Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ruse vs Rusesti

Le mai putem da pe brazda? tipsuri

Recomandari gips carton tavane. (...

ce fel de activitate intretinere ...
 Se poate imbunatati o poza sa se ...

Folosește cineva syncthing? ...

Închidere fereastra dupa deschidere.

Kit AC contine brate Unitatea ext...
 smart switch fara neutru

Ierbicid pentru parul porcului.

Smecher de talie grea

PH apa plata
 Recomandare Mocheta -pe suport pa...

ram upgrade asus rog strix

Alegere memorie USB

Manere clasice mobila sau push to...
 

Inscriere la medic de familie pentru student

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
billy_loc_dog

billy_loc_dog

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 30.07.2008
Salut,


Medicul meu de familie s-a retras din activitate, am fost informat de catre asistenta sa ca trebuie sa ma inscriu la noul doctor.
Eu sunt student si daca poate sa imi dea cineva informatii cu referire la actele necesare pentru inscriere la medic de familie din postura de student, din cate am inteles trebuie sa ma inscriu cu ajutorul asigurarii de sanatate a unui parinte.


Multumesc anticipat !

#2
colombo2003

colombo2003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,312
  • Înscris: 16.07.2008
De ce a unui parinte, ca doar esti major...

Nu stiu cum e la retragerea din activitate, dar, daca ai fi dorit sa-ti schimbi medicul de familie (din cvarii motive), iti trebuia o negatie din partea astuia (cum ca te scoate de pe listele lui) si cu buletinul tau te duci frumusel la orice medic de familie doresti si iti faci inscrierea. Eventual poti atasa si o copie dupa carnetul de student (desi nu cred ca intereseaza pe nimeni).

#3
billy_loc_dog

billy_loc_dog

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 30.07.2008
Ideea este ca eu nu am nici un venit, practic eu nu am asigurare medicala.

#4
krax

krax

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,099
  • Înscris: 15.05.2012