Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ruse vs Rusesti

Le mai putem da pe brazda? tipsuri

Recomandari gips carton tavane. (...

ce fel de activitate intretinere ...
 Se poate imbunatati o poza sa se ...

Folosește cineva syncthing? ...

Închidere fereastra dupa deschidere.

Kit AC contine brate Unitatea ext...
 smart switch fara neutru

Ierbicid pentru parul porcului.

Smecher de talie grea

PH apa plata
 Recomandare Mocheta -pe suport pa...

ram upgrade asus rog strix

Alegere memorie USB

Manere clasice mobila sau push to...
 

Volvo vs masinile germane, franceze

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
203 răspunsuri în acest subiect

#55
relu_24

relu_24

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.785
  • Înscris: 23.09.2005

View Postoctvian, on 18 februarie 2013 - 11:54, said:

Din ceea ce-mi aduc aminte, ABS-ul a fost dezvoltat de o companie germana ...Robert Bosch. Si daca retin bine, acest lucru se intampla inaintea celui de-al doilea razboi mondial. Ulterior, a devenit dotare pe clasa E undeva la sfarsitul anilor'70.
Cu scuzele de rigoare daca am facut vreo confuzie.
Prima data ABS a fost inventat de un francez pentru aviatie, si era foarte folosit la avioane inca de prin anii '40.
La masini prima versiune de electronic ABS a aparut prin 72 la americani, au mai fost versiuni de ABS mecanice inainte tot la americani.

#56
vladdy99

vladdy99

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.034
  • Înscris: 03.05.2006

View Postxymzar, on 18 februarie 2013 - 12:17, said:

Chinezii au preluat tot Volovo sau doar automobilele?
Doar divizia de automobile.

Divizia de Camioane/Autobuze/Vechicule Grele continua sa fie printre cele mai bune din lume fara nici o discutie!

On topic: Degeaba faceti ditai topicul de versus. Realitatea e dura!
Volvo se chinuie sa isi salveze pielea de faliment si pana acum nu au venit cu nimic de genul Insigniei!

Da, sa zicem ca in Suedia inca mai au o cota buna din piata (atat cat poate fi ea, din 9.5 mil de locuritori).

Insa in rest, nu ai nici un motiv anume sa cumperi Volvo.

Editat de vladdy99, 18 februarie 2013 - 12:43.


#57
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.924
  • Înscris: 18.10.2003
Pai tu iti inchipui ca Opel se salveaza cu Insignia? Insignia a inregistrat 30% scadere a vanzarilor anul trecut fata de 2011 si nu reprezinta decat 11% din vanzarile marcii. Pe Corsa si Astra trebuie sa traga tare, adica acolo unde este concurenta maxima. Opel are scadere de 16%, Volvo de 9%. Hmm, timpuri grele...

Editat de valitudor, 18 februarie 2013 - 13:12.


#58
vladdy99

vladdy99

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.034
  • Înscris: 03.05.2006
Ok. Si totusi Insignia a facut diferenta in2009/ 2010. Intre a inchide fabrica/ sau a continua.

#59
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.924
  • Înscris: 18.10.2003
Daca in acea fabrica se construia Insignia sigur ca ar fi putut salva fabrica. Dar ar putea Insignia sa salveze Opel cand 89% din totalul masinilor Opel nu sunt Insignia?

Editat de valitudor, 18 februarie 2013 - 14:19.


#60
octvian

octvian

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 23
  • Înscris: 22.03.2008
Volvo, cel putin in aparenta, a scapat de ce era mai greu, cel putin dpv financiar dupa mariajul, nu tocmai fericit cu Ford, acesta este un caz fericit, din pacate SAAB au fost mult mai afectati de prezenta GM.
In momentul de fata, Volvo se afla in fata unui pariu, ramane de vazut cum vor putea gestiona aceasta situatie.
Pe de o parte, acceseaza puterea financiara a unui grup chinez care a anuntat investitii masive in dezvoltarea acestui brand (cca 14mld EURO).
Acelasi lucru si in domeniul trucks si industrial equipments, miza pe piata chineza, la fel printr-un parteneriat in care Volvo va detine un pachet de cca 40% dintr-un holding chinezo-suedez, creeandu-se astfel cel mai puternic grup mondial pe acest segment.

Pe de alta parte, ramane de vazut cat de mult / cum si mai ales in cat timp vor putea convinge piata ca banii sunt una (mai bine spus, provenienta lor) si valorile in sine ale brandului (mentinerea lor), cu totul alta.

In ceea ce priveste Opel, se vede schimbarea(in bine) fata de criza prin care a trecut si acest grup,miza evidenta va ramane segmentul volumelor (clasa mica / compacta) si acolo unde deciziile rationale, smart, de tip value for money conteaza. Si unde este tot mai greu sa supravietuiesti. Cred ca si in cazul Opel, miza este la fel de mare ca pentru orice alt producator din domeniul auto pentru ca, pe segmentele care joaca Opel, presiunea este enorma (concurenta, costuri,preturi, asteptari ale clientilor).

Exista in prezent (spun asta din experienta personala, am de-a face cu un model, am avut de-a face cu altul care nu mai exista acum in portofoliu) inca suficiente motive de a cumpara un Volvo si ma refer aici la:V40,V70,S60,V60,XC60,XC70 cu precadere. Aceste motive insa nu le impun nimanui si nici nu le consider chestiuni cu valoare absoluta si, asa cum am mai afirmat, apropierea de Volvo nu inseamna absolut deloc un vot de blam pentru alti producatori.La fel, vorbind strict de Romania, exista si suficiente motive sa "think twice" inainte de a cumpara un Volvo.
Spuneam ca admir industria auto germana. Imi place spre exemplu ca un lacatus mecanic german, Adam Opel, a avut si el viziune in acest domeniu, la fel cum au avut si alte nume celebre ca: Rolls, Royce, Daimler, Benz, Ferdinand Porsche, Gustaf Larsson, Henry Ford, etc.




Vor mai exista? Ramane de vazut...

#61
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.770
  • Înscris: 30.01.2006

View Postvalitudor, on 18 februarie 2013 - 11:30, said:

Test_driver:
Stai linistit, ca nici acum nu te-ai vindecat de BMW rulzzz. Asa cum BMW si Mercedes nu se pot "separa", tot asa nici Volvo si BMW nu pot fi separate. Toate au flozofii diferite, cum bine a spus Octavian

Stai linistit ca daca mai zic uneori treaba asta, ma chinui pe cat posibil sa o fac sa para ca o gluma, Dar de BMW nu m-am vindecat ce-i drept.

View Postoctvian, on 18 februarie 2013 - 11:54, said:


test_driver :

Cred ca delimitarea "premium" s-a creat de la un moment 0 in care, viziunea unor oameni, combinata cu geniul lor tehnic a facut ca ei sa se diferentieze. Cu alte cuvinte, sa inceapa (pe baze concrete, de regula progresul tehnci) sa fie deasupra altora, in primul rand dpv tehnic.
Nu cunosc foarte bine aceasta marca dar probabil ca BMW a reusit, in primul rand dpv tehnic, sa devina cea mai buna optiune pentru cei mai dinamici, mai orientati spre zona sport. Repet, vad oarecum din afara aceasta marca si asa a ajuns ea la mine".
Cu alte cuvinte, poate ca BMW a venit si a spus : ok, iti pot da si lux dar si senzatii mai...altfel. Repet, pe fundamente tehnice foarte solide.

Nu sunt un adept al abordarilor radicale in acest domeniu, dar BMW rullz al tau cred ca inseamna ca ai primit un dinamism al masinii mai mare ca la alte optiuni pe care le-ai fi avut la alte marci. Si atunci, te-ai regasit cel mai bine in alegerea ta. Si care, nu cred ca ti-o poate considera cineva ca fiind gresita pentru ca BMW  ti-a oferit ceea ce tu ai avut nevoie.

Target-ul de clienti Mercedes si BMW cred este oarecum acelasi (cel putin dpv venituri), doar ca, la un moment dat ei se separa pe drumuri diferite: unii sunt mai spre smooth,elegant rafinat, altii spre dinamic, mai sport.Ambele, oferind atat chestiunea de lux cat si cea de performanta tehnica.

O alta remarca: 2-3 randuri mai jos pe aceasta sectiune,o sa vedeti un versus teuton : Audi vs. Mercedes vs. BMW. Traim vremuri grele, din pacate.

As putea spune ca sunt masini mai dinamice ca BMW, de exemplu Evo X, sau Impreza (cel puin penultimul), sau nisan GTR, hai ca am bagat doar jaopneze, dar eu pe astea nu le vad ca masini premium, nici daca-mi explici cuvant cu cuvant. Nici macar Subaru BRZ care este RWD nu-l consider Premium. Asta pentru ca nu te satisface in absolut toate categoriile. De exemplu ma Mercedes C-klasse pot spune ca este una dintre cele mai dinamice, luxoase, confortabile si bine facute masini din clasa ei. Si ofera o placere a condusului si un rafinament greu de egalat. Iar cand intri la iterior aproape ca nu poti reprosa nimic, decat daca discuti subiectiv si nu-ti plac anumite designuri, dar vorbind obiectiv masina respectiva aproape ca nu are defecte. La fel putem vorbi si e altemasini.

In ulimul timp m-am indragostit de Opel Insignia, nu credeam ca o sa-mi placa vreodata insignia, desi chiar condusesem inainte. Dar pe langa toate calitatile are si multe defecte. Nu as puteao incadra la premium oricat as incerca eu. Desi ti-am zis, sunt indragostit. Aproape ca nici nu m mai gandesc la BMW. Sper sa nu dureze prea mult. :P

#62
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.939
  • Înscris: 11.06.2003
insignia se face la rüsselsheim unde e si centrul de cercetare si HQ-ul. inainte sa inchida rüsselsheim inchid orice alta fabrica.

#63
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.770
  • Înscris: 30.01.2006
Eu ziceam sa nu dureze mult dragostea mea pentru Insignia, ca simt ca imi insel iubitu/a, adica pe BMW rulzzzz.

#64
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 72.890
  • Înscris: 15.06.2007
Apropo de Volvo, un filmulet in care se recunoaste, ca marca Volvo a fost gandita pentru piata scandinava, si nu pentru restul lumii.. Dar se recunoaste ca atunci cand volvo a incercat piata si concurenta globala, a cam intrat la apa..
E clar ca realizatorii tin cu Volvo, ca doar sunt Suedezi, dar ei vor sa arate ca si Volvo poate scoate ceva daca e musai, dar la pret de Ferarri.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/zA88iWj2lLk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#65
vladdy99

vladdy99

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.034
  • Înscris: 03.05.2006
Super Clipul. Mi-a amintit de evo vs. Lamborghini.   Cam in aceiasi categorie intra.

Mai este si reversul medaliei. Nemti chiar au unde sa alerge calutii. In SE limita e de 110.

#66
octvian

octvian

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 23
  • Înscris: 22.03.2008
Sunt sigur ca stiati, inca o dovada despre nevoia de piete noi, pe de o parte si conditiile de intrare pe aceasta piata, pe de alta parte.

http://www.businessm...a-uzina-9680699

Puneti la socoteala si o fabrica Audi in China, si varianta de intrare este aceeasi.
La Volvo, Geely, grup extrem de potent dpv financiar.
La parteneriatul chinezo-suedez pe camioane si echipamente industriale, societate mixta chinezo-suedeza.Fabricile BMW din China, acelasi model, parteneriat cu partea chineza.Audi, la fel.

Si acum, cine credeti ca si-a facut calculele mai bine: cei care targeteaza aceasta piata cu un potential imens sau cei care, prin societatile mixte create(conditie aproape obligatorie daca vrei acces laa aceaasta piata) vor accesa tehnologie de varf?
De aceea termenul "chinezarie" devine...oarecum nepotrivit.

#67
cipaul

cipaul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.238
  • Înscris: 15.10.2006

View Postcloschkutza, on 16 februarie 2013 - 23:52, said:

Ma uitam acum pe Euroncap la testele de impact al V60. Nu vad o masina altceva decat rezultate normale pentru clasa din care face parte (clasa medie) - asta apropo de chestia cu "sunt mai scumpe pentru ca sunt mai sigure".

Ca idee, Chevrolet Malibu are acelasi punctaj usor mai mare decat S60-ul la impact frontal, lateral si pole-test si acelasi coeficient de protectie a pasagerilor, 94%.

Poate ar trebui sa te uiti si la categoria sistemelor de asistenta.
Cam asta e diferenta intre o firma care doreste sa ofere siguranta pasagerilor si altele care doresc doar sa obtina stelutele:
http://www.voom.ro/s...testat-vreodata

#68
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.443
  • Înscris: 08.12.2006
Singurele diferente mentionate in test intre cele 2 masini, la capitolul sistemelor de asistenta este lipsa limitatorului de viteza in cazul Chevi Malibu si lipsa avertizarii de centura pentru locurile din spate. Deci chestii cvasi-inutile.
In schimb, chevy scoate acelasi punctaj la protectia pasagerilor ca Volvo (94%) si punctaj mai mare la protectia copiilor (83% vs 82%). Asta de la o firma care nu se lauda peste tot cu siguranta masinilor facute de ei si fara traditie in domeniu.

Ideea nu era ca volvo nu face masini sigure (evident ca fac) ci ca masini la fel de sigure fac si alte marci (non-premium) si nu se mai bat cu caramida in piept pe tema asta.
In comparatie directa cu BMW seria 3, de exemplu, (masina premium) din nou Volvo e mai putin mai slab.

Sitemele de genul , Pedestrian Airbag, Pedestrion Detection sau City Safety ma lasa rece. Ma intereseaza siguranta masinii in conditiile unui accident pe care eu nu-l pot evita in rest ma pot pazi singur de pietoni/pot fi atent sa nu ma urc pe masina din fata, ca doar de asta sunt la volan (nu sa-mi numar oole bazandu-ma ca masina oricum va opri singura).

#69
MrReason

MrReason

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.266
  • Înscris: 08.10.2010

View Posttest_driver, on 16 februarie 2013 - 23:44, said:

Din punctul meu de vedere premium-ul nu se fae prin marketing.[..] Audi nu sunt premium, tot din punctul meu de vedere.[...] iar la preturile actuale Audi ar trebuii sa dea faliment, dar...  e vorba de marketing.

La BMW, Mercedes, Jagura, etc. Inteleg sa fie masini premium, desi daca e sa o luam dupa unele logici Jaguar nu are nici o tehnologie de varf
Tu tot repeti prostia asta, dar nu o argumentezi in mod obiectiv niciodata! Ai preconceptii aiuristice (ceva in genenul, "beamweau' e cel mai marfa")

Audi ofera tehnologie si rafinament de cel mai inalt nivel posibil, iar cateodata depaseste si mercedes si bmw. De fapt, cele mai bune modele de la cei trei (comparativ intre ei), sunt cel mai adesea cele mai recent lansate masini. Asta e realitatea obiectiva.

Volvo e praf in momentul de fata. Nu are nici tehnologie, nici rafinament, nici nimic. Si nici la siguranta nu sta cine stie ce, in ciuda imaginii populare de masina sigura (abia aici cred ca vorbim de marketing)

Iar jaguar intelegi sa fie "premium" ca doar asa-i traditia, nu? In momentul de fata sunt cam praf la tehnologie, se strica tot timpul si se devalorizeaza in draci (asta probabil fiindca "ofera satisfactie" clientului Posted Image ).

View Posttest_driver, on 17 februarie 2013 - 22:36, said:

Nici nu-ti imaginezi cat de bine ma cunosti. Nu chiar 101%, dar e proba eliminatorie.
Utilizand logica asta putem pune daciile papuc la masini premium (alea mai vechi cel putin). :lol:

Editat de MrReason, 22 februarie 2013 - 21:33.


#70
rexkroki

rexkroki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.191
  • Înscris: 24.11.2006
Discutia a alunecat spre comparatia Volvo vs. Mercedes/BMW/Audi dar titlul topicului facea referire la toate masinile germane si in plus si la cele franceze. Poate ca nu ar fi rau sa evaluam Volvo si cu alte modele ce se incadreaza in "cerintele" initiatorului acestui topic.

Revenind la Volvo, trebuie sa recunosc ca in general imi place designul adoptat de aceasta marca, cu unele mici rezerve. Un exemplu in acest sens e lizibilitatea vitezometrului si a turometrului la noile modele (cu exceptia trendului impus de V40 si preluat mai nou de modelul 2013 al S60/V60). Am facut drive test cu XC60 si cu XC70 si pe timpul zilei acul vitezometrului/turometrului e destul de greu de vazut. In tunele sau pe timpul noptii e insa ok.

#71
cosminnnn

cosminnnn

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 634
  • Înscris: 07.04.2008

View PostMrReason, on 22 februarie 2013 - 21:38, said:

Tu tot repeti prostia asta, dar nu o argumentezi in mod obiectiv niciodata! Ai preconceptii aiuristice (ceva in genenul, "beamweau' e cel mai marfa")

Audi ofera tehnologie si rafinament de cel mai inalt nivel posibil, iar cateodata depaseste si Mercedes si BMW. De fapt, cele mai bune modele de la cei trei (comparativ intre ei), sunt cel mai adesea cele mai recent lansate masini. Asta e realitatea obiectiva.

Volvo e praf in momentul de fata. Nu are nici tehnologie, nici rafinament, nici nimic. Si nici la siguranta nu sta cine stie ce, in ciuda imaginii populare de masina sigura (abia aici cred ca vorbim de marketing)

Iar Jaguar intelegi sa fie "premium" ca doar asa-i traditia, nu? In momentul de fata sunt cam praf la tehnologie, se strica tot timpul si se devalorizeaza in draci (asta probabil fiindca "ofera satisfactie" clientului Posted Image ).


Utilizand logica asta putem pune daciile papuc la masini premium (alea mai vechi cel putin). Posted Image



[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/TAOM9jfzSwg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Editat de cosminnnn, 23 februarie 2013 - 13:48.


#72
octvian

octvian

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 23
  • Înscris: 22.03.2008
"Volvo este praf"...ce noroc ca nu exista inca tribunalul/Inchizitia care sa-i judece pe cei care indraznesc sa le placa Volvo si sa le gaseasca suficient de interesante pentru a le mai si cumpara. Cu ruguri aprinse in pietele mari ale oraselor c-am indraznit un asemenea sacrilegiu.Si, ca sa fie dilema si mai grea, cunoscand, vazand, intelegand ceea ce industria auto germana a realizat, indraznesc sa spun chiar pentru omenire.
Un sfat pentru radicali : cand vorbiti despre zona premium, incercati sa fiti premium si voi. Incercati sa intelegeti ca exista si altfel de criterii de alegere(fiind multumit de acest model, urmeaza s-o cumpar ca persoana fizica).
Lansez o provocare pentru radicali: dupa parerea voastra, ce credeti ca-mi lipseste la XC60?

XC60 se incapataneaza sa ramana confortabil, sa nu creeze probleme, sa ofere rezerve de putere, dinamism si acelasi sentiment de lucru bine facut.Greu de inteles si de acceptat pentru unii.Si-mi mai ofera un design simplu, elegant si sobru, plus un confort interior aproape perfect, spun asta datorita utilizarii in proportie de peste 95% preponderent in afara oraselor, la drumuri lungi.
Este drept, nu sunt deocamdata decat 78k km. Vorba aceea, "sa mai vedem, sa mai asteptam!"

Anul acesta, la Salonul Auto de la Geneva, Volvo si-a prezentat strategia de design pentru urmatorii ani, este o marca in masura sa inceapa un nou drum,cel putin din acest punct de vedere si,asa cum s-a mai spus, primii pasi s-au facut cu V40 si S60/V60.Modele cu o critica auto buna, si cu mult curaj in materie de design (cel putin potrivit celor din presa auto:AT,DE,UK,FR si chiar si Romania).Cred insa ca rezultatele se vor vedea dupa 3-4 ani odata ce acest proces de innoire se va sfarsi, integrarea in grupul Geely se va incheia si ea si Volvo va incepe un nou drum. Va fi el (mai) bun? Ramane de vazut.

O ultima remarca, din perspectiva asocierilor de imagine, tehnica de marketing des utilizata in industria auto: Jeremy Lin este noua imagine a marcii Volvo,Volvo continua sa joace pe piete mari, cu potential si mai ales sa ramana consecventa valorilor acestui brand.
Ultima imagine de marca Mercedes a fost George Clooney,dupa cum vedeti, cand esti premium, te comporti premium, si, cam toata lumea se comporta ca atare.

Pentru radicali:Jeremy Lin este absolvent de Harvard, Harvard este una dintre cele mai prestigioase universitati din lume. Dar este si un baschetbalist de mare succes in NBA.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate