Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Probleme motoras relanti - Curatare
Last Updated: Feb 05 2013 22:38, Started by
attosoft
, Jan 22 2013 16:37
·
0
#1
Posted 22 January 2013 - 16:37
Sal. Am avut si eu o problema... Timp de vreo 2 - 3 saptamani, iarna asta, imi murea motorul, ba in intersectii, la semafoare, ba cand demaram.. si chiar si in timpul mersului. Am un Renault Megane 2001, cutie automata.
M-am dus la un service, iar cei de acolo nu stiau ce sa-i faca, credeau ca-i filtrul de benzina sau pompa. Am plecat, si m-am dus la reprezentanta Renault. Abia aici, mi s-a spus ca e motorasul de relanti, sau senzorul. L-au scos, l-au curatat.. si, cand l-am pus inapoi, am dat cheie.. Pornea si se oprea in 2 - 3 secunde. (Asta, in service, acolo).. Au mai incercat, tot asa.. se oprea.. Apoi au lasat-o un timp sa i se raceasca motorul si apoi au plecat cu ea pe stradam in teste.. Intr-un final, cand am luat azi masina, cei de acolo mi-au zis ca, daca se mai opreste, trebuie motoras nou.. (Acum costa 1000 RON) (Pana acum nu s-a mai oprit).. Intrebare: De ce se oprea "non-stop", la remontarea motorasului???? Mersi. |
#2
Posted 22 January 2013 - 18:13
La alte masini cu acelasi sistem de mentinere a ralanti-ului exista o procedura de recalibrare(re-aducere la valoarea default) a acestuia(in cazul in care i s-a modificat pozitia la demontare), procedura ce se face inainte de prima cheie.
De asemenea, exista o procedura de re-invatare a ralanti-ului (memorarea valorilor default) care se face doar cu motorul rece-rece(stat peste noapte/zi). Ma indoiesc sa nu existe si la tine (aici trebuie sa cauti tu info). Avand in vedere ca la cald nu a mai vrut sa porneasca insa la rece da, tin sa cred ca la demontare i-au schimbat pozitia si ar fi trebuit macar sa faca prima chestie (resetare la valoarea default). Ca idee, daca iti murea motorul in accelerare/in timpul mersului (sub sarcina), nu are nici o treaba cu motorasul/sistemul de mentinere a ralantiului. Ala este responsabil doar pentru ralanti. Edited by closchkutza, 22 January 2013 - 18:14. |
#3
Posted 24 January 2013 - 09:19
#4
Posted 24 January 2013 - 18:29
Nu actioneaza cind motorul e turat, in acel moment calci acceleratia si se deschide clapeta de aer . Acel mpp are rol doar la relanti si nu e un motor , e practic o electrovalva , are cursa dute/vino, nu se invirte nimic acolo la el.
Pe axul lui este o "ciuperca" in capat ce este prinsa cu ajutorul unui filet, in momentul curatarii "la repede" sau pe romaneste spus "mocaneste" se duce de pe pozitia initiala si calculatorul de bord trebuie sa reinvete pozitia de start . Modul de resetare il gasesti pe forumul monomarca , e ceva de genul : pui contact/tai contact si astepti x minute/ pui contact etc Mpp-ul nu influenteaza consumul dar merge motorul ca o capra cind cade la relanti, senzorul de turatie murdar creste consumul ca apesi ca disperatul pe acceleratie si masina in loc sa zboare da in nas , da nu mai incepem alt capitol ca intri in ceata |
#5
Posted 05 February 2013 - 14:49
De la service, cand au scos o piesa de prin centrul motorului, ca un triunghi cu 3 brate.. (ca o caracatita) , nu stiu care era, au pus un cablu gros, legat la o statie - cu tensiune cred, si alt meserias a dat cheie (sa porneasca), dar mergea electromotorul "in continuu".. asa, in sec, parca. Ziceau ca ii curata volanul, sau asa ceva, parca.. Abia apoi au scos motorasul sa-l curete. Poate nu am inteles eu bine, dar ce legatura avea una cu alta?
|
#6
Posted 05 February 2013 - 19:01
attosoft, on 05 februarie 2013 - 14:49, said:
ce legatura avea una cu alta? "Caracatita" e piesa de legatura de la acceleratie , e un dispozitiv de legatura pentru cablu de acceleratie . Curatare 'volan' nu-i vad rostul, eventual volant - adica senzorul de turatie , pilitura ce se prinde de el si care se curata cu totul altfel , se scoate si se sterge dar e mai simplu curatare tip 'Gherla'... |
#8
Posted 05 February 2013 - 22:38
La reprezentanta e mai scumpa si cafeaua din hol unde astepti ...
Intri pe forumul monomarca la bursa si acolo vei gasi la preturi pamantene, s-ar putea sa semene izbitor cu cel de Logan si atunci te-ai scos cu 5-60 lei chinezesc din piata . Am schimbat dinastea si pica 2 din 10 restul rezista eroic si tine cont ca le-am montat pe taxi unde vezi rapid ce-i bun si ce nu . |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users