Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Consum ulei masina de tuns iarba...

"Moda" tinerilor care se ...

E.on energie aplicație intre...

Masina de tuns... buruieni
 Recomandare drona

Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...
 Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...
 Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 

Cadru Bicicleta

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
Razvan91

Razvan91

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,558
  • Înscris: 19.09.2008
Buna ziua. As vrea sa imi cumpar un cadru de bicicleta pentru downhill si mers prin padure. Am incercat bicicleta unui prieten pe la Padurea Verde (Timisoara) si mi-a cam intrat in sange. Dar sunt incepator in asa ceva. Bugetul meu este de 1000 ron pentru cadru. Apoi voi cumpara jante, cauciucuri, cadru si tot ce mai trebuie. Vreau sa o pregatesc pentru vara viitoare pentru ca anul asta am de investit in altceva. Eu as vrea site-uri unde pot sa gasesc cadru pentru bicicleta deocamdata.
Inaltimea mea e de 1.74

Edited by Razvan91, 04 August 2012 - 13:57.


#2
gozmyn

gozmyn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,642
  • Înscris: 17.03.2009
Vrei cadru pentru bicicleta de downhill ce sa se gaseasca in 1000 lei?? Poate ai confundat cu unul de XC , aici gasesti exemple bunicele in bugetul tau. Pentru o bicicleta de downhill mai pui 5000-6000 lei ca sa iei una de incepatori, vorbind de o bicicleta noua.

Daca vrei downhill, mareste cu mult bugetul, sunt extrem de scumpe piesele!

#3
Razvan91

Razvan91

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,558
  • Înscris: 19.09.2008