Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mentenanta Acoperis

Cheder deteriorat , zgariat, cum ...

Laptop HP 15-AF001NQ, AMD E1-6015...

Blat de bucatarie lungime 4,60 m
 Termostat incalzire si racire

Configurare retea cu modem Vodafo...

Curtea Penala Internationala soli...

Sunt obligate bancile sa opteze p...
 Pensie anticipata partiala cu cer...

Subscriptii

Cat ar costa acest poster, se poa...

Cum sa scapam de sobolani?
 Alser Forest SA a dat teapa de 1,...

COD Eroare ABS ( Ford Mondeo MK5 )

Implanturi dentare clinici Consta...

Viata cu butelie versus retea de ...
 

Motosapa -partea a-II-a

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
8782 replies to this topic

#5455
sandy76

sandy76

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,058
  • Înscris: 20.10.2008

 jenica67, on 07 mai 2015 - 12:52, said:

  NU vreau sa intru cu tine in polemica, dar motosapele cu curele au si lant, si roti de lant, care sunt mult mai putin fiabile, decat rotile dintate. Poate sunt mai usor de intretinut de publicul larg, dar mai fiabile nici o data. Rotile dintate daca au fost fabricate corect, ar trebui sa tina foarte mult timp in conditii de intretinere corecte, fara sa creeze probleme. Ca sa iti dau un exemplu exemplu anul asta a venit la reparat un reductor fabricat in 1974. Si ca ideie cel mai mare reductor ce l-am fabricat pentru SUA (44 To) pentru o foarfeca de otel, taie tabla de otel cu latimea de 2200 mm si grosimea de 200 mm. L-am fabricat acum vre-o 23 de ani si inca nu am avut nici o sesizare ca ar fi avut probleme cu el.

Nu la RRR. Fabrica initial germano-romana, acum cu un alt patron. Cat priveste faptul ca se fabrica componente sau produsul si in alte sucursale, este posibil, dar ideia este ca daca firma Kama isi pune sigla pe el, firma garanteaza prin aceasta calitatea produsului. Si noi am fabricat reductoare pe care si-au pus sigla MAN, sau alte firme de prestigiu din lume, care au garantat ca produsul respecta cerintele de calitate ale respectivului producator.
-Pai te doare tastatura sa spui fabrica aia cum se numeste?  Posted Image

#5456
LJVIB

LJVIB

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 80
  • Înscris: 10.05.2005
Buna ziua,

Incerc sa aflu si eu raspuns la o problema ce ma apasa. De curand am achizitionat un motocultor Progarden HS900. Se pare, dupa spusele vanzatorului ca acesta e in doua variante: prima cu curele si ambreiaj de tip intinzator pe curele si a doua cu curele care stau mereu intinse si ambreiaj separat in cutie. Am optat pentru cea de-a doua varianta. Problema mea ar fi urmatoarea: la prima pornire auzeam un zgomot gen bataie metalica, care pana la urma s-a dovedit a fi de fapt una din cele doua curele care nu era tensionata si lovea in capacul de protectie. M-am hotarat astfel sa le mai strang putin. Singurul mod descoperit de mine prin care pot tensiona curelele este de a muta motorul mai in fata pe sasiu, astfel incat distanta intre fulia motorului si cea a cutiei de viteze sa creasca. In timp ce faceam aceasta operatie am observat ca nu pot sa axez fuliile astfel incat sa se invarta in acelasi plan. Mai exact, privit din fata motocultorul, fulia motorului este mai spre stanga decat cea a cutiei de viteze, si asta cu motorul aliniat la maxim spre dreapta. Din acest motiv directia de rotatie a curelelor nu este paralela cu planul in care se rotesc fuliile. Practic pe fulia motorului cureaua "calca" mai spre exterior iar pe fulia cutiei mai pe interior. O prima consecinta a acestei situatii am identificat-o deja, si anume uzura prematura a curelelor, mai ales ca in interiorul capacului de protecie am gasit un strat gros de un soi de funingine neagra, care banuiesc ca este de fapt provenita din uzura curelei. Ce as mai putea face sa rezolv acesta problema. Bineinteles, ramane ca ultima varianta trimiterea in sevice in garantie.
Multumesc anticipat....

Edited by LJVIB, 07 May 2015 - 13:23.


#5457
l_stoian79

l_stoian79

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,780
  • Înscris: 29.08.2006

 jenica67, on 07 mai 2015 - 12:52, said:

....ideia este ca daca firma Kama isi pune sigla pe el, firma garanteaza prin aceasta calitatea produsului....

ideea este sa nu-ti faci sperante ca fierul din motorul ala a vazut vreodata Italia, la fel cum nici cei care l-au asamblat probabil nu stiu ce's alea spaghette... in rest, nimeni nu o zis ca motoarele Kama is nasoale...

#5458
pcv

pcv

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 105
  • Înscris: 05.11.2014
@LJVIB ar fi doua solutii : te duci la service sau daca iti permite "sasiul" sa largesti gaurile de prindere,pt a putea muta motorul mai mult;cel mai bine vorbesti cu ei si vezi ce zic,ar trebuii sa repare ei in service ca este "defect de fabricatie".

#5459
jenica67

jenica67

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 28.12.2012

 sandy76, on 07 mai 2015 - 13:08, said:

-Pai te doare tastatura sa spui fabrica aia cum se numeste?  Posted Image
Daca scriai pe google iti arata : http://www.resitareductoare.com/

#5460
sandy76

sandy76

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,058
  • Înscris: 20.10.2008
Deci: eu intreb, altul intreaba.

Vizualizare mesajjenica67, pe 07 mai 2015 - 12:15, a scris:
... cea mai tehnica fabrica de reductoare din Romania...
la Cugir cumva?

-Apoi spui: Nu la RRR.

-Ce intelege omul de aici?
-Fir-ar mama ei de virgula!
-Poti spune simplu, fabrica-i cutare!


-Scuze de of-topic, dar trebuia sa stiu care-i fabrica aia tehnologizata!  Posted Image

Edited by sandy76, 07 May 2015 - 14:34.


#5461
paul_pablo

paul_pablo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,219
  • Înscris: 25.09.2014

 jenica67, on 07 mai 2015 - 12:52, said:

  Si noi am fabricat reductoare pe care si-au pus sigla MAN, sau alte firme de prestigiu din lume, care au garantat ca produsul respecta cerintele de calitate ale respectivului producator.

Asta e o chestie pe care putini o pricep...fie piesa fabricata oriunde, atunci cand o firma cu un nume, cu un prestigiu o ia si o baga in ceea ce ele produc inseamna ca are incredere in cel ce a furnizat-o. Ca idee producatorii nu mai sunt demult ceea ce erau o data...toata lumea face asamblare...pentru ca nu e rentabil economic sa produci singur suruburi, rulmenti, bucse, etc. Se fac contracte cu producatori de piese si se face asamblarea finala la "producator" in hala. In toate domeniile e asa..."producatorul" a ajuns un "asamblator de piese".
Daca cei de la Kama au fabricat motoarele inseamna ca sunt motoare fiabile...acuma unde se mai fabrica e mai putin important... BCS daca imi aduc aminte e un producator italian nu? Chiar credeti ca italienii au fabricat tot? Da de unde...sunt contracte cu firme din China si ei doar le asambleaza...bineanteles ca le cer o anumita calitate la chinezi, aceasta calitate fiind verificata de ei in Italia...dupa asta isi pun firma pe el si daca sunt probleme il ia la suturi pe chinez...
Revenind la subiectul forumului...nu stiu cati dintre voi folosesc motosapele des da eu cel putin o data la 3 zile ma duc cu ea dupa lucerna, iarba, etc. Nu ca are vreo importanta da ma dau si eu mare cu chinezaria Posted Image  Ete si dovada:Attached File  WP_20150507_001.jpg   154.84K   107 downloads

#5462
jenica67

jenica67

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 28.12.2012
Eu am spus care au fost motivele(calitatile), pentru care am ales aceasta motocoasa. Nu sustin ca este cea mai extraordinara, dar dupa studiul facut de mine, asta mi s-a parut cea mai potrivita. In plus, nu a trebuit sa dau toti banii o data pe ea, ca am luat-o cu card de la BRD-finance unde platesc in 12 rate fara dobanda, doar comision administrare card de 4 lei pe luna. Eu oricum nu o sa o exploatez foarte intensiv, ca eu sunt inginer la fabrica mentionata mai sus, locuiesc la Resita la bloc si am o casa la tara unde am albine si o gradina unde cultiv zarzavaturi pentru consum propriu si am in rest pomi fructiferi, arbusti si vita de vie, diverse soiuri, sa am sa dau la nepot cand vine la sat, un fruct sau un strugure proaspat si sa mancam si noi.

sandy76 : scuze am pus virgula dar, poate nu am apasat bine tasta si nu a iesit. Punand linkul, cred ca acum este clar.

Edited by jenica67, 07 May 2015 - 15:24.


#5463
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,437
  • Înscris: 05.02.2009

 LJVIB, on 07 mai 2015 - 13:21, said:

Ce as mai putea face sa rezolv acesta problema. Bineinteles, ramane ca ultima varianta trimiterea in sevice in garantie.
...
Fă-i retur ! Nu ține de tine !

#5464
paul_pablo

paul_pablo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,219
  • Înscris: 25.09.2014
Nu mai conteaza toate astea...sa o folosesti sanatos si fara probleme!
Personal nu cred ca este mai de calitate asta fata de altele cum nu cred ca nici altele nu sunt mai de calitate fata de asta...dar asta e doar parerea mea
Mai de calitate inseamna la bani mai multi nu cat am dat noi pe ale noastre...important e sa ne facem treaba cu ele...de aia eu nu am optat pentru o firma anume ci doar m-am dus pe un pret mai bun la clasa pe care am vizat-o pentru ca oricum sunt acelasi motoare cu aceasi transmisie (la clasa de care zic eu) dar "producatori" diferiti...
La astia de la care ai cumparat tu e baiu ca is cam mincinosi de felu lor si ca au un service prost, cel putin asa zic colegii ca eu personal nu cunosc..

#5465
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,437
  • Înscris: 05.02.2009

 paul_pablo, on 07 mai 2015 - 15:32, said:

un pret mai bun la clasa pe care am vizat-o pentru ca oricum sunt acelasi motoare ..
Aici eu nu sînt de acord cu tine !
Înainte să o iau pe a mea am colindat și eu magazinele. Am văzut Motosape asemănătoare, aceeași vopsea , dar eu nu am înțeles de unde dezvoltă 7 CP un motor cu capacitatea cilindrică de 196 cc ?
Multă vreme (pînă săptămâna trecută) am crezut că automat o cc mai mare are și un consum mai mare. Săptămâna trecută, cînd am dat cu a mea prin vie am constatat că 2,5 l benzină mă ține 5 ore .
Același consum ca la Briggs-ul. Dar motorul e mai mare, forța e mai mare ! 196 față de 208.

#5466
tata11

tata11

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 187
  • Înscris: 18.11.2007

 LJVIB, on 07 mai 2015 - 13:21, said:

Buna ziua,

Incerc sa aflu si eu raspuns la o problema ce ma apasa. De curand am achizitionat un motocultor Progarden HS900. Se pare, dupa spusele vanzatorului ca acesta e in doua variante: prima cu curele si ambreiaj de tip intinzator pe curele si a doua cu curele care stau mereu intinse si ambreiaj separat in cutie. Am optat pentru cea de-a doua varianta. Problema mea ar fi urmatoarea: la prima pornire auzeam un zgomot gen bataie metalica, care pana la urma s-a dovedit a fi de fapt una din cele doua curele care nu era tensionata si lovea in capacul de protectie. M-am hotarat astfel sa le mai strang putin. Singurul mod descoperit de mine prin care pot tensiona curelele este de a muta motorul mai in fata pe sasiu, astfel incat distanta intre fulia motorului si cea a cutiei de viteze sa creasca. In timp ce faceam aceasta operatie am observat ca nu pot sa axez fuliile astfel incat sa se invarta in acelasi plan. Mai exact, privit din fata motocultorul, fulia motorului este mai spre stanga decat cea a cutiei de viteze, si asta cu motorul aliniat la maxim spre dreapta. Din acest motiv directia de rotatie a curelelor nu este paralela cu planul in care se rotesc fuliile. Practic pe fulia motorului cureaua "calca" mai spre exterior iar pe fulia cutiei mai pe interior. O prima consecinta a acestei situatii am identificat-o deja, si anume uzura prematura a curelelor, mai ales ca in interiorul capacului de protecie am gasit un strat gros de un soi de funingine neagra, care banuiesc ca este de fapt provenita din uzura curelei. Ce as mai putea face sa rezolv acesta problema. Bineinteles, ramane ca ultima varianta trimiterea in sevice in garantie.
Multumesc anticipat....
Buna ! Nu sunt sigur ,dar interventia dvs. poate scoate din garantie motosapa. Cel mai indicat ar fi sa o trimiteti in reparatie , pe garantie. Alinierea fuliilor se mai poate face( in cazul in care renuntati la garantie) cu ajutorul unor inele distantoare  montate pe axul fuliei.Asta doar in cazul in care nu se poate alinia motorul cu reductorul cu ajutorul unor gauri ovale.

#5467
paul_pablo

paul_pablo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,219
  • Înscris: 25.09.2014

 mcjohn, on 07 mai 2015 - 16:03, said:

Aici eu nu sînt de acord cu tine !
La clasa 7 CP  pe curele toate sunt o apa si un pamant...punem pariu ca noi doi avem acelasi motor si aceasi transmisie? difera cateva detalii dar constructia e una si aceasi...iar piesele sunt de la aceasi chinezi

#5468
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,437
  • Înscris: 05.02.2009

 paul_pablo, on 07 mai 2015 - 16:38, said:

punem pariu ca noi doi avem acelasi motor si aceasi transmisie?
Nu mă bag !
Eu știu ce am eu. Nu știu ce ai tu . Și nu intru în horă !
Ai dat mai puțin ca mine dar ai același lucru ! Felicitări !!!
La revedere !

#5469
costinium6

costinium6

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 490
  • Înscris: 22.01.2012
La clasa 196cm3, honda are 5,5cp/3600rpm. 7 cp la aceiasi capacitate o clona honda nu poate dezvolta decat pe la 5500 rpm la fel ca si cel original doar ca se uzeaza rapid.
Intradevar gx200 rezista la 5500 rpm in jur de 20 de ore dar clona nu trece de 5 ore fara daune, apare uzura la axa cu came necimentata corespunzator si uleiul devine abraziv. asa ca schimbati uleiul la mai putin de 30 de ore si vor merge bine clonele.
Atasez curba de la gx200.

Attached Files



#5470
mettre

mettre

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,452
  • Înscris: 12.08.2014
mcjhon daca tu spui ca pamantul tau ramane bolovanos dupa ce dai cu omacul.........asta ce sa mai zica care da cu scula diesel???
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/qGVMFm_A0fc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#5471
costinium6

costinium6

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 490
  • Înscris: 22.01.2012
Chiar nu imi imaginez ce vrea sa faca indianul ala, agricultura nu cred, probabil sport si galagie.

#5472
techmaster35

techmaster35

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 644
  • Înscris: 02.02.2014
Salut colegi.Daca loncin este motor clona de honda,atnci pe rotakt rog100a ce motor este tot copie de honda gx200?
Multumeac.
O seara frumoasa!!!!

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate