Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

Motocultor / motosapa "made in china" versus marci consacrate

- - - - -
  • Please log in to reply
332 replies to this topic

#271
ddaannii

ddaannii

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 26.04.2011
Unde-i fer serios?
Eu cu 5800lei ma pornesc pe jos in italia si cumpar un pasquali 946.
A tinut 30 de ani la italian, la noi o sa tina inca 60.
Piese se gasesc.

#272
liviu9

liviu9

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,244
  • Înscris: 20.04.2006
Si vi inapoi tot pe jos ? Asa a venit el la mine, l-am asteptat cateva minute la poarta Posted Image ; daca ma tine 10 ani e chiar mult, s-ar putea sa nu tin eu pasul, iar piese...cand o avea nevoie de prea multe il dau la "rabla"; Pana una, alta, nou, arata bine in poze ca de muncit...cand o fi timp...daca o mai fi; ma cam intreb ce am avut in cap cand am cumparat motocultor...nu mai am mult pana sa-mi raspund tot eu "- Nimica sa traiti".

Cu stima,
Liviu

#273
alinT21

alinT21

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 22.05.2018
Neata, ma poate ajuta si pe mine cineva? Am un ruris 731 nou, dimineata il pornesc il las putin , fac cateva manete de ambreiaj si cand bag in viteza caraie,,, dupa merge ceas...daca il opresc si il las asa 1-2 min,dupa ce il.pornesc tot asa tre sa tin actionat ambreiajul pana se reduce un mic zgomot pot zice ..
Dp pot baga lejer in viteza...ce ar avea? Sau e ceva normal? Dp fiecare oprire pornire tre sa tin actionat ambreiajul circa 1 min pana sa bag in viteza?

#274
liviu9

liviu9

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,244
  • Înscris: 20.04.2006
O avea suficient ulei la pinioane (CV)? logica imi spune ca dupa mers "putin", apuca sa arunce oarece ulei pe mecanisme; o fi ceva mecanism care da sa se gripeze si cand se incinde ajunge uleiu la el si isi da drumul, ceva piesa slabita care se rigidizeaza prin dilatare (o fi si reglajul ambreiajului); parca se zvonea ca ruris au suruburile cam nestranse mai ales cand sunt noi...dau cu presupusul, sper sa nu-mi dea seniorii cu caramida...

Totusi, daca e nou, as recomanda service in garantie.

Cu stima,
Liviu

Edited by liviu9, 22 May 2018 - 15:38.


#275
alinT21

alinT21

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 22.05.2018
il bagai azi la frezat,merge struna.....chestia este cand il pornesc sa il las 1-2min si dp ce il pornesc pot baga in viteza ....cred ca asa este la.astea....inainte de fiecare plecare il las 1-2 min si dp sa bag in viteza....daca il.pornesc si incerc sa bag in viteza direct caraie...

Edited by alinT21, 22 May 2018 - 22:59.


#276
biburadu

biburadu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 532
  • Înscris: 26.09.2012
A sosit,in sfarsit,si al meu Zubr...acum montez freza,sper sa iasa bine.

#277
biburadu

biburadu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 532
  • Înscris: 26.09.2012
Am o problema cu legarea farului,din buton nu pleaca niciun fir,din far spanzura doua,iar in saculetul cu chei am gasit vreo doi metri de cablu bifilar.Ma puteti ajuta?

#278
liviu9

liviu9

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,244
  • Înscris: 20.04.2006
La far ai un singur fir; ala trebuie sa ajunga la un contact al butonului; celalalt contact al butonului trebuie sa ajunga la plusul bendixului de pe electromotor conform legaturilor standard.
Mai vb peste 2 ore ca tb sa plec, daca mai sunt intrebari;

Cu stima,
Liviu

#279
biburadu

biburadu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 532
  • Înscris: 26.09.2012
L-am legat in felul urmator:un plus din tabloul principal l-am trecut prin intrerupator si apoi l-am conectat la firul rosu de la far:firul negru de la far(sunt doua) l-am legat la masa.Nu stiu daca este bine,dar functioneaza.Multumesc,liviu9.Am facut niste foto,dar nu le pot descarca de pe telefon(mai corect ar fi "nu stiu").Ulei in motor are,maine merg sa cumpar antigel si ulei de transmisie(oare cat ar trebui?),apoi am sa-l pornesc.Ce inseamna,mai precis,rodajul la acest bizon?

#280
liviu9

liviu9

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,244
  • Înscris: 20.04.2006
Daca functioneaza e bine; urma sa-spun ca plus-ul poate fi luat de oriunde: cu alegerea pentru functionare permanenta sau doar cu contactul pus.
Cu stima,
Liviu

Pune apa nu antigel; aici pe SP am primit acelasi sfat; antigelul ataca cel Putin busonul; am văzut pe FB unu afectat de antigel...cred


#281
liviu9

liviu9

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,244
  • Înscris: 20.04.2006
Asa, acum pot scrie relaxat Posted Image ; deci:
1. daca se aprinde / stinge farul de la buton si nu s-a topit nici o sarma e OK;
2. conform sfaturilor primite pe forum, eu am pus apa pentru racire; robinetul de golire e usor accesibil; antigelul e destul de coroziv si nu stim sigur din ce material e facut sistemul de racire; am vazut poze cu busonul ala oxidat, rupt in 3 bucati (subansamble) si cineva se vaita ca nu mai tine robinetul de golire (picura); nu spunea ce lichid de racire a folosit si nu am intrebat; e doar o presupunere;
3. lichid de transmisie am luat T90 (la sfatul d-lui Bumbu); am luat un bidon de 10l; am mai folosit din el la motofierastraul electric si poate bag si in motosapa (tot la transmisie); oricum e bun la casa omului; si nu e nici scump.
4. rodajul, din cate mi-au spus baietii de mi l-au vandut, ar fi un rezervor de motorina, consumat relaxat: ceva gen plimbare cu remorca goala; cred ca ar merge si o frezare superficiala sau la cosit; dupa care cica se schimba uleiul la motor; eu nu l-am terminat si nu cred ca o sa-l termin prea curand; poate daca gasesc timp sa mut cositoarea cu talere pe el; trebuie sa modific iar adaptorul si cureaua.

Cu stima,
Liviu

#282
biburadu

biburadu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 532
  • Înscris: 26.09.2012
Da...mai relaxat si eu...unu:farul il pot aprinde atunci cand ridic heblul,indiferent daca motorul este pornit/nu sau cheia in contact/nu...doi:omul care mi l-a adus a spus sa folosesc antigel din acela roz,cica nu ataca pe unde nu trebuie...trei:de acord...patru:acelasi om mi-a spus ca ceea ce conteaza este schimbul de ulei din motor,adica primul schimb dupa ~5h de functionare,al doilea dupa inca ~10h (gata cu rodajul),ulterior la cate 25-30h de functionare,nu la cate 50h,cum ar spune cartea.

Am folosit puncte-puncte in exces pentru ca nu stiu sa scriu cu alineate(pe SP).

#283
liviu9

liviu9

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,244
  • Înscris: 20.04.2006
Eu relaxat, deoarece eram in deplasare; am postat din 2 locatii la 70km distanta una de alta...
E foarte bine ca ai curent doar daca actionezi heblu - asa e "safety". Eu chiar ma gandesc sa intorc heblu invers, sa lucreze ca cele din tablourile electrice; e mult mai sigur ca nu e actionat accidental; al meu cupleaza in pozitia de jos si nu mi se pare normal asa.
De acord si eu cu rodajul - multumesc pentru specificatii; cu antigelul am indoieli; din ala roz mi l-au scos din logan cei de la service auto pe motiv ca nu e bun, un prieten mi-a mai dat apoi 2l moka tot roz pentru kentaur, dar cu specificatia ca el nu baga la camion (TIR) asa ceva...+ ce am scris in postul anterior, asa ca...cel putin pana la iarna al meu nu va vedea antigel.

Cu stima,
Liviu

#284
biburadu

biburadu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 532
  • Înscris: 26.09.2012
Al meu are heblu montat normal,cupleaza sus;antigelul mai poate astepta,voi pune apa distilata.Cred ca sunt mai multe modele,usor deosebite,in functie de producator:al meu este Zubr,nu Kentavr,mai exista Forte...Sa auzim de bine!

#285
biburadu

biburadu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 532
  • Înscris: 26.09.2012
O surpriza placuta:am desfacut capacul cutiei de viteze, pentru a pune ulei si cand colo,este plina...daca-l pun la orizontala,uleiul tinde sa dea pe-afara.

 Ion_Bumbu, on 10 martie 2018 - 22:10, said:

In motor cred ca in jur de 2,5-3l.
In transmisie vreo 6-8l T90.
Bagi in transmisie cu freza decuplata pina da sa curga cind este orizontal pus.
In freza isi ia el din transmisie.
Infricosetor este sa dai cu sopatele si sa te prinda la un pom sau zid.
Si mai infricosetor este sa dai in spate cu freza cuplata...
Dupa ce-si ia in freza din transmisie si termini de lucrat cu freza,sa zicem ca atasezi remorca,ar trebui din nou completat in transmisie?Pe cel din freza il lasam acolo si acoperim orificiul?

#286
liviu9

liviu9

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,244
  • Înscris: 20.04.2006
Eu as completa; si gaura de la freza astupata sa nu intre impuritati; exemplu praful care se lipeste de ulei si in timp...macina; ori umezeala, frunze, insecte, rozatoare, etc.

Cu stima,
Liviu

#287
biburadu

biburadu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 532
  • Înscris: 26.09.2012
Asta ar fi un mare inconvenient!Frezez la mine in gradina,apoi urc freza pe remorca(cum,plina cu ulei?!)si ma duc la mama-soacra,care locuieste la cativa km...dupa ce,bineinteles,am completat cu ulei in transmisie...decuplez remorca,scot ulei din transmisie,cuplez freza...care-i clenciul?!

Ma duc sa-i frezez gradina,nu pe ea...se intelege!

Edited by biburadu, 24 May 2018 - 20:23.


#288
liviu9

liviu9

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,244
  • Înscris: 20.04.2006
Pai in cazul asta nu cred ca e nevoie, ca nu se pierde ulei; cel mult cateva picaturi in timpul decuplarii; ce iese din transmisie se duce in freza; doar cand se foloseste remorca sau alt accesoriu remorcat pe timp indelungat; si fix acu mi-a venit o idee pornita de fapt de la tine Posted Image : daca ne facem niste capace cu garnitura fix pe "gura frezei" si le montam cand e freza "despartita" de motocultor, am rezolvat problema; altfel exista riscuri si la transport sa se prelinga ulei din ea; pentru praf mergea o punga, dar daca se balangane in remorca...presupun ca de remorca o sa traga motocultoru'. Oricum freza nu se va umple de ulei; doar cat poate "cara" lantul.

Cu stima,
Liviu

Edited by liviu9, 24 May 2018 - 20:44.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate