#32
DtiPU

DtiPU

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 05.12.2005
Toate discutiile pe seama noului focus s-au tinut pana acuma pe baza modelului pe benzina.Eu mi-am luat un diesel.Am facut pana acuma cam 500 km si mi se pare totul ok.Motorul e de 1,8 cu 115 CV.E un pic zgomotos dar e de inteles  fiind un diesel.Nu stiu care sunt comportamentele unei masini noi,in rodaj,pt ca nu am mai avut pana acuma una noua.Oricum sunt un tip care are nevoie de o explicatie logica la toate,asa ca orice zgomot ciudat,orice zumzait ma ingrijoreaza.Masina a mers pe autostrada cu 140 km/h si avea cam 2900 de ture.Doar pe la 2500 de ture auzeam un lejer zumzait constant.In rest era ok.Peste 3000 de ture mi  s a recomandat sa nu trec inca...

#33
gigi_p

gigi_p

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 188
  • Înscris: 17.07.2005
Felicitari pentru achizitie si s-o stapanesti sanatos.

Ce varianta de echipare e, ce dotari ?

#34
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,061
  • Înscris: 26.11.2001
Pune OMV de 95, este curata, buna si suficient pentru nevoile zilnice, asta daca nu faci liniute.

Ce rost are sa pui benzina scumpa cand nici nu te folosesti de ea, crezi ca motorul are ceva impotriva sa mearga cu cea de 95 daca e curata si corect facuta? Motorul oricum stie sa-si regleze singur avansul dupa arderea obtinuta.

Speedo

#35
gigi_p

gigi_p

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 188
  • Înscris: 17.07.2005
N-am incercat...E o varianta. Data viitoare poate o sa incerc si asta sa vad cum merge.

Edited by gigi_p, 05 December 2005 - 13:35.


#36
cornel001

cornel001

    Scapat de la balamuc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,261
  • Înscris: 30.07.2005

View PostDtiPU, on Dec 5 2005, 12:53, said:

.Peste 3000 de ture mi  s a recomandat sa nu trec inca...
Nu ti s-a recomandat deasemenea sa nu treci , inca, peste 100-120 (nu mai stiu exact) km/h ?

Din cate stiu, nu exista motorul de 1.8 115 CP pe Noul Focus. nici benzina, nici motorina. Ia vezi, poate te-au "pacalit" baietii si ti-au dat de fapt vreun Mondeo   :P

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate