Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
tensiune bateri
Last Updated: Dec 11 2012 18:38, Started by
baiatu_x
, Dec 11 2012 16:30
·
0
#1
Posted 11 December 2012 - 16:30
Salut imi poate spune cineva care este tensiunea unei baterii auto descarcata / incarcata, limita minima si maxima (de la ce tensiune trebuie pusa pe redresor)............vorbind despre o baterie demontata de pe masina, deci nu conteaza motor oprit/pornit.....
Ms. anticipat. Edited by baiatu_x, 11 December 2012 - 16:35. |
#2
Posted 11 December 2012 - 17:08
baiatu_x, on 11 decembrie 2012 - 16:30, said:
care este tensiunea unei baterii auto descarcata / incarcata, limita minima si maxima Acestea sunt scrise aici: http://ro.math.wikia...atorul_cu_plumb 6 elemenţi, cîţi sunt într-o baterie de acumulatori, x 2,2V =14.2V înseamnă baterie încărcată. |
#3
Posted 11 December 2012 - 17:09
Aici intervin mai multe probleme:
1. In primul rand distributia si aprinderea. Daca pana acum masina pornea la sfert de cheie, cu o baterie buna, iarna, va porni la fel; daca pana acum de obicei invarteai sau ii dadeai cateva chei pentru a porni motorul ai toate sansele sa omori bateria inainte de a porni motorul 2. MAS (motor cu aprindere prin scanteie), de obicei benzinarele. Ai nevoie de o scanteie buna ca sa aprinda amestecul si sa porneasca, dupa care totul merge de la sine. 3. MAC (motor cu aprindere prin compresie), de obicei dieselul. De asemenea, aici ai nevoie de o baterie buna pentru a incalzi bujiile incandescente. Astea mananca destul de mult dintr-o baterie uzata iar in momentul in care dai la cheie ai toate sansele ca bateria sa nu mai aiba destula forta sa mai invarta motorul pentru a face compresia necesara aprinderii motorinei. |
#5
Posted 11 December 2012 - 18:22
Nicio baterie nu are tensiune "de repaus" 14,2V. Aia este tensiunea de incarcare in cel mai rau caz, adica aia masurata cu voltmetrul la borne cu motorul pornit.
Matematica: Quote 6 elemenţi, cîţi sunt într-o baterie de acumulatori, x 2,2V =14.2V Tensiunea normala a unui acumulator Pb-acid este de 12,4-12,6V. Dar asta este valabil numai cand bateria este in toate mintile ei. Daca este uzata, poti masura 12,5V pe ea, iar cand pui un bec sa ai surpriza sa-ti aprinda becul 2 secunde si apoi sa se stinga si sa ai o tensiune de 8-9-10V la masurare. Ceea ce am vrut sa spun este ca nu tensiunea este cea mai importanta, ci si gradul de uzura a acesteia. Daca bateria este buna, este important sa n-o scapi sub 11V. O baterie complet descarcata are 10,8V (-10% din tensiunea nominala), valoare sub care, asa cum s-a spus mai sus, procesele sunt ireversibile si ai cam pierdut-o. Valorile bolduite sunt cele intre care trebuie sa te incadrezi ... Edited by cristi.r, 11 December 2012 - 18:24. |
#6
Posted 11 December 2012 - 18:38
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users