Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Asus ROG - Probleme mari wi-fi

Recomandare Apartament

reparatie zgarietura bara spate

Lipire XPS de hidroizolație ...
 Detectare dispozitiv de ascultare...

Detectare posibile dispozitive de...

suport/cutie fixare SSD in locul ...

Popcorn stradal
 De ce ard asa de violent masinile...

Sfat achizitie bicicleta MTB

Imi tot apare ipconfig

Degresant auto eficient
 Pistol care sa pulverizeze vopsea...

Cursuri inot apa netratata

Telefoane vechi, fixe si mobile c...

Sa desparțim cuvintele in cuvinte
 

Noua Dacia Sandero

- - - - -
  • Please log in to reply
135 replies to this topic

#1
mateiuli

mateiuli

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,027
  • Înscris: 07.08.2006

Quote

Fist pumps all-round in a certain corner of TG HQ: the Dacia Sandero’s got a new look.
Dacia tells us that James’ favourite Fiesta rival now expresses “vitality and versatility and brings customers unrivalled equipment for money”. But it gets sexier. The boot volume of 320 dm3 VDA means it thrusts ahead of its class. Drop the 60/40 split-folding rear seat and load volume’s off the chain – there’s 1,200 dm3 VDA to play with. Woof.
Not many more details than that so far, TopGear.commers, but more will be revealed at next month’s Paris Motor Show, including price. Which in the Dacia tradition, will be extremely competitive (remember, the current Duster SUV costs a mere Ł8,995).
Joining the Sandero in Paris will be a new beefed-up faux 4x4 – the Stepway – and the Logan saloon (although this won’t be making it to the UK). We’ll have all the details on these live from the floor as usual…
Tempted in these austere times?

In sfarsit o dacie care imi place cum arata. Posted Image

Specificatii tehnice Dacia Sandero

Sursa
[ http://www.topgear.com/uk/assets/cms/9ae01ac2-bd67-4ffd-810d-fb6ae11f3e9b/Thumbnail.jpg?p=120918_12:40 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#2
colombo2003

colombo2003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,312
  • Înscris: 16.07.2008
Si mie... :)
Fata cel putin, un 'hibrid' intre Golf si Honda (parerea mea)

#3
Reboko

Reboko

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,061
  • Înscris: 29.07.2012
Ce zic testele de siguranta, e tot conserva???

#4
ruch0

ruch0

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 23.08.2009
ii low cost= aceeasi siguranta si acelasi nivel al zgomotului dupa ce treci de 100km/h

#5
SuperMelon

SuperMelon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,458
  • Înscris: 23.06.2009
Arata foarte bine.

Edited by SuperMelon, 18 September 2012 - 15:02.


#6
colombo2003

colombo2003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,312
  • Înscris: 16.07.2008
Intr-adevar, bine punctat. Vom vedea. Cum insa va fi tot o Dacie, ma indoiesc ca se va 'ridica' (cu mult) peste (limita) predecesoarelor sale.
Ramane de vazut si pretul. Cred totusi ca va avea (un mare) succes.

#7
emyboy

emyboy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,666
  • Înscris: 15.01.2011
Mie sincer mi-e frica sa ma urc intr-o dacie . Chiar si cand merg cu taxiul( cu logan) tot nu ma simt in apele mele . Orice i-ai face tot dacie va ramane si tot de proasta calitate va fi . Sa nu mai zic de siguranta. Recent am vazut un Duster dupa accident. Era acordeon la propriu. Deci siguranta daciei lasa de dorit .

#8
george5110

george5110

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 237
  • Înscris: 17.05.2012

 emyboy, on 18 septembrie 2012 - 15:42, said:

Mie sincer mi-e frica sa ma urc intr-o dacie . Chiar si cand merg cu taxiul( cu logan) tot nu ma simt in apele mele . Orice i-ai face tot dacie va ramane si tot de proasta calitate va fi . Sa nu mai zic de siguranta. Recent am vazut un Duster dupa accident. Era acordeon la propriu. Deci siguranta daciei lasa de dorit .
mult mai sigure is nemtoaicele de 10 ani cu "doar 100 de mii de km", si reparate fara airbaguri evident....

#9
mihai!

mihai!

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,800
  • Înscris: 15.04.2006
Arata destul de bine, dar dacă vor adopta iar politica lor tâmpită sa ceara 2000 euro în plus pentru aer condiționat  servo, muzica și bricheta sa se duca la balamuc.

#10
sandel_u

sandel_u

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,663
  • Înscris: 21.11.2009

 mihai!, on 18 septembrie 2012 - 16:12, said:

Arata destul de bine, dar dacă vor adopta iar politica lor tâmpită sa ceara 2000 euro în plus pentru aer condiționat  servo, muzica și bricheta sa se duca la balamuc.
Mai bine cu nemtii care cer 7000, nu? Pui doua trei optiuni si pretul masinii creste cu 50%!

#11
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003

 emyboy, on 18 septembrie 2012 - 15:42, said:

Recent am vazut un Duster dupa accident. Era acordeon la propriu. Deci siguranta daciei lasa de dorit .

Cat timp cei din masina au iesit/au trait, masina si-a facut datoria. Masinile TREBUIE sa se faca acordeon ca sa ramana intregi cei dinauntru.

#12
budrom

budrom

    Expert Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,018
  • Înscris: 21.07.2010
Alte poze cu noul model:

Attached Files



#13
xymzar

xymzar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,675
  • Înscris: 14.10.2004
Plansa de bord este incredibil de urata. Medianav-ul ala este exact ca nuca'n perete.
Tot bordul arata "chinezesc".
Nu mai sunt prin depozite niste borduri de Megane 1?

Edited by xymzar, 18 September 2012 - 16:38.


#14
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,922
  • Înscris: 25.04.2006
Solutie ieftina tipic low cost cu displayul acolo, insa tot arata mai bine ca la Peugeot 208 care zici ca au lipit o tableta chinezeasca de 350 de lei pe bord. Oricum, o schimbare in bine fara de ce a fost pana acum. Fata chiar imi place, lateralul arpoape neschimbat, deci urat cu spume.

#15
mateiuli

mateiuli

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,027
  • Înscris: 07.08.2006
La exterior in plac fata si spatele. Lateralele, asa cum a spus si @filipxxx, sunt urate.
La interior, scaunele, usile, bordul si volanul arata ok. Consola centrala insa... Posted Image

Edited by mateiuli, 18 September 2012 - 17:08.


#16
suprem_groove

suprem_groove

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 432
  • Înscris: 29.09.2009

 filipxxx, on 18 septembrie 2012 - 16:41, said:

Fata chiar imi place, lateralul arpoape neschimbat, deci urat cu spume.
Exact :D

#17
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Ca idee, pare ca e aceeasi masina. Ce mult schimba aspectul niste blocuri optice !!! Lateralul insa este stricat de tot de usile alea cu inchiderea peste marginea plafonului. Efectiv se urateste toata masina.

La interior arata bine.

Edited by cristi.r, 18 September 2012 - 17:20.


#18
apanoiu

apanoiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,181
  • Înscris: 10.01.2007
sper ca volanul sa fie mai indemanatic. La Sandero vechi si la Clio este cam neindemanatic la sofatul cu o mana(parerea mea si a altor posesori).

Ca sa fie masina de oras are nevoie de o automata generatie noua (getrag dual clutch eventual).
Eu sunt placut surprins cand merg cu ea mai putin de demaraj care este in categoria Matiz.(am si un Passat diesel automat)

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate