Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Probleme citroen c crosser
Last Updated: Jul 12 2012 18:06, Started by
sachy_sachy
, Jul 12 2012 17:27
·
0
#1
Posted 12 July 2012 - 17:27
Buna,
Cer un sfat celor ce se pricepla mecanică. Am un Citroen c-crosser din 2008 si acum o luna am mers cu masina in service pentru o mică revizie. Au schimbat filtrele si uleiul iar dupa ce am luat masina de la service am observat ca in ori ce treapta de viteza in cazul in care o las la 1800 de ture si o accelerez masina intrerupedar dupa ce trece de 1900-2000 ture masina se comporta normal. Sta de o luna la citroen service si nu găsesc unde e problema. Dupa tester toți parametrii sunt OK . Au schimbat mai multe piese iar rezultatul e acelasi. Sâmbăta tre sa plec cu familia in vacanța in care am de parcurs in total 5000 de km . Nu am nici o idee despre ce ar trebui sa fac. Sa mă pornesc așa la drum? Va multumesc |
#2
Posted 12 July 2012 - 17:36
sachy_sachy, on 12th July 2012, 17:27, said: Buna, Cer un sfat celor ce se pricepla mecanică. Am un Citroen c-crosser din 2008 si acum o luna am mers cu masina in service pentru o mică revizie. Au schimbat filtrele si uleiul iar dupa ce am luat masina de la service am observat ca in ori ce treapta de viteza in cazul in care o las la 1800 de ture si o accelerez masina intrerupedar dupa ce trece de 1900-2000 ture masina se comporta normal. Sta de o luna la citroen service si nu găsesc unde e problema. Dupa tester toți parametrii sunt OK . Au schimbat mai multe piese iar rezultatul e acelasi. Sâmbăta tre sa plec cu familia in vacanța in care am de parcurs in total 5000 de km . Nu am nici o idee despre ce ar trebui sa fac. Sa mă pornesc așa la drum? Va multumesc Ofera mai multe detalii, de exemplu ce motorizare are masina, ce cutie, cand face "figuri" in mers sau pe liber, ce piese au fost schimbate, daca masina a fost noua sau SH. |
#3
Posted 12 July 2012 - 17:38
Acea "intrerupere" este foarte accentuata sau abia o simti?
Am avut si eu aceeasi problema la un B Class, insa se intampla numai pana se incalzea motorul la temperatura optima. Din ce am citit se datora mersului "subturat". De fapt eu mergeam normal dar prin faptul ca nu treceam niciodata de 3000 sau 4000 se considera ca merg subturat. Nu mai stiu exact, dar cred ca a trecut simptoul dupa ce am avut cateva iesiri din oras si m-am dus la rosu pe turometru in treapta a treia cate cativa kilometri. |
#4
Posted 12 July 2012 - 17:41
terratec, on 12th July 2012, 17:36, said: Ofera mai multe detalii, de exemplu ce motorizare are masina, ce cutie, cand face "figuri" in mers sau pe liber, ce piese au fost schimbate, daca masina a fost noua sau SH. |
#5
Posted 12 July 2012 - 17:42
sachy_sachy, on 12th July 2012, 18:27, said: Buna, Cer un sfat celor ce se pricepla mecanică. Am un Citroen c-crosser din 2008 si acum o luna am mers cu masina in service pentru o mică revizie. Au schimbat filtrele si uleiul iar dupa ce am luat masina de la service am observat ca in ori ce treapta de viteza in cazul in care o las la 1800 de ture si o accelerez masina intrerupedar dupa ce trece de 1900-2000 ture masina se comporta normal. Sta de o luna la citroen service si nu găsesc unde e problema. Dupa tester toți parametrii sunt OK . Au schimbat mai multe piese iar rezultatul e acelasi. Sâmbăta tre sa plec cu familia in vacanța in care am de parcurs in total 5000 de km . Nu am nici o idee despre ce ar trebui sa fac. Sa mă pornesc așa la drum? Va multumesc http://www.onauto.ro...piesa=undefined |
#6
Posted 12 July 2012 - 17:45
StGermain, on 12th July 2012, 17:38, said: Acea "intrerupere" este foarte accentuata sau abia o simti? Am avut si eu aceeasi problema la un B Class, insa se intampla numai pana se incalzea motorul la temperatura optima. Din ce am citit se datora mersului "subturat". De fapt eu mergeam normal dar prin faptul ca nu treceam niciodata de 3000 sau 4000 se considera ca merg subturat. Nu mai stiu exact, dar cred ca a trecut simptoul dupa ce am avut cateva iesiri din oras si m-am dus la rosu pe turometru in treapta a treia cate cativa kilometri. |
#7
Posted 12 July 2012 - 17:48
tidicristi, on 12th July 2012, 18:42, said: Ai schimbat/inlocuit senzorul de impulsuri aprindere ? Mai fac figuri , cind se incalzesc prea tare . http://www.onauto.ro...piesa=undefined |
#8
Posted 12 July 2012 - 17:51
tidicristi, on 12th July 2012, 17:42, said: Ai schimbat/inlocuit senzorul de impulsuri aprindere ? Mai fac figuri , cind se incalzesc prea tare . http://www.onauto.ro...piesa=undefined alexa32, on 12th July 2012, 17:48, said: E diesel. |
#9
Posted 12 July 2012 - 17:57
Mi se pare o situatie penibila sa ajungi cu masina in reprezentanta oficiala si de o luna sa nu-i gaseasca problema, iar tu nu te poti folosi de masina pe perioada concediului. Cine lucreaza in service-ul asta ? Schimba-l !
|
#10
Posted 12 July 2012 - 17:58
sachy_sachy, on 12th July 2012, 17:51, said: Sincer de o luna tot schimba piese la masina dar nu stiu daca acest senzor au umblat la el. Mâine mă duc sa iau masina si o sa le cer o lista cu tot ce au verificat. Da e diesel Edited by sachy_sachy, 12 July 2012 - 18:01. |
|
#11
Posted 12 July 2012 - 18:03
#12
Posted 12 July 2012 - 18:06
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users