Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Românii pot avea un trai îmbelșugat începând de acum!
Last Updated: Feb 22 2015 16:24, Started by
Endinion
, Oct 23 2012 22:02
·
0
#19
Posted 24 October 2012 - 01:34
Voi vorbiti balarii aici.
Guvernul da legi din ce in ce mai dure impotriva defrisarilor asa incat un om obisnuit nu poate sa taie din padurea lui, dar hotii de lemne defriseaza nestingheriti. Lemnul este aproape un monopol si deci foarte scump, indiferent de destinatie. Minele de carbune sunt inchise de guvern. Combustibilii sunt foarte scumpi si cresc implicit preturile foarte mult la toate produsele, chiar si cele alimentare. Inflatia este galopanta deci cresc preturile in timp ce valoarea salariului scade. Somajul e foarte mare. Taxele sunt aproape la limita superioara. Poti tu sa plantezi, duji, nuci si altea alea, ca daca ti le fura e degeaba. Te duci la politie si nici nu te baga in seama, cel mult formal. La anul vei fi furat din nou. Nu ai irigatii. Daca reusesti sa faci productie si vinzi ceva, dupa ce vinzi vine statul si iti ia aproape tot ce ai castigat basca se uita sa iti mai ia si pielea de pe tine. Nici nu mai spun ca nu poti vinde fara acte, firma, mite, birocratie, controale, mite, spagi, reguli, iar mite, iar spagi. Si apoi vine unul de pe alta planeta sa ne invete cum sa traim imbelsugat. |
#20
Posted 24 October 2012 - 04:15
Subiectul merita atentie, chiar daca multe lucruri au mai fost abordate in alte sectiuni ale forumului. E loc destul pentru idei si pentru comentarii. Unele lucruri par banale, fumate, dar nu intotdeauna este chiar asa, unii oameni chiar au aplicat ideile si cu folos.
Din pacate nu cred ca masina cu gazogen are vreo sansa, poate doar ca ultima alternativa de gen Mad Max. E un exemplu de a nu vedea padurea din cauza copacilor (se potriveste bine!), adica problemele colaterale create sunt mai mari decat castigul. Cu toate astea, daca eliminam din ecuatie termenul "masina" si lasam doar producerea de gaz din deseuri diverse, situatia se simplifica si capata alta valoare. E vorba de "deseuri" si nu de taierea padurii in acest scop. Nu e o noutate dar raspandirea sporadica face sa para nou. Tot asa, exista deja instalatii foarte mari care transforma in produse utile (ingrasaminte, energie) peste 80 la suta din gunoiul menajer dar pentru foarte multi par o noutate, ca sa nu zic imposibilitate. |
#21
Posted 24 October 2012 - 09:22
Un trai imbelsugat cu energie din lemne si cu un alt tip de cartof. Cum de nu s-a mai gindit nimeni la asta!?
|
#22
Posted 24 October 2012 - 10:02
Endinion, on 23 octombrie 2012 - 22:02, said:
Structura caselor: din baloti de paie izolati cu lut; din pamant batut si vreascuri; din panusi si lut; sticle si lut; polistiren, resturi lemnoase, ... Cele mai bune ar fi casele din sticla si cu panouri solare. andreic, on 23 octombrie 2012 - 22:51, said:
Nu toti oamenii stiu ca padurea este o sursa regenerabila Edited by Motanu13, 24 October 2012 - 10:05. |
#23
Posted 24 October 2012 - 11:25
#24
Posted 24 October 2012 - 12:24
#26
Posted 24 October 2012 - 12:49
Ion_de_la_Raion, on 24 octombrie 2012 - 12:28, said:
Aia nu sint oameni obisnuiti. iar cei din zonele montane au primit pădure. |
#27
Posted 24 October 2012 - 15:51
Motanu13, on 24 octombrie 2012 - 10:02, said: Da,da. Ca tiganii. Asa spun si occidentalii despre Rom^nia. Trecand peste subiectivisme putem spune ca este vorba despre viziunea ECO pur si simplu, la care scandinavii sunt campioni culmea si nu tiganii! Orasele sec. 19-20 au fost iluminate cu syngaz si nu s-a otravit nimeni, ... |
#28
Posted 24 October 2012 - 16:35
Nu stiu detaliile, dar e una din putinele idei de genul asta interesante. In mod normal ar trebui sa poata fi produs si colectat/imbuteliat cumva gazul asta, in nici un caz nu se vor pune "sobe' pe masini...
Cat despre lemne, defrisari si alte balarii, doar nu va inchipuiti ca sursa vor fi copaci care cresc in cateva zeci de ani... exista plante care cresc extrem de repede, in special diverse specii de bambus... si exista si copaci care cresc mult mai repede decat cei obisnuiti... In mod destul de curios, trepanatii de ecologisti se opun oricaror surse de energie,indiferent cat de eco si sustenabile ar fi in realitate, pe ei ii intereseaza cu orice pret doar sa taie consumul pe cat posibil... |
|
#29
Posted 24 October 2012 - 18:01
Ce mi se pare curios este faptul ca "algele" sunt scumpe. De ce oare? Timpul de dublare este de doaua saptamani. Ele ar trebui sa fie pricipala sursa de hrana si energie. Fermele de alge ar trebui sa fie trendul.
|
#30
Posted 24 October 2012 - 18:41
gtk, on 24 octombrie 2012 - 16:35, said: Nu stiu detaliile, dar e una din putinele idei de genul asta interesante. In mod normal ar trebui sa poata fi produs si colectat/imbuteliat cumva gazul asta, in nici un caz nu se vor pune "sobe' pe masini... Cat despre lemne, defrisari si alte balarii, doar nu va inchipuiti ca sursa vor fi copaci care cresc in cateva zeci de ani... exista plante care cresc extrem de repede, in special diverse specii de bambus... si exista si copaci care cresc mult mai repede decat cei obisnuiti... In mod destul de curios, trepanatii de ecologisti se opun oricaror surse de energie,indiferent cat de eco si sustenabile ar fi in realitate, pe ei ii intereseaza cu orice pret doar sa taie consumul pe cat posibil... "Sobe pe masini" ?! Gazul asta e bun asa produs direct, altfel nu se poate, de aceea nu ai rezervoare de hidrogen lichefiat pe masini, syngazul este hidrogen si monoxid de carbon, totusi in perioada interbelica existau masini cu un fel de plapume-balon deasupra umplute cu syngaz, in fapt erau un fel de huse cauciucate. Priveste mai jos: ... avem masini modificate, avem masini cu motorul pe spate (perioada de pana la WW2 si masini pe syngaz cu generatorul camuflat undeva in partea din spate a masinii sub masina. [ http://1.bp.blogspot.com/_VnpZkc3GzxI/SLwwIR9xCjI/AAAAAAAABwE/rsxh--ZpeRk/s400/1944+Volkswagen+Type+82+Wood+Gas+Generator.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://polpix.sueddeutsche.com/polopoly_fs/1.619409.1273516724!/image/image.jpg_gen/derivatives/280x158/image.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] XORIAN_L, on 24 octombrie 2012 - 18:01, said: Ce mi se pare curios este faptul ca "algele" sunt scumpe. De ce oare? Timpul de dublare este de doaua saptamani. Ele ar trebui sa fie pricipala sursa de hrana si energie. Fermele de alge ar trebui sa fie trendul. Din cate tin minte desi se dubleaza la 2 saptamani fiind foarte mici ..., in plus necesita conditii deosebite pentru mediul de cultura deoarece altfel se hibridizeaza devenind toxice ... O alternativa la alge este lucerna, din care se scoate o toxina ce produce balonare si iritatii gastrice la oameni. Pentru sursa de proteina: fasole, soia, iepuri, pui, chiar carasi-pesti intr-o balta improvizata. |
#31
Posted 24 October 2012 - 20:38
loock, on 23 octombrie 2012 - 22:29, said:
Gazul obtinut prin distilarea uscata a lemnului sau/si prin arderea incompleta, se foloseste industrial de secole. In tarile civilizate, a fost folosit in orase la iluminatul stradal in sec 19 EN. ( gaz aerian se numea atunci) In mare, el contine in principal metanol ( alcool metilic), dar nefiltrat contine si funingine, gudroane, CO2, metan, putin hidrogen, etc. Este poluant !!! Prin ardere, care este in continuare incompleta in motor, se genereaza multe NOXe, (nitrati compusi) toxici si cancerigeni, plus ozon cancerigen in atmosfera respirabila, plus CO2, plus monoxid de carbon toxic, care blocheaza hemoglobina, etc. ( ce spui acolo de hidrogen si monoxid de carbon este deja horror....) http://www.netl.doe....ydrogen_rd.html De fapt in instalatia de syngaz nu apar nitrati, apare azotul foarte rar si care de obicei este scos din circuit, iar sulful prin purificare. Intr-un ciclu simplu hidrogenul arde, la fel si monoxidul de carbon, rezultand apa si bioxid de carbon. Intr-un ciclu mai complicat rezulta alcool metilic, un alt tip de combustibil. |
#32
Posted 24 October 2012 - 20:41
Romanii pot avea un trai imbelsugat, daca pricep odata pentru totdeauna ca munca este singurul mijloc.
Un copac, creste in 40 de ani si e nevoie de 100 de ani ca sa cresti o padure. Poti defrisa o padure in 2 saptamani. |
#33
Posted 24 October 2012 - 21:16
Eu cred ca sistemul de tractiune al viitorului va fi oricum electric. Cum se obtine energia sau cum se stocheaza e mult de discutat... dar nu cred in tehnologia fosila chiar daca e regenerabila, randamentul combustiei interne oricum tot mic ramane.
Edited by andreic, 24 October 2012 - 21:27. |
|
#34
Posted 24 October 2012 - 21:20
Endinion, on 24 octombrie 2012 - 18:41, said:
"Sobe pe masini" ?! Gazul asta e bun asa produs direct, altfel nu se poate, de aceea nu ai rezervoare de hidrogen lichefiat pe masini, syngazul este hidrogen si monoxid de carbon, totusi in perioada interbelica existau masini cu un fel de plapume-balon deasupra umplute cu syngaz, in fapt erau un fel de huse cauciucate. Priveste mai jos: ... avem masini modificate, avem masini cu motorul pe spate (perioada de pana la WW2 si masini pe syngaz cu generatorul camuflat undeva in partea din spate a masinii sub masina. [ http://1.bp.blogspot.com/_VnpZkc3GzxI/SLwwIR9xCjI/AAAAAAAABwE/rsxh--ZpeRk/s400/1944+Volkswagen+Type+82+Wood+Gas+Generator.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://polpix.sueddeutsche.com/polopoly_fs/1.619409.1273516724!/image/image.jpg_gen/derivatives/280x158/image.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Din cate tin minte desi se dubleaza la 2 saptamani fiind foarte mici ..., in plus necesita conditii deosebite pentru mediul de cultura deoarece altfel se hibridizeaza devenind toxice ... O alternativa la alge este lucerna, din care se scoate o toxina ce produce balonare si iritatii gastrice la oameni. Pentru sursa de proteina: fasole, soia, iepuri, pui, chiar carasi-pesti intr-o balta improvizata. Algele se dubleaza la fiecare doua saptamani. Sunt mici dar ca sunt si multe. Dintr-un kg. de alge, daca se dubleaza la fiecare doua saptamani, rezulta o tona in 20 saptamani. Spre deoasebire de iarba care are o structura complexa (tulpina, frunze, etc.), algele sunt unicelulare si de aceea cresc mult mai rapid. In fermele de alge pot creste si pesti, creveti, etc. Mai este si faptul ca nu este necesara eroziunea solului. Din alge se poate produce si bogaz, bioetanol, etc. Avem nevoie doar de apa, saruri minerale si lumina. Energia obtinuta din arderea algelor uscate este considerata nepoluanta intrucat CO2 eliminat este egal cu cel care a fost absorbit prin fotosinteza. Mai mult, printr-un catalizator s-ar putea filtra CO2 si transfornat, ingropat,etc, absorbindu-se astfel surplusul de CO2-ul din atmosfera actuala. |
#35
Posted 25 October 2012 - 16:47
Motanu13, on 24 octombrie 2012 - 10:02, said:
Nici naivii nu stiu de aranjamentele dintre primari si padurari si de firma de taiat lemne a lu Ion din sat. italianu doar vine cu camioanele. Eu am vazut practic cum stau lucrurile prin Romania, sint locuri unde se face prapad, nu am citit pe internet si nu am vazut pe youtube. Vindeti-va tara. Ungurii de exemplu nu-si mai taie padurile( au lege speciala pentru asta ) ci aduc lemne din export ( si de la noi ) ca-i mai ieftin, aproape pe gratis. Curand din 2013 o sa ne vindem si terenurile agricole la pret de nimic. gtk, on 24 octombrie 2012 - 16:35, said:
in nici un caz nu se vor pune "sobe' pe masini... Cat despre lemne, defrisari si alte balarii, doar nu va inchipuiti ca sursa vor fi copaci care cresc in cateva zeci de ani... exista plante care cresc extrem de repede, in special diverse specii de bambus... si exista si copaci care cresc mult mai repede decat cei obisnuiti... Trebuie să fii cel puţin retardat să scoţi asemenea inepţii. Dacă ar fi după tine ai băga bălăriile din grădină în soba de pe PORŞUL tău şi te-ai da pe şosele. Până şi ăia care habar n-au sunt mai precauţi în ce scriu. După mintea ta de economist al rahatului puterea calorifică a fagului este aceeaşi cu a vişinului. Presupun că mă-ta nu te-a învăţat cu ce se mănâncă gazeificarea biomasei lemnoase. Notează:
Într-o asemenea instalaţie vor avea loc reacţii chimice atât exoterme cât şi endoterme: EXO: Combustie , Oxidare Parţială, Metanizare, Cumutare apă-gaz. ENDO: Reacţia Boudouard Gazul de sinteză - SINGAZ - este format din hidrogen (H2) şi oxid de carbon (CO) şi din cantităţi mici de dioxid de carbon (CO2), apă (H2O), metan (CH4) şi altele. Gazeificarea se va produce pe baza aburului sau oxigenului pur (în absenţa aerului) şi se va produce un singaz cu o putere calorică mai mare faţă de alte cazuri. Cele mai accesibile (ar trebui) şi mai potente din punct de vedere al calorificării sunt : stejar, fag, brad (+cărbune de lemn şi brichete cărbune) Acum dacă vrei să faci asta pentru industrializare în societatea asta de consum suntem terminaţi, mai terminaţi decât specimenul gtk. Când vom planta doi copaci imediat după ce tăiem unul şi reducem corupţia din afacerile cu lemne atunci ar mai merge treaba. Procesul este, însă, complex şi relativ lent pentru a aplica aşa ceva la automobile. Edited by jazzu, 25 October 2012 - 16:59. |
#36
Posted 25 October 2012 - 20:48
andreic, on 24 octombrie 2012 - 21:16, said: Eu cred ca sistemul de tractiune al viitorului va fi oricum electric. Cum se obtine energia sau cum se stocheaza e mult de discutat... dar nu cred in tehnologia fosila chiar daca e regenerabila, randamentul combustiei interne oricum tot mic ramane. Dincolo de nivelul domestic s-ar gasi semi-autonomia totala constand in duplicatoare de hrana direct din erul atmosferic, iar ca sursa energetica lumina solara concentrata in oglinzi si lentile pe un boiler cu turbina. Intr-o instalatie micuta (duplicatorul) s-ar putea produce foarte simplu glucoza si alte zaharuri, iar ceva mai complicat proteine sintetice. Asadar va exista hrana infinita, pentru oricine facuta din soare si aerul atmosferic. In aceasta etapa energia menita incalzirii habitatului se va baza pe conservarea prin izolare, mai exact utilizarea unor materiale impermeabile realizate din folie de aerogel silicat similar celui utilizat pentru scuturile termice ale navetelor cosmice. Etapa urmatoare va consta in extragerea electricitatii din plasma rece, din magnetismul planetar si din plasma solara. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users