Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rascumparare euroobligatiuni (pri...

Detartraj partial slatina

Cu ce pot izola fonic peretii pen...

Telefon cu senzor compass BUN
 Blocare google chrome cu master p...

Instalare Siemens NX pe macbook

sfat achizitie telefon pana in 20...

Stoc Smart CAM TV
 Ce corzi de chitara sa cumpar?

Galaxy A54 compass defect?

Cum conectez un switch WIFI la 60...

Cumparare AC Gree [Buget maxim 30...
 Telekom

Ce e aratarea asta ?

Probleme timonerie schimbator sau...

Numar strada gresit in contractul...
 

FIAT BRAVO 1.4, 55kw an 1995, motor inecat cu benzina, engine flood ! rezolvare problema !

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
bmironb

bmironb

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 540
  • Înscris: 12.01.2010
Salutare,

  Deschid acest topic pe forumul Softpedia deoarece este cel mai cunoscut si doresc sa ajut prin ceea ce o sa scriu mai jos pe eventualii posesori de Fiat bravo 1.4 benzina 12valve 55kw din 95'.

  Incep prin a spune simtomele foarte stranii pe care masina le a avut !

  Problema a aparut intr o noapte cam racoroasa fapt care initial m a dus cu gandul la info false duse la ecu care dadea un debit prea mare din cauza temperaturii joase, ramnand blocat intr un fel.
  In urma cu un an motorul masinii se ineca din cauza unui debit exagerat de benzina si nu mai pornea ! , mai exact engine flood ! Masina a fost dusa la 2 3 mecanici si electricieni priceputi sau mai putin priceputi, cel putin asa credeam eu, problema nu s a rezolvat ! masina a stat un an nefunctionala pana ce am dat de un service foarte bun si o sursa din dezmembrari fiat de la targu jiu, de care la cerere va pot da detalii celor care doresc ! Pima concluzie a fost ECU, din cauza caruia sa fi fost acest debit exagerat bagat de carburator, problema fiind privita din doua parti: senzori care trimiteau info false la ECU, sau pur si simplu ECU ars ! ceea ce nu mi venea a crede deoarece masina avea scantee ! Alt electrician a dat verdictul bujiilor + Distributia sarita ! dupa care am ajuns la ultimul service in care problema s a rezolvat asa :

  Distributie reglata/schimbata, chiar a fost sarita, din cauza incercarii pornirii prin impingere(iar restul pieselor din motor care au trebuit schimbate fiind necesare din cauza incercarii pornirii dupa sarirea distributiei) ! Bujii schimbate, acuma din cauza tuturor manevreleor si incercarilor esuate pana am ajuns la acest service a dus la stricarea anumitor componente din motor ! supape...culbutoare(nu stiu daca m am exprimat bine) si in final electromotor ! s a crezut ca problema se rezova ! dar ce sa vezi tot nu mergea masina ! (S au facut aceste schimbarii deoarece nu se stia exact cum este cu debitul, oricum trebuiau schimbate) In cele din urma problema era carburatorul !!! nu pot spune exact ce anume din carburator era problema deoarece l am comandat tot de la dezmembrari, dupa cum mentionam mai sus !

  Asa ca daca aveti engine flood pe un fiat ca si acesta 1.4 benzina cu 55kw 12valve, care brusc nu va mai porneste si baga un debit exagerat dintr o data cel mai probabil este carburatorul ! acuma schimbarile ulterioare s au facut din cauza damageului adus motorul prin incercarile esuate de a porni masina in decurs de un an ! interval in care s a incercat si pornirea prin impins ! NU VA SFATUIESC SA FACETI ASA

Sper sa va fie de folos acest topic !

Edited by bmironb, 23 October 2012 - 12:21.


#2
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Mda, foarte util, mai ales ca vorbesti de carburator, la un motor pe injectie. :P

#3
tidicristi

tidicristi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,276
  • Înscris: 06.08.2007

 rumegus, on 23 octombrie 2012 - 13:03, said:

Mda, foarte util, mai ales ca vorbesti de carburator, la un motor pe injectie. Posted Image
Acel "carburator" , e de fapt o injectie monopunct , "pulverizeaza" benzina printr-un injector .

Era de asteptat , cind a sarit de la punct(prin tragere/impingere) , sa fie afectate supapele !!
Dat jos chiuloasa , refacute/schimbate supapele , garnitura noua , distributia , antigel , etc .

#4
bmironb

bmironb

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 540
  • Înscris: 12.01.2010
Am deschis topicul pentru a ajuta nu pentru a ma astepta sa fiu luat la rost pentru exprimare, nu stiam cum sa numesc tot ansablul acela care l am comandat de la dezmembrari cu sau fara exprimare corecta ati inteles despre ce este vorba !  acest fapt zic eu conteaza, injectie monopunct atunci.Si da a fost vorba de dat jos chiuloasa si schimbat toate cele mentionate de tidicristi.Deci tot ansablul acela se numeste injectie monopunct nu carburator imi cer scuze pentru exprimare, negasind eu informatii despre engine flood speram sa vin in ajutorul celor care o sa aiba aceasta problema si o sa caute.

Edited by bmironb, 23 October 2012 - 13:20.


#5
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,892
  • Înscris: 25.01.2007
Throttle body, unii s-au invatat pe englezeste.

#6
tidicristi

tidicristi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,276
  • Înscris: 06.08.2007
Bine ca ai rezolvat masina si ai gasit componente SH pt ea .
A costat ceva , pina ai rezolvat "bubele" ei .
Daca zici ca a "stationat" un an pe bara , ai grija cu sistemul de frinare , au "boala" cilindri de pe spate sa se blocheze .
Verifica/aeriseste instalatia .
Bafta si drum bun , fara incidente !!

#7
bmironb

bmironb

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 540
  • Înscris: 12.01.2010
Mda a costat ceva cam 1700 lei cu tot cu manopera si piese, dupa cum am spus am postat in ideea de ai ajuta pe altii si tot in ideea in care eu nu am gasit cam nimic despre acest defect 'engine flood' pe internet, sper ca altii sa gaseasca in viitor ! Numai bine...

Edited by bmironb, 23 October 2012 - 14:18.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate