Reziliere contract RDS
Last Updated: Sep 07 2016 20:00, Started by
CosminAlecs
, Nov 29 2012 23:14
·
0
#19
Posted 08 December 2012 - 01:27
Am incercat sa renunt de mai multe ori,dar m-am lovit de refuzul lor...Ca trebuie sa faci cerere cu o luna inainte,si numai intre 1-5..Chestii de genul asta.O sa platesc si astea 2 luni in plus,in care nu am folosit,dar raman cu un gust amar fata de RDS...
|
#20
Posted 08 December 2012 - 02:54
Nu mai e valabila chestia aia. poti sa mergi oricand. Dar luna curenta presupun ca trebuie sa o platesti, adica serviciul iti va fi prestat pana la sf. lunii.
|
#21
Posted 08 December 2012 - 16:20
Chestia aia cu 1-5 ale lunii s-a desfiintat, reziliezi acum si mai platesti doar luna in curs, de la 1 a lunii viitoare se taie serviciul si nu vei mai plati.
RDS nu mai merita gust amar date fiind ultimele modificari ale politicii contractuale, RTC in schimb merita toata voma si rahatul din lume, sa nu mai faca nimeni greseala de a se abona la ei, ai RDS in zona mergi pe aceasta varianta. |
#22
Posted 14 December 2012 - 14:27
Stie pina la urma cineva care sunt pasii ce trebuie urmati?
|
#23
Posted 14 December 2012 - 14:33
#24
Posted 14 December 2012 - 18:49
Decât să faci drumuri la RDS , mai bine faci un drum la Protecția consumatorului , cu contractul în mână și un pix ca să poți face sesizarea.
|
#25
Posted 15 December 2012 - 15:35
Eu, mai am din pacate 8 luni, pana expira contractul, Se pare ca HBO si implicit pachetul MAXPACK, vor zura 99% di grila gigi, voi economisi 30 de lei, 10 din valoarea pachetului si 20 din chiria decodoarelor hd pe care le voi duce inapoi. Trebuie sa fii masochist sa mai platesti chirie la aceste decodoare fara maxpack si discovery-urile scoase din grila!
|
#26
Posted 27 December 2012 - 06:38
Am crezut si eu ca rezilierea la RCS & RDS s-a simplificat si am fost inainte de Craciun la una dintre reprezentante pentru a rezilia anticipat si a plati taxa aferenta pentru televiziune si net.
Reprezentanta de la Comercial mi-a spus ca nu ma poate ajuta pentru ca nu are cine sa calculeze taxa de reziliere, ca ea nu stie valoarea acesteia si ca este treaba celor din Centrala. Mi-a dat o cerere prin care acceptam plata taxei de reziliere anticipata fara sa stiu valoarea exacta. La insistentele mele, mi-a facut un calcul sumar si au rezultat vreo 300 si ceva de lei. Ce nu inteleg eu totusi este de ce mi se cere sa achit odata cu taxa de reziliere si factura pe ianuarie daca serviciul pe decembrie este achitat, serviciul se desfiinteaza de la 1 ianuarie si factura pe ianuarie se storneaza. Acum trebuie sa sun si sa insist sa calculeze aceasta taxa. RCS & RDS nu sta chiar pe roze cu banii daca si cu noile reguli trage de timp cand vine vorba de rezilierile cu taxa. |
#27
Posted 27 December 2012 - 07:40
eu am reziliat fara probleme un stick de rds
toate facturile erau la zi, m-am dus la un pop, am completat o cerere, am predat stickul si cartela si gata. asta a fost tot nu mi s-a calculat nimic, fara certuri si complicatii nu cred ca mi se mai storneaza ceva, de fapt nici nu ma intereseaza, sa si cumpere bomboane de pom de banii mei... |
#28
Posted 27 December 2012 - 08:31
vibeo, on 15 decembrie 2012 - 15:35, said:
Eu, mai am din pacate 8 luni, pana expira contractul, Se pare ca HBO si implicit pachetul MAXPACK, vor zura 99% di grila gigi, voi economisi 30 de lei, 10 din valoarea pachetului si 20 din chiria decodoarelor hd pe care le voi duce inapoi. Trebuie sa fii masochist sa mai platesti chirie la aceste decodoare fara maxpack si discovery-urile scoase din grila! HBO rămâne pe Digi “Suntem încântați că am încheiat un acord cu RCS & RDS atât pentru România, cât și pentru Ungaria. Canalele HBO vor fi disponibile în continuare pentru abonații RCS & RDS în cablu și DTH.” a declarat Carmen Harabagiu, Country Manager HBO Romania. Sursa : http://www.paginadem...cord-cu-rcsrds/ Edited by CLaudiu1997, 27 December 2012 - 08:32. |
|
#29
Posted 27 December 2012 - 22:57
Allex, on 27 decembrie 2012 - 06:38, said:
Am crezut si eu ca rezilierea la RCS & RDS s-a simplificat si am fost inainte de Craciun la una dintre reprezentante pentru a rezilia anticipat si a plati taxa aferenta pentru televiziune si net. Reprezentanta de la Comercial mi-a spus ca nu ma poate ajuta pentru ca nu are cine sa calculeze taxa de reziliere, ca ea nu stie valoarea acesteia si ca este treaba celor din Centrala. Mi-a dat o cerere prin care acceptam plata taxei de reziliere anticipata fara sa stiu valoarea exacta. La insistentele mele, mi-a facut un calcul sumar si au rezultat vreo 300 si ceva de lei. Ce nu inteleg eu totusi este de ce mi se cere sa achit odata cu taxa de reziliere si factura pe ianuarie daca serviciul pe decembrie este achitat, serviciul se desfiinteaza de la 1 ianuarie si factura pe ianuarie se storneaza. Acum trebuie sa sun si sa insist sa calculeze aceasta taxa. RCS & RDS nu sta chiar pe roze cu banii daca si cu noile reguli trage de timp cand vine vorba de rezilierile cu taxa. Am rezolvat astazi dupa ce am sunat si am cerut urgentarea procedurii, "s-a aprobat rezilierea de catre conducere", in doua-trei ore s-a emis factura cu "despagubire (penalitate) denuntare unilaterala", am platit-o si factura pe ianuarie nu a fost nevoie sa o platesc si se storneaza. Receiverul trebuie sa il predau pana pe 7 ianuarie. La fel ca mine, multi clienti RCS & RDS veneau "inarmati" cu receiverul, telefonul fix si modemul 3G sa rezilieze. M-a distrat ca erau si clienti care voiau modul CAM pentru receptia completa a grilei digitale si nu intelegeau de ce trebuie sa inchirieze receiver daca au un smart TV pe care au dat o groaza de bani. Per total totul a fost foarte civilizat. Cand vad ca esti hotarat sa reziliezi nu te mai sicaneaza. Iti dau emotii cu taxele astea de reziliere pe care nu le stiu inca foarte bine toti angajatii de la comercial. |
#30
Posted 27 December 2012 - 22:58
Succes la Nextgen cu toate ca parca ai mai fost abonat si la ei. Parca asa tin minte.
|
#31
Posted 27 December 2012 - 23:39
catalinman, on 27 decembrie 2012 - 22:58, said:
Succes la Nextgen cu toate ca parca ai mai fost abonat si la ei. Parca asa tin minte. Da, retii foarte bine. Am emotii si cu NextGen, recunosc, data trecuta m-am abonat si aveau HBO HD, peste o luna disparuse si cei de la relatii clienti nu doar ca nu aveau habar ca acel post a existat vreodata in grila, dar nici nu stiau de ce a disparut si cand va reveni. Altfel n-au fost probleme cu retransmisia, se vedea foarte bine pe digital. Cand am reziliat cu NextGen, le-am scris pe formular la motive "lipsa HBO HD din MaxPak". Se pare ca si-au mai revenit. Oricum, nu ma astept la perfectiune, insa la 53 de lei sa ai trei servicii (televiziune digitala cu MaxPak, conexiune 100 Mbps si HBO Go) inseamna la ora asta mai mult decat ofera concurenta. Discountul la NextGen este de 25 de lei numai daca luam in calcul MaxPak si HBO Go. Chiar si fara canalele MediaPro Acasa, Acasa Gold, Pro Cinema, VH1 si MTV Romania care cica vor iesi de peste tot unde este actionar Romtelecom, tot mi se pare OK oferta. RCS & RDS nu cred ca mai vrea sa fie un operator ieftin din moment ce tarifele au tot crescut in ultimii trei ani si oferta s-a tot modificat in sensul observat de toata lumea. N-as fi reziliat daca mi se oferea ocazia sa optez pentru pachete de programe. Adica sa am baza cu tot ce inseamna "must carry" si pachete tematice - documentare, muzica, MaxPak, DigiFilm, adulti etc. Cand scoti peste noapte din oferta un pachet ca Discovery, si asa exilat, tot peste noapte, din Baza in pachetul Extra, este normal ca oamenii sa caute variante. Este laudabila initiativa Digi de a dezvolta propriile canale tematice, dar nu si aceea de a-si elimina concurenta din reteaua proprie. Se cheama concurenta neloiala. Totusi am incheiat colaborarea cu RCS & RDS in mod elegant, asa cum am procedat cu toate contractele semnate. Scandalul si refuzul de a plati facturile emise conform contractului inseamna doar pierdere de timp si perceperea pe viitor a unor "garantii" rezervate clientilor "cu bulina rosie". Asa ca nu spun adio, RCS & RDS (nici n-am motive atat de puternice), ci doar la revedere. RCS & RDS isi urmeaza noua politica de marketing, clientii aleg ce servicii ii avantajeaza. Concurenta regleaza piata si o va face in orice conditii. La multi ani! P.S.: Pe 3 ianuarie vom vedea daca in grila operatorilor detinuti de Romtelecom va ramane doar Pro TV sau vom avea si pachet premium cu programele MediaPro. As prefera a doua varianta. |
#32
Posted 27 December 2012 - 23:47
La Multi Ani si Sarbatori Fericite si tie.
La Nextgen o sa ai din 3 ianuarie doar Pro TV (pentru ca este canal must-carry). Restul canalelor Media Pro ies din grila, inclusiv MTV Romania si VH1. http://www.protv.ro/...-dolce-dth.html |
#33
Posted 28 December 2012 - 13:52
imi explici si mie unde sunt MARIRILE de pret la rds?
in afara de cea de acm 2 ani , odata cu cresterea TVA si nu ptr toate abonamentele. taxele de reziliere sunt simple : 50 activare/serviciu 50/100 instalare/ serviciu bloc/casa 1 euro chirie dec sd 1 euro abonament stick 1 euro chirie stick 1 euro abonament net pe mobil ( daca a fost cu abonament gratuit ) fractia de luna in care s-a instalat diferenta pana la 100% pe lunile in care s-a beneficiat de discount la abonament diferenta de pret la echipament ( gen tel mobil ) daca a fost luat la pret promotional p.s. taxele de la rtc se exprima in zeci de euro gen 40e doar pentru ca dupa 30 de ani de ctr ai avut tupeul sa-ti activezi un pachet nou pe termen de 2 ani si te-ai gandit ulterior sa renunti la el. Edited by maistoru, 28 December 2012 - 13:55. |
|
#34
Posted 28 December 2012 - 18:23
Ce zeci de Euro, in sute de Euro se exprima taxele la talharii de la RTC, manca-i-ar purecii! 200 de Euro pentru 2 ani cat mi-a mai ramas dintr-o prelungire nesimtita pe 3 ani, adica 100 de Euro anul, 2 servicii bagate pe gat desi aveam nevoie doar de 1 singur. Clientii lor mai in varsta nu-si dau seama de jecmaneala si li se pare normal, asa au ei conditiile este litera de lege. Sa curga amenzile la ei.
Edited by Neaceasca85, 28 December 2012 - 18:24. |
#35
Posted 31 December 2012 - 02:13
Citesc si ma amuz , Tare asta toti se chinuie sa rezilieze cu sau fara clauze si eu ma trezesc cu , contractul reziliat cu "denuntare unilaterala" insa faza tare este ca serviciile inca functioneaza ( de cateva luni )
Adevarul este cai super sa ai net, tel , tv moca |
#36
Posted 31 December 2012 - 02:25
porcusoru, on 31 decembrie 2012 - 02:13, said:
Citesc si ma amuz , Tare asta toti se chinuie sa rezilieze cu sau fara clauze si eu ma trezesc cu , contractul reziliat cu "denuntare unilaterala" insa faza tare este ca serviciile inca functioneaza ( de cateva luni ) Adevarul este cai super sa ai net, tel , tv moca La reziliere ti se elibereaza un act doveditor prin care te obligi sa achiti convorbirile din urmatoarea factura, in cazul telefoniei. Ai vreo dovada scrisa din partea lor ca ai reziliat unilateral sau la termen? Altfel poti avea surpriza sa te trezesti facturat intr-o zi. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users