Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Motosapa -partea a-II-a
Last Updated: Apr 08 2016 20:20, Started by
scaiba
, Feb 14 2013 16:07
·
0
#8695
Posted 03 April 2016 - 18:27
Silesax, multumesc mult pentru reply si indicatii. Motocultorul cica are deja freza in partea din spate, o sa postez o imagine cu ceva asemanator, ca design, cica are cupla fata si spate, vre-o 8 viteze, freza are acea aparatoare deasupra (nu ca cel din poza de mai jos), rotile cica ar fi asemanatoare, poate putin mai inguste si un diametru mai mare (astea nu sunt informatii sigure). Maine ma voi deplasa pana la locatia respectiva si apoi o sa postez si poze, asta daca nu il si cumpar ) Omul a zis ca nu are nicio problema, cica porneste imediat... O sa iau si un prieten cu mine care mai cunoaste in ale motoarelor (auto, ce-i drept), sa-si dea o parere.
Vita de vie este pusa pe sarma si randurile au latimea ~1m. Legat de constitutie... Vre-o 70Kg, ca mai mult nu se vrea la noi in neam, dar ma pot descurca cu greutatile mai mari, ca o furnica de 7 ori greutatea mea, daca mi se permite sa fac si o gluma Distanta intre roti nu este standard la toate motocultoarele? Am sa atasez o poza, cum am zis, si sa-mi spune-ti parerea. Se poate trece cu asa ceva printre randurile de vie/porumb/floarea soarelui? Precizez ca nu acesta este motocultorul in cauza. Persoana care l-a vazut zice ca este aproape identic, atat estetic cat si design. Multumesc inca o data (pana o sa inchei capitolul asta o sa va umplu` de atata MULTUMESC )! [ http://img05.olx.ro/images_mercadorro/36212351_7_1000x700_dezmembrez-motocultor-goldonimotor-lombardini-la490benzina14-cp-.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by sniper1986, 03 April 2016 - 18:29. |
#8696
Posted 03 April 2016 - 19:00
daca este ca acesta este bun .trage o prasitoare fara probleme si frezeaza bine si la remorca este foarte bun.
despre a intra printre rindurile de porumb ramane sa vezi tu cu o ruleta ,masori si te uiti daca latimea rotilor ,ampatamentul este reglabil. oricum daca iei asa ceva cu 1700 lei faci afacere buna.dar sa fie bun sa nu il iai ca sa il iei tot la mana sa il repari. pornestel ascultai mersu la motor la freza cauta sa vezi daca se aud zgomote ciudate si nefiresti. oricum daca e in stare buna e net superior fata de cele din magazine care sint 1700 lei. probeaizai vitezele toate ,reductorul si ce manete mai vezi. |
#8697
Posted 04 April 2016 - 07:58
#8698
Posted 04 April 2016 - 10:11
Stiu si eu ,din cauza asta i am si zis ca face o afacere daca îl gaseste bun la prețul asta.
|
#8700
Posted 04 April 2016 - 15:05
Domnilor, dupa cum am promis, am revenit cu pozele. Pana sa le postez am sa va spun si 2-3 cuvinte.
Motorul porneste, freza cupleaza, pompa de benzina a fost anulata si s-a ridicat rezervorul mai sus pentru "picurare", ulei mai peste tot, dar nu stiu sigur daca tot ce se vede in poze este de la filtru de aer care a imprastiat ulei peste tot pe acolo. Plus ca daca scot filtrul, pe conducta in jos (conducta ce pleaca de la filtru/furtunul) este o pelicula de ulei. Daca imi mai aduc aminte de ceva, postez. Ambreajul cam greu cu 2 din cele 4 viteze... Multumesc! P.S.: merita luat si investit ceva in el? Poze: https://imageshack.com/a/ZAPM/1 |
#8701
Posted 04 April 2016 - 15:23
#8702
Posted 04 April 2016 - 15:39
Sniper ce ampatament are ??,încape pe rîndul de porumb ?sau vie ?
Pare neîngrijit ,suspect e si pretul mic cerut ..sa nu aiba vreo problema importanta prin cutie sau motor .. |
#8703
Posted 04 April 2016 - 16:03
#8704
Posted 04 April 2016 - 17:22
Silesax, masurat de mine, cu ruleta ~62, dar din cate am vazut, rotile se pot intoarce si se mai micsoreaza cu vre-o... 10 cm sau mai mult.
Nu stiu ce sa zic, ce probleme ar avea si cat de grave ar fi, am spus mai sus ce am observat eu, necunoscator in ale motocultoarelor. Posibil segmentii, pentru ca a dat un rateu la vre-o 5 secunde dupa pornire, dar m-am gandit ca poate a fost de la excesul de benzina, cum am zis ca are pompa anulata. Legat de cutie, omul nu cred ca stia ca se pot folosi si celelate viteze, sau gresesc eu. El spunea ca a lucrat doar cu 1, 2 si marsalier, dar din ce am vazut eu pe placuta arata cam 2 si 4 si marsalier. Pe celelalte doua trebuie sa se rasuceasca putin de schimbator, dar aceasta operatiune de rasucire nu prea e posibila din schimbator ca e nevoie de ceva forta, ci doar de langa cutie. O fi ceva blocat in cutie sau din cauza nefolosirii? Sincer va spun ca pe mine ma nelamureste treaba cu uleiul, ar putea fi tot de la segmenti? Lasand gazele sa iasa si acestea sufla in filtru? E posibil deasta sa fi suflat ulei din filtru? Se observa in poze. Sanatate! Editat: Am uitat sa precizez, si nu vreau sa jignesc pe nimeni, ba din contra, toata stima pentru oamenii de genul, dar sunt niste persoane de la tara, si nu cred ca stiu prea multe despre el. Acum au si tractoras, imi scapa numele dar e deala romanesc in miniatura Edited by sniper1986, 04 April 2016 - 17:27. |
|
#8705
Posted 04 April 2016 - 17:50
Si uite asa, pe un teren destul de intelenit, am reusit sa duc la bun sfarsit si aceasta lucrare; cu Dragonul evident.
Attached Files |
#8706
Posted 04 April 2016 - 19:15
Motosapa bsr 105 g
Salut! Sunt nou pe site. Am un motocultor bsr 105G pornește greu și atunci când pornește merge 3-5secunde și se oprește.Am curățat carburatorul.Poate fi din cauza senzorului de ulei?. M-a zăpăcit nu alta.Îmi vine să-i dau foc nu alta.Dacă mă poate ajuta cineva??. Mulțumesc |
#8708
Posted 04 April 2016 - 19:55
Dar cum să fac asta? Strapez firele și atât?
Dar cum să fac asta? Strapez firele și atât? |
#8709
Posted 04 April 2016 - 20:01
@ sniper1986, fiind incepator, necunoscator in ale motosapelor, eu te-as sfatui sa nu te complici si sa cumperi scula NOUA.
|
|
#8710
Posted 04 April 2016 - 20:07
Păi este nouă am cumpărat-o de doi ani și tot așa mă chinuie.Nu-i pot regla relantiul că se oprește.
Nu a funcționat nici trei ore. |
#8712
Posted 04 April 2016 - 20:26
))...nu tie iti recomanda o scula noua..cum cureti tu carburatorul?
sniper ramane la latitudinea ta sa faci alegerea . dar tine cont ca la 1700 lei nu gasesti ceva mai bun ca aia veche. daca ai noroc sa mearga pina la toamna sa iti faci treaba cu ea iarna ai timp sa o mai pui la punct. tine cont ca este deja motocultor nu motosapa cu toate avantajele ce decurg de aici .este net superior orcarei motosape de 1700 din magazin si net superior si la ce poti face cu ea .atit doar sa ai noroc. nu iti pot zice sa o iei sau nu pentru asta ar trebui sa o vad eu si sa umblu putin cu ea.... deci ramane sa alegi. si daca ei una noua si ii faci remorcuta si te prinde ploaia pe drum apoi stai linga ea si te uiti cum nu mai merge ca patineaza ...o sa iti para rau ca nu ai luat tancu asta vechi care te ducea cu tot cu remorca de zbirniia... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users