Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...
 Dashcam

Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit
 I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic
 Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...
 

TdAmeritrade

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#19
tc_joy

tc_joy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 02.01.2006
Retele, multumesc mult pentru sfat. Nu e nicio suparare. Da, sunt de acord ca sunt tanar, incepator si am foarte multe de invatat. Ideea e ca ma gandeam la optiuni ca si investitie, nu neaparat trading, fiind mai accesibile decat actiunile, iar CFD-urile nu ma intereseaza ( la saxobank leverage pe actiune era de 1:10 ceea ce inseamna ca in cazul unei scaderi de pret de 10% eram pe 0) pe cand la actiuni la cele cu termen de expirare indepartat nu ma intereseaza variatia pretului (atat timp cat in viitor merge in directia dorita). Te rog, sfatuieste-ma daca ma insel.

Ideea e urmatoarea, am gasit firma X la care doresc ca cumpar actiuni care costa 100$, insa neavand decat 3000$ prefer sa cumpar optiuni  cu expirare in 2015 care ma costa 1000$, ramanand astfel cu restul de bani neblocati pentru alte investitii.

Blomsfiel, multumesc pentru raspuns. Pe IB as vrea sa tranzactionez optiuni si optiuni. Am vazut platforma lor de tranzactionare si intr-adevar e mult mai complexa ca si a celor de la TD Ameritrade. Deocamdata nu am nici timp nici bani de Day Trading, ci vreau in principal sa investesc pe perioada medie spre lunga (asta insemnand ca totusi sa vand/cumpar pentru a-mi scadea costul investitiei, sau a vinde/cumpara niste optiuni pentru hedging). Mult succes la facut bani!

#20
retele

retele